Als we originele beelden hadden zouden we die toch allang gepost hebben?quote:Op zondag 24 april 2016 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag of jullie de originele camera beelden kunnen geven, zodat er conclusies getrokken kunnen worden. Ik geef aan dat je dat niet kunt zonder die originele beelden.
Ik zie overal wat in, maar het stoort jullie nogal dat dat niet is wat jullie zien. Ik wil namelijk niet zomaar lukraak iets concluderen, daar ben ik wat meer voor nodig dan een gifje.
Heb je weleens van panning gehoord?quote:Op zondag 24 april 2016 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat je niet het volledige beeld ziet misschien?
Jazekerquote:Op zondag 24 april 2016 13:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je weleens van panning gehoord?
Toch maar even naar de close up kijken dan aangezien dat beeld als moeilijkste te framen zou zijn?quote:Op zondag 24 april 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
Geef mij random camera beelden en ik kan het ook doen lijken alsof ik 1 persoon volg.
Heb je de originele beelden?quote:Op zondag 24 april 2016 13:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toch maar even naar de close up kijken dan aangezien dat beeld als moeilijkste te framen zou zijn?
Waarom zouden ze CCTV-camerabeelden nabewerken? Om het zo allemaal nog geloofwaardiger te maken?quote:Op zondag 24 april 2016 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker. Jij niet geloof ik. Of; jij snapt nog niet dat panning mogelijk is als nabewerking op beelden die niet gepanned zijn?
Om iemand te volgen, achteraf.quote:Op zondag 24 april 2016 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom zouden ze CCTV-camerabeelden nabewerken? Om het zo allemaal nog geloofwaardiger te maken?
Om 9:49 draait die camera mee en dan gaat tie de hoek om en zijn ze hem kwijt das om 9:50u.quote:Op zondag 24 april 2016 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is niet overal even duidelijk maar bij dat laatste stukje zie je het duidelijk meedraaien. Het is mij ook niet duidelijk uit hoeveel beeld men heeft kunnen kiezen voor die 45 seconden he. Misschien was dit wel uit een beeld voorraad van een paar uur.
Nee, dat doen jij en Baconbus. Het enige wat ik vraag zijn originele beelden zodat je conclusies trekken (en die kunnen op dat moment best dezelfde zijn als jullie voorbarige conclusie).quote:Op zondag 24 april 2016 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet verder op in gaan. Hij is hier overduidelijk de discussie aan het frustreren.
Ik wil me juist wél verder verdiepen door de originele beelden te willen zien. Zoals ik hierboven al zeg: dan kan mijn conclusie best dezelfde zijn als die van jullie. Ik zeg alleen: jullie maken voorbarige conclusies die op niets gebaseerd zijn. Ik wil me wel graag ergens op baseren zonder maar lukraak iets te roepen. Dat snappen jullie niet.quote:Op zondag 24 april 2016 13:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je niet verder wil verdiepen en wacht op de originele beelden.
Hoop dat ze gauw komen, kan jij ook weer verder.
Dat is wat ik zeg, je wil je niet verder verdiepen zonder originele beelden. Jouw goed recht.quote:Op zondag 24 april 2016 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wil me juist wél verder verdiepen door de originele beelden te willen zien. Zoals ik hierboven al zeg: dan kan mijn conclusie best dezelfde zijn als die van jullie. Ik zeg alleen: jullie maken voorbarige conclusies die op niets gebaseerd zijn. Ik wil me wel graag ergens op baseren zonder maar lukraak iets te roepen. Dat snappen jullie niet.
De originele camera beelden.quote:Op zondag 24 april 2016 13:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is er mis met de beelden van de BBC trouwens? Welke originele beelden zouden we naar op zoek moeten gaan van die gast? Je zou toch denken dat de BBC die beelden laat zien? Kek overhemdje draagt ie trouwens, met mooie stukken op de elleboog met bijpassende witte sneakertjes aan
Dat is niet wat je zei. Je zei dat ik mij niet verder wil verdiepen. Daarna begin je pas over wachten op. En dat is dus onzin.quote:Op zondag 24 april 2016 13:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, je wil je niet verder verdiepen zonder originele beelden. Jouw goed recht.
Je wil je toch ook niet verder verdiepen nu? Tenzij je originele beelden hebt. Dat is wat ik zeg.quote:Op zondag 24 april 2016 13:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet wat je zei. Je zei dat ik mij niet verder wil verdiepen. Daarna begin je pas over wachten op. En dat is dus onzin.
Nee, dat is niet wat je zei. Nu zet je er tenzij bij, net niet.quote:Op zondag 24 april 2016 13:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je wil je toch ook niet verder verdiepen? Tenzij je originele beelden hebt. Dat is wat ik zeg.
Maar laten we lekker on-topic blijven. Scheelt weer posten.
Die heeft de BBC toch in hun bezit. Wat vertrouw je daar opeens niet aan?quote:Op zondag 24 april 2016 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De originele camera beelden.
Het is ook zo moeilijk allemaal...
Je kan wel in de semantiek proberen te gaan maar dat doet niet ter zake.quote:Op zondag 24 april 2016 13:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je zei. Nu zet je er tenzij bij, net niet.
Waar heb je het nu weer over? Ik spreek nergens over vertrouwen of wantrouwen. Ik wil het jou ook nog wel even uitleggen hoor, geen probleem:quote:Op zondag 24 april 2016 13:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die heeft de BBC toch in hun bezit. Wat vertrouw je daar opeens niet aan?
Je zou toch denken dat de BBC je de originele beelden laat zien. Of wil je de beelden zonder inmenging van een BBC/CNN of NOS?quote:Op zondag 24 april 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over? Ik spreek nergens over vertrouwen of wantrouwen. Ik wil het jou ook nog wel even uitleggen hoor, geen probleem:
Ik wil graag conclusies trekken op originele beelden, ipv ingezoomde gifjes afkomstig van de BBC gepost door J0kkebr0k. Dat is alles.
Dat laatste, zonder dat ik 1 van die partijen ergens van beticht. Ik zeg: BBC laat ingezoomde beelden zien om iets duidelijk te maken (namelijk dat die persoon die omcirkelt is verdachte is). Helemaal prima, maar hier worden conclusies getrokken, o.a. dat de camera met die persoon mee beweegt voordat bekend is dat die persoon verdacht is. Mijn inziens zijn die conclusies voorbarig zonder dat je originele camerabeelden hebt gezien waar niet ingezoomd word.quote:Op zondag 24 april 2016 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de BBC je de originele beelden laat zien. Of wil je de beelden zonder inmenging van een BBC/CNN of NOS?
Neehee, hij vraagt om het volledige beeld, niet waar alleen ingezoomd is of uitgesneden waar wit hoedje loopt.quote:Op zondag 24 april 2016 14:01 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat de BBC je de originele beelden laat zien. Of wil je de beelden zonder inmenging van een BBC/CNN of NOS?
Dit dus ja. Het is niet zo moeilijk allemaal.quote:Op zondag 24 april 2016 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehee, hij vraagt om het volledige beeld, niet waar alleen ingezoomd is of uitgesneden waar wit hoedje loopt.
Die niemand hier heeftquote:Op zondag 24 april 2016 14:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Neehee, hij vraagt om het volledige beeld, niet waar alleen ingezoomd is of uitgesneden waar wit hoedje loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |