Zo rol ik.quote:
Hoi Marijequote:Op zaterdag 23 april 2016 17:25 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
Ik was mijn wachtwoord kwijt.
Klinkt als nieuw werk van Sigur Rós.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klinkt als nieuw werk van Sigur Rós.
quote:
Dan zou ik het niet over mijn ellebogen hebben.quote:Op maandag 25 april 2016 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht nog steeds op het moment dat iemand zegt: ik heb er maar 1
ik hoop ook niet dat daar een boog inzit.quote:Op maandag 25 april 2016 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet over mijn ellebogen hebben.
Maar wel puntig?quote:Op maandag 25 april 2016 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik hoop ook niet dat daar een boog inzit.
mits een paarse punt.quote:
haha ja zo kun je het ook bekijken. Maar `s avonds vergeet ik bijna altijd de radio aan te zetten. Zet dan meestal een cd ofzo opquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel joh, nu kan ik juist elke avond naar hem luisteren ipv nooit.
Ongeacht of je het goed vindt of niet steekt het dus wel boven het maaiveld uit.quote:
Nou, het zit muzikaal goed in elkaar. Klinkt lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeacht of je het goed vindt of niet steekt het dus wel boven het maaiveld uit.
De tekst is de kracht van de plaat vind ikquote:Op dinsdag 26 april 2016 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, het zit muzikaal goed in elkaar. Klinkt lekker makkelijk.
Maar dat luister je naar de tekst, en dan denk je echt. Wat de neuk.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vies lang uitgeslapen en ik heb niks gepland vandaag![]()
En levenslang van de radio verbannen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt we zouden iedereen die betrokken is bij dit nummer achterna moeten zitten met hooivorken, fakkels, pek en veren.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En levenslang van de radio verbannen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 18:22 schreef Againzender het volgende:
Anarchy in the UK gedraaid vorig uur op mijn verzoek
zuipschuitquote:Op woensdag 27 april 2016 22:49 schreef Againzender het volgende:
Volgens mijn moeder klonk ik bezopen bij Domienik had gewoon even geen focus, en was afgeleid door de kinderen.
he, Koningsdag. Dan houden we het niet droog hier natuurlijk.quote:
Vraag 1: hoe hard heb je de muziek staan?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:40 schreef Againzender het volgende:
Opmerking van boven: Zit je nou een beetje Johnny Cash te draaien terwijl ik sta te douchen?!?
Vrouw is fan
Goede keuze van jouw vrouwquote:Op donderdag 28 april 2016 10:40 schreef Againzender het volgende:
Opmerking van boven: Zit je nou een beetje Johnny Cash te draaien terwijl ik sta te douchen?!?
Vrouw is fan
1: standje 11quote:Op donderdag 28 april 2016 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraag 1: hoe hard heb je de muziek staan?
Vraag 2: hoe gehorig is jullie huis?
Vraag 3: hoe goed is het gehoor van je vrouw?
Ah dat verklaart.quote:Op donderdag 28 april 2016 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
1: standje 11
2: behoorlijk
3: uitstekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |