3FM is gewoon te laat gaan veranderen, daardoor lopen ze achter de feiten aan. Maar durven veranderen als het goed gaat durven er niet veel.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)-in-2010-vernieuwen/
Allemaal de schuld van micromanager Wilbert dus.
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi,
Ik leef nog maar luister echt nul komma nul 3FM tegenwoordig. Groetjes radio 2 oke doei
ik ga vrijwel nooit naar tweequote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.
Jij zit toch bij 1?quote:
TV / Radio 2 #20 Serieuzzz Livequote:Op donderdag 28 april 2016 21:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Hoi,
Ik leef nog maar luister echt nul komma nul 3FM tegenwoordig. Groetjes radio 2 oke doei
Dat klopt bij mij ook wel. S'avonds luister ik zeer zelden naar 3fm. In het weekend luister ik alleen als ik in de auto zit.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier luistert volgens mij iedereen nog maar tussen 10-14 en daarna gaat iedereen naar 2.
ja en dan soms naar 3. En zaterdagen tijdens het werk vrijwel altijd 3, dan is het nog best aardig, dan hoor je de liedjes niet te vaak.quote:
Het was geen single of wel? Of wordt hij wel eens vaker gedraaid?quote:
eensquote:
Eens. Maar aan de andere kant: waarom zou je dit in de openbaarheid brengen? Vanavond zitten alle boulevards en showbizznieuws-programma's van ons land weer een half uur te 'discussiëren' over dit hele gebeuren.quote:
Bazentrackquote:
Jawel. SC is het met mij eens.quote:
Vreselijk. Blijft ook in m'n kop hangen.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ja, goeie plaat Rolf! Goeie tekst
Een hoop misère voor de helft van de prijs...
Nu zit ik al te janken bij het horen van je naam....
Zijn toch allemaal super herkenbare teksten
Ik al 3x vandaagquote:
Stormlooptopic.quote:
Ja, kut hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
15 topics in 4 maanden? 3FM SC, wat doe je
Van persen kan je aambeien krijgen...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Vandaag dag van de persvrijheid hoorde ik vanmorgen. Straks maar eens flink faxen.
Wel kwaliteitstopicsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:01 schreef Dagoduck het volgende:
15 topics in 4 maanden? 3FM SC, wat doe je
Oh.quote:
Luister niet.quote:
De twee meest verstandige woorden die je kunt zeggenquote:
Een paar jaar terug wist ik het ineens met 3FM: luister nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De twee meest verstandige woorden die je kunt zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |