Ik heb gedroomd over Prince! O.a. dat ie spijt had dat het zo snel gegaan was, want hij was nog wat vergeten. Verder nog veel meer maar dat ben ik grotendeels vergeten. Gisteravond dit interview gezien, dat maakte nogal indruk:quote:Op woensdag 27 april 2016 09:14 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste groet van Corvette aan Prince
En die zus heeft de afgelopen weken aan fans in de buurt van Paisley Park doosjes weggeven met kleine dingetjes erin. Dat doet iemand die voor het geld gaat niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef cofox het volgende:
Het schijnt dat Prince geen testament had opgesteld en dus zullen al zijn bezittingen inclusief muziekrechten overgaan naar zijn zus volgens de wet. Prince had een vermogen van zo'n 300 miljoen dollar en daar komt dan ook de rechten op zijn muziek bij die zijn zo'n 500 miljoen waard. Zijn zus krijgt nu gewoon ff bijna 800 miljoen in haar schoot geworpen niet slecht voor een voormalig crackhoertje
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:00 schreef wdn het volgende:
Ik hoop dat die zus goede hulp krijgt en dat er nog wat muziek uit die kluizen komt
Die heb ik op bootlegquote:Op woensdag 27 april 2016 11:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.De originele versies van Dream Factory en Crystal Ball bijvoorbeeld.
crackhoer is alweer een tijdje terug.quote:Op woensdag 27 april 2016 10:57 schreef cofox het volgende:
Het schijnt dat Prince geen testament had opgesteld en dus zullen al zijn bezittingen inclusief muziekrechten overgaan naar zijn zus volgens de wet. Prince had een vermogen van zo'n 300 miljoen dollar en daar komt dan ook de rechten op zijn muziek bij die zijn zo'n 500 miljoen waard. Zijn zus krijgt nu gewoon ff bijna 800 miljoen in haar schoot geworpen niet slecht voor een voormalig crackhoertje
ik ook, bovendien is de meeste muziek al op andere albums etc uitgebracht.quote:
The Dawn ben ik wel benieuwd naar, alhoewel daarvan ook wordt beweerd dat nummers van dat album al op andere werken zijn verschenen.quote:Op woensdag 27 april 2016 11:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.De originele versies van Dream Factory en Crystal Ball bijvoorbeeld.
Meeste van dat spul heeft ie zelf de wereld in geholpen (door aan het einde van sessies cassettebandjes weg te geven met wat hij had gedaan die avond).quote:Op woensdag 27 april 2016 13:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik ook, bovendien is de meeste muziek al op andere albums etc uitgebracht.
Ik hou het niet droogquote:
Ik heb deze week via catawiki een gesigneerde plaat van Prince voor bijna 7.800 euro verkocht. Hier thuis ligt nog een hoop materiaal van Prince dat weg kan. Een nieuwe auto dit jaar zit er waarschijnlijk wel in als de hype zich zo door blijft ontwikkelenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:19 schreef -Hakuna- het volgende:
Op muziekmeter.nl is het erg druk geworden in de Prince topics, zelfs zo druk dat twee albums van Prince zeer hoog in de rotatielijst staan.
De 1 z'n dood..quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik heb deze week via catawiki een gesigneerde plaat van Prince voor bijna 7.800 euro verkocht. Hier thuis ligt nog een hoop materiaal van Prince dat weg kan. Een nieuwe auto dit jaar zit er waarschijnlijk wel in als de hype zich zo door blijft ontwikkelen
vertel...quote:Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn slipje waar Prince ooit aan heeft mogen ruiken gaat voor het dubbele de veiling op!
Je gaat weer fluitend naar je werk dus?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik heb deze week via catawiki een gesigneerde plaat van Prince voor bijna 7.800 euro verkocht. Hier thuis ligt nog een hoop materiaal van Prince dat weg kan. Een nieuwe auto dit jaar zit er waarschijnlijk wel in als de hype zich zo door blijft ontwikkelen
Hij was 1 van Jehovah's getuigen he...quote:Op woensdag 27 april 2016 04:51 schreef tong80 het volgende:
Advocaat Mike Padden beweert dat de afgelopen week overleden Prince ernstig verslaafd was aan cocaïne.
Wat heeft religekkie daar nou mee te maken?quote:Op woensdag 27 april 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Vaag dat zo'n site een paar dagen voor zijn dood met een bericht over aids komt. Prince was wel zo iemand die erg actief was in de 80s. En een religekkie.
Hij mocht dan wel operatie hebben zo lang er geen bloed aan te pas kwam, en tegenwoordig is dat in een goed ziekenhuis gewoon te doen. Een goed ziekenhuis geeft de voorkeur aan bloedvrij.quote:Op woensdag 27 april 2016 08:05 schreef wdn het volgende:
Kijk medicijnen voor zijn lichamelijke problemen kan ik me voorstellen. Vooral als de oplossing (een operatie met mogelijk bloedtransfusie) voor handen is maar niet is toegestaan. En misbruik van medicijnen? Misschien.
Verdere uitleg graag.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dan niet. Dan voel ik me ook niet geneigd verdere uitleg te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |