Slechte photoshop.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al is langsgekomen. Mocht die echt zijn ben ik iig zeer tevreden. Mooi shirt
Wat doen? Tribune schoonmakenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
El Ghazi waarschijnlijk naar Inter
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentjequote:
Zitten imo ook veel spitsen tussen die niet het type spits (nog los van de kwaliteit) zijn wat je vervolgens bij het eerste wil zien, met Zivkovic als exponent daarvanquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentje
Kom je nu meequote:
Maar spitsen als Höner en van Kessel werden ook nooit gehaald met de intentie dat ze hier het eerste zouden kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentje
Gewoon slapen.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:31 schreef Droathoah het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze winnen, anders is het een teringeind terug.
Ik vind deze gedachtegang maar een beetje knullig.quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat Utrecht kan trouwens alleen maar tegen Ajax normaal spelen he?![]()
In de finale was het allemaal weer erg droevig, hoewel dat ook met de tegenstander te maken heeft.
Hij heeft wel gelijk. Als ze van Ajax winnen is hun seizoen goedquote:Op woensdag 27 april 2016 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind deze gedachtegang maar een beetje knullig.
Dat staat er niet. Het komt weer op neer dat ze 'alleen hun best doen tegen Ajax'.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als ze van Ajax winnen is hun seizoen goed
Klopt wel ongeveer.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Het komt weer op neer dat ze 'alleen hun best doen tegen Ajax'.
Een club op basis van tactiek (lees: FdB is een tactisch treurige trainer) kloppen is iets anders dan ''alleen je best doen tegen Ajax''.quote:
Ik vind het wel meevallen eigenlijk qua hoogte. Qua kwaliteiten horen ze daar ook wel, maar het is gewoon raar dat ze tegen Ajax altijd top zijn en van de meest kleine clubs verliezen. 3 keer tegen Feyenoord bijvoorbeeld gaan ze eraf, terwijl die toch veel minder zijn dan Ajax.quote:Op woensdag 27 april 2016 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan hadden ze niet zo hoog op de ranglijst gestaan.
Ja en Ajax wint ook uit bij PSV, maar niet thuis van Heracles en NEC.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen eigenlijk qua hoogte. Qua kwaliteiten horen ze daar ook wel, maar het is gewoon raar dat ze tegen Ajax altijd top zijn en van de meest kleine clubs verliezen. 3 keer tegen Feyenoord bijvoorbeeld gaan ze eraf, terwijl die toch veel minder zijn dan Ajax.
Dat gebeurt elk jaar ja? Wist ik niet. Bedanktquote:Op woensdag 27 april 2016 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en Ajax wint ook uit bij PSV, maar niet thuis van Heracles en NEC.
Dat is nu eenmaal voetbal. Natuurlijk zijn ze meer gemotiveerd tegen Ajax dan tegen de Graafschap, maar dat is logisch.
Natuurlijk is het wel logisch dat je gemotiveerder bent tegen grotere clubs dan tegen kleine clubs. Dat is hartstikke menselijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat gebeurt elk jaar ja? Wist ik niet. BedanktEn dat is helemaal niet logisch. Als ze tegen De Graafschap net zo gemotiveerd waren hadden ze nu geen plee ofs hoeven spelen. Nu hebben ze het seizoen misschien wel in een week weggegooid.
Simonegod is het niet met je eens.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel logisch dat je gemotiveerder bent tegen grotere clubs dan tegen kleine clubs. Dat is hartstikke menselijk.
Je snapt toch wel dat ze met schijt in de broek spelen voor de bekerfinale? Geen overtreding maken, geen blessure oplopen. Dat speelt voor de volle 100% mee. Dat was bij AZ eerder dit seizoen, dat had je bij Heracles. Sommige dingen zijn niet moeilijk te verklaren. Haller - Boymans is een duo dat sowieso niet goed werkt bij FC Utrecht. Verder was er geen Ramselaar bij, dat scheelt ook redelijk wat.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
. Als ze tegen De Graafschap net zo gemotiveerd waren hadden ze nu geen plee ofs hoeven spelen.
Tijdens de finale speelden ze ook met schijt in de broek.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ze met schijt in de broek spelen voor de bekerfinale? Geen overtreding maken, geen blessure oplopen. Dat speelt voor de volle 100% mee. Dat was bij AZ eerder dit seizoen, dat had je bij Heracles. Sommige dingen zijn niet moeilijk te verklaren. Haller - Boymans is een duo dat sowieso niet goed werkt bij FC Utrecht. Verder was er geen Ramselaar bij, dat scheelt ook redelijk wat.
Dat heeft een andere oorzaak dan tegen De Graafschap.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tijdens de finale speelden ze ook met schijt in de broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |