Ik wil best nog een keer wijzen op het close up shot want dat heb ik pas 3x gedaan.quote:Op zondag 24 april 2016 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En toch zijn jullie conclusies aan het trekken. Bijzonder.
In dat filmpje heb je van 44 tot en met 49 seconden het beeld waar ingezoomd lijkt te zijn op een niet bewegende camera (voor zover ik kan zien)quote:Op zondag 24 april 2016 14:10 schreef jogy het volgende:
Hier valt in ieder geval ook de route te zien van de derde verdachte, als je dat vergelijkt met de tiental seconden aan beelden die er vrijgegeven zijn dan zal er echt nog wel heel wat beschikbaar zijn wat niet openbaar is zeg maar.
Ik wil je best nog een keer wijzen op wat ik over die beelden zeg.quote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil best nog een keer wijzen op het close up shot maar dat heb ik pas 3x gedaan.
Niet dus. Je ziet de tijd (van de camera zelf) onderin beeld verdwijnen. Er word dus gepanned, maar niet door de beveiliging camera zelf.quote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
1:25 t/m 1:28 daadwerkelijk meedraaiende camera
Nee joh, al dat gewijs is nergens goed voor.quote:Op zondag 24 april 2016 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil je best nog een keer wijzen op wat ik over die beelden zeg.
Ah ja! Zo, optisch bedrog dus. Er zou toch op één of andere manier gecheckt moeten kunnen worden of de camera draait door de relatieve positie van het groene paaltje te meten of zo? (als de camera wel 'real life' meedraait dan zou het toch moeten 'verdraaien' lijkt me?quote:Op zondag 24 april 2016 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dus. Je ziet de tijd (van de camera zelf) onderin beeld verdwijnen. Er word dus gepanned, maar niet door de beveiliging camera zelf.
Nouja, zo kan je het doen misschien. Maar ik zou liever de stilstaande beelden willen zien. Maar als ik jou goed begrijp zijn die niet vrijgegeven.quote:Op zondag 24 april 2016 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ja! Zo, optisch bedrog dus. Er zou toch op één of andere manier gecheckt moeten kunnen worden of de camera draait door de relatieve positie van het groene paaltje te meten of zo? (als de camera wel 'real life' meedraait dan zou het toch moeten 'verdraaien' lijkt me?
Klopt, ik ben onwetend.quote:
Kan jij even ingaan op de beelden van jogy, waarin het punt wat ik probeer te maken bevestigd wordt?quote:Op zondag 24 april 2016 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zal de CCTV-operator zo ff een belletje geven. Komt goed
Dat politiefilmpje lijkt me het originele vrijgegeven materiaal van de autoriteiten. Dus als er meer is dan zou dat zeker interessant zijn maar we moeten roeien met de riemen die vrijgegeven zijn. Daarom kan je eventueel wel wat aanwijzingen vergaren op wat we wel hebben mogen krijgen. Bewerkt materiaalquote:Op zondag 24 april 2016 14:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, zo kan je het doen misschien. Maar ik zou liever de stilstaande beelden willen zien. Maar als ik jou goed begrijp zijn die niet vrijgegeven.
Wel bedankt voor dat filmpje, dat uit beeld gaan van die tijd bevestigd het punt wat ik hier de hele ochtend probeer te maken.
En wat denk je van de beelden vanaf 0:43 t/m 0:49? Meedraaiend of niet?quote:Op zondag 24 april 2016 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
In dat filmpje heb je van 44 tot en met 49 seconden het beeld waar ingezoomd lijkt te zijn op een niet bewegende camera (voor zover ik kan zien)
0:35 t/m 0:41 niet bewegende camera's
Vanaf 1:01 tot 1:09 lijkt het mij ook ingezoomd op een niet bewegende camera
1:17 t/m 1:23 statisch beeld
1:25 t/m 1:28 daadwerkelijk meedraaiende camera
Oh zeker, je kan er wel wat uithalen, uit de beelden wat we wel hebben. Je kan de route (deels) van die man bepalen, maar dat heeft de politie al gedaan zo blijkt.quote:Op zondag 24 april 2016 14:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat politiefilmpje lijkt me het originele vrijgegeven materiaal van de autoriteiten. Dus als er meer is dan zou dat zeker interessant zijn maar we moeten roeien met de riemen die vrijgegeven zijn. Daarom kan je eventueel wel wat aanwijzingen vergaren op wat we wel hebben mogen krijgen. Bewerkt materiaal
Ik denk dat je die conclusie niet kan trekken op basis van die beelden.quote:Op zondag 24 april 2016 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wat denk je van de beelden vanaf 0:43 t/m 0:49? Meedraaiend of niet?
Zover was ik nog niet. Ik was even de deur uit.quote:Op zondag 24 april 2016 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij even ingaan op de beelden van jogy, waarin het punt wat ik probeer te maken bevestigd wordt?
quote:Op zondag 24 april 2016 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet. Ik was even de deur uit.
Zie hierboven.
Mijn opinie is achteraf ingezoomd maar is niet een echte houvast om dit duidelijk te krijgen volgens mij (zoals wel in 1:25 / 1:28 ). Dus natte vinger werk.quote:Op zondag 24 april 2016 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En wat denk je van de beelden vanaf 0:43 t/m 0:49? Meedraaiend of niet?
Qua die van 1:25 t/m 1:28 heeft scrummie inderdaad een punt.
Wat je wel zeker weet is dat je geen tijd in beeld hebt, wat bij die andere beelden wel (heel even) het geval is. Dus het is sowieso ingezoomd, maar doordat je geen ehm "punt van focus" (kan even niet de juiste benaming vinden) kan je niet stellen dat de camera beweegt, noch dat je kan stellen dat ie niet beweegt.quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn opinie is achteraf ingezoomd maar is niet een echte houvast om dit duidelijk te krijgen volgens mij (zoals wel in 1:25 / 1:28 ). Dus natte vinger werk.
Referentiepunt?quote:Op zondag 24 april 2016 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat je wel zeker weet is dat je geen tijd in beeld hebt, wat bij die andere beelden wel (heel even) het geval is. Dus het is sowieso ingezoomd, maar doordat je geen ehm "punt van focus" (kan even niet de juiste benaming vinden) kan je niet stellen dat de camera beweegt, noch dat je kan stellen dat ie niet beweegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |