Ach laat ze lekker streven. Nu met die beker hebben ze voorlopig weer praatjes. Even helpen herinneren dat ze 7 wedstrijden op rij hebben verloren en ze staan weer met beide voeten op de grondquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Titel volgende doel Feyenoord'
![]()
In 2026?
dat is inderdaad een mooi shirtjequote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al is langsgekomen. Mocht die echt zijn ben ik iig zeer tevreden. Mooi shirt
Ik snap alleen niet waar die kleuren in het logo ineens vandaan komen. Maak die dan dezelfde kleur als de kraag en de strepen op de schouders. Ik zou het ook wel tof vinden als ze iets van Cruijff in het shirt verwerken. Je ziet wel eens dat er bijvoorbeeld figuren in het shirt zitten met hele lage transparantie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al is langsgekomen. Mocht die echt zijn ben ik iig zeer tevreden. Mooi shirt
Is niet echt. Logo is al ander kleur blauw.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt hem niet exact, kleuren kloppen wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte photoshop.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen? Tribune schoonmakenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
El Ghazi waarschijnlijk naar Inter
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentjequote:
Zitten imo ook veel spitsen tussen die niet het type spits (nog los van de kwaliteit) zijn wat je vervolgens bij het eerste wil zien, met Zivkovic als exponent daarvanquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentje
Kom je nu meequote:
Maar spitsen als Höner en van Kessel werden ook nooit gehaald met de intentie dat ze hier het eerste zouden kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentje
Gewoon slapen.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:31 schreef Droathoah het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze winnen, anders is het een teringeind terug.
Ik vind deze gedachtegang maar een beetje knullig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Utrecht kan trouwens alleen maar tegen Ajax normaal spelen he?![]()
In de finale was het allemaal weer erg droevig, hoewel dat ook met de tegenstander te maken heeft.
Hij heeft wel gelijk. Als ze van Ajax winnen is hun seizoen goedquote:Op woensdag 27 april 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind deze gedachtegang maar een beetje knullig.
Dat staat er niet. Het komt weer op neer dat ze 'alleen hun best doen tegen Ajax'.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze van Ajax winnen is hun seizoen goed
Klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Het komt weer op neer dat ze 'alleen hun best doen tegen Ajax'.
Een club op basis van tactiek (lees: FdB is een tactisch treurige trainer) kloppen is iets anders dan ''alleen je best doen tegen Ajax''.quote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk qua hoogte. Qua kwaliteiten horen ze daar ook wel, maar het is gewoon raar dat ze tegen Ajax altijd top zijn en van de meest kleine clubs verliezen. 3 keer tegen Feyenoord bijvoorbeeld gaan ze eraf, terwijl die toch veel minder zijn dan Ajax.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan hadden ze niet zo hoog op de ranglijst gestaan.
Ja en Ajax wint ook uit bij PSV, maar niet thuis van Heracles en NEC.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk qua hoogte. Qua kwaliteiten horen ze daar ook wel, maar het is gewoon raar dat ze tegen Ajax altijd top zijn en van de meest kleine clubs verliezen. 3 keer tegen Feyenoord bijvoorbeeld gaan ze eraf, terwijl die toch veel minder zijn dan Ajax.
Dat gebeurt elk jaar ja? Wist ik niet. Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2016 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en Ajax wint ook uit bij PSV, maar niet thuis van Heracles en NEC.
Dat is nu eenmaal voetbal. Natuurlijk zijn ze meer gemotiveerd tegen Ajax dan tegen de Graafschap, maar dat is logisch.
Natuurlijk is het wel logisch dat je gemotiveerder bent tegen grotere clubs dan tegen kleine clubs. Dat is hartstikke menselijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gebeurt elk jaar ja? Wist ik niet. BedanktEn dat is helemaal niet logisch. Als ze tegen De Graafschap net zo gemotiveerd waren hadden ze nu geen plee ofs hoeven spelen. Nu hebben ze het seizoen misschien wel in een week weggegooid.
Simonegod is het niet met je eens.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel logisch dat je gemotiveerder bent tegen grotere clubs dan tegen kleine clubs. Dat is hartstikke menselijk.
Je snapt toch wel dat ze met schijt in de broek spelen voor de bekerfinale? Geen overtreding maken, geen blessure oplopen. Dat speelt voor de volle 100% mee. Dat was bij AZ eerder dit seizoen, dat had je bij Heracles. Sommige dingen zijn niet moeilijk te verklaren. Haller - Boymans is een duo dat sowieso niet goed werkt bij FC Utrecht. Verder was er geen Ramselaar bij, dat scheelt ook redelijk wat.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
. Als ze tegen De Graafschap net zo gemotiveerd waren hadden ze nu geen plee ofs hoeven spelen.
Tijdens de finale speelden ze ook met schijt in de broek.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ze met schijt in de broek spelen voor de bekerfinale? Geen overtreding maken, geen blessure oplopen. Dat speelt voor de volle 100% mee. Dat was bij AZ eerder dit seizoen, dat had je bij Heracles. Sommige dingen zijn niet moeilijk te verklaren. Haller - Boymans is een duo dat sowieso niet goed werkt bij FC Utrecht. Verder was er geen Ramselaar bij, dat scheelt ook redelijk wat.
Dat heeft een andere oorzaak dan tegen De Graafschap.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tijdens de finale speelden ze ook met schijt in de broek.
Jammer dat alleen Engelsen zulke bedragen betalen voor een spits uit de eredivisiequote:
Ajax wil hem wel lozen na het EK denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Zou idd beter zijn als het een Engelse club zou zijn die 'm zou willen hebben. Dan had je er wel +20 miljoen uit kunnen slepen.
Sevilla gaat dat bij lange na niet betalen, geen optie dus voor Ajax.
Ook prima trouwens, dan blijft ie nog een jaartje.
Huntelaar komt echt niet om op de bank te gaan zitten.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wil hem wel lozen na het EK denk ik.
En dan Janssen en Huntelaar halen.
1 kaart inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
KAARTEN? Dacht dat het met het nieuwe systeem onmogelijk was om er meerdere tegelijk te halen
Riedewald heeft nog niet gespeeld toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
Tete en Riedewald er weer bij tegen Twente?
dacht van nietquote:Op donderdag 28 april 2016 11:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Riedewald heeft nog niet gespeeld toch?
iets in de trant van:quote:Op donderdag 28 april 2016 12:01 schreef Gruisman het volgende:
Sana heeft z'n carrière ook weer lekker opgepakt
quote:Heb jij ooit wel eens een boze speler een cornervlag in het uitvak zien gooien? Wij ook niet. Totdat we een filmpje tegenkwamen met Tobias Sana in de hoofdrol. De Zweed ging uit zijn dak tijdens de wedstrijd tussen zijn oude club IFK Göteborg en huidige werkgever Malmö FF.
De actie van Sana leidde een voortijdig einde van de wedstrijd in. Er was rond de tachtigste minuut nog niet gescoord, terwijl de fans van Göteborg druk waren met vuurwerk. Er werd een explosief richting Sana gegooid, die zich kapot schrok en in woede ontstak. In de video begint de actie na ruim twee minuten.
De Zweed met een verleden bij Ajax liep zich warm langs de zijlijn en zocht uit woede het groepje fans op dat verantwoordelijk was voor het gooien van zwaar vuurwerk. In de jacht op revanche trok de 26-jarige Sana de cornervlag uit de grond, om die als een soort speerwerper in het vak te gooien.
Dit zorgde voor veel onrust en de wedstrijd werd niet meer hervat. Sana heeft volgens de arts van Malmö een verwonding aan zijn scheenbeen en kampt met oorsuizingen, lezen we in de Zweedse pers. Hij liep bij het verlaten van het stadion de vele microfoons voorbij en wilde niet reageren.
"Tobias was ongelooflijk geschrokken en reageerde vanuit angst. Hij moet niet met de cornervlag gooien, maar de aanleiding is duidelijk. Ik verdedig zijn actie niet, maar kan wel begrijpen waarom hij zo reageert," aldus CEO Niclas Carlnén. "Ik heb met Tobias gesproken en hij weet zelf ook wel wat-ie goed en fout deed."
IFK Göteborg heeft zich verontschuldigd voor het gedrag van de supporters, maar het blijft even afwachten hoe het nu allemaal verder moet. Het zou kunnen dat de politie een onderzoek instelt, ook naar de acties van Sana.
KNVB gaf vorige week geen toestemming om hem in Jong te laten spelen, dus als hij nog speelt zal dat direct in het eerste zijn verwacht ikquote:Op donderdag 28 april 2016 11:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Riedewald heeft nog niet gespeeld toch?
Huntelaar kan toch ook alleen maar tegenvallen? Er worden minimaal 25 goals van hem verwacht. Heeft 0.0 restwaarde en zal je ook niet helpen om de stap in Europa te maken. Waarom willen mensen hem graag bij Ajax zien anders dan om nostalgisch sentiment?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Huntelaar komt echt niet om op de bank te gaan zitten.
Als Kuyt er al 18 weet in te schoppen... dan maakt KJH er minimaal 30.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar kan toch ook alleen maar tegenvallen? Er worden minimaal 25 goals van hem verwacht. Heeft 0.0 restwaarde en zal je ook niet helpen om de stap in Europa te maken. Waarom willen mensen hem graag bij Ajax zien anders dan om nostalgisch sentiment?
Als je hem deze zomer zou kunnen halen, dan is het een speler die bij Ajax past, ervaring heeft, en kwaliteit heeft. Een zeer zeldzame combinatie.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar kan toch ook alleen maar tegenvallen? Er worden minimaal 25 goals van hem verwacht. Heeft 0.0 restwaarde en zal je ook niet helpen om de stap in Europa te maken. Waarom willen mensen hem graag bij Ajax zien anders dan om nostalgisch sentiment?
Denk je dat Janssen naar Ajax komt? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
Ik zie Milik dit seizoen best de 25 goals halen, wat verwacht je dan van Huntelaar? (30?)
Milik weer op de bank? dan ben je hem kwijt, en zit je na de Hunt met hetzelfde.
Of als ze dus echt niet tevreden zijn met Milik, en dus van hem af willen.
Dan haal je de Hunt en Janssen (tweede spits)
De Hunt speelt nog 1 seizoen basis en het seizoen erna 2017/2018 laat je Janssen vaker invallen en wedstrijden mee pakken.
mijn voorkeur heeft gewoon Milik, en misschien Janssen halen voor erachter(misschien wil hij dat ook wel)
In de aanval heb je vooral een scorende spits nodig. Als Milik weggaat dan heb je daar al helemaal een gat. Er is ook nog verre van een jeugdspeler die aanspraak zou maken op die positie in het eerste kennelijk. Dan lijkt Huntelaar mij een uitstekende optie als men er met hem en Schalke uit kan komen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je hem deze zomer zou kunnen halen, dan is het een speler die bij Ajax past, ervaring heeft, en kwaliteit heeft. Een zeer zeldzame combinatie.
Ik vind het nog altijd lastig om de meerwaarde te zien van spelers van 30+. Dingen die je van hen verwacht, worden nu ook al gedaan door jongens als cillessen, Veltman, Gudelj en Klaassen. In de aanval heb je nog niet zo iemand lopen, dus dat kan ook een rol spelen
Als hij slim is speelt hij nog minimaal 1 seizoen bij Ajax of PSV voor hij europees gaat kijken.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat Janssen naar Ajax komt? Ik denk het niet.
Maar als je Huntelaar koopt, schrijf je Milik af want die gaat niet nog een seizoen banken.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de aanval heb je vooral een scorende spits nodig. Als Milik weggaat dan heb je daar al helemaal een gat. Er is ook nog verre van een jeugdspeler die aanspraak zou maken op die positie in het eerste kennelijk. Dan lijkt Huntelaar mij een uitstekende optie als men er met hem en Schalke uit kan komen.
Eerst Milik verkopen. Uiteraard kun je de contacten warm houden maar het is imo gewoon niet handig om in de media te gaan roeptoeteren dat je Huntelaar wil halen, zeker als Milik nou eindelijk eens vertrouwen verdientquote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de aanval heb je vooral een scorende spits nodig. Als Milik weggaat dan heb je daar al helemaal een gat. Er is ook nog verre van een jeugdspeler die aanspraak zou maken op die positie in het eerste kennelijk. Dan lijkt Huntelaar mij een uitstekende optie als men er met hem en Schalke uit kan komen.
Laat hem lekker bij AZ voor nog 1 seizoen. Kijken of hij er dan weer 30 inschiet.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij slim is speelt hij nog minimaal 1 seizoen bij Ajax of PSV voor hij europees gaat kijken.
eens, maar daarna gelijk europees gaan is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij AZ voor nog 1 seizoen. Kijken of hij er dan weer 30 inschiet.
Dan moet hij wel spelen hé... wat knap lastig wordt als hij Huntelaar voor en Milik naast zich heeft.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij slim is speelt hij nog minimaal 1 seizoen bij Ajax of PSV voor hij europees gaat kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |