abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161652432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Doet Henk verstandig aan.

Die BNW-freaks gaan trouwens ook gewoon naar de dokter als het fout gaat.
Je hoeft geen BNW-freak om met cynisme en achterdocht bij de dokter te gaan zitten.
pi_161652467
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hoeft geen BNW-freak om met cynisme en achterdocht bij de dokter te gaan zitten.
Nee, een andere stoornis kan ook.

En waarom zou je naar een dokter gaan als je 'm niet vertrouwt?
pi_161652552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, een andere stoornis kan ook.

En waarom zou je naar een dokter gaan als je 'm niet vertrouwt?
Waarom bekijk je alles vanuit zo'n simplistisch zwart/wit-perspectief? Je kan een dokter op het ene vlak wel vertrouwen en het andere niet. Zo kan je zijn analyse vertrouwen en nodig hebben (je hebt ziekte x) en gelijktijdig zijn aangeboden oplossing niet.
pi_161652618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom bekijk je alles vanuit zo'n simplistisch zwart/wit-perspectief? Je kan een dokter op het ene vlak wel vertrouwen en het andere niet. Zo kan je zijn analyse vertrouwen en nodig hebben (je hebt ziekte x) en gelijktijdig zijn aangeboden oplossing niet.
En geloof je ook in chemtrails?
pi_161652666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En geloof je ook in chemtrails?
Ik geloof in de duizenden casussen waaruit blijkt dat dokters het heel erg vaak mis hebben, en situaties van mensen voornamelijk verergerden. Vaak als gevolg van een behandeling met bepaalde medicatie. Of ze ook daadwerkelijk met een slechte intentie die medicatie aanbieden is een tweede. Zou in sommige gevallen het geval kunnen zijn. Ik denk dat het gros niet beter weet; dokters studeren tegenwoordig op de eerste plaats immers medicijnen i.p.v. het menselijk lichaam en zoiets als de invloed van bijvoorbeeld voedsel...
pi_161652711
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik geloof in de duizenden casussen waaruit blijkt dat dokters het heel erg vaak mis hebben, en situaties van mensen voornamelijk verergerden. Vaak als gevolg van een behandeling met bepaalde medicatie. Of ze ook daadwerkelijk met een slechte intentie die medicatie aanbieden is een tweede. Zou in sommige gevallen het geval kunnen zijn. Ik denk dat het gros niet beter weet; dokters studeren tegenwoordig op de eerste plaats immers medicijnen i.p.v. het menselijk lichaam en zoiets als de invloed van bijvoorbeeld voedsel...
In BNW zijn ze het helemaal met je eens. In de echte wereld zijn je opvattingen gewoon idioot.
pi_161652726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als je een heel erg goede dokter aan je bed wil, die wel vrijwel altijd de goede diagnoses stelt, dan zul je daar ook heel erg veel voor moeten betalen.
pi_161652741
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In BNW zijn ze het helemaal met je eens. In de echte wereld zijn je opvattingen gewoon idioot.
Alsof jij, jij daar in teletubbieland, ook maar enige grip hebt op wat de 'echte wereld' is _O-
  Eindredactie Games zaterdag 23 april 2016 @ 17:32:44 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161652757
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:09 schreef RAVW het volgende:

Alcohol geen functie?
kan er anders goed mee schoonmaken of iets er mee aan steken ... dus het heeft niet alleen de functie om iemand dronken te maken maar ook voor andere doeleinde .. in deo , parfum zit het spul ook :)
methanol gebruik je om schoon te maken. Maar erg vrolijk wordt je er niet van als je dar drinkt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_161652768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Alsof jij, jij daar in teletubbieland, ook maar enige grip hebt op wat de 'echte wereld' is _O-
Rustig maar. Van mij mag je in dat soort waanzin geloven hoor. Geen probleem.
pi_161652795
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Rustig maar. Van mij mag je in dat soort waanzin geloven hoor. Geen probleem.
Goed zo. En van mij mag je (letterlijk) alles slikken van wat ze je voorschotelen.
pi_161652823
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Goed zo. En van mij mag je (letterlijk) alles slikken van wat ze je voorschotelen.
En dat was tot nu toe niks. Het zionistische reptiliancomplot heeft me nog niet in zijn macht.
pi_161652872
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

methanol gebruik je om schoon te maken. Maar erg vrolijk wordt je er niet van als je dar drinkt.
Een van de weinige situaties waarin 'doe het niet want je wordt er blind van' ook daadwerkelijk waar is.
  Eindredactie Games zaterdag 23 april 2016 @ 18:00:04 #89
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161653335
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:38 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Een van de weinige situaties waarin 'doe het niet want je wordt er blind van' ook daadwerkelijk waar is.
en dan verplicht wodka moeten drinken om een vergiftiging tegen te gaan _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_161653457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, maar dan bedenk je daar maar een beleid op voor binnen het ziekenhuis/de huisartsenpost. Het liefst willen doktoren volgens mij werkloos zijn; iedereen moet zo gezond mogelijk, als een dagelijks aan een APK-onderhevige auto, leven. En natuurlijk zou dat ook wel fijn zijn; we zouden dan immers hun ziekmakende pillentroep ook niet meer hoeven te slikken.
Die artsen maken die pillen niet.
pi_161653479
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:05 schreef aloa het volgende:

[..]

Sherlock! Welkom.
pi_161653491
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:05 schreef aloa het volgende:

[..]

Het maakt niet uit of het waar is of ergens op gebaseerd is. BNW'ers geloven die onzin gewoon.
  zaterdag 23 april 2016 @ 18:11:30 #93
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_161653613
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:11 schreef AchJa het volgende:
De artsen zijn zeker vergeten hoe bont ze het zelf gemaakt hebben tijdens hun eigen studietijd... :')
Volgens mij is dat juist niet het geval - en maken ze vaak een inhaalslag na het behalen van de studie. Daarom *zie eerdere post over zooitje dronken artsen bij een conferentie*.
pi_161653711
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:11 schreef AchJa het volgende:
De artsen zijn zeker vergeten hoe bont ze het zelf gemaakt hebben tijdens hun eigen studietijd... :')
Welke arts heeft tijdens de studietijd de wachtruimte van de EHBO niet ondergekotst
pi_161653800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:53 schreef FANN het volgende:

[..]

maar het is láng niet oorzaak 1

Oorzaak is ....

hou je vast....

1. Mobiele telefoon: Gebruik van de mobiele telefoon, zowel handheld of handsfree, zorgt nog altijd voor de meeste ongelukken in het verkeer.

Alcohol staat op nr. 5

http://www.autoblog.nl/ar(...)-van-auto-ongelukken
Sta er niet van te kijken dat dat op 1 staat. :{
Mensen worden steeds asocialer...
pi_161653821
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Welke arts heeft tijdens de studietijd de wachtruimte van de EHBO niet ondergekotst
Eigenlijk zijn al die wachtruimtes van ziekenhuizen etc vieze naar kots en pis stinkende ruimtes :P
pi_161653832
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:22 schreef aloa het volgende:

[..]

Sta er niet van te kijken dat dat op 1 staat. :{
Mensen worden steeds asocialer...
Het goede voorbeeld wordt ook gegeven in de tweede kamer. Zelfs tijdens belangrijke debatten is de smartphone belangrijker.
pi_161653873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 18:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het goede voorbeeld wordt ook gegeven in de tweede kamer. Zelfs tijdens belangrijke debatten is de smartphone belangrijker.
Te gek voor woorden. Het is een plaag geworden.
pi_161654640
Wat een stom gemekker zeg. Een arts hoort patiënten te helpen. Als iemand iets overkomt terwijl hij dronken is (iets wat veel mensen wel eens zijn), dan moet een arts hem ook gewoon helpen. Dat er dan af en toe een wachtkamer wordt ondergekotst. Ja, jammer dan. Gelukkig krijgen artsen noooooit te maken met bloed, urine, spuug, kots en andere gekkigheid...

Daarbij helpen die achterlijke, niet-nodige advertenties toch niet. Niemand ligt daar wakker van. Je gaat dus een nieuw probleem creëeren en lost uiteindelijk niks op. Einde verhaal.

Mislukte moraalridders :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')