Bij mij schijnt de zon nog gewoon, dus even wat vitamientjes D bij elkaar gefietstquote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet meer, vanmorgen wel....
ik heb een kop hete thee gezet en net de balkondeur weer dicht gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dat niet ga je waarschijnlijk doot.quote:
Ach, ik wist niet dat het zo bar en boos was.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet altijd 3x slikken voordat ik me in 40+ durf te begeven
Ik gok vis.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa! wil je weten waar ik naar ruik?
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
Bootjes gekekenah.... en waar was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het koud?moet haast wel
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je al zindelijk was....
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moetenquote:
Praat geen poep...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moeten
Hoe oud ben jij Fann?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |