quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaad
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaad
Daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. In de jeugd heeft de scouting ook aardig zijn werk gedaan. Misschien zie ik het iets te zwart/wit.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.
Younes is per toeval 'ondekt'quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.
ik vind hem sowieso beter maar een verdedigende middenvelder is het ook niet, het grootste verschil is dat hij na een onderschepping de bal meteen goed diep neerlegt als assist of voorassist, daar kan Gudelj nog heel veel in verbeteren.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan die rol wel beter vertolken.
Gudelj zijn kracht ligt gewoon meer om diep te gaan op het middenveld en gebruik te maken van zijn scorend vermogen.
Younes is wel tegen een paar negatieve scoutadviezen gehaald, dat het dan goed uitpakt is mooi, maar er werd wel weer een onnodig risico genomen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. In de jeugd heeft de scouting ook aardig zijn werk gedaan. Misschien zie ik het iets te zwart/wit.
Guardado is idd veel meer dynamo op het middenveld. Bepaalt het tempo, snijdt ballen op de centimeter af en zijn maar een seconde of 3 onderweg. Dan is Gudelj meer een recht toe-recht aan voetballer die de verfijning van Guardado mist en meer op fysiek speelt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem sowieso beter maar een verdedigende middenvelder is het ook niet, het grootste verschil is dat hij na een onderschepping de bal meteen goed diep neerlegt als assist of voorassist, daar kan Gudelj nog heel veel in verbeteren.
Wat een held.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Kleine tip: zometeen Litmanen op NPO1 over zijn boekje
Leuk stukje wel, maar ik heb slechts 1 zinnetje gehoord over zijn boek.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Kleine tip: zometeen Litmanen op NPO1 over zijn boekje
Dat is dan ook een behoorlijk grote debiel.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:55 schreef Monolith het volgende:
Die opmerking tegen Dijkstra was wel geniaal.
Wat een godquote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Sickert het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/356557
Vind het een beetje te gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die mouwtjes gewoon dezelfde kleur hadden als de rest was het nog best een vet shirt.
Het is in elk geval stukken beter dan het gedrocht van een uitshirt waar we dit seizoen in hebben gespeeld.quote:
Echt een topshirt zonder die okselstrepen. Maarja. Adidasquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de oksel
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Sickert het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/356557
als je hem aan hebt is deze nog best aardig denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de oksel
Daar ben ik ook wel weer enigszins mee klaar ja. Maar goed, het schijnt uitstekend te verkopen dus ik snap het ook wel weerquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:12 schreef PicoMMP het volgende:
Alles is beter dan die fluorescerende rommel.
Dit inderdaad, donkere kleur is wel mooiquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:12 schreef Tagliano het volgende:
Dat uitshirt is nog wel oke als de mouwen dezelfde kleur zouden hebben als de rest van het shirt
Veel van die rotzooi wordt verkocht ja. Maar niet zozeer omdat het zo mooi is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel weer enigszins mee klaar ja. Maar goed, het schijnt uitstekend te verkopen dus ik snap het ook wel weer
Dat is gewoon een trainingsshirtjequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Adidas laat weer eens zien geen fuck te geven om kleinere clubs. Bij Feyenoord ook al zo lelijk.
Gewoon in het thuisshirt spelen daar, moet kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Veel van die rotzooi wordt verkocht ja. Maar niet zozeer omdat het zo mooi is.
Ik vind het echt verschrikkelijk om straks kampioen te worden bij de Graafschap in dat gedrocht.
Dat mag niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon in het thuisshirt spelen daar, moet kunnen
Ook bij de grote clubs is het uitshirt gewoon van hun, als je het uitshirt van Die Manschaft ziet dan weet je genoeg en dat is echt hun paradepaardjequote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Adidas laat weer eens zien geen fuck te geven om kleinere clubs. Bij Feyenoord ook al zo lelijk.
Soms gebeurt het wel, ook als de shirts niet op elkaar lijken. Maar goed, het zal inderdaad wel niet gebeurenquote:
Zijn zat top clubs die wel een tof uitshirt hebben. Juve bijvoorbeeld. Ook met nieuwe template. Waarom krijgt Ajax de ouwe template van Adidas bij het uitshirt?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook bij de grote clubs is het uitshirt gewoon van hun, als je het uitshirt van Die Manschaft ziet dan weet je genoeg en dat is echt hun paradepaardje
[ afbeelding ]
Denk dat Juventus een stuk meer omzet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn zat top clubs die wel een tof uitshirt hebben. Juve bijvoorbeeld. Ook met nieuwe template. Waarom krijgt Ajax de ouwe template van Adidas bij het uitshirt?
Het gaat met name om de broek. Ze spelen allebei in een witte broek, dus het kan alleen als Ajax dan in een rode broek gaat spelen. Wel eens gebeurd tegen Heerenveen en Vitesse, maar dat is ook geen porem.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Soms gebeurt het wel, ook als de shirts niet op elkaar lijken. Maar goed, het zal inderdaad wel niet gebeuren
Ook de grotere clubs geven ze lelijke tenues hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |