Bij mij schijnt de zon nog gewoon, dus even wat vitamientjes D bij elkaar gefietstquote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet meer, vanmorgen wel....
ik heb een kop hete thee gezet en net de balkondeur weer dicht gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dat niet ga je waarschijnlijk doot.quote:
Ach, ik wist niet dat het zo bar en boos was.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet altijd 3x slikken voordat ik me in 40+ durf te begeven
Ik gok vis.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa! wil je weten waar ik naar ruik?
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
Bootjes gekekenah.... en waar was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het koud?moet haast wel
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je al zindelijk was....
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moetenquote:
Praat geen poep...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moeten
Hoe oud ben jij Fann?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moeten
ik ben een kakmadamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh shit! dat meen je toch niet he. ik vind 40 anders nog best jong hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja man is ook jong, er zijn er hier een paar die de halve marathon nog lopenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit! dat meen je toch niet he. ik vind 40 anders nog best jong hoor.
Bij de Noordzeekanaalweg en nee het was niet koudquote:Op donderdag 21 april 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... en waar was dat?
was het koud?moet haast wel
ik vind mensen rond de 40 jaar juist cool! beter dan die leeftijdgenotjes van mij.....quote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja man is ook jong, er zijn er hier een paar die de halve marathon nog lopen
Is dat niet hier verderop?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Noordzeekanaalweg en nee het was niet koud
ah... dat is aardig van je, maar waarom praat je dan over poep?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik vind mensen rond de 40 jaar juist cool! beter dan die leeftijdgenotjes van mij.....die zich altijd zo kinderachtig gedragen.
ow...... geen idee waar die is, maar da's niet in de buurtquote:Op donderdag 21 april 2016 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vlak bij de pont Spaarndam -Assendelft
Jammer, ik heb er nog één voor je om gratis af te halenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bewust geen kinderen en die van een ander hoef ik ook niet...
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er nog één voor je om gratis af te halen
Dank je, ik heb al genoeg rotzooi in huis...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er nog één voor je om gratis af te halen
ik ben jong van geest...quote:
ach ik heb op dit moment nog steeds een beetje last van het 20jaarvirus en ik ben nog een beetje kinderachtig en alles.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is aardig van je, maar waarom praat je dan over poep?
of heb je een koeienstal uitgemest, dan kan het weer wel.....
of een paardenstal kan ook...
ow...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, in tijden niet gesproken
Nou vooruit.... ik vergeef jequote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach ik heb op dit moment nog steeds een beetje last van het 20jaarvirus en ik ben nog een beetje kinderachtig en alles.
Gezellig!quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die van mij was gisteravond nog bij zijn ouwe vader, was gezellig.
zit die van jou niet bijna elke avond bij je?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die van mij was gisteravond nog bij zijn ouwe vader, was gezellig.
Daarom je kan het treffen of niet, ik heb er 3 dus weet hoe verschillend ze kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig!
Mijn dochter is gelukkig ook heel gezellig, zondag gaan we samen naar Utrecht.
Dezelfde opvoeding en ouders, maar toch zo verschillend.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom je kan het treffen of niet, ik heb er 3 dus weet hoe verschillend ze kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |