Oh hij heeft een paar juweeltjes gemaakt toen hij jong wasquote:Op maandag 25 april 2016 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
I sincerely wanna fuck the taste out of your mouth. Can U relate?
Hmm blijft toch wel lang staan allemaal. Prins is dood, het water is door de dam gebroken, alles mag op YouTube.quote:Op maandag 25 april 2016 01:11 schreef Florint2013 het volgende:
Dan de andere uit diezelfde "zeldzame versie" dan ook maar, zal er morgen ook wel weer vanaf zijn.
Read more: http://www.tmz.com/#ixzz46s8lnCJSquote:PRINCE
NO EVIDENCE OF WILL
6 Stand to Cash In
It appears Prince died without leaving a will ... as a result his 6 siblings -- even the half brothers and sisters -- could split a fortune.
Multiple sources who have worked with Prince as recently as 2014 tell us ... he did not have a will. Of course it's possible in the last year or so Prince had a change of heart and drafted one, but all of our sources say based on his history with them that's highly unlikely.
Our sources say various professionals raised the issue of a will with Prince but he never had an interest in drafting one.
We've contacted various people, including family members, and they all say they have not seen a will and so far no one has come forward with one.
If Prince did indeed die without a will, under Minnesota law his siblings -- the closest living relatives -- would share equally in his estate. Prince had 8 brothers and sisters, and only Tyka was a full sibling.
People have assumed Tyka -- who has taken the reins -- would get everything, but that's not the case. In Minnesota half siblings and full siblings are treated exactly the same when it comes to inheritance without a will ... they all share equally.
Two of Prince's siblings are dead, leaving 6. There's one catch. If the deceased siblings had kids, they would be entitled to the same share as their parent.
As we reported ... our sources say Prince's estate is worth somewhere south of $150 million.
voorafgaand met:quote:Op maandag 25 april 2016 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
I sincerely wanna fuck the taste out of your mouth. Can U relate?
Tja, het is nu een oceaan aan muziek natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2016 18:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm blijft toch wel lang staan allemaal. Prins is dood, het water is door de dam gebroken, alles mag op YouTube.
Appolonia 6 met Jill Jonesquote:Op maandag 25 april 2016 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Herinnert U zich deze nog nog nog nog
[ afbeelding ]
U gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 25 april 2016 23:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Appolonia 6 met Jill Jones
Jill zette de foto op haar facebook na de dood van Denise .
Tja, Prince zijn invloed op de hedendaagse muziek is vele malen groter dan die van Whitney. Beide verliezen zijn natuurlijk vreselijk,maar ik kan me voorstellen dat de dood van Prince voor meer reuring zorgt dan die van Whitney.quote:Op maandag 25 april 2016 14:10 schreef Szikha2 het volgende:
Met in totaal ruim 200 miljoen verkochte platen is Houston een van de best verkopende zangeressen ooit"
En wat heeft Prince bereikt ( behalve zijn lengte niet)
Ze hebben toch ook meegewerkt aan Planet Earth?quote:Op maandag 25 april 2016 23:56 schreef Wantie het volgende:
Kleine reunie in 2006:
20 jaar nadat prince w&l ontsloeg...
Ja klopt!quote:Op dinsdag 26 april 2016 00:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook meegewerkt aan Planet Earth?
Die heb ik op LP. Dubbel en enkel. Dit was de enkele LP:quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Deze CD had ik net 1 dag voor zijn dood gekocht voor een schappelijke prijs, en laat uitgerekend 1 dag na zijn dood vrijwel alle Target CD versie van deze titel nergens meer te vinden zijn.
Vandaag dan op de mat en vervolgens in mijn CD speler.
Eerste CD uitgave uit 1983 op een zg Target CD made in West Germany met matrixnummer 7599 23 720-2 2895 117 01 op de CD runout. Het is vooral het eindnummer 01 dat voor kenners interessant is.
[ afbeelding ]
https://www.discogs.com/Prince-1999/release/4531872
Nu nog de (tweede) CD versie kopen waarop het ontbrekende nummer D.M.S.R.opstaat, maar deze CD versie is genoeg te vinden voor prijzen onder de 10 euro.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:53 schreef wdn het volgende:
Ik mag zijn advocaat wel(http://www.telegraaf.nl/p(...)et_aan_drugs__.html)
[..]
Die heb ik op LP. Dubbel en enkel. Dit was de enkele LP:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |