Eens. Bovendien komen Muric en Cerny eraan. En je hebt ook nog El Ghazi en Schöne rondlopen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:42 schreef Nouri het volgende:
[..]
ja
maar ik zou ziyech niet willen misbruiken op rechts
We hebben creativiteit nodig. Verdedigend staat het 9 van de 10 wedstrijden prima.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eens. Bovendien komen Muric en Cerny eraan. En je hebt ook nog El Ghazi en Schöne rondlopen.
We hebben een verdedigende middenvelder nodig. Type Guardado. Verder flink cashen voor Bazoer en Klaassen. Overbodige spelers als Serero, Sinkgraven, Andersen, etc. allemaal weg. Tijd voor Nouri als linkshalf.
Misschien nog een linksbuiten, want Fischer wordt ook nooit meer wat. En een linksback, want Dijks is ook niet alles en we hebben geen backup.
Kortom: doorselecteren en goed aankopen.
Omdat we ook vrij verdedigend spelen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:49 schreef Nouri het volgende:
[..]
We hebben creativiteit nodig. Verdedigend staat het 9 van de 10 wedstrijden prima.
Een betere verdedigende middenvelder dan Gudelj gaat toch niet naar ons komen. Guardado en dat soort type spelers komen alleen met een goed scoutingsnetwerk. Daar heb ik Ajax de afgelopen 20 jaar nog niet op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat we ook vrij verdedigend spelen.
Als we avontuurlijk gaan spelen komen ook de gebreken van de verdediging aan het licht.
Maar Gudelj is helemaal geen verdedigende middenvelderquote:Op donderdag 28 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een betere verdedigende middenvelder dan Gudelj gaat toch niet naar ons komen. Guardado en dat soort type spelers komen alleen met een goed scoutingsnetwerk. Daar heb ik Ajax de afgelopen 20 jaar nog niet op kunnen betrappen.
Guardado ook nietquote:Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Gudelj is helemaal geen verdedigende middenvelder
Die kan die rol wel beter vertolken.quote:
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:56 schreef Nouri het volgende:
[..]
Een betere verdedigende middenvelder dan Gudelj gaat toch niet naar ons komen. Guardado en dat soort type spelers komen alleen met een goed scoutingsnetwerk. Daar heb ik Ajax de afgelopen 20 jaar nog niet op kunnen betrappen.
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan die rol wel beter vertolken.
Gudelj zijn kracht ligt gewoon meer om diep te gaan op het middenveld en gebruik te maken van zijn scorend vermogen.
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaad
quote:Op donderdag 28 april 2016 15:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar Gudelj scoort beter op alle verdedigende statistieken dan Guardado (gewonnen tackles, intercepties, blocks, clearances, gewonnen (kop)duels). Guardado scoort beter op alle aanvallende statistieken (voorwaartse passes, key passes, assists) - wel op doelpunten na inderdaad
Daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. In de jeugd heeft de scouting ook aardig zijn werk gedaan. Misschien zie ik het iets te zwart/wit.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.
Younes is per toeval 'ondekt'quote:Op donderdag 28 april 2016 15:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind Younes en Milik meer getuigen van goede scouting, dan Guardado. Guardado halen getuigt meer van inzet en doortastendheid.
ik vind hem sowieso beter maar een verdedigende middenvelder is het ook niet, het grootste verschil is dat hij na een onderschepping de bal meteen goed diep neerlegt als assist of voorassist, daar kan Gudelj nog heel veel in verbeteren.quote:Op donderdag 28 april 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan die rol wel beter vertolken.
Gudelj zijn kracht ligt gewoon meer om diep te gaan op het middenveld en gebruik te maken van zijn scorend vermogen.
Younes is wel tegen een paar negatieve scoutadviezen gehaald, dat het dan goed uitpakt is mooi, maar er werd wel weer een onnodig risico genomen.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:32 schreef Nouri het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. In de jeugd heeft de scouting ook aardig zijn werk gedaan. Misschien zie ik het iets te zwart/wit.
Guardado is idd veel meer dynamo op het middenveld. Bepaalt het tempo, snijdt ballen op de centimeter af en zijn maar een seconde of 3 onderweg. Dan is Gudelj meer een recht toe-recht aan voetballer die de verfijning van Guardado mist en meer op fysiek speelt.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem sowieso beter maar een verdedigende middenvelder is het ook niet, het grootste verschil is dat hij na een onderschepping de bal meteen goed diep neerlegt als assist of voorassist, daar kan Gudelj nog heel veel in verbeteren.
Wat een held.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Kleine tip: zometeen Litmanen op NPO1 over zijn boekje
Leuk stukje wel, maar ik heb slechts 1 zinnetje gehoord over zijn boek.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Kleine tip: zometeen Litmanen op NPO1 over zijn boekje
Dat is dan ook een behoorlijk grote debiel.quote:Op donderdag 28 april 2016 19:55 schreef Monolith het volgende:
Die opmerking tegen Dijkstra was wel geniaal.
Wat een godquote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Sickert het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/356557
Vind het een beetje te gemaakt.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als die mouwtjes gewoon dezelfde kleur hadden als de rest was het nog best een vet shirt.
Het is in elk geval stukken beter dan het gedrocht van een uitshirt waar we dit seizoen in hebben gespeeld.quote:
Echt een topshirt zonder die okselstrepen. Maarja. Adidasquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de oksel
quote:Op donderdag 28 april 2016 21:05 schreef Sickert het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/356557
als je hem aan hebt is deze nog best aardig denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
strepen onder de oksel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |