Ach laat ze lekker streven. Nu met die beker hebben ze voorlopig weer praatjes. Even helpen herinneren dat ze 7 wedstrijden op rij hebben verloren en ze staan weer met beide voeten op de grondquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Titel volgende doel Feyenoord'
![]()
In 2026?
dat is inderdaad een mooi shirtjequote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al is langsgekomen. Mocht die echt zijn ben ik iig zeer tevreden. Mooi shirt
Ik snap alleen niet waar die kleuren in het logo ineens vandaan komen. Maak die dan dezelfde kleur als de kraag en de strepen op de schouders. Ik zou het ook wel tof vinden als ze iets van Cruijff in het shirt verwerken. Je ziet wel eens dat er bijvoorbeeld figuren in het shirt zitten met hele lage transparantie.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al is langsgekomen. Mocht die echt zijn ben ik iig zeer tevreden. Mooi shirt
Is niet echt. Logo is al ander kleur blauw.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt hem niet exact, kleuren kloppen wel.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte photoshop.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:20 schreef Gruisman het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen? Tribune schoonmakenquote:Op dinsdag 26 april 2016 13:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
El Ghazi waarschijnlijk naar Inter
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentjequote:
Zitten imo ook veel spitsen tussen die niet het type spits (nog los van de kwaliteit) zijn wat je vervolgens bij het eerste wil zien, met Zivkovic als exponent daarvanquote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentje
Kom je nu meequote:
Maar spitsen als Höner en van Kessel werden ook nooit gehaald met de intentie dat ze hier het eerste zouden kunnen halen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er zijn de laatste paar jaar toch veel spitsen voor de jeugd gehaald die allemaal niks geworden zijn, Höner, Zivko, Van Kessel, en nu weer eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |