Ik denk erover na om morgen een portret van Prince op mijn rug te laten tatoeëren.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, al die overdreven superlatieven schetsen een goed beeld van de waarheid.
Om over het tienermeisjes gedrag alsof de eerste de beste boyband uitelkaar gegaan is nog maar te zwijgen.
ok. .thx voor de uitleg.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:32 schreef topdeck het volgende:
[..]
haters die prince haten en dat zo nodig moeten uiten
Idd! Staat weinig materiaal op. Nog wel..quote:Op donderdag 21 april 2016 21:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onmogelijk, Prince staat niet op tjoeptjoep.
Meeste haters luisteren naar lil wayne T-pain of lil kleine laat ze aub oprotten met die onzin.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:32 schreef topdeck het volgende:
[..]
haters die prince haten en dat zo nodig moeten uiten
Succes, ik spreek je over een paar weken wel weer wanneer je spijt hebt.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik denk erover na om morgen een portret van Prince op mijn rug te laten tatoeëren.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef cofox het volgende:
[..]
Meeste haters luister naar lil wayne T-pain of lil kleine laat ze aub oprotten met die onzin.
Prince was uniek een legende![]()
![]()
The 80's![]()
![]()
Spijt van wat? Ga je nou maar lekker bidden tot jezus halve tammequote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Succes, ik spreek je over een paar weken wel weer wanneer je spijt hebt.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef cofox het volgende:
[..]
Meeste haters luisteren naar lil wayne T-pain of lil kleine laat ze aub oprotten met die onzin.
Prince was uniek een legende![]()
![]()
The 80's![]()
![]()
Jimi Hendricksquote:
Vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jimi Hendricks
James Brown
Sly Stone
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Niemand is vergelijkbaar als het om eigen genie gaat!
Zo als ook al eerder aangegeven was ... Prince had geen soort style maar hij was zelf een stylequote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik niet vergelijkbaar.
Prince had een hele eigen sound.
Lemmy.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:57 schreef TheVulture het volgende:
2016 is wel een bizar jaar voor de muziekscene. Eerst Bowie en nu Prince
Dat ook ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als ook al eerder aangegeven was ... Prince had geen soort style maar hij was zelf een style
( hij is groot geworden door klein te blijven )
Ook nog jaquote:
Check.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prince kan Joling van nummer 1 stoten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef MCH het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |