Nou nou, je maakt het wel mooi zeg. Ik kom erop terug omdat ik gequoot word. Ik zit toch niet hier 3 topics vol te spammen met dat ik meningen in TT's in NWS niet elegant vind?quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik weet waar het over gaat maar om daar 3 topics lang over te praten
maar het was voor mij de beste muziek jaren in de 80quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:01 schreef cofox het volgende:
Michael Jackson, Prince, Madonna, Whitney Housten George Michael, Sade, Duran Duran, Spandau Ballet, Pet Shop Boys, UB40, Simple Minds, Culture Club, Human League, Foreigner, Tears for Fears etc.![]()
![]()
The 80's![]()
Gaaf he! I'ts gonna be a beautiful night nu. Live.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:38 schreef Florint2013 het volgende:
Wowwww... StuBru....
This is Not a Love Song (duet met Madonna)
Die heb ik nog nooit op de radio gehoord, tig jaar niet meer gedraaid maar zing hem nog letterlijk woord voor woord mee
Overigens kun je die zender prima op laten staan als het Princegebeuren weer voor bij is hoor. Echt een goede zender met heerlijke muziek. Beter dan die Nederlandse meuk.quote:Op vrijdag 22 april 2016 13:38 schreef Florint2013 het volgende:
Wowwww... StuBru....
This is Not a Love Song (duet met Madonna)
Die heb ik nog nooit op de radio gehoord, tig jaar niet meer gedraaid maar zing hem nog letterlijk woord voor woord mee
Verschrikkelijk, het genie van Prince heeft dat decennium gered.quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:01 schreef cofox het volgende:
Michael Jackson, Prince, Madonna, Whitney Housten George Michael, Sade, Duran Duran, Spandau Ballet, Pet Shop Boys, UB40, Simple Minds, Culture Club, Human League, Foreigner, Tears for Fears etc.![]()
![]()
The 80's![]()
Ik weet het, staat hier regelmatig op. Jammer genoeg geen ontvangst op de FM in de auto. Altijd net iets betere muziek als Radio3 en 2. Gaat iets naar wat ooit KinkFM was of de oude versie!!! van Radio538 die toen ter tijd ook een DJ had die erg into Prince was en regelmatig unieke (bootleg) opnamen draaide, (kan even niet op zijn naam komen), en qua muziek keuze gelijk aan EinsLive (DLD)quote:Op vrijdag 22 april 2016 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Overigens kun je die zender prima op laten staan als het Princegebeuren weer voor bij is hoor. Echt een goede zender met heerlijke muziek. Beter dan die Nederlandse meuk.
deze was ook steen goedquote:
Toch was er in de jaren '80 iemand die Prince omschreef als 'iets wat je van je biologieleraar meekrijgt om thuis te ontleden'. Weet niet meer wie.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:34 schreef Loekie1 het volgende:
Er wordt nu gesneden in het lichaam van Prince, bizarre gedachte.
Ik lees ook al geruchten over AIDS, waar hij dan ook geen medicijnen voor zou gebruiken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:34 schreef Loekie1 het volgende:
Felle tegenstander van drugs
Het lijkt Prince-kenner jooZt Mattheij, hoofdredacteur van de biografische website PrinceVault.com, erg onwaarschijnlijk dat Prince is overleden aan de gevolgen van overmatig drugsgebruik. De popster was een fel tegenstander van drank en drugs, en juist actief bezig met zijn eigen gezondheid. Prince maakte wel eens gebruik van vitamine B12-shots, die in zeldzame gevallen ernstige bijwerkingen kunnen hebben.
Reacties stromen binnen na dood Prince
De dokter van Prince zou hem na zijn plotselinge opname hebben geadviseerd een dag langer in het ziekenhuis te blijven, maar daar zag Prince van af. Van zijn religie, Prince is een Jehova’s getuige, mocht hij in elk geval geen bloedtransfusies ondergaan. De politie voert vrijdag een autopsie uit op het lichaam van Prince, de uitslagen ervan zullen over een paar dagen bekend zijn.
http://www.elsevier.nl/cu(...)sels-omgeven-297692/
Er wordt nu gesneden in het lichaam van Prince, bizarre gedachte.
dat zou ik al eerder denken had het er een paar maanden geleden nog met iemand over of hij niet positief zou geweest zijn of is ......quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik lees ook al geruchten over AIDS, waar hij dan ook geen medicijnen voor zou gebruiken.
Het is afwachten..
Vandaar ook dat zogenaamde moeilijk gedoe over een bloedtransfusie vanwege Jehova zijn. Zijn afweersysteem was waarschijnlijk zo zwak geworden door HIV, dat zo'n griepje hem uiteindelijk fataal is geworden!quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik lees ook al geruchten over AIDS, waar hij dan ook geen medicijnen voor zou gebruiken.
Het is afwachten..
En dan zijn er sommige sites (waaronder telegraaf) direct zo'n bron overnemen en stellen dat Prince als een JG tegen medicijnen was. JG zijn niet tegen medische behandelingen, wel tegen bloedtransfusies. Gelukkig hebben die sites het al wel aangepast. Geeft ook direct aan wat de betrouwbaarheid is van zo'n site.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is afwachten..
Alle ziekten en oorzaken komen voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:10 schreef Loekie1 het volgende:
Op de Belgische radio werd ook nog het Zikavirus geopperd. Ik heb nog niemand gehoord over zelfmoord, hij heeft er wel de leeftijd voor.
Daar leven er nog 2 van hoorquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:46 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien kon hij toch de dood van Vanity6 niet verwerken.
Dit inderdaad....quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:50 schreef Jano9 het volgende:
En dan zijn er sommige sites (waaronder telegraaf) direct zo'n bron overnemen en stellen dat Prince als een JG tegen medicijnen was. JG zijn niet tegen medische behandelingen, wel tegen bloedtransfusies. Gelukkig hebben die sites het al wel aangepast. Geeft ook direct aan wat de betrouwbaarheid is van zo'n site.
Laten we het rapport eerst maar afwachten.
Waarschijnlijk zat zijn voet klem tussen de deur en is hij daar uiteindelijk aan overleden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit inderdaad....
Echt walgelijk dat de media de dood van een beroemdheid direct weer aangrijpen om Jehovah's getuigen in een negatief daglicht te stellen.
JG zijn helemaal niet tegen medische behandelingen, alleen tegen bloedtransfusie.
Die 6 sloeg toch op het aantal tieten?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar leven er nog 2 van hoor
Alleen van Dr. Finkquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:35 schreef DrDentz het volgende:
Maakte hij gebruik van de diensten van Dr. Conrad Murray?
quote:Prince had OD'd on Percocet days before his death, and he ingested so much, EMTs had to administer a "save shot" at the airport where his plane made an emergency landing to save his life.
Sources in Moline, Illinois tell TMZ, Prince's entourage told responders he had taken the painkiller after his Atlanta concert which triggered the emergency.
Percocet is a painkiller which contains a combination of acetaminophen and oxycodone, an opioid. It is highly addictive.
We're told Prince was taking painkillers for a hip problem. We're told he had corrective surgery for his hips around 2010.
klopt maar mogelijk wil een chirurg het risico niet lopen omdat er altijd bloedingen kunnen ontstaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef roos85 het volgende:
Jehova's mogen toch alleen geen bloedtransfusies ondergaan?
Dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
klopt maar mogelijk wil een chirurg het risico niet lopen omdat er altijd bloedingen kunnen ontstaan
Klopt, maar bij sommige operaties is de kans groot dat je veel bloed verliest, wat een bloedtransfusie dan noodzakelijk maakt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef roos85 het volgende:
Je kunt toch je eigen bloed gebruiken dan, tap je van te voren een paar keer een paar tassen bloed af.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:16 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Klopt, maar bij sommige operaties is de kans groot dat je veel bloed verliest, wat een bloedtransfusie dan noodzakelijk maakt.
dan zou bij elke dooie die valt God altijd aansprakelijk wezen ( of wel magere Hein )quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:20 schreef Joezi het volgende:
Larry Graham en de enige ware god zijn dus de moordenaar eigenlijk
God aanklagen voor al zijn gruwelheden, dat zou de rechtzaak van de eeuw zijnquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:21 schreef RAVW het volgende:
[..]
dan zou bij elke dooie die valt God altijd aansprakelijk wezen ( of wel magere Hein )
En dan maar zeggen dat het geloof vredelief is ... heb alleen dan wel een vreemde nasmaak, veel mensen als ze dood gaan roepen ook de dader al aan
Hmm dat vind ik toch vreemd, ik ken ook een aantal Jehova's in mijn vriendenkring die een operatie moesten ondergaan. Heb ze nooit over bloedtransfusies gehoord.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:54 schreef roos85 het volgende:
Ze geloven ook niet in een hel of een hiernamaals voor een ieder, dus veel zou het dan niet uitmakenquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik toch vreemd, ik ken ook een aantal Jehova's in mijn vriendenkring die een operatie moesten ondergaan. Heb ze nooit over bloedtransfusies gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |