Er werd anders driftig gefilmd. Latere jaren kwam je daar echt niet mee weg.quote:Op zondag 24 april 2016 23:02 schreef Florint2013 het volgende:
U zegt????
Prince' eigen security (dus niet die van de zaal) kwam op je af als ze dat zagen, en dan mocht je direct naar de uitgang....
yep, daar heb ik inderdaad ook heel wat video boots vandaag gehaald. Tot dat Prince management ingreep... zet er nu 1 seconde muziek van Prince op en je hebt een ban for lifequote:Op zondag 24 april 2016 23:41 schreef Wantie het volgende:
Klopt, maar ik heb vaak meegemaakt, ook bij concerten van enkele jaren terug, dat men zelfs met semi-professionele camera's aan het opnemen was vanuit de zaal.
Op de site guitar101 kon je tot voor kort dan ook complete concerten downloaden met best goede beeld- en geluidskwaliteit, opgebouwd uit verschillende audio- en video-opnamen vanuit het publiek.
Dat gevecht is er altijd geweest... Vandaag op YouTube, "morgen" is het er weer af. En dat zal echt nog wel zo blijven.quote:Op maandag 25 april 2016 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo mag alles opeens op YouTube? Dat heeft Prince niet gewild! De man is net gecremeerd en er wordt al op zijn graf gedanst.
Dat ligt eraan of de nieuwe rechthebbende dat zal willen of niet.quote:Op maandag 25 april 2016 00:40 schreef Florint2013 het volgende:
[..]
Dat gevecht is er altijd geweest... Vandaag op YouTube, "morgen" is het er weer af. En dat zal echt nog wel zo blijven.
Ik vermoed dat dan de sluizen open gaan.... Tyka zal daar niet veel om geven.quote:Op maandag 25 april 2016 00:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of de nieuwe rechthebbende dat zal willen of niet.
Beetje een machtsvacuum hequote:Op maandag 25 april 2016 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Hoezo mag alles opeens op YouTube? Dat heeft Prince niet gewild! De man is net gecremeerd en er wordt al op zijn graf gedanst.
snel nog even kijken dusquote:Op maandag 25 april 2016 01:11 schreef Florint2013 het volgende:
Dan de andere uit diezelfde "zeldzame versie" dan ook maar, zal er morgen ook wel weer vanaf zijn.
De artiest Whitney was al heel lang dood. Overgebleven was een zielige junk met heel veel drama.quote:Op maandag 25 april 2016 14:10 schreef Szikha2 het volgende:
Aan een user die mij quote.
Wow Topic 4 al? Voor Prince? En als ik kijk naar nieuws over dood van Whitney zie ik maar paar berichten.
NWS / Whitney Houston overleden
Ja natuurlijk kan en mag ik Whitney niet vergelijken met Prince
" In de VS en het Verenigd Koninkrijk debuteerde de cd van Houston p nummer 1 in de albumlijsten. Houston was daarmee de allereerste zangeres die dit voor elkaar kreeg.
De vier uitgebrachte singles I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me), Didn't We Almost Have It All, So Emotional en Where Do Broken Hearts Go bereikten allemaal de eerste plaats in de VS. In totaal stond Houstons nummer 1-succes daardoor op zeven stuks, een record waarmee ze The Beatles en Elvis Presley versloeg die ieder zes nummer 1-hits achter elkaar behaalden.
Ze is tot de dag van vandaag de enige artiest die zeven opeenvolgende nummer 1-hits had.
In 1991 kreeg Houston de kans om tijdens de Super Bowl XXV het Amerikaanse volkslied (The Star-Spangled Banner) te zingen voor een miljoenenpubliek. Haar opname van het nummer verscheen ook op single en haalde de Amerikaanse Top 20, waarmee ze de eerste artieste ooit was die het met het volkslied in popversie tot de hitlijsten schopte.
Van The Bodyguard werden 42 miljoen exemplaren verkocht. Het leverde Houston ook weer een aantal Grammies op. 'I Will Always Love You' werd een nog groter succes dan het origineel van Dolly Parton en wordt nog altijd gezien als een van Houstons grootste hits met een wereldwijde nummer 1-notering.
De single is de bestverkochte single van een vrouwelijke artiest ooit. De soundtrack is de best verkochte soundtrack ooit.
Met in totaal ruim 200 miljoen verkochte platen is Houston een van de best verkopende zangeressen ooit"
En wat heeft Prince bereikt ( behalve zijn lengte niet)
Inderdaad de vergelijking kan en mag niet gemaakt worden met Whitney
Geen jaloersie alleen sad. Love u Whitney.
Precies dit, beter had het niet verwoord kunnen worden!quote:Op maandag 25 april 2016 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
De artiest Whitney was al heel lang dood. Overgebleven was een zielige junk met heel veel drama
Prince is gestorven in het harnas en is tot op het eind als performer relevant gebleven.
Daarnaast was hij veruit de betere muzikant, maar dat is niet de reden voor het verschil.
I sincerely wanna fuck the taste out of your mouth. Can U relate?quote:Op maandag 25 april 2016 01:11 schreef Florint2013 het volgende:
Dan de andere uit diezelfde "zeldzame versie" dan ook maar, zal er morgen ook wel weer vanaf zijn.
quote:Op maandag 25 april 2016 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
I sincerely wanna fuck the taste out of your mouth. Can U relate?
Dank je, maar ik ben al decennia-lang binnen.quote:Op maandag 25 april 2016 16:07 schreef Florint2013 het volgende:
Welkom in de wereld van de Prince lyrics.
Waarom dan de quote? Leek een verbaasde/verrasde quotequote:Op maandag 25 april 2016 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ben al decennia-lang binnen.
Dan had ik een andere Pi danquote:Op maandag 25 april 2016 16:20 schreef Florint2013 het volgende:
Waarom dan de quote? Leek een verbaasde/verrasde quote
"En wat heeft Prince bereikt"quote:Op maandag 25 april 2016 14:10 schreef Szikha2 het volgende:
Aan een user die mij quote.
Wow Topic 4 al? Voor Prince? En als ik kijk naar nieuws over dood van Whitney zie ik maar paar berichten.
NWS / Whitney Houston overleden
Ja natuurlijk kan en mag ik Whitney niet vergelijken met Prince
" In de VS en het Verenigd Koninkrijk debuteerde de cd van Houston p nummer 1 in de albumlijsten. Houston was daarmee de allereerste zangeres die dit voor elkaar kreeg.
De vier uitgebrachte singles I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me), Didn't We Almost Have It All, So Emotional en Where Do Broken Hearts Go bereikten allemaal de eerste plaats in de VS. In totaal stond Houstons nummer 1-succes daardoor op zeven stuks, een record waarmee ze The Beatles en Elvis Presley versloeg die ieder zes nummer 1-hits achter elkaar behaalden.
Ze is tot de dag van vandaag de enige artiest die zeven opeenvolgende nummer 1-hits had.
In 1991 kreeg Houston de kans om tijdens de Super Bowl XXV het Amerikaanse volkslied (The Star-Spangled Banner) te zingen voor een miljoenenpubliek. Haar opname van het nummer verscheen ook op single en haalde de Amerikaanse Top 20, waarmee ze de eerste artieste ooit was die het met het volkslied in popversie tot de hitlijsten schopte.
Van The Bodyguard werden 42 miljoen exemplaren verkocht. Het leverde Houston ook weer een aantal Grammies op. 'I Will Always Love You' werd een nog groter succes dan het origineel van Dolly Parton en wordt nog altijd gezien als een van Houstons grootste hits met een wereldwijde nummer 1-notering.
De single is de bestverkochte single van een vrouwelijke artiest ooit. De soundtrack is de best verkochte soundtrack ooit.
Met in totaal ruim 200 miljoen verkochte platen is Houston een van de best verkopende zangeressen ooit"
En wat heeft Prince bereikt ( behalve zijn lengte niet)
Inderdaad de vergelijking kan en mag niet gemaakt worden met Whitney
Geen jaloersie alleen sad. Love u Whitney.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |