Ja joh poeh poeh, lang leve de reporters voor deze beelden. Een beetje pro trekt donkere kleren aan, maar deze meneer trekt ook nog eens een wit overhemd aan?quote:Op zondag 24 april 2016 13:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hadden reporters goed gezien dat hij z'n witte jas 'geditcht' had, evil mastermind dat ie is
quote:Op zondag 24 april 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh poeh poeh, lang leve de reporters voor deze beelden. Een beetje pro trekt donkere kleren aan, maar deze meneer trekt ook nog eens een wit overhemd aan?
Ook handig om je getaway car te laten wachten op minstens een uur lopen, houdt de vaart er lekker in.quote:Op zondag 24 april 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh poeh poeh, lang leve de reporters voor deze beelden. Een beetje pro trekt donkere kleren aan, maar deze meneer trekt ook nog eens een wit overhemd aan?
Dan ben je iig lastiger te volgen als je je uit de voeten moet maken, dat snap jij toch ook wel lijkt me? Wit maakt je een schietschijf. Over hoedje en brilletje niet eens gesproken.quote:Op zondag 24 april 2016 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als hij in het zwart was gekleed was dat weer verdacht geweest.
Wellicht was dit z'n camera outfit. Aan de nieuwsreportages te zien was het vrij belangrijk om beelden te bemachtigen van hem lopend over straat. In 't wit ben je stukken makkelijker te volgen en kan zelfs een net beginnend cameraman je bijhouden.quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan ben je iig lastiger te volgen als je je uit de voeten moet maken, dat snap jij toch ook wel lijkt me? Wit maakt je een schietschijf. Over hoedje en brilletje niet eens gesproken.
Die eerste gif is bij de luchthaven.quote:Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat is pas om 9:49 schijnbaar hebben ze hem dan pas in de smiezen
Misschien was het ook niet de bedoeling, volgens mij had hij ook een bom in zijn tas om zich op te blazen.quote:Op zondag 24 april 2016 13:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dan ben je iig lastiger te volgen als je je uit de voeten moet maken, dat snap jij toch ook wel lijkt me? Wit maakt je een schietschijf. Over hoedje en brilletje niet eens gesproken.
Schitterend ja!quote:Op zondag 24 april 2016 13:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hadden reporters goed gezien dat hij z'n witte jas 'geditcht' had, evil mastermind dat ie is
En dat beeld heb jij dus?quote:Op zondag 24 april 2016 13:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het grotere beeld waaruit deze gifjes zijn gemaakt, volg je me nog?
Geen idee.quote:Op zondag 24 april 2016 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beweegt de camera nou met hem mee of beweegt het gifje?
Misschien ging ie ervan uit dat veel mensen wit zouden dragen die dag? Met een hoedje op en gek brilletje moet het lukkenquote:Op zondag 24 april 2016 13:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wellicht was dit z'n camera outfit. Aan de nieuwsreportages te zien was het vrij belangrijk om beelden te bemachtigen van hem lopend over straat. In 't wit ben je stukken makkelijker te volgen en kan zelfs een net beginnend cameraman je bijhouden.
Misschien moet je eens leren lezen.quote:
Dat zeg ik nergens. Ik beweer alleen dat je die conclusie niet kan trekken zonder orginele beelden.quote:Op zondag 24 april 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat de camera die dit filmt niet met de man mee beweegt?
Nee. Vandaar dat ik je wijs op de close up maar daar wil je tot op heden niet op ingaan.quote:
Daar ga ik toch de hele tijd op in?quote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee. Vandaar dat ik je wijs op de close up maar daar wil je tot op heden niet op ingaan.
Dat zeg ik nergens. Ik beweer alleen dat je die conclusie niet kan trekken zonder orginele beelden.quote:Op zondag 24 april 2016 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is onzin.quote:Op zondag 24 april 2016 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren lezen.
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik beweer alleen dat je die conclusie niet kan trekken zonder orginele beelden.
Nog maar een keer dan:quote:Op zondag 24 april 2016 13:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is onzin.
Doen we alleen deze nog ff een keer:
[..]
Nu nog eens. Beweegt de camera mee of niet?
[..]
Je hebt het enkel over originele beelden, waardoor het lijkt dat de close up niet aan je besteedt is.quote:Op zondag 24 april 2016 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar ga ik toch de hele tijd op in?
Ook voor jou:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik beweer alleen dat je die conclusie niet kan trekken zonder orginele beelden.
Waarom heb je de originele beelden nodig om te kunnen bepalen dat de camera mee beweegt met de man?quote:Op zondag 24 april 2016 13:42 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, als jullie niet kunnen lezen (of niet willen), hou dan gewoon op met posten hier.
Ik vraag of jullie de originele camera beelden kunnen geven, zodat er conclusies getrokken kunnen worden. Ik geef aan dat je dat niet kunt zonder die originele beelden.quote:Op zondag 24 april 2016 13:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt het enkel over originele beelden, waardoor het lijkt dat de close up niet aan je besteedt is.
Maar dat jij nergens iets in ziet was toch al bekend, dus zie de toegevoegde waarde ook niet echt.
Omdat je niet het volledige beeld ziet misschien?quote:Op zondag 24 april 2016 13:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom heb je de originele beelden nodig om te kunnen bepalen dat de camera mee beweegt met de man?
Het is niet overal even duidelijk maar bij dat laatste stukje zie je het duidelijk meedraaien. Het is mij ook niet duidelijk uit hoeveel beeld men heeft kunnen kiezen voor die 45 seconden he. Misschien was dit wel uit een beeld voorraad van een paar uur.quote:Op zondag 24 april 2016 13:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is onzin.
Doen we alleen deze nog ff een keer:
[ afbeelding ]
Nu nog eens. Beweegt de camera mee of niet?
En volgens mij kan ik prima lezen. Niets mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |