Prince was een kruising tussen God en Allah dus overdreven vind ik het nietquote:Op donderdag 21 april 2016 21:22 schreef Infection het volgende:
Om te huilen al dit overdreven gedoe...
Nog minder reden om religieus te zijn dus.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef cofox het volgende:
[..]
Prince was een kruising tussen God en Allah dus overdreven vind ik het niet
Please not Sir Mc Cartney!!quote:Op donderdag 21 april 2016 21:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hmm als het Paul McCartney is of Bob Dylan wel denk ik.
In sommige gevallen is geweld beter dan een oplossingquote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Geweld is geen oplossing, Kim.
Thanks man dit doet me goedquote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef skysherrif het volgende:
Zelf totaal niets met Prince (itt den Bowie)
Toch een RIPje ook aan de nabestaanden en fans.
wat zijn 'counter hipsters', nigga?quote:
Ik beluister vooral klassieke muziek, dan lijkt me dit wat uit de richting toch?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe iemand kan zeggen dat hij niet van de muziek van Prince houdt. Prince heeft iets van 100 albums gemaakt met veel verschillende stijlen muziek erop. Heb je die dan allemaal beluisterd en ben je tot de conclusie gekomen dat er niet 1 lied is dat je aanstaat, of ken je alleen Purple Rain?
http://www.tmz.com/quote:12:25 PM PT -- The Sheriff's department says Prince was found in an elevator at Paisley Park. They performed CPR, but were unable to revive him. He was pronounced dead on the scene at 10:07 AM.
Ik heb de tekst van If I was your girlfriend met mijn eigen bloed op perkament geschreven die shit zit diep vriendquote:
dan lezen we hetzelfde, maar dan van de fans van die artiestquote:Op donderdag 21 april 2016 21:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Bij de volgende artiest die dood gaat lezen we weer hetzelfde.
haters die prince haten en dat zo nodig moeten uitenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
wat zijn 'counter hipsters', nigga?
Ja maar dit gaat over popmuziek. Je kunt toch ook niet zeggen dat Messi een waardeloze tennisser is.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik beluister vooral klassieke muziek, dan lijkt me dit wat uit de richting toch?
Onmogelijk, Prince staat niet op tjoeptjoep.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:33 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik wist niet wie Prince was en dus google ik zijn naam en zijn muziek af, wat een bagger herrie!
Nee, al die overdreven superlatieven schetsen een goed beeld van de waarheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:32 schreef topdeck het volgende:
[..]
haters die prince haten en dat zo nodig moeten uiten
Ik denk erover na om morgen een portret van Prince op mijn rug te laten tatoeëren.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, al die overdreven superlatieven schetsen een goed beeld van de waarheid.
Om over het tienermeisjes gedrag alsof de eerste de beste boyband uitelkaar gegaan is nog maar te zwijgen.
ok. .thx voor de uitleg.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:32 schreef topdeck het volgende:
[..]
Idd! Staat weinig materiaal op. Nog wel..quote:Op donderdag 21 april 2016 21:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onmogelijk, Prince staat niet op tjoeptjoep.
Meeste haters luisteren naar lil wayne T-pain of lil kleine laat ze aub oprotten met die onzin.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:32 schreef topdeck het volgende:
[..]
Succes, ik spreek je over een paar weken wel weer wanneer je spijt hebt.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik denk erover na om morgen een portret van Prince op mijn rug te laten tatoeëren.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef cofox het volgende:
[..]
Meeste haters luister naar lil wayne T-pain of lil kleine laat ze aub oprotten met die onzin.
Prince was uniek een legende![]()
![]()
The 80's![]()
![]()
Spijt van wat? Ga je nou maar lekker bidden tot jezus halve tammequote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Infection het volgende:
[..]
Succes, ik spreek je over een paar weken wel weer wanneer je spijt hebt.
Dit ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:44 schreef cofox het volgende:
[..]
Meeste haters luisteren naar lil wayne T-pain of lil kleine laat ze aub oprotten met die onzin.
Prince was uniek een legende![]()
![]()
The 80's![]()
![]()
Jimi Hendricksquote:
Vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jimi Hendricks
James Brown
Sly Stone
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Niemand is vergelijkbaar als het om eigen genie gaat!
Zo als ook al eerder aangegeven was ... Prince had geen soort style maar hij was zelf een stylequote:Op donderdag 21 april 2016 21:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik niet vergelijkbaar.
Prince had een hele eigen sound.
Lemmy.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:57 schreef TheVulture het volgende:
2016 is wel een bizar jaar voor de muziekscene. Eerst Bowie en nu Prince
Dat ook ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo als ook al eerder aangegeven was ... Prince had geen soort style maar hij was zelf een style
( hij is groot geworden door klein te blijven )
Ook nog jaquote:
Check.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prince kan Joling van nummer 1 stoten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:16 schreef MCH het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op donderdag 21-04-2016 om 19:44:38Prince een groot artiest en legende overleden. Ik zal nooit vergeten dat hij ooit aanwezig was bij een optreden van mij in Amsterdam #Prince reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |