Nou, wat een gemekkerquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:03 schreef Unites het volgende:
Wat een stom gemekker zeg. Een arts hoort patiënten te helpen. Als iemand iets overkomt terwijl hij dronken is (iets wat veel mensen wel eens zijn), dan moet een arts hem ook gewoon helpen. Dat er dan af en toe een wachtkamer wordt ondergekotst. Ja, jammer dan. Gelukkig krijgen artsen noooooit te maken met bloed, urine, spuug, kots en andere gekkigheid...
Daarbij helpen die achterlijke, niet-nodige advertenties toch niet. Niemand ligt daar wakker van. Je gaat dus een nieuw probleem creëeren en lost uiteindelijk niks op. Einde verhaal.
Mislukte moraalridders
quote:"We zien tijdens uitgaansavonden dat meer dan 50 procent of zelfs 70 procent van de patiënten dronken is. Ze kotsen en plassen in de wachtkamer, vallen andere patiënten lastig en kunnen agressief reageren op het personeel.
Het valt gelukkig allemaal meequote:Op zaterdag 23 april 2016 19:30 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja, ze strooien wat in het rond met wat percentages. Knap hoor.
Geloof ze niet.
Zelfde als die oogartsen die altijd zeuren dat ze een keer moeten werken voor hun geld rond de jaarwisseling. Even over gniffelen en dan over tot de orde van de dag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
De Nederlandse Vereniging voor Overdreven Betutteling heeft weer gesproken, zie ik.
Dit dus...quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
De Nederlandse Vereniging voor Overdreven Betutteling heeft weer gesproken, zie ik.
En 's winters zeker mekkeren over fracturen door gladheid, sneeuw en ijs...quote:"We zien tijdens uitgaansavonden dat meer dan 50 procent of zelfs 70 procent van de patiënten dronken is. Ze kotsen en plassen in de wachtkamer, vallen andere patiënten lastig en kunnen agressief reageren op het personeel."
nee, daar verdienen zij hun geld mee.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
En 's winters zeker mekkeren over fracturen door gladheid, sneeuw en ijs...
nee, want die mensen pissen niet de wachtkamer onder maar zijn gewoon blij met zorg die ze krijgenquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
En 's winters zeker mekkeren over fracturen door gladheid, sneeuw en ijs...
Hoeveel van de dronken mensen doen dat?quote:
Leden:quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
uitgaansleven, voetbalsupporters en uiteraard de thuisdrinker. Vechtpartijen, ongelukken etc etcquote:Op zaterdag 23 april 2016 19:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel van de dronken mensen doen dat?
De ongetrokken denk ik allemaal.
Bruiloft een feestje, valt er iemand in een glas, dat ze zolang moeten wachten denk dat het probleem daar ligt en niet bij andere dingen!
VVD, PVDA, CDA....etcquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leden:
- Doktoren
- Tandartsen
- groenlinks
- milieudefensie
Je hebt het over artsen neem ik aan, willen ze van de eed af?quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
uitgaansleven, voetbalsupporters en uiteraard de thuisdrinker. Vechtpartijen, ongelukken etc etc
ik heb het over de 'patiënten' die de wachtkamers onderkotsen en plassen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je hebt het over artsen neem ik aan, willen ze van de eed af?
Wel de lusten niet de lasten?
Het beleid wordt echt van iedere tak over genomen of niet?
Zie topic titel, die is het voor mij, nogmaals hoeveel doen het, en wordt die mensen het toilet bezoek ontzegt of niet of wel, in de titel staat artsen, niks meer of minder, hebben ze een eed afgelegd of hoeven ze dat tegenwoordig niet meer?quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:36 schreef aloa het volgende:
[..]
ik heb het over de 'patiënten' die de wachtkamers onderkotsen en plassen.
Lees OP!quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zie topic titel, die is het voor mij, nogmaals hoeveel doen het, en wordt die mensen het toilet bezoek ontzegt of niet of wel, in de titel staat artsen, niks meer of minder, hebben ze een eed afgelegd of hoeven ze dat tegenwoordig niet meer?
Lees dit, nadat ze dat gedaan hebben hebben ze niks te eisen!quote:
Het gaat erom dat je dergelijk gedrag niet hoeft te pikken...vergelijkbaar met geweld tegen ambulancepersoneel etc.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lees dit, nadat ze dat gedaan hebben hebben ze niks te eisen!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eed_van_Hippocrates
Uiteraard keur ik zo een gedrag af, maar hetzelfde zou mij ooit ook eens kunnen gebeuren, al hoop ik natuurlijk van nooit!
Tja als patient die hulp nodig heeft valt er dan nog iets te pikken?quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dergelijk gedrag niet hoeft te pikken...vergelijkbaar met geweld tegen ambulancepersoneel etc.
Ik ben ontopic Johnquote:Op zaterdag 23 april 2016 20:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja als patient die hulp nodig heeft valt er dan nog iets te pikken?
Dan is men aangewezen op die mensen toch, terwijl men dan ook nog graag iets anders zou willen b.v personeel wat ook mensen getild krijgt en niet omkiepen met een zuchtje wind.
Operatie gelukt patient overleden?
Maar daar gaat het niet over dus zou je het graag ontopic willen houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |