Zo rol ik.quote:
Hoi Marijequote:Op zaterdag 23 april 2016 17:25 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Ik was mijn wachtwoord kwijt.
Klinkt als nieuw werk van Sigur Rós.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klinkt als nieuw werk van Sigur Rós.
quote:
Dan zou ik het niet over mijn ellebogen hebben.quote:Op maandag 25 april 2016 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat iemand zegt: ik heb er maar 1
ik hoop ook niet dat daar een boog inzit.quote:Op maandag 25 april 2016 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet over mijn ellebogen hebben.
Maar wel puntig?quote:Op maandag 25 april 2016 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik hoop ook niet dat daar een boog inzit.
mits een paarse punt.quote:
haha ja zo kun je het ook bekijken. Maar `s avonds vergeet ik bijna altijd de radio aan te zetten. Zet dan meestal een cd ofzo opquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel joh, nu kan ik juist elke avond naar hem luisteren ipv nooit.
Ongeacht of je het goed vindt of niet steekt het dus wel boven het maaiveld uit.quote:
Nou, het zit muzikaal goed in elkaar. Klinkt lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeacht of je het goed vindt of niet steekt het dus wel boven het maaiveld uit.
De tekst is de kracht van de plaat vind ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, het zit muzikaal goed in elkaar. Klinkt lekker makkelijk.
Maar dat luister je naar de tekst, en dan denk je echt. Wat de neuk.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vies lang uitgeslapen en ik heb niks gepland vandaag![]()
En levenslang van de radio verbannen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt we zouden iedereen die betrokken is bij dit nummer achterna moeten zitten met hooivorken, fakkels, pek en veren.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En levenslang van de radio verbannen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:22 schreef Againzender het volgende:
Anarchy in the UK gedraaid vorig uur op mijn verzoek
zuipschuitquote:Op woensdag 27 april 2016 22:49 schreef Againzender het volgende:
Volgens mijn moeder klonk ik bezopen bij Domienik had gewoon even geen focus, en was afgeleid door de kinderen.
he, Koningsdag. Dan houden we het niet droog hier natuurlijk.quote:
Vraag 1: hoe hard heb je de muziek staan?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:40 schreef Againzender het volgende:
Opmerking van boven: Zit je nou een beetje Johnny Cash te draaien terwijl ik sta te douchen?!?
Vrouw is fan
Goede keuze van jouw vrouwquote:Op donderdag 28 april 2016 10:40 schreef Againzender het volgende:
Opmerking van boven: Zit je nou een beetje Johnny Cash te draaien terwijl ik sta te douchen?!?
Vrouw is fan
1: standje 11quote:Op donderdag 28 april 2016 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag 1: hoe hard heb je de muziek staan?
Vraag 2: hoe gehorig is jullie huis?
Vraag 3: hoe goed is het gehoor van je vrouw?
Ah dat verklaart.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
1: standje 11
2: behoorlijk
3: uitstekend
3FM is gewoon te laat gaan veranderen, daardoor lopen ze achter de feiten aan. Maar durven veranderen als het goed gaat durven er niet veel.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-in-2010-vernieuwen/
Allemaal de schuld van micromanager Wilbert dus.
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi,
Ik leef nog maar luister echt nul komma nul 3FM tegenwoordig. Groetjes radio 2 oke doei
ik ga vrijwel nooit naar tweequote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.
Jij zit toch bij 1?quote:
TV / Radio 2 #20 Serieuzzz Livequote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi,
Ik leef nog maar luister echt nul komma nul 3FM tegenwoordig. Groetjes radio 2 oke doei
Dat klopt bij mij ook wel. S'avonds luister ik zeer zelden naar 3fm. In het weekend luister ik alleen als ik in de auto zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.
ja en dan soms naar 3. En zaterdagen tijdens het werk vrijwel altijd 3, dan is het nog best aardig, dan hoor je de liedjes niet te vaak.quote:
Het was geen single of wel? Of wordt hij wel eens vaker gedraaid?quote:
eensquote:
Eens. Maar aan de andere kant: waarom zou je dit in de openbaarheid brengen? Vanavond zitten alle boulevards en showbizznieuws-programma's van ons land weer een half uur te 'discussiëren' over dit hele gebeuren.quote:
Bazentrackquote:
Jawel. SC is het met mij eens.quote:
Vreselijk. Blijft ook in m'n kop hangen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ja, goeie plaat Rolf! Goeie tekst
Een hoop misère voor de helft van de prijs...
Nu zit ik al te janken bij het horen van je naam....
Zijn toch allemaal super herkenbare teksten
Ik al 3x vandaagquote:
Stormlooptopic.quote:
Ja, kut hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
15 topics in 4 maanden? 3FM SC, wat doe je
Vandaag dag van de persvrijheid hoorde ik vanmorgen. Straks maar eens flink faxen.quote:
Van persen kan je aambeien krijgen...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag dag van de persvrijheid hoorde ik vanmorgen. Straks maar eens flink faxen.
Wel kwaliteitstopicsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
15 topics in 4 maanden? 3FM SC, wat doe je
Oh.quote:
Luister niet.quote:
De twee meest verstandige woorden die je kunt zeggenquote:
Een paar jaar terug wist ik het ineens met 3FM: luister nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De twee meest verstandige woorden die je kunt zeggen
Ik zal je nog eens een keer foto's doorsturenquote:
Blijf sturen, blijf sturen!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een keer foto's doorsturen
Ik was om half 5 al wakker vanmorgen, maar ik wachtte toch maar even met doorsturenquote:
Telefoon staat toch op stil, dus had best gekundquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was om half 5 al wakker vanmorgen, maar ik wachtte toch maar even met doorsturen![]()
Nondeju.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goedendag bronstige Bronson
[ afbeelding ]
splutquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toffe beha welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Telefoon staat toch op stil, dus had best gekund
Ik word morgenvroeg wakker met Tom of Idris naast mij?quote:
Idris dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word morgenvroeg wakker met Tom of Idris naast mij?![]()
Donequote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag dag van de persvrijheid hoorde ik vanmorgen. Straks maar eens flink faxen.
Ik heb mijn bijdrage ook geleverd.quote:
#livegezienquote:
Fax you!quote:
Tip:quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Mijn Hemel wat `n gigantische BAGGER keuze lijst voor de Hemelse Honderd, ongeloofelijk...
Kunnen ze het niet omkeren? 30 eigen keuzes, 5 uit de lijst?
Met veel pijn en moeite deze lijst samen gesteld:
Pearl Jam
Ten
Nirvana
Nevermind
GangStarr
Moment of Truth
Massive Attack
Blue Lines
Metallica
Metallica (Black Album)
Muse
Origin Of Symmetry
Janis Joplin
Pearl
King Crimson
In The Court Of The Crimson King
Dire Straits
Brothers In Arms
Doors
La Woman
Dr. Dre
The Chronic 2001
Creedence Clearwater Revival
Willy And The Poor Boys
Pink Floyd
Dark Side Of The Moon
Porcupine Tree
In Absentia
Michael Jackson
Thriller
Beatles
Sgt Pepper'S Lonely Hearts Club Band
Biffy Clyro
Opposites
Coldplay
Parachutes
Editors
An End Has A Start
Eminem
Marshall Mathers Lp
Fleetwood Mac
Rumours
Jimi Hendrix
Electric Ladyland
Live
Throwing Copper
Oasis
What'S The Story Morning Glory
R.E.M.
Automatic For The People
Radiohead
O.K. Computer
Rage Against The Machine
Rage Against The Machine
Rammstein
Mutter
Smashing Pumpkins
Mellon Collie And The Infinite Sadness
U2
Joshua Tree
Lekker man, bakkie koffie in de opkomende zonquote:
Dat stel ik dan liever een uurtje uit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker man, bakkie koffie in de opkomende zon
goed goedquote:Op woensdag 4 mei 2016 07:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
ja man, alles lekker. Hoe hangt ie bij jou?
Kinders dit dat. Maar 6:30 is ook uitslapen als de wekker normaal om 5:00 gaatquote:
Kinderen hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Kinders dit dat. Maar 6:30 is ook uitslapen als de wekker normaal om 5:00 gaat.
Volgens nattekat, de alwetende student, heb je niks aan het ochtendgloren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Kinders dit dat. Maar 6:30 is ook uitslapen als de wekker normaal om 5:00 gaat.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens nattekat, de alwetende student, heb je niks aan het ochtendgloren.
Ik kan het niet quoten, want ABO subforum en zo.
Dat jij geen 100kg weegt blijft me verbazenquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goed goed
Nu aan een cappuccino met een mcmuffin bacon voor ¤2
Zo vaak snack ik niet tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Dat jij geen 100kg weegt blijft me verbazen![]()
wat is je geheim? veel beweging in de slaapkamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:33 schreef Pino112 het volgende:
De Hemelse Honderd:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Hemelse-Honderd-2016
Top 10:Verdomme wat een hoop meuk in die lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:33 schreef Pino112 het volgende:
De Hemelse Honderd:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)Hemelse-Honderd-2016
Top 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kensington, Coldplay en Adele
Als ik het zo lees geniet je vaak wel van een snelle hap langs de wegquote:Gezien je werk verwacht ik dat ook wel een beetje
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ed Sheeran, Typhoon, Green Day, John Mayer, James Bay, Dotan, Taylor Swift, Chef' Special, Imagine Dragons, Bastille, Ben Howard, Nothing But Thieves, 30 Seconds To Mars, Hozier, Racoon, Douwe bob, Bring Me The Horizon, Justin Bieber.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kensington, Coldplay en Adele![]()
[..]
1 2 3 4 | Wednesday 04-05-2016 13:20 Saturday 04-05-2013 17:16 Saturday 27-04-2013 17:15 Saturday 20-04-2013 17:11 |
Wat denk je van de Mega Top 50?quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ code verwijderd ]
Welke Avril Lavigne-fan zat er destijds op de zaterdagmiddag?
rustig aan jimquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ed Sheeran, Typhoon, Green Day, John Mayer, James Bay, Dotan, Taylor Swift, Chef' Special, Imagine Dragons, Bastille, Ben Howard, Nothing But Thieves, 30 Seconds To Mars, Hozier, Racoon, Douwe bob, Bring Me The Horizon, Justin Bieber.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ed Sheeran, Typhoon, Green Day, John Mayer, James Bay, Dotan, Taylor Swift, Chef' Special, Imagine Dragons, Bastille, Ben Howard, Nothing But Thieves, 30 Seconds To Mars, Hozier, Racoon, Douwe bob, Bring Me The Horizon, Justin Bieber.![]()
![]()
quote:
quote:1 - Maandag 9 mei: Sander vs. Eva
2 - Dinsdag 10 mei: Giel vs. Saskia
3 - Woensdag 11 mei: Domien vs. Herman
4 - Donderdag 12 mei: Roosmarijn vs. Frank
5 - Vrijdag 13 mei: Rámon vs. Wijnand
6 - Maandag 16 mei: Timur vs. Mark
7 - Dinsdag 17 mei: Annemieke vs. Jorien
8 - Woensdag 18 mei: Michiel vs. Barend
De winnaars van de eerste ronde treffen elkaar in de kwartfinale. Vervolgens worden de halve finales gespeeld, waarna twee DJ's elkaar treffen in de finale op 26 mei.
Slayer - Angel of Death konden z'n oren niet aan zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:09 schreef Evertjan het volgende:
Mooi hoor Iron Sky draaien na de 2 min stilte op 3FM Klasse van Domien
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |