quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:54 schreef MCH het volgende:
Had niks met dit hommootje. Blij dat ie nu gestopt is en dat hij geen idiote ticketprijzen meer kan vragen en van dat kapsonesgedrag kan tentoonspreiden met mensen uit je concert gooien.
quote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Infection het volgende:
"Meest geniale muzikant ooit"
Beetje overdreven, niet?
quote:
Als ik deze, en de comments in het eerste topic lees, van deze strekking, vraag ik me altijd zo hard af wat jullie dan luisteren&geweldig vinden, of wie voor jou een geniale muzikant is.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:33 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik wist niet wie Prince was en dus google ik zijn naam en zijn muziek af, wat een bagger herrie!
Tegenwoordig luistert men naar drank en drugs van Lil' Kleine en Ronnie Flex, winnaars van de Popprijs 2015quote:Op donderdag 21 april 2016 22:25 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik deze, en de comments in het eerste topic lees, van deze strekking, vraag ik me altijd zo hard af wat jullie dan luisteren&geweldig vinden, of wie voor jou een geniale muzikant is.
Over smaak valt niet te twisten, maar al ben ik geen Prince fan, met 57 dood gaan terwijl je zo'n legacy nalaat is echt veel te jong en doodzonde
Whitney Houston zelfs maar durven te vergelijken met Princequote:Op donderdag 21 april 2016 22:30 schreef Szikha2 het volgende:
Dood van Whitney was pas een verlies.
Enfin RIP aan de nabestaanden. En aan de fans
Ik ben ruim te oud om in die doelgroep te vallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Tegenwoordig luistert men naar drank en drugs van Lil' Kleine en Ronnie Flex, winnaars van de Popprijs 2015
Dat is alweer een schande op zich..quote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Whitney Houston zelfs maar durven te vergelijken met Prince
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben ruim te oud om in die doelgroep te vallen.
Whitney was helaas zwaar verslaafd, maar wel een top zangeres.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Whitney Houston zelfs maar durven te vergelijken met Prince
Ja, maar geen muzikaal genie zoals Prince.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Whitney was helaas zwaar verslaafd, maar wel een top zangeres.
Fantastische stem, maar niet te vergelijken idd.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, maar geen muzikaal genie zoals Prince.
eens. top zangeres.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Whitney was helaas zwaar verslaafd, maar wel een top zangeres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |