abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161691119
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 23:02 schreef Florint2013 het volgende:

U zegt????
Prince' eigen security (dus niet die van de zaal) kwam op je af als ze dat zagen, en dan mocht je direct naar de uitgang....
Er werd anders driftig gefilmd. Latere jaren kwam je daar echt niet mee weg.

Ook niet als je ver in de zaal stond.

Staat mij ook bij dat Prince verzocht om niet te filmen ipv dat er vooraf duidelijk werd gemaakt dat filmen betekende dat je mocht opbokken.
pi_161691833
Klopt, maar ik heb vaak meegemaakt, ook bij concerten van enkele jaren terug, dat men zelfs met semi-professionele camera's aan het opnemen was vanuit de zaal.
Op de site guitar101 kon je tot voor kort dan ook complete concerten downloaden met best goede beeld- en geluidskwaliteit, opgebouwd uit verschillende audio- en video-opnamen vanuit het publiek.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_161692044
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 23:41 schreef Wantie het volgende:
Klopt, maar ik heb vaak meegemaakt, ook bij concerten van enkele jaren terug, dat men zelfs met semi-professionele camera's aan het opnemen was vanuit de zaal.
Op de site guitar101 kon je tot voor kort dan ook complete concerten downloaden met best goede beeld- en geluidskwaliteit, opgebouwd uit verschillende audio- en video-opnamen vanuit het publiek.
yep, daar heb ik inderdaad ook heel wat video boots vandaag gehaald. Tot dat Prince management ingreep... zet er nu 1 seconde muziek van Prince op en je hebt een ban for life :)
Maar op usenet circuleren/circuleerden 100den bootleg videos. Op een gegeven moment was ik zoveel aan het downloaden, dat ik de helft nog niet teruggekeken heb. Sommige (vooral eind jaren 70) zijn echt van afschuwelijke kwaliteit.
Zelf vind ik live niet veel aan op TV/CD (wel om bij te zijn) dus ging vooral voor de clips. Daar is veel moeilijker om aan te komen, buiten de gewone standaard clips. Veel clips zijn maar zelden uitgezonden, of alleen in de USA. Om over clips van "aanverwante artiesten" als Carmen, The Time, Jill Jones, Apolonia, Vanity, Elisa Fiorillo, Mayte, Madhouse etc.... nog maar te zwijgen
pi_161692077
pi_161693071
pi_161693087
Hoezo mag alles opeens op YouTube? Dat heeft Prince niet gewild! De man is net gecremeerd en er wordt al op zijn graf gedanst.
  maandag 25 april 2016 @ 00:40:22 #107
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161693112
quote:
:'(
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_161693119
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo mag alles opeens op YouTube? Dat heeft Prince niet gewild! De man is net gecremeerd en er wordt al op zijn graf gedanst.
Dat gevecht is er altijd geweest... Vandaag op YouTube, "morgen" is het er weer af. En dat zal echt nog wel zo blijven.
  maandag 25 april 2016 @ 00:41:56 #109
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161693135
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:40 schreef Florint2013 het volgende:

[..]

Dat gevecht is er altijd geweest... Vandaag op YouTube, "morgen" is het er weer af. En dat zal echt nog wel zo blijven.
Dat ligt eraan of de nieuwe rechthebbende dat zal willen of niet.
pi_161693147
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:41 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of de nieuwe rechthebbende dat zal willen of niet.
Ik vermoed dat dan de sluizen open gaan.... Tyka zal daar niet veel om geven.
pi_161693246
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Beetje een machtsvacuum he
Maar eerste videos zijn alweer verwijderd, dus kwestie van tijd voordat de status quo weer is hersteld.
pi_161693401

een van mijn favorieten van 1999
deze clip kende ik nog niet.
pi_161693515
Dan de andere uit diezelfde "zeldzame versie" dan ook maar, zal er morgen ook wel weer vanaf zijn.
pi_161693675
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 01:11 schreef Florint2013 het volgende:
Dan de andere uit diezelfde "zeldzame versie" dan ook maar, zal er morgen ook wel weer vanaf zijn.
snel nog even kijken dus *O*
pi_161696163
pi_161700761
Aan een user die mij quote.

Wow Topic 4 al? Voor Prince? En als ik kijk naar nieuws over dood van Whitney zie ik maar paar berichten.
NWS / Whitney Houston overleden

Ja natuurlijk kan en mag ik Whitney niet vergelijken met Prince

" In de VS en het Verenigd Koninkrijk debuteerde de cd van Houston p nummer 1 in de albumlijsten. Houston was daarmee de allereerste zangeres die dit voor elkaar kreeg.

De vier uitgebrachte singles I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me), Didn't We Almost Have It All, So Emotional en Where Do Broken Hearts Go bereikten allemaal de eerste plaats in de VS. In totaal stond Houstons nummer 1-succes daardoor op zeven stuks, een record waarmee ze The Beatles en Elvis Presley versloeg die ieder zes nummer 1-hits achter elkaar behaalden.

Ze is tot de dag van vandaag de enige artiest die zeven opeenvolgende nummer 1-hits had.

In 1991 kreeg Houston de kans om tijdens de Super Bowl XXV het Amerikaanse volkslied (The Star-Spangled Banner) te zingen voor een miljoenenpubliek. Haar opname van het nummer verscheen ook op single en haalde de Amerikaanse Top 20, waarmee ze de eerste artieste ooit was die het met het volkslied in popversie tot de hitlijsten schopte.

Van The Bodyguard werden 42 miljoen exemplaren verkocht. Het leverde Houston ook weer een aantal Grammies op. 'I Will Always Love You' werd een nog groter succes dan het origineel van Dolly Parton en wordt nog altijd gezien als een van Houstons grootste hits met een wereldwijde nummer 1-notering.

De single is de bestverkochte single van een vrouwelijke artiest ooit. De soundtrack is de best verkochte soundtrack ooit.

Met in totaal ruim 200 miljoen verkochte platen is Houston een van de best verkopende zangeressen ooit"

En wat heeft Prince bereikt ( behalve zijn lengte niet)

Inderdaad de vergelijking kan en mag niet gemaakt worden met Whitney

Geen jaloersie alleen sad. Love u Whitney.
pi_161701340
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:10 schreef Szikha2 het volgende:

Wow Topic 4 al? Voor Prince? En als ik kijk naar nieuws over dood van Whitney zie ik maar paar berichten.

" In de VS en het Verenigd Koninkrijk debuteerde de cd van Houston p nummer 1 in de albumlijsten. Houston was daarmee de allereerste zangeres die dit voor elkaar kreeg.

De vier uitgebrachte singles I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me), Didn't We Almost Have It All, So Emotional en Where Do Broken Hearts Go bereikten allemaal de eerste plaats in de VS. In totaal stond Houstons nummer 1-succes daardoor op zeven stuks, een record waarmee ze The Beatles en Elvis Presley versloeg die ieder zes nummer 1-hits achter elkaar behaalden.

Ze is tot de dag van vandaag de enige artiest die zeven opeenvolgende nummer 1-hits had.

In 1991 kreeg Houston de kans om tijdens de Super Bowl XXV het Amerikaanse volkslied (The Star-Spangled Banner) te zingen voor een miljoenenpubliek. Haar opname van het nummer verscheen ook op single en haalde de Amerikaanse Top 20, waarmee ze de eerste artieste ooit was die het met het volkslied in popversie tot de hitlijsten schopte.

Van The Bodyguard werden 42 miljoen exemplaren verkocht. Het leverde Houston ook weer een aantal Grammies op. 'I Will Always Love You' werd een nog groter succes dan het origineel van Dolly Parton en wordt nog altijd gezien als een van Houstons grootste hits met een wereldwijde nummer 1-notering.

De single is de bestverkochte single van een vrouwelijke artiest ooit. De soundtrack is de best verkochte soundtrack ooit.

Met in totaal ruim 200 miljoen verkochte platen is Houston een van de best verkopende zangeressen ooit"

De artiest Whitney was al heel lang dood. Overgebleven was een zielige junk met heel veel drama.

Prince is gestorven in het harnas en is tot op het eind als performer relevant gebleven.

Daarnaast was hij veruit de betere muzikant, maar dat is niet de reden voor het verschil.
pi_161702827
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 14:31 schreef VEM2012 het volgende:

De artiest Whitney was al heel lang dood. Overgebleven was een zielige junk met heel veel drama

Prince is gestorven in het harnas en is tot op het eind als performer relevant gebleven.

Daarnaast was hij veruit de betere muzikant, maar dat is niet de reden voor het verschil.
Precies dit, beter had het niet verwoord kunnen worden! _O_
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 25 april 2016 @ 15:32:27 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161702859
quote:
I sincerely wanna fuck the taste out of your mouth. Can U relate?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161703841
quote:
17s.gif Op maandag 25 april 2016 15:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

:) Welkom in de wereld van de Prince lyrics.
Deze is open en bloot maar zoveel meer niet, totdat je werkelijk over de teksten nadenkt.
  maandag 25 april 2016 @ 16:11:48 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161703946
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:07 schreef Florint2013 het volgende:

:) Welkom in de wereld van de Prince lyrics.

Dank je, maar ik ben al decennia-lang binnen.
pi_161704188
quote:
12s.gif Op maandag 25 april 2016 16:11 schreef Copycat het volgende:

[..]
Dank je, maar ik ben al decennia-lang binnen.
Waarom dan de quote? Leek een verbaasde/verrasde quote
  maandag 25 april 2016 @ 16:25:11 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161704318
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 16:20 schreef Florint2013 het volgende:

Waarom dan de quote? Leek een verbaasde/verrasde quote
Dan had ik een andere Pi dan O+ gebruikt ...

Die zin was er trouwens ook afgehaald. Net als het vervolg ...

Whatever you've heard about me is true
I change the rules and do what I wanna do
I'm in love with God, that's the only way
Cuz you and I know we're gonna die some day
You think I'm crazy, you're probably right
But I'm gonna have fun every motherfucking night
If you like to fight, you're a double-drag fool
I'm going to another life
How 'bout you?
  maandag 25 april 2016 @ 16:25:21 #124
267549 n00biedoobiedoo
we gaan voor een ok26
pi_161704325
Herinnert U zich deze nog nog nog nog

- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 25 april 2016 @ 16:25:49 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161704340
quote:

"En wat heeft Prince bereikt"

Te veel om op te noemen :)

Maar hier een lijst met awards: Prince - Awards - IMDb
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 25 april 2016 @ 16:38:07 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161704681
quote:

[..]

Oh hij heeft een paar juweeltjes gemaakt toen hij jong was :D

Horny toad

If I had your number I'd call you on the phone
I'd breathe real heavy, if that didn't work
Maybe I'd start to groan
I don't love you, I'm just a horny toad

Maar dat was 1 van de facetten die me aantrok: elk album kon elke kant op gaan. In de jonge jaren puur of veel op sex gebaseerd (albums Dirty mind t/m Purple rain). En ook een hele periode met nummers gerelateerd aan god. Sign of the times was zo'n mix album waar het allemaal naar voren kwam alhoewel na PR het niet meer zozeer over "sex" maar meer over "liefde" ging.

Of te wel ... de eerste 2 albums was hij een jongen, na de eerste 2 albums een puber en volwassen ergens na Purple Rain.
  maandag 25 april 2016 @ 16:50:02 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161705004
Eens. Ik waardeer al zijn facetten, maar juist die rauwgeile, brutale kant trok me zo aan.
Ook van latere nummers, hoor. Een Get off bijvoorbeeld. Wat meer gepolijst, maar nog net zo geil.
  maandag 25 april 2016 @ 16:51:41 #128
267549 n00biedoobiedoo
we gaan voor een ok26
pi_161705045
Tonight you're a star
And I'm the Big Dipper
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_161707076
I told the joke about the woman. Who asked her lover "Why is your organ so small?" He replied "I didn't know I was playin' in a cathedral." Vicki didn't laugh at all.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  maandag 25 april 2016 @ 18:36:10 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161707249
Via Prince heb ik ook de gevatheid van Dorothy Parker leren kennen.

I needed someone with a quicker wit than mine. Dorothy was fast.
pi_161707775
quote:
Hmm blijft toch wel lang staan allemaal. Prins is dood, het water is door de dam gebroken, alles mag op YouTube.
  maandag 25 april 2016 @ 19:21:40 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161708732
En meer!

People call me rude, I wish we all were nude.
I was there was no black and white, I wish there were no rules.
pi_161710908
"Say hello to the blue angel" klinkt al zo opwindend. Van het weekend zag ik hem nog, tijdens de Lovesexytour.
  maandag 25 april 2016 @ 20:40:09 #134
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_161711372
Paradiso livestream:

Slecht geluid
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 25 april 2016 @ 22:31:30 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161716135
Weer even wat tmz-nieuws tussendoor:
quote:
PRINCE
NO EVIDENCE OF WILL
6 Stand to Cash In

It appears Prince died without leaving a will ... as a result his 6 siblings -- even the half brothers and sisters -- could split a fortune.
Multiple sources who have worked with Prince as recently as 2014 tell us ... he did not have a will. Of course it's possible in the last year or so Prince had a change of heart and drafted one, but all of our sources say based on his history with them that's highly unlikely.
Our sources say various professionals raised the issue of a will with Prince but he never had an interest in drafting one.
We've contacted various people, including family members, and they all say they have not seen a will and so far no one has come forward with one.
If Prince did indeed die without a will, under Minnesota law his siblings -- the closest living relatives -- would share equally in his estate. Prince had 8 brothers and sisters, and only Tyka was a full sibling.
People have assumed Tyka -- who has taken the reins -- would get everything, but that's not the case. In Minnesota half siblings and full siblings are treated exactly the same when it comes to inheritance without a will ... they all share equally.
Two of Prince's siblings are dead, leaving 6. There's one catch. If the deceased siblings had kids, they would be entitled to the same share as their parent.
As we reported ... our sources say Prince's estate is worth somewhere south of $150 million.

Read more: http://www.tmz.com/#ixzz46s8lnCJS
pi_161716920
quote:

[..]

voorafgaand met:

Look here Marsha, I'm not sayin' this just 2 be nasty
pi_161717036
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 18:55 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hmm blijft toch wel lang staan allemaal. Prins is dood, het water is door de dam gebroken, alles mag op YouTube.
Tja, het is nu een oceaan aan muziek natuurlijk.
Maar ik zag de eerste links alweer doodlopen. Kwestie van tijd schat ik. Ondertussen worden complete albums online gezet en ook bootlegs zoals small club die in Paard van Troye was opgenomen in 1988/1989
Vraag me wel af hoe Brein met zoiets om gaat: illegaal downloaden en zo mag niet, maar hoe kun je als consument nog het verschil zien als reguliere sites zoals youtube overspoeld worden met materiaal?
pi_161717107
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Herinnert U zich deze nog nog nog nog

[ afbeelding ]
Appolonia 6 met Jill Jones :)
Jill zette de foto op haar facebook na de dood van Denise .
pi_161717218
Lisa:

"But I just a virgin And I'm on my way to be wed
But you're such a hunk
So full of spunk,
I'll give you Head"

Afgelopen jaar draaide een DJ het nummer tijdens een Prince-afterparty.
Prince maakte daar resoluut een einde aan....
  maandag 25 april 2016 @ 23:10:57 #140
267549 n00biedoobiedoo
we gaan voor een ok26
pi_161717257
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

Appolonia 6 met Jill Jones :)
Jill zette de foto op haar facebook na de dood van Denise .
U gaat door voor de koelkast
pi_161717317
quote:

Tja, Prince zijn invloed op de hedendaagse muziek is vele malen groter dan die van Whitney. Beide verliezen zijn natuurlijk vreselijk,maar ik kan me voorstellen dat de dood van Prince voor meer reuring zorgt dan die van Whitney.

Wat dit topic betreft: het is vooral een ode aan zijn muziek en zijn muziekbibliotheek is ontzagwekkend groot. En momenteel wordt die leeggestort op youtube en consorten.
pi_161718449

Kleine reunie in 2006:
prince, sheila e, wendy & lisa.
20 jaar nadat prince w&l ontsloeg...
  dinsdag 26 april 2016 @ 00:03:26 #143
267549 n00biedoobiedoo
we gaan voor een ok26
pi_161718577
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 23:56 schreef Wantie het volgende:

Kleine reunie in 2006:
20 jaar nadat prince w&l ontsloeg...
Ze hebben toch ook meegewerkt aan Planet Earth?
pi_161718677
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 april 2016 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ze hebben toch ook meegewerkt aan Planet Earth?
Ja klopt!
Was ik alweer vergeten. Is in dezelfde periode als dit optreden.
pi_161718762
https://www.facebook.com/(...)eos/959037094115127/

The Revolution aan het oefenen voor een reunieconcert (zonder prince) in 2003....

Begin deze maand heeft de band verklaard dat ze live jamsessies via Periscope gaan verspreiden.
pi_161727675
Deze CD had ik net 1 dag voor zijn dood gekocht voor een schappelijke prijs, en laat uitgerekend 1 dag na zijn dood vrijwel alle Target CD versie van deze titel nergens meer te vinden zijn.

Vandaag dan op de mat en vervolgens in mijn CD speler.

Eerste CD uitgave uit 1983 op een zg Target CD made in West Germany met matrixnummer 7599 23 720-2 2895 117 01 op de CD runout. Het is vooral het eindnummer 01 dat voor kenners interessant is.

https://www.discogs.com/Prince-1999/release/4531872
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:41:57 #147
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_161727765

Mooiste nummer. _O_
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:53:27 #148
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161728082
Ik mag zijn advocaat wel :P (http://www.telegraaf.nl/p(...)et_aan_drugs__.html)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze CD had ik net 1 dag voor zijn dood gekocht voor een schappelijke prijs, en laat uitgerekend 1 dag na zijn dood vrijwel alle Target CD versie van deze titel nergens meer te vinden zijn.

Vandaag dan op de mat en vervolgens in mijn CD speler.

Eerste CD uitgave uit 1983 op een zg Target CD made in West Germany met matrixnummer 7599 23 720-2 2895 117 01 op de CD runout. Het is vooral het eindnummer 01 dat voor kenners interessant is.

[ afbeelding ]

https://www.discogs.com/Prince-1999/release/4531872
Die heb ik op LP. Dubbel en enkel. Dit was de enkele LP:

pi_161728378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:53 schreef wdn het volgende:
Ik mag zijn advocaat wel :P (http://www.telegraaf.nl/p(...)et_aan_drugs__.html)

[..]

Die heb ik op LP. Dubbel en enkel. Dit was de enkele LP:

[ afbeelding ]

Nu nog de (tweede) CD versie kopen waarop het ontbrekende nummer D.M.S.R.opstaat, maar deze CD versie is genoeg te vinden voor prijzen onder de 10 euro.
pi_161731202
Politie: 'Prince mogelijk vermoord'

Er zal naar verluidt een moordonderzoek komen naar de dood van Prince, nadat er voorgeschreven medicijnen zijn gevonden op de plek waar de zanger is overleden.

Rechercheurs bekijken of de popster wellicht een te grote hoeveelheid aan medicijnen voorgeschreven heeft gekregen, wat hem mogelijk fataal is geworden. Volgens de Daily Star wil de politie een eventuele moord niet uitsluiten.

"Een speciale eenheid heeft de opdracht gekregen om uit te zoeken wat er tijdens de laatste dagen van het leven van Prince precies is gebeurd en hoe het leven van de zanger er de afgelopen twee jaar heeft uitgezien", aldus een bron van de politie in gesprek met de Daily Star.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ijk_vermoord___.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Moderator dinsdag 26 april 2016 @ 18:02:59 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_161731400
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 17:56 schreef StaceySinger het volgende:
Politie: 'Prince mogelijk vermoord'

Er zal naar verluidt een moordonderzoek komen naar de dood van Prince, nadat er voorgeschreven medicijnen zijn gevonden op de plek waar de zanger is overleden.

Rechercheurs bekijken of de popster wellicht een te grote hoeveelheid aan medicijnen voorgeschreven heeft gekregen, wat hem mogelijk fataal is geworden. Volgens de Daily Star wil de politie een eventuele moord niet uitsluiten.

"Een speciale eenheid heeft de opdracht gekregen om uit te zoeken wat er tijdens de laatste dagen van het leven van Prince precies is gebeurd en hoe het leven van de zanger er de afgelopen twee jaar heeft uitgezien", aldus een bron van de politie in gesprek met de Daily Star.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ijk_vermoord___.html
Dan klopt de kop toch niet?
Als hij teveel medicijnen heeft genomen is het geen moord. Hij kan ze ook gespaard hebben.
pi_161731953
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan klopt de kop toch niet?
Als hij teveel medicijnen heeft genomen is het geen moord. Hij kan ze ook gespaard hebben.
de kop is een clickbait.
uit het artikel blijkt niet dat prince mogelijk vermoord is.
en telegraaf schiet alle kanten op, ene keer is het overdosis drugs die hij al meer dan 30 jaar gebruikte, vervolgens is drugs uitgesloten, en nu is het mogelijk moord..
pi_161733590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 18:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

de kop is een clickbait.
uit het artikel blijkt niet dat prince mogelijk vermoord is.
en telegraaf schiet alle kanten op, ene keer is het overdosis drugs die hij al meer dan 30 jaar gebruikte, vervolgens is drugs uitgesloten, en nu is het mogelijk moord..
Lijkt mij toch vreemd dat zo'n beroemd persoon in het strikte geheim al 30 jaar zoveel drugs zou gebruiken. Dan zouden daar allang geruchten over zijn.
Allemaal aannames.
pi_161733684
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Lijkt mij toch vreemd dat zo'n beroemd persoon in het strikte geheim al 30 jaar zoveel drugs zou gebruiken. Dan zouden daar allang geruchten over zijn.
Allemaal aannames.
Klopt, verder werden in het artikel enkel reguliere medicijnen genoemd en geen drugs.
Helemaal vaag dat prince dus een dealer had om aan medicatie te komen..
pi_161734164
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Allemaal aannames.
Hij gebruikte volgens zijn voormalig advocaat en manager geen drugs, wel medicatie en pijnstillers.

http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_aan_drugs__.html
pi_161734214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 19:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, verder werden in het artikel enkel reguliere medicijnen genoemd en geen drugs.
Helemaal vaag dat prince dus een dealer had om aan medicatie te komen..
Ze willen hem nu gewoon pakken waar ze hem kunnen pakken ofzo. Allerlei rare verhalen bedenken om te verkopen.
Hadden ze moeten proberen toen hij nog leefde. :')
Over de beroemde doden niets dan slechts, in dit geval.
pi_161741686
  dinsdag 26 april 2016 @ 23:42:10 #159
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161742140
quote:
Meh zonder Prince.
pi_161742684
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 23:42 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Meh zonder Prince.
Wie weet met hologram :+
pi_161743191

Chocolate van The Time, gevolgd door Mutiny van diens opvolger The Family ^O^
  woensdag 27 april 2016 @ 00:32:22 #162
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161743298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:26 schreef Wantie het volgende:

Chocolate van The Time, gevolgd door Mutiny van diens opvolger The Family ^O^
_O_ _O_ _O_ _O_

Die Parade tour versie blijft ook geweldig.

The Family is geen opvolger van The Time.
pi_161743411
quote:
Did Prince Have AIDS? Fans Believe That’s What Killed Him

As you know by now, Prince died tragically on Thursday morning at the age of fifty-seven.

The cause of death hasn’t been confirmed, but what we do know is that Prince (born Prince Rogers Nelson) had been battling the flu for a couple of weeks. The flu by itself can be a dangerous illness, but it’s highly irregular for a fifty-seven-year-old man with millions of dollars and access to the best possible healthcare could die from the flu. Not impossible, just irregular.

However, Prince’s death could be easily explained if it was discovered that he had AIDS. Many fans of his believe that’s the case.

So did Prince actually have AIDS? We don’t have an answer, but we’re not the only ones who think that’s a likelihood. Just last week, BlindGossip posted a blind item about a popular African American celebrity.

Here’s the full post:

We just received word that a VERY popular African American celebrity – who has recently been in the news – now has what is being described as AIDS. Obviously since we are not able to 100% confirm the story – we’re going to leave it as a Blind Item. We want to make it clear we are NOT talking about Magic Johnson.

This report really hurt our heart.

According to a person extremely close to the situation, the celebrity, who is known for having a very extreme sexual past reportedly contracted the illness sometime in the 1990s. He kept the illness quiet but began taking his medication religiously up until about 2 years ago. Here’s what we’re told by a VERY trusted entertainment insider:

[The celebrity] believed that he was cured, and he had some crazy [religious] people who told him that God cured him. So he stopped taking his medication and the sickness came back. Now doctors say he’s dying, and there is nothing anyone can do about it.

We’re told that the celebrity is expected to get sicker and sicker, and eventually pass. It can happen as soon as the summer.

Very sad news.

http://coed.com/2016/04/2(...)updates-information/
Vaag dat zo'n site een paar dagen voor zijn dood met een bericht over aids komt. Prince was wel zo iemand die erg actief was in de 80s. En een religekkie.
pi_161743461
Klopt, maar als je kijkt naar hoe een aids-patient er uit ziet in zijn laatste dagen en hoe prince er uit zag: totaal onvergelijkbaar.
pi_161743531

Nou.. hij begon toch een beetje op René Klijn te lijken.
pi_161743553
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:48 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Nou.. hij begon toch een beetje op René Klijn te lijken.
Nee, hij is altijd al mager geweest, bovendien is hij 57.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 april 2016 @ 04:51:05 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_161744613
Advocaat Mike Padden beweert dat de afgelopen week overleden Prince ernstig verslaafd was aan cocaïne.

Volgens TMZ heeft Padden in het politieonderzoek naar de dood van het popicoon gezegd dat hij voor het leven van de zanger vreesde.

Padden was een goede bekende van Prince. In het verleden heeft hij de halfzus, Lorna, en stiefbroer, Duane, bijgestaand in rechtszaken. Volgens Padden hebben zowel Lorna als Duane bevestigd dat Prince zwaar verslaafd was aan coke.

De advocaat zou zelf naar de politie zijn gestapt met zijn informatie over het drugsgebruik van de zanger. Het is niet voor het eerst dat Prince in verband wordt gebracht met een cokeverslaving, maar door bekenden van de zanger werd dat al meerdere keren ontkracht. De Purple Rain-zanger zou juist enorm gesteld zijn op zijn gezondheid.

http://www.telegraaf.nl/p(...)waar_aan_coke__.html

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161744619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Advocaat Mike Padden beweert dat de afgelopen week overleden Prince ernstig verslaafd was aan cocaïne.

Volgens TMZ heeft Padden in het politieonderzoek naar de dood van het popicoon gezegd dat hij voor het leven van de zanger vreesde.

Padden was een goede bekende van Prince. In het verleden heeft hij de halfzus, Lorna, en stiefbroer, Duane, bijgestaand in rechtszaken. Volgens Padden hebben zowel Lorna als Duane bevestigd dat Prince zwaar verslaafd was aan coke.

De advocaat zou zelf naar de politie zijn gestapt met zijn informatie over het drugsgebruik van de zanger. Het is niet voor het eerst dat Prince in verband wordt gebracht met een cokeverslaving, maar door bekenden van de zanger werd dat al meerdere keren ontkracht. De Purple Rain-zanger zou juist enorm gesteld zijn op zijn gezondheid.

En een andere advocaat beweert het tegenovergestelde ;)

http://www.breakingnews.i(...)e-lawyer-731348.html (eerste link die ik zo ff kon vinden)
  Trouwste user 2022 woensdag 27 april 2016 @ 04:57:00 #170
7889 tong80
Spleenheup
pi_161744620
Het grote speculeren is begonnen. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_161744639
Dikke junk, dood.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 april 2016 @ 05:58:01 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_161744686
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 05:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dikke junk, dood.
Stoere taal.

Neem nog een neut.

:P
  woensdag 27 april 2016 @ 08:05:24 #173
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161745004
quote:

Iemand "ernstig verslaafd aan de coke" .... dat was Amy Whinehouse. Duidelijk zichtbaar. En zo zijn er meer. Dat kun je niet verbergen want je gezicht toont het.

Geloof ik niet.

Kijk medicijnen voor zijn lichamelijke problemen kan ik me voorstellen. Vooral als de oplossing (een operatie met mogelijk bloedtransfusie) voor handen is maar niet is toegestaan. En misbruik van medicijnen? Misschien.
pi_161745027
De berichtgeving schiet alle kanten op....
pi_161745441

Zeldzaam album van Prince.
pi_161745496

Laatste groet van Corvette aan Prince
pi_161746387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 09:14 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]

Laatste groet van Corvette aan Prince
Ik heb gedroomd over Prince! O.a. dat ie spijt had dat het zo snel gegaan was, want hij was nog wat vergeten. Verder nog veel meer maar dat ben ik grotendeels vergeten. Gisteravond dit interview gezien, dat maakte nogal indruk:

[ Bericht 6% gewijzigd door Loekie1 op 27-04-2016 10:19:12 ]
pi_161747057
Het schijnt dat Prince geen testament had opgesteld en dus zullen al zijn bezittingen inclusief muziekrechten overgaan naar zijn zus volgens de wet. Prince had een vermogen van zo'n 300 miljoen dollar en daar komt dan ook de rechten op zijn muziek bij die zijn zo'n 500 miljoen waard. Zijn zus krijgt nu gewoon ff bijna 800 miljoen in haar schoot geworpen niet slecht voor een voormalig crackhoertje :Y
  woensdag 27 april 2016 @ 11:00:37 #179
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161747104
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef cofox het volgende:
Het schijnt dat Prince geen testament had opgesteld en dus zullen al zijn bezittingen inclusief muziekrechten overgaan naar zijn zus volgens de wet. Prince had een vermogen van zo'n 300 miljoen dollar en daar komt dan ook de rechten op zijn muziek bij die zijn zo'n 500 miljoen waard. Zijn zus krijgt nu gewoon ff bijna 800 miljoen in haar schoot geworpen niet slecht voor een voormalig crackhoertje :Y
En die zus heeft de afgelopen weken aan fans in de buurt van Paisley Park doosjes weggeven met kleine dingetjes erin. Dat doet iemand die voor het geld gaat niet.

Ik hoop dat die zus goede hulp krijgt en dat er nog wat muziek uit die kluizen komt :)
pi_161748354
Walgelijk al die verhalen die rond gaan. Wat hebben ze daar nou aan? :r Jaloerse flikkers.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 april 2016 @ 11:56:36 #181
862 Arcee
Look closer
pi_161748744
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:00 schreef wdn het volgende:
Ik hoop dat die zus goede hulp krijgt en dat er nog wat muziek uit die kluizen komt :)
Ja. _O_ De originele versies van Dream Factory en Crystal Ball bijvoorbeeld. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 27 april 2016 @ 12:08:17 #182
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161749152
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja. _O_ De originele versies van Dream Factory en Crystal Ball bijvoorbeeld. _O_
Die heb ik op bootleg ;)
Doe maar wat nieuws D:

Der is nog zoveel.

Feest van herkenning ->

Clap your hands. Stamp your feet <3 <3
pi_161751089
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef cofox het volgende:
crackhoer is alweer een tijdje terug.
verder hebben de overige broers en zussen evenveel recht op de inboedel.
strijdpunt wordt de muziek, onduidelijk is wie de eigenaar is van de enorme schat aan onuitgebracht materiaal.
pi_161751128
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Die heb ik op bootleg ;)
ik ook, bovendien is de meeste muziek al op andere albums etc uitgebracht.
pi_161751162
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

The Dawn ben ik wel benieuwd naar, alhoewel daarvan ook wordt beweerd dat nummers van dat album al op andere werken zijn verschenen.
  woensdag 27 april 2016 @ 13:56:28 #186
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_161752064
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 27 april 2016 @ 14:05:49 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161752274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:15 schreef Wantie het volgende:

[..]

ik ook, bovendien is de meeste muziek al op andere albums etc uitgebracht.
Meeste van dat spul heeft ie zelf de wereld in geholpen (door aan het einde van sessies cassettebandjes weg te geven met wat hij had gedaan die avond).
  woensdag 27 april 2016 @ 14:15:04 #188
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_161752453
pi_161762809
Op muziekmeter.nl is het erg druk geworden in de Prince topics, zelfs zo druk dat twee albums van Prince zeer hoog in de rotatielijst staan.
pi_161763991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:19 schreef -Hakuna- het volgende:
Op muziekmeter.nl is het erg druk geworden in de Prince topics, zelfs zo druk dat twee albums van Prince zeer hoog in de rotatielijst staan.
Ik heb deze week via catawiki een gesigneerde plaat van Prince voor bijna 7.800 euro verkocht. Hier thuis ligt nog een hoop materiaal van Prince dat weg kan. Een nieuwe auto dit jaar zit er waarschijnlijk wel in als de hype zich zo door blijft ontwikkelen ^O^
pi_161764062
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef cofox het volgende:

[..]

Ik heb deze week via catawiki een gesigneerde plaat van Prince voor bijna 7.800 euro verkocht. Hier thuis ligt nog een hoop materiaal van Prince dat weg kan. Een nieuwe auto dit jaar zit er waarschijnlijk wel in als de hype zich zo door blijft ontwikkelen ^O^
De 1 z'n dood.. ;)
pi_161764064
Mijn slipje waar Prince ooit aan heeft mogen ruiken gaat voor het dubbele de veiling op! :9
You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
  woensdag 27 april 2016 @ 21:59:18 #193
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161764269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn slipje waar Prince ooit aan heeft mogen ruiken gaat voor het dubbele de veiling op! :9
vertel...
pi_161764335
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:59 schreef hmmmz het volgende:

[..]

vertel...
waar je kan bieden?
pi_161764638
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef cofox het volgende:

[..]

Je gaat weer fluitend naar je werk dus?
  woensdag 27 april 2016 @ 23:12:58 #196
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161766275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

waar je kan bieden?
Nee.
pi_161766763
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 23:12 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee.
Dan niet. Dan voel ik me ook niet geneigd verdere uitleg te geven. :)
pi_161766861
quote:

Hij was 1 van Jehovah's getuigen he...
Dus al die verhalen daarover lijken mij gewoon onzin.
Ik wil niet zeggen dat iemand dan niet stiekem iets kan nemen, maar zoiets zou echt wel opvallen en dan zou er tegen opgetreden worden (net als toen tegen Michael Jackson opgetreden op, ja die was ook JG).

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:

Vaag dat zo'n site een paar dagen voor zijn dood met een bericht over aids komt. Prince was wel zo iemand die erg actief was in de 80s. En een religekkie.
Wat heeft religekkie daar nou mee te maken?
Hij was JG, en JG zijn absoluut niet tegen medicatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:05 schreef wdn het volgende:

Kijk medicijnen voor zijn lichamelijke problemen kan ik me voorstellen. Vooral als de oplossing (een operatie met mogelijk bloedtransfusie) voor handen is maar niet is toegestaan. En misbruik van medicijnen? Misschien.
Hij mocht dan wel operatie hebben zo lang er geen bloed aan te pas kwam, en tegenwoordig is dat in een goed ziekenhuis gewoon te doen. Een goed ziekenhuis geeft de voorkeur aan bloedvrij.
  woensdag 27 april 2016 @ 23:46:09 #199
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_161767053
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dan niet. Dan voel ik me ook niet geneigd verdere uitleg te geven. :)
Verdere uitleg graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')