abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 april 2016 @ 10:52:59 #26
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_161621593
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:47 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

_O- Nu weet ik met wat voor iemand ik te doen heb. MJ vergelijken met Prince... (muzikaal gezien dan he, die had weer andere kwaliteiten).
Ach ik heb nog erger gezien: Prince vs Madonna. |:(
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_161621604
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:52 schreef xzaz het volgende:

[..]

_O- :') 'Hele andere kwaliteiten' HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Haha, ik bedoelde gewoon dansen en performen en zo....
  vrijdag 22 april 2016 @ 10:57:53 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161621658
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:48 schreef cofox het volgende:
Ik ben er echt kapot van ik heb mij vandaag ook ziek gemeld op het werk voel me echt zwaar klote!!!
Serieus?

Maar echt. Serieus??
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161621727
quote:
Ik ben er echt kapot van ik heb mij vandaag ook ziek gemeld op het werk voel me echt zwaar klote!!!
:')
Ja doei.
pi_161621849
quote:
Ik dacht dat aanwezigheid op de sociale werkplaats sowieso vrijwillig was?
  vrijdag 22 april 2016 @ 11:10:53 #31
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_161621858
quote:
wat? :')
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 22 april 2016 @ 11:11:07 #32
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161621863
Ach je moet eens weten wat een dood van een popster kan aanrichten bij sommige mensen ....
Bij Elvis zijn er ook zat gelijk met hem heen gegaan omdat ze niet zonder hem konden leven .. komplete chaos kan dat te weeg brengen .. de emotie en je herinneringen zitten bij mensen heel diep en die kunnen vreemd uit werken
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_161621935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')
Zeer waarschijnlijk is het sarcasme, maar stel dat het niet zo is en iemand is een heel groot fan van die gozer (mee opgegroeid, elk concert in NL bezocht, backstage gesproken met hem, etc etc) dan kan ik me daar toch wel iets bij voorstellen.

Althans, ik kan het me niet echt voorstellen dat je zo'n groot fan van iemand kan zijn, want ik vind dat altijd een beetje eng, alsof je die persoon namelijk ook wilt zijn en niet jezelf.

Maar als je eenmaal zo'n groot fan bent, dan kan het zo zijn dat het voelt alsof je een dierbare hebt verloren en eigenlijk is dat ook zo.

Rouwen hoort daar dan bij.

My futile and uncalled for 2 cents :P
I feel kinda Locrian today
pi_161621946
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Heeft ook niks te maken met smaak. Je kunt er niet van houden, dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar dat neemt niet weg dat hij muzikaal briljant was. Kon alle instrumenten bespelen, live was hij weergaloos. Deed alles zelf, schrijven, ieder knopje tijdens de opnames afstellen etc. Dan kun je niet zeggen dat hij niet goed is.
Het is niet helemaal (meer) mijn genre, ik ben meer van hardere muziek met veel gitaren, maar vind hem toch een van de beste gitaristen die ik live heb gezien.
Hetzelfde hier. Ik denk dat hij met zijn meesterschap voor mij ook de deur heeft opengezet naar bands als Funkadelic/parliament en Sly&family Stone die wat minder glad zijn en meer in mijn straatje liggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161622032
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:15 schreef starla het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk is het sarcasme, maar stel dat het niet zo is en iemand is een heel groot fan van die gozer (mee opgegroeid, elk concert in NL bezocht, backstage gesproken met hem, etc etc) dan kan ik me daar toch wel iets bij voorstellen.

Althans, ik kan het me niet echt voorstellen dat je zo'n groot fan van iemand kan zijn, want ik vind dat altijd een beetje eng, alsof je die persoon namelijk ook wilt zijn en niet jezelf.

Maar als je eenmaal zo'n groot fan bent, dan kan het zo zijn dat het voelt alsof je een dierbare hebt verloren en eigenlijk is dat ook zo.

Vaak zitten er ook andere herinneringen aan muziek vast als je wat ouder bent. Overledenen uit eigen kring, exen, bepaalde gebeurtenissen die met die muziek verbonden zijn. Bij Prince is dat wat mij betreft wat afstandelijker, maar het overlijden van Bowie kwam wel even binnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161622549
Ik heb niet alles doorgelezen hier, maar is eigenlijk al bekend wat precies de doodsoorzaak was, of kan ik gewoon naar mijn onderbuik luisteren en het op een drugsgerelateerde dood gooien?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_161623132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:51 schreef Hathor het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen hier, maar is eigenlijk al bekend wat precies de doodsoorzaak was, of kan ik gewoon naar mijn onderbuik luisteren en het op een drugsgerelateerde dood gooien?
Prince Treated for Drug Overdose Days Before Death
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:21:34 #38
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161623265
quote:
vreselijk als het zo is , maar goed je weet nooit wat er in iemand om gaat , hij was geen prater en trad zeker ook niet veel in het openbaar , dus misschien had hij wel iets onder de leden

we kunnen alleen nu vast stellen dat deze groot mens er niet meer is ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  vrijdag 22 april 2016 @ 12:26:36 #39
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_161623379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:46 schreef xzaz het volgende:

[..]

Mua, daar lopen er heel veel van rond alleen die hijsen zichzelf niet in rare pakken.

We kunnen hem helemaal ophemelen hij staat bij mij in ieder geval niet op het zelfde niveau als MJ.
Prince een muzikaal multitalent waarmee je MJ niet kunt vergelijken naar mijn mening.
In de Jackson5 en Jacksons tijd was MJ een getalenteerd zanger. Daarna tijdens zijn solocarrière verschillende goede albums gemaakt, Thriller was een meesterwerk en choreografisch gezien was hij een talent. Maar veel meer dan dat was het niet. Zong vaak nummers niet live tijdens zijn shows, alhoewel het vaak wel spectaculaire shows waren.
pi_161624031
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 11:15 schreef starla het volgende:

[..]

Ik heb ruim 160 concerten van Prince bijgewoond door de jaren heen van het begin tot het eind. Daarnaast heb ik het geluk gehad dat hij mij en andere fans meerdere male bij hem thuis heeft uitgenodigd, ik zal dat nooit vergeten! Nu hij overleden is voelt het aan als of er een hoofdstuk in mijn leven definitief is afgesloten. Ik heb besloten om de komende weken al zijn platen te beluisteren en daarna is het ook voor mij klaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door cofox op 22-04-2016 12:58:48 ]
pi_161624399
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 09:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is StuBru toch een heerlijke zender. Gewoon de hele dag Prince draaien. Echt nummers komen er voorbij dat je denkt oh ja! Darling Nikki nu.
DANK!!!
Zo hoor je nog eens song die je zelf al tijden niet meer gedraaid hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 22 april 2016 @ 13:16:44 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161624551
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef starla het volgende:
Altijd jammer dat een TT over de dood van een muzikant verpest wordt door een mening. Hou het gewoon bij de feiten en laat die mening achterwege, is nergens voor nodig en men rouwt er geen cent meer om.

Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje onzin. Als we alleen feiten mogen posten kun je volstaan met een linkje naar het ANP en is elk topic verder overbodig. Het forum drááit op meningen. Die je overigens natuurlijk niet hoeft te delen.
Forum -> Meningen -> Discussie. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161625008
Wowwww... StuBru....

This is Not a Love Song (duet met Madonna)
Die heb ik nog nooit op de radio gehoord, tig jaar niet meer gedraaid maar zing hem nog letterlijk woord voor woord mee :)
pi_161625038
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje onzin. Als we alleen feiten mogen posten kun je volstaan met een linkje naar het ANP en is elk topic verder overbodig. Het forum drááit op meningen. Die je overigens natuurlijk niet hoeft te delen.
Forum -> Meningen -> Discussie. :)
Helemaal mee eens dat fora om meningen draaien. Echter in het subforum 'nieuws' vind ik (ja een mening) dat TT's een neutraal karakter moeten hebben. Dat je dan IN het topic zelf zegt dat hij de meest geniale muzikant ooit was, geen enkel probleem mee. Maar als kop van een nieuwsbericht vind ik een mening nooit zo elegant. Beetje telegraaf-achtig jeweetz.

Je doet nu net alsof ik heb gezegd dat meningen uit den boze zijn. Een klein stromannetje uwerzijds meneer de moderator :P
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:39:44 #45
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161625045
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:38 schreef Florint2013 het volgende:
Wowwww... StuBru....

This is Not a Love Song (duet met Madonna)
Die heb ik nog nooit op de radio gehoord, tig jaar niet meer gedraaid maar zing hem nog letterlijk woord voor woord mee :)
dat heb ik ook met meerdere nummers van prince , op het moment dat ik de eerste sound hoor , dan denk ik ook weer van , ja die kan ik al .. en gelijk weer mee zingen
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:41:21 #46
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161625074
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:39 schreef starla het volgende:

[..]

Helemaal mee eens dat fora om meningen draaien. Echter in het subforum 'nieuws' vind ik (ja een mening) dat TT's een neutraal karakter moeten hebben. Dat je dan IN het topic zelf zegt dat hij de meest geniale muzikant ooit was, geen enkel probleem mee. Maar als kop van een nieuwsbericht vind ik een mening nooit zo elegant. Beetje telegraaf-achtig jeweetz.
te zien dat je geen prince fan bent :) , de titel slaat op een stuk van een nummer van hem ( When doves cry ) dat is geen mening maar een regel uit een nummer van prince

Why do we scream at each other
This is what it sounds like
When doves cry

Shut up already, damn! :)
pi_161625133
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:41 schreef RAVW het volgende:

[..]

te zien dat je geen prince fan bent :) , de titel slaat op een stuk van een nummer van hem ( When doves cry ) dat is geen mening maar een regel uit een nummer van prince

Why do we scream at each other
This is what it sounds like
When doves cry

Ja, je kan je natuurlijk ook in een discussie mengen zonder te weten waar het over gaat...

Grapjas :P

Het ging om de TT van deel 1 dacht ik: 'de meest geniale muzikant...' ;)

-edit- deeltje 2: NWS / Prince dood #2: Meest geniale muzikant ooit.
pi_161625157
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:39 schreef starla het volgende:

[..]

NWS hoort bij FOK!.
Meningen mogen in een TT, ook in NWS.
  vrijdag 22 april 2016 @ 13:46:25 #49
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_161625169
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:44 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, je kan je natuurlijk ook in een discussie mengen zonder te weten waar het over gaat...

Grapjas :P

Het ging om de TT van deel 1 dacht ik: 'de meest geniale muzikant...' ;)
ik weet waar het over gaat maar om daar 3 topics lang over te praten
pi_161625173
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 13:45 schreef Specularium het volgende:

[..]

NWS hoort bij FOK!.
Meningen mogen in een TT, ook in NWS.
Ja ok, eens, en nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties