Jammer dat alleen Engelsen zulke bedragen betalen voor een spits uit de eredivisiequote:
Ajax wil hem wel lozen na het EK denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:09 schreef Pedroso het volgende:
Zou idd beter zijn als het een Engelse club zou zijn die 'm zou willen hebben. Dan had je er wel +20 miljoen uit kunnen slepen.
Sevilla gaat dat bij lange na niet betalen, geen optie dus voor Ajax.
Ook prima trouwens, dan blijft ie nog een jaartje.
Huntelaar komt echt niet om op de bank te gaan zitten.quote:Op woensdag 27 april 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax wil hem wel lozen na het EK denk ik.
En dan Janssen en Huntelaar halen.
1 kaart inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef Brammess het volgende:
[..]
KAARTEN? Dacht dat het met het nieuwe systeem onmogelijk was om er meerdere tegelijk te halen
Riedewald heeft nog niet gespeeld toch?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
Tete en Riedewald er weer bij tegen Twente?
dacht van nietquote:Op donderdag 28 april 2016 11:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Riedewald heeft nog niet gespeeld toch?
iets in de trant van:quote:Op donderdag 28 april 2016 12:01 schreef Gruisman het volgende:
Sana heeft z'n carričre ook weer lekker opgepakt
quote:Heb jij ooit wel eens een boze speler een cornervlag in het uitvak zien gooien? Wij ook niet. Totdat we een filmpje tegenkwamen met Tobias Sana in de hoofdrol. De Zweed ging uit zijn dak tijdens de wedstrijd tussen zijn oude club IFK Göteborg en huidige werkgever Malmö FF.
De actie van Sana leidde een voortijdig einde van de wedstrijd in. Er was rond de tachtigste minuut nog niet gescoord, terwijl de fans van Göteborg druk waren met vuurwerk. Er werd een explosief richting Sana gegooid, die zich kapot schrok en in woede ontstak. In de video begint de actie na ruim twee minuten.
De Zweed met een verleden bij Ajax liep zich warm langs de zijlijn en zocht uit woede het groepje fans op dat verantwoordelijk was voor het gooien van zwaar vuurwerk. In de jacht op revanche trok de 26-jarige Sana de cornervlag uit de grond, om die als een soort speerwerper in het vak te gooien.
Dit zorgde voor veel onrust en de wedstrijd werd niet meer hervat. Sana heeft volgens de arts van Malmö een verwonding aan zijn scheenbeen en kampt met oorsuizingen, lezen we in de Zweedse pers. Hij liep bij het verlaten van het stadion de vele microfoons voorbij en wilde niet reageren.
"Tobias was ongelooflijk geschrokken en reageerde vanuit angst. Hij moet niet met de cornervlag gooien, maar de aanleiding is duidelijk. Ik verdedig zijn actie niet, maar kan wel begrijpen waarom hij zo reageert," aldus CEO Niclas Carlnén. "Ik heb met Tobias gesproken en hij weet zelf ook wel wat-ie goed en fout deed."
IFK Göteborg heeft zich verontschuldigd voor het gedrag van de supporters, maar het blijft even afwachten hoe het nu allemaal verder moet. Het zou kunnen dat de politie een onderzoek instelt, ook naar de acties van Sana.
KNVB gaf vorige week geen toestemming om hem in Jong te laten spelen, dus als hij nog speelt zal dat direct in het eerste zijn verwacht ikquote:Op donderdag 28 april 2016 11:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Riedewald heeft nog niet gespeeld toch?
Huntelaar kan toch ook alleen maar tegenvallen? Er worden minimaal 25 goals van hem verwacht. Heeft 0.0 restwaarde en zal je ook niet helpen om de stap in Europa te maken. Waarom willen mensen hem graag bij Ajax zien anders dan om nostalgisch sentiment?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:16 schreef S0nic het volgende:
[..]
Huntelaar komt echt niet om op de bank te gaan zitten.
Als Kuyt er al 18 weet in te schoppen... dan maakt KJH er minimaal 30.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar kan toch ook alleen maar tegenvallen? Er worden minimaal 25 goals van hem verwacht. Heeft 0.0 restwaarde en zal je ook niet helpen om de stap in Europa te maken. Waarom willen mensen hem graag bij Ajax zien anders dan om nostalgisch sentiment?
Als je hem deze zomer zou kunnen halen, dan is het een speler die bij Ajax past, ervaring heeft, en kwaliteit heeft. Een zeer zeldzame combinatie.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar kan toch ook alleen maar tegenvallen? Er worden minimaal 25 goals van hem verwacht. Heeft 0.0 restwaarde en zal je ook niet helpen om de stap in Europa te maken. Waarom willen mensen hem graag bij Ajax zien anders dan om nostalgisch sentiment?
Denk je dat Janssen naar Ajax komt? Ik denk het niet.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
Ik zie Milik dit seizoen best de 25 goals halen, wat verwacht je dan van Huntelaar? (30?)
Milik weer op de bank? dan ben je hem kwijt, en zit je na de Hunt met hetzelfde.
Of als ze dus echt niet tevreden zijn met Milik, en dus van hem af willen.
Dan haal je de Hunt en Janssen (tweede spits)
De Hunt speelt nog 1 seizoen basis en het seizoen erna 2017/2018 laat je Janssen vaker invallen en wedstrijden mee pakken.
mijn voorkeur heeft gewoon Milik, en misschien Janssen halen voor erachter(misschien wil hij dat ook wel)
In de aanval heb je vooral een scorende spits nodig. Als Milik weggaat dan heb je daar al helemaal een gat. Er is ook nog verre van een jeugdspeler die aanspraak zou maken op die positie in het eerste kennelijk. Dan lijkt Huntelaar mij een uitstekende optie als men er met hem en Schalke uit kan komen.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je hem deze zomer zou kunnen halen, dan is het een speler die bij Ajax past, ervaring heeft, en kwaliteit heeft. Een zeer zeldzame combinatie.
Ik vind het nog altijd lastig om de meerwaarde te zien van spelers van 30+. Dingen die je van hen verwacht, worden nu ook al gedaan door jongens als cillessen, Veltman, Gudelj en Klaassen. In de aanval heb je nog niet zo iemand lopen, dus dat kan ook een rol spelen
Als hij slim is speelt hij nog minimaal 1 seizoen bij Ajax of PSV voor hij europees gaat kijken.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk je dat Janssen naar Ajax komt? Ik denk het niet.
Maar als je Huntelaar koopt, schrijf je Milik af want die gaat niet nog een seizoen banken.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de aanval heb je vooral een scorende spits nodig. Als Milik weggaat dan heb je daar al helemaal een gat. Er is ook nog verre van een jeugdspeler die aanspraak zou maken op die positie in het eerste kennelijk. Dan lijkt Huntelaar mij een uitstekende optie als men er met hem en Schalke uit kan komen.
Eerst Milik verkopen. Uiteraard kun je de contacten warm houden maar het is imo gewoon niet handig om in de media te gaan roeptoeteren dat je Huntelaar wil halen, zeker als Milik nou eindelijk eens vertrouwen verdientquote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de aanval heb je vooral een scorende spits nodig. Als Milik weggaat dan heb je daar al helemaal een gat. Er is ook nog verre van een jeugdspeler die aanspraak zou maken op die positie in het eerste kennelijk. Dan lijkt Huntelaar mij een uitstekende optie als men er met hem en Schalke uit kan komen.
Laat hem lekker bij AZ voor nog 1 seizoen. Kijken of hij er dan weer 30 inschiet.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij slim is speelt hij nog minimaal 1 seizoen bij Ajax of PSV voor hij europees gaat kijken.
eens, maar daarna gelijk europees gaan is ook geen goed idee.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat hem lekker bij AZ voor nog 1 seizoen. Kijken of hij er dan weer 30 inschiet.
Dan moet hij wel spelen hé... wat knap lastig wordt als hij Huntelaar voor en Milik naast zich heeft.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als hij slim is speelt hij nog minimaal 1 seizoen bij Ajax of PSV voor hij europees gaat kijken.
Slaag je 2 seizoenen bij AZ? Ga dan naar Ajax of PSV. Slaag je dan weer? Dan naar een Europese topclubquote:Op donderdag 28 april 2016 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eens, maar daarna gelijk europees gaan is ook geen goed idee.
spelers in de eredivisie moeten minimaal een jaar Ajax of psv meekrijgen. (het liefst met een dosis Europese wedstrijden)
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, Als je de hunt haalt gaat Milik weg.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel spelen hé... wat knap lastig wordt als hij Huntelaar voor en Milik naast zich heeft.
Dit is natuurlijk een beredenering van lik me vessiequote:Op donderdag 28 april 2016 13:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Kuyt er al 18 weet in te schoppen... dan maakt KJH er minimaal 30.
Huntelaar gaat net zo veel ballen per wedstrijd krijgen als Sigthorsson.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Kuyt er al 18 weet in te schoppen... dan maakt KJH er minimaal 30.
knap dat je op een ridicule stelling een nog stommer antwoord kan geven.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Huntelaar gaat net zo veel ballen per wedstrijd krijgen als Sigthorsson.
ik heb er dan ook lang over na moeten denkenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
knap dat je op een ridicule stelling een nog stommer antwoord kan geven.
chapeauquote:Op donderdag 28 april 2016 14:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb er dan ook lang over na moeten denken
Ik ben het er volledig mee eens dat Huntelaar niet naast Milik gehaald moet worden, maar als je zo leest over de interesse die er is, dan is er toch wel een reële kans dat Milik vertrekt deze zomer.quote:Op donderdag 28 april 2016 13:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maar als je Huntelaar koopt, schrijf je Milik af want die gaat niet nog een seizoen banken.
En huntelaar komt niet voor de bank.
twee spitsen gaat frank niet doen
je zou Ziyech kunnen halen voor rechtsquote:Op donderdag 28 april 2016 14:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben het er volledig mee eens dat Huntelaar niet naast Milik gehaald moet worden, maar als je zo leest over de interesse die er is, dan is er toch wel een reële kans dat Milik vertrekt deze zomer.
Waar ook ik mijn ogen vooral naar gekeken moet worden is versterking op de vleugels. Heb wel goede hoop dat het wat gaat worden met Cerny, maar een speler met echte meerwaarde daar kan er nog een bij. Younes doet het ook heel behoorlijk, al is die soms nog wel wat onzichtbaar.
daarom wou hij toen niet naar feyenoordquote:Op donderdag 28 april 2016 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je zou Ziyech kunnen halen voor rechts
ga je nu Ajax vergelijken met een subtopper?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:38 schreef Nouri het volgende:
[..]
daarom wou hij toen niet naar feyenoord
Ik zou zeker voor zijn. Vraag is of hij dat zelf wil en niet zo langzamerhand eens naar een club uit het buitenland met een beetje aantrekkelijker salaris.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je zou Ziyech kunnen halen voor rechts
jaquote:Op donderdag 28 april 2016 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ga je nu Ajax vergelijken met een subtopper?
Ik liever ook niet, misschien dat Klaassen weg gaat.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja
maar ik zou ziyech niet willen misbruiken op rechts
een beetje ziyech kan dit team zeker gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, misschien dat Klaassen weg gaat.
Eens. Bovendien komen Muric en Cerny eraan. En je hebt ook nog El Ghazi en Schöne rondlopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja
maar ik zou ziyech niet willen misbruiken op rechts
We hebben creativiteit nodig. Verdedigend staat het 9 van de 10 wedstrijden prima.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eens. Bovendien komen Muric en Cerny eraan. En je hebt ook nog El Ghazi en Schöne rondlopen.
We hebben een verdedigende middenvelder nodig. Type Guardado. Verder flink cashen voor Bazoer en Klaassen. Overbodige spelers als Serero, Sinkgraven, Andersen, etc. allemaal weg. Tijd voor Nouri als linkshalf.
Misschien nog een linksbuiten, want Fischer wordt ook nooit meer wat. En een linksback, want Dijks is ook niet alles en we hebben geen backup.
Kortom: doorselecteren en goed aankopen.
Omdat we ook vrij verdedigend spelen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
We hebben creativiteit nodig. Verdedigend staat het 9 van de 10 wedstrijden prima.
Een betere verdedigende middenvelder dan Gudelj gaat toch niet naar ons komen. Guardado en dat soort type spelers komen alleen met een goed scoutingsnetwerk. Daar heb ik Ajax de afgelopen 20 jaar nog niet op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat we ook vrij verdedigend spelen.
Als we avontuurlijk gaan spelen komen ook de gebreken van de verdediging aan het licht.
Maar Gudelj is helemaal geen verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 28 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een betere verdedigende middenvelder dan Gudelj gaat toch niet naar ons komen. Guardado en dat soort type spelers komen alleen met een goed scoutingsnetwerk. Daar heb ik Ajax de afgelopen 20 jaar nog niet op kunnen betrappen.
Guardado ook nietquote:Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Gudelj is helemaal geen verdedigende middenvelder
Die kan die rol wel beter vertolken.quote:
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een betere verdedigende middenvelder dan Gudelj gaat toch niet naar ons komen. Guardado en dat soort type spelers komen alleen met een goed scoutingsnetwerk. Daar heb ik Ajax de afgelopen 20 jaar nog niet op kunnen betrappen.
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan die rol wel beter vertolken.
Gudelj zijn kracht ligt gewoon meer om diep te gaan op het middenveld en gebruik te maken van zijn scorend vermogen.
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaad
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaad
Daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. In de jeugd heeft de scouting ook aardig zijn werk gedaan. Misschien zie ik het iets te zwart/wit.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.
Younes is per toeval 'ondekt'quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.
ik vind hem sowieso beter maar een verdedigende middenvelder is het ook niet, het grootste verschil is dat hij na een onderschepping de bal meteen goed diep neerlegt als assist of voorassist, daar kan Gudelj nog heel veel in verbeteren.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan die rol wel beter vertolken.
Gudelj zijn kracht ligt gewoon meer om diep te gaan op het middenveld en gebruik te maken van zijn scorend vermogen.
Younes is wel tegen een paar negatieve scoutadviezen gehaald, dat het dan goed uitpakt is mooi, maar er werd wel weer een onnodig risico genomen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. In de jeugd heeft de scouting ook aardig zijn werk gedaan. Misschien zie ik het iets te zwart/wit.
Guardado is idd veel meer dynamo op het middenveld. Bepaalt het tempo, snijdt ballen op de centimeter af en zijn maar een seconde of 3 onderweg. Dan is Gudelj meer een recht toe-recht aan voetballer die de verfijning van Guardado mist en meer op fysiek speelt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem sowieso beter maar een verdedigende middenvelder is het ook niet, het grootste verschil is dat hij na een onderschepping de bal meteen goed diep neerlegt als assist of voorassist, daar kan Gudelj nog heel veel in verbeteren.
Wat een held.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Kleine tip: zometeen Litmanen op NPO1 over zijn boekje
Leuk stukje wel, maar ik heb slechts 1 zinnetje gehoord over zijn boek.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Kleine tip: zometeen Litmanen op NPO1 over zijn boekje
Dat is dan ook een behoorlijk grote debiel.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:55 schreef Monolith het volgende:
Die opmerking tegen Dijkstra was wel geniaal.
Wat een godquote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Sickert het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/356557
Vind het een beetje te gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die mouwtjes gewoon dezelfde kleur hadden als de rest was het nog best een vet shirt.
Het is in elk geval stukken beter dan het gedrocht van een uitshirt waar we dit seizoen in hebben gespeeld.quote:
Echt een topshirt zonder die okselstrepen. Maarja. Adidasquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de oksel
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Sickert het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/356557
als je hem aan hebt is deze nog best aardig denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de oksel
Daar ben ik ook wel weer enigszins mee klaar ja. Maar goed, het schijnt uitstekend te verkopen dus ik snap het ook wel weerquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:12 schreef PicoMMP het volgende:
Alles is beter dan die fluorescerende rommel.
Dit inderdaad, donkere kleur is wel mooiquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:12 schreef Tagliano het volgende:
Dat uitshirt is nog wel oke als de mouwen dezelfde kleur zouden hebben als de rest van het shirt
Veel van die rotzooi wordt verkocht ja. Maar niet zozeer omdat het zo mooi is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel weer enigszins mee klaar ja. Maar goed, het schijnt uitstekend te verkopen dus ik snap het ook wel weer
Dat is gewoon een trainingsshirtjequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Adidas laat weer eens zien geen fuck te geven om kleinere clubs. Bij Feyenoord ook al zo lelijk.
Gewoon in het thuisshirt spelen daar, moet kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Veel van die rotzooi wordt verkocht ja. Maar niet zozeer omdat het zo mooi is.
Ik vind het echt verschrikkelijk om straks kampioen te worden bij de Graafschap in dat gedrocht.
Dat mag niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon in het thuisshirt spelen daar, moet kunnen
Ook bij de grote clubs is het uitshirt gewoon van hun, als je het uitshirt van Die Manschaft ziet dan weet je genoeg en dat is echt hun paradepaardjequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Adidas laat weer eens zien geen fuck te geven om kleinere clubs. Bij Feyenoord ook al zo lelijk.
Soms gebeurt het wel, ook als de shirts niet op elkaar lijken. Maar goed, het zal inderdaad wel niet gebeurenquote:
Zijn zat top clubs die wel een tof uitshirt hebben. Juve bijvoorbeeld. Ook met nieuwe template. Waarom krijgt Ajax de ouwe template van Adidas bij het uitshirt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook bij de grote clubs is het uitshirt gewoon van hun, als je het uitshirt van Die Manschaft ziet dan weet je genoeg en dat is echt hun paradepaardje
[ afbeelding ]
Denk dat Juventus een stuk meer omzet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn zat top clubs die wel een tof uitshirt hebben. Juve bijvoorbeeld. Ook met nieuwe template. Waarom krijgt Ajax de ouwe template van Adidas bij het uitshirt?
Het gaat met name om de broek. Ze spelen allebei in een witte broek, dus het kan alleen als Ajax dan in een rode broek gaat spelen. Wel eens gebeurd tegen Heerenveen en Vitesse, maar dat is ook geen porem.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms gebeurt het wel, ook als de shirts niet op elkaar lijken. Maar goed, het zal inderdaad wel niet gebeuren
Ook de grotere clubs geven ze lelijke tenues hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |