Bij mij schijnt de zon nog gewoon, dus even wat vitamientjes D bij elkaar gefietstquote:Op donderdag 21 april 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
nee niet meer, vanmorgen wel....
ik heb een kop hete thee gezet en net de balkondeur weer dicht gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je dat niet ga je waarschijnlijk doot.quote:
Ach, ik wist niet dat het zo bar en boos was.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet altijd 3x slikken voordat ik me in 40+ durf te begeven
Ik gok vis.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
jaa! wil je weten waar ik naar ruik?
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:24 schreef chufi het volgende:
Bootjes gekekenah.... en waar was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was het koud?moet haast wel
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en wij maar denken dat je al zindelijk was....
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moetenquote:
Praat geen poep...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moeten
Hoe oud ben jij Fann?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
wij waren het ooit, maar we gaan zo langzamerhand in de richting dat we weer een luier om moeten
ik ben een kakmadamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh shit! dat meen je toch niet he. ik vind 40 anders nog best jong hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ja man is ook jong, er zijn er hier een paar die de halve marathon nog lopenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh shit! dat meen je toch niet he. ik vind 40 anders nog best jong hoor.
Bij de Noordzeekanaalweg en nee het was niet koudquote:Op donderdag 21 april 2016 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... en waar was dat?
was het koud?moet haast wel
ik vind mensen rond de 40 jaar juist cool! beter dan die leeftijdgenotjes van mij.....quote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ja man is ook jong, er zijn er hier een paar die de halve marathon nog lopen
Is dat niet hier verderop?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Noordzeekanaalweg en nee het was niet koud
ah... dat is aardig van je, maar waarom praat je dan over poep?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:15 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik vind mensen rond de 40 jaar juist cool! beter dan die leeftijdgenotjes van mij.....die zich altijd zo kinderachtig gedragen.
ow...... geen idee waar die is, maar da's niet in de buurtquote:Op donderdag 21 april 2016 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Was vlak bij de pont Spaarndam -Assendelft
Jammer, ik heb er nog één voor je om gratis af te halenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bewust geen kinderen en die van een ander hoef ik ook niet...
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er nog één voor je om gratis af te halen
Dank je, ik heb al genoeg rotzooi in huis...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er nog één voor je om gratis af te halen
ik ben jong van geest...quote:
ach ik heb op dit moment nog steeds een beetje last van het 20jaarvirus en ik ben nog een beetje kinderachtig en alles.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat is aardig van je, maar waarom praat je dan over poep?
of heb je een koeienstal uitgemest, dan kan het weer wel.....
of een paardenstal kan ook...
ow...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, in tijden niet gesproken
Nou vooruit.... ik vergeef jequote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ach ik heb op dit moment nog steeds een beetje last van het 20jaarvirus en ik ben nog een beetje kinderachtig en alles.
Gezellig!quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die van mij was gisteravond nog bij zijn ouwe vader, was gezellig.
zit die van jou niet bijna elke avond bij je?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die van mij was gisteravond nog bij zijn ouwe vader, was gezellig.
Daarom je kan het treffen of niet, ik heb er 3 dus weet hoe verschillend ze kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig!
Mijn dochter is gelukkig ook heel gezellig, zondag gaan we samen naar Utrecht.
Dezelfde opvoeding en ouders, maar toch zo verschillend.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom je kan het treffen of niet, ik heb er 3 dus weet hoe verschillend ze kunnen zijn.
wat ben je aardig.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou vooruit.... ik vergeef jeverder nog wel iets gedaan vandaag?
Nope, het streven is eens per week op woensdag, soms komt ie ook 2 keer per week maar soms ook een week of heel zelden 2 weken niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
zit die van jou niet bijna elke avond bij je?
Ik heb geen kinderen, maar als ik naar mijn zussen kijk moet ik dit wel beamenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dezelfde opvoeding en ouders, maar toch zo verschillend.
Ik heb de hele dag liggen pittenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat ben je aardig.![]()
ja ik ben vandaag naar amsterdam geweest om een vriend weg te brengen.
daarna weer terug naar huis gereden en thuis ff wat gegeten. daarna heb ik een kleine wandeling gemaakt. en daarna heb ik mijn pc aangezet en ben ik hiernaartoe gekomen.
en wat heb jij vandaag gedaan?
Ik vind het zo mooi hoe jij en je zoon met elkaar omgaan en hoeveel plezier jij eraan beleeft.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, het streven is eens per week op woensdag, soms komt ie ook 2 keer per week maar soms ook een week of heel zelden 2 weken niet.
Maar als we elkaar zien genieten we daarvan.
mooiquote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, het streven is eens per week op woensdag, soms komt ie ook 2 keer per week maar soms ook een week of heel zelden 2 weken niet.
Maar als we elkaar zien genieten we daarvan.
quote:
waarom zeggen wij altijd hetzelfde?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi hoe jij en je zoon met elkaar omgaan en hoeveel plezier jij eraan beleeft.
ahaa okee. klinkt wel erg relaxt allemaal.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag liggen pitten![]()
ik was nog moe van gisteravond2 uur in het water gelegen, in het zwembad dat dan weer wel
Ja, dat vertelde je vorige week alquote:Op donderdag 21 april 2016 17:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, maar als ik naar mijn zussen kijk moet ik dit wel beamen
Hij ook hoor, maar het gaat heel losjes dus, hij komt binnenvallen of niet, weinig loopt volgens afspraak, we kunnen elkaar altijd bereiken als dat nodig is maar bellen vrij weinig.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi hoe jij en je zoon met elkaar omgaan en hoeveel plezier jij eraan beleeft.
Zelfs ik zeg 2 x hetzelfdequote:Op donderdag 21 april 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
waarom zeggen wij altijd hetzelfde?![]()
gaat opvallen
4 van ons lijken heel veel op elkaar, maar van één zus zeggen we soms weleens dat ze geen zus van ons kan zijn, zij is zoooo andersquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 van ons lijken heel veel op elkaar, maar van één zus zeggen we soms weleens dat ze geen zus van ons kan zijn, zij is zoooo anders
Op die ene zus na dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
we zijn allemaal wel anders en ergens een beetje hetzelfde...
komt dat bekend voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja, dat hebben wij ook wel, maar die ene is heeeel andersquote:Op donderdag 21 april 2016 17:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
we zijn allemaal wel anders en ergens een beetje hetzelfde...
komt dat bekend voor?
Nee ik bedoel eigenlijk dat we allemaal best wel anders zijn, grote verschillen en kleinequote:
wat is er dan zo heeeeeeeeeeeeeel anders aan haar dat jullie niet hebben of doen?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat hebben wij ook wel, maar die ene is heeeel anders
Daar ben ik ook wel eens geweest.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig!
Mijn dochter is gelukkig ook heel gezellig, zondag gaan we samen naar Utrecht.
en hoe vond je het?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest.
en ook flink wat jaartjes ouder trouwens dan mijn zus...quote:Op donderdag 21 april 2016 17:41 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat de partners ook een héél groot verschil maken trouwens![]()
die man van mijn oudste zus is er zo eentje dat het net lijkt alsof ie een hark heeft ingeslikt![]()
best aardig hoor, maar zoooooooooo stijfjes
ik heb een boek gekocht van ome Tom en één van Homerus (Homerus deel2).quote:Op donderdag 21 april 2016 17:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat ben je aardig.![]()
ja ik ben vandaag naar amsterdam geweest om een vriend weg te brengen.
daarna weer terug naar huis gereden en thuis ff wat gegeten. daarna heb ik een kleine wandeling gemaakt. en daarna heb ik mijn pc aangezet en ben ik hiernaartoe gekomen.
en wat heb jij vandaag gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NiceIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Eh ... Dat is best lastig om uit te leggen zonder al teveel in detail te tredenquote:Op donderdag 21 april 2016 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is er dan zo heeeeeeeeeeeeeel anders aan haar dat jullie niet hebben of doen?
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb een boek gekocht van ome Tom en één van Homerus (Homerus deel2).
Odysseus en de runderen van Helios
Toen wij gelukkig tussen de draaikolk Charybdis en de rots van de Skylla waren doorgekomen, lag het eiland Trinakria in de zonneschijn voor ons. Vanuit de zee hoorden wij al het geloei van de heilige runderen van de zonnegod en het geblaat zijner schapen. Ik vertelde mijn kameraden van Kirke's voorspelling en waarschuwde hen het eiland niet te betreden, waar ons het grimmigste noodlot bedreigde. Maar zij noemden mij wreed, omdat ik hun niet wat rust en verkwikking gunde na de vermoeiende tocht op zee.
"Dan moet gij mij met een eed beloven de heilige runderen onaangetast te laten!" Dit eiste ik en zij bezwoeren het mij. Gedurende een hele maand werd de voortzetting van onze reis door ongunstige winden onmogelijk gemaaktamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:45 schreef Soury het volgende:
Hier ook bootje gekeken, en tof uitzicht vanaf de Motorwal in Noord.
Het reuzenrad op de Dam is te zienwas je bij mijn buren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nice
ik had ook nog wat prulletje alles voor 5 euro en 4quote:
oké, doe maar geen detailsquote:Op donderdag 21 april 2016 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh ... Dat is best lastig om uit te leggen zonder al teveel in detail te treden![]()
Maar ze is wel een lieve zus
quote:Op donderdag 21 april 2016 17:45 schreef Soury het volgende:
Hier ook bootje gekeken, en tof uitzicht vanaf de Motorwal in Noord.
Het reuzenrad op de Dam is te zienWow! De Aidamar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. NiceIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
wauw! dat is best wel interesant zeg. dus jij leest wel veel boeken zeg maar?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik had ookn og wat prulletje alles voor 5 euro en 4
cent
Ik zag hem vandaagquote:
Nr 170 4 hoogquote:
twee boeke n gingen over de koreaanse oorlogquote:Op donderdag 21 april 2016 17:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! dat is best wel interesant zeg. dus jij leest wel veel boeken zeg maar?
Dat vermoeden kreeg ik toen ik er wasquote:
Ik had mijn oordoppies in en ik was héél ver weg denk ik, helemaal niks gehoord vanmiddagquote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ze niet gehoord met dat gesloop
wauw! dat klinkt wel erg leuk allemaal......eej maar weetje........ik krijg binnenkort meschien een plattenspeler cadeau. ik vind dat erg leuk want ik ben wel geintereseerd in antiek. en ik vind het ook wel eens leuk om muziek te draaien op de ouderwetse manier. en omdat ik het cadeau krijg hoef ik er helemaal niks voor te betalen.....joepie!quote:Op donderdag 21 april 2016 17:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
twee boeke n gingen over de koreaanse oorlog
ja en ik krijg 10% korting vandaar dat rare eindbedrag.
Er waren geen slopers. Was wel een kut woning om de strippen. Alles geschilderd met glansverf.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ze niet gehoord met dat gesloop
Een antieke plastieken EHBO doos?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Er waren geen slopers. Was wel een kut woning om de strippen. Alles geschilderd met glansverf.
Ik vond wel dit. [ afbeelding ]
Je verwacht het ook niet...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
Ah... dit is wel sneu.....
http://www.powned.tv/nieu(...)alt_kringloopwi.html
Die omschrijving van de daders ...quote:Op donderdag 21 april 2016 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nee en kringloopwinkel zou ik zo snel niet verwachten
Als ze daar op het schip een mededeling doen door de microfoon kan ik het hier horenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was te laat anders had ik deze ook op de foto genomen.. Om middernacht vertrekt ie weer
ah........quote:Op donderdag 21 april 2016 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die omschrijving van de daders ...
Was sarcastisch bedoeld
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die omschrijving van de daders ...
Was sarcastisch bedoeld
Beetje vooronderzoek zou ik wel doenquote:Op donderdag 21 april 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
Ah... dit is wel sneu.....
http://www.powned.tv/nieu(...)alt_kringloopwi.html
vooronderzoek?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje vooronderzoek zou ik wel doen
Hoho Hut haalt er mooie boeken in de zijnequote:Op donderdag 21 april 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
vooronderzoek?
kijken of er iets te halen valt?![]()
hebben ze misschien ook wel gedaan.... maar dan nog het is alleen maar ouwe zooi
Ach, misschien verkopen ze het door aan asielzoekers die er veel geld voor betalen.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien waren ze het zelf wel?quote:Op donderdag 21 april 2016 18:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, misschien verkopen ze het door aan asielzoekers die er veel geld voor betalen.
Ja maar over asielzoekers mag niet negatief gesproken worden toch?quote:
Ik weet niet eens of die hier in de buurt zitten eigenlijk.....quote:Op donderdag 21 april 2016 18:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar over asielzoekers mag niet negatief gesproken worden toch?
Ja, je kon er alleen pinnen.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gasten zijn niet geïnteresseerd in boeken ouwe zooi of niet, die gasten willen alleen cash.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoho Hut haalt er mooie boeken in de zijne
Denk eraan, geen bivakmuts opzetten.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:29 schreef FANN het volgende:
Ik was juist van plan om binnenkort te gaan, want ik zoek van die voorraadblikken voor Wasa Crackersmisschien hebben ze die laten staan
quote:Op donderdag 21 april 2016 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk eraan, geen bivakmuts opzetten.
Prima....beetje druk met van alles en zo....quote:
Ja wat ik er mee moet weet ik niet maar kan het niet laten liggen. Deze doet wel wat ie moet doenquote:
quote:De 57-jarige zanger Prince is overleden.
De website TMZ is de eerste die meldde dat de legendarische zanger Prince op 57-jarige leeftijd was gestorven. Zijn woordvoerder heeft het treurige feit inmiddels bevestigd aan persbureau AP.
Een paar minuten eerder werd al gemeld dat hulpdiensten naar zijn landgoed Paisley Park, Minnesota, waren geroepen wegens een stoffelijk overschot. Onduidelijk is wat er precies is gebeurd.
Een week geleden moest het privévliegtuig van de kleine 57-jarige zanger een noodlanding maken omdat hij onwel was geworden en met spoed in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Ook toen was lange tijd onduidelijk wat er aan de hand was, pas uren later maakte zijn management bekend dat Prince leed aan griep en daarom onderzocht moest worden, maar dat hij het goed maakte en alweer uit het ziekenhuis ontslagen was.
Sorry doet me geen zak.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ce_overleden___.html
[..]
Kut...Ik heb hem nog in Valencia zien optreden met Candy Dulfer en Lois Lane in het voorprogrammaquote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er niks mee. De dood van Denise Matthews vond ik bijzar, omdat ik die zo mooi vond en altijd jong.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Triest hoor, hij was toch één van mijn jeugdhelden.
Daar had ik dan weer niets mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er niks mee. De dood van Denise Matthews vond ik bijzar, omdat ik die zo mooi vond en altijd jong.
Ach ja live fast die young.quote:
Jeetje, dat is nog erg jong, en had ik niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moest ik even zoeken, maar Vanity dus... Wel zien staan m aar deed me weinig ... Was wel sexy en zo toenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had er niks mee. De dood van Denise Matthews vond ik bijzar, omdat ik die zo mooi vond en altijd jong.
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Gaiaonline
http://gaia.wikia.com/wiki/Gaia_Online
Het is een rouw proces, Of zoietsquote:
ik leg het de volgende keer wel uit.quote:
Bestaat Hyves niet meer eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik leg het de volgende keer wel uit.
Doe geen moeitequote:Op donderdag 21 april 2016 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik leg het de volgende keer wel uit.
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bestaat Hyves niet meer eigenlijk?
Al meer dan 2 jaar niet meerquote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
DEze heb ik van gaiaonline nu; een autoquote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al meer dan 2 jaar niet meer.
Hoezo, heb je nog een par glitterplaatjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wat ben je kattig,quote:Op donderdag 21 april 2016 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al meer dan 2 jaar niet meer.
Hoezo, heb je nog een paar glitterplaatjes?
Mijn glitterplaatjesvraag was niet kattig bedoeld, ik was alleen vergeten een smiley of pi erbij te zettenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:27 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
DEze heb ik van gaiaonline nu; een auto
[ afbeelding ]Mooi! En die wilde je op Hyves zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga even kleuren ergensquote:Op donderdag 21 april 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn glitterplaatjesvraag was niet kattig bedoeld, ik was alleen vergeten een smiley of pi erbij te zetten![]()
Ik ga ff editten.
Ik snap hem 9 van de 10 keer nietquote:Op donderdag 21 april 2016 21:31 schreef chufi het volgende:
Hut's laatste stuiptrekkingen voordat iegaat doen
Ik wel jammer dat dit nu zo gezegd wordtquote:
ze sc**ten op me gewoonquote:Op donderdag 21 april 2016 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel jammer dat dit nu zo gezegd wordt
Waarom jammer? Ik snap hem vaak niet, dan kan ik dat toch wel zeggen?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel jammer dat dit nu zo gezegd wordt
Welnee.quote:
Ja zeg het maar, Prima,quote:Op donderdag 21 april 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom jammer? Ik snap hem vaak niet, dan kan ik dat toch wel zeggen?
ach het is wel een leuk spelquote:Op donderdag 21 april 2016 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bullshit Hut, niemand hier schijt op je
Oh je edit, Hut is een kut soms maar erg leukquote:Op donderdag 21 april 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom jammer? Ik snap hem vaak niet, dan kan ik dat toch wel zeggen?
Grappig trouwens dat jij zoiets durft te zeggen.
Hoeveel schermen heb jij open?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach het is wel een leuk spel
[ afbeelding ]
Use your illusionquote:Op donderdag 21 april 2016 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je edit, Hut is een kut soms maar erg leuk
Het is 2016 inmiddelsquote:Op donderdag 21 april 2016 21:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ach het is wel een leuk spel
[ afbeelding ]
ik heb chromequote:
Ja maar het is gratis. dus lekker goedkoopquote:
ik tap regelmatigquote:
Ik krijg jeuk van Geer zijn nep lach.quote:
Ik heb ook even gekeken, sommige stukjes waren inderdaad wel leuk, maar op een gegeven moment heb ik het gegier wel weer gehadquote:
Soms is Geer een beetje overdreven maar ik blijf hem leuk vindenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken, sommige stukjes waren inderdaad wel leuk, maar op een gegeven moment heb ik het gegier wel weer gehad
Voor het kunstgebit was ik al afgehaakt, maar inderdaad dat is Nederland tegenwoordigquote:Op donderdag 21 april 2016 21:50 schreef FANN het volgende:
Maar belachelijk dat er zo'n programma voor nodig is om een oude man aan een kunstgebit te helpen, was eerder financiëel niet mogelijk
en dat is Nederland
Niet normaal hoor wat je dan ziet, daarom kijk ik ook ....quote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het kunstgebit was ik al afgehaakt, maar inderdaad dat is Nederland tegenwoordig
Ik moest wel lachen hoe Geer die beenloze Elly de bus in droegquote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet normaal hoor wat je dan ziet, daarom kijk ik ook ....
quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoe Geer die beenloze Elly de bus in droeg
Ik haak er maar niet in met mijn moeder van 83 die ze na drie dagen naar huis stuurden No wayquote:Op donderdag 21 april 2016 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor het kunstgebit was ik al afgehaakt, maar inderdaad dat is Nederland tegenwoordig
Soms is het te triest voor woorden.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haak er maar niet in met mijn moeder van 83 die ze na drie dagen naar huis stuurden No way
Maar de man heeft wel gelachenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
Heb een kort stukje gezien.. Hard lachend op de bank bij die arme oude man en die lachte dan maar wat mee, want hij begreep het volgens mij niet echt
Jij wordt vanaf nu iedere week gehaald en gebracht naar een centrum waar hij zijn timmermanskunsten kan botvieren, en ze hebben zijn huisje opgeknapt en die gevaarlijke kachel wggehaald, nieuwe kachel, paar nieuwe meubeltjes, nieuwe keuken én eindelijk een kunstgebit.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
Heb een kort stukje gezien.. Hard lachend op de bank bij die arme oude man en die lachte dan maar wat mee, want hij begreep het volgens mij niet echt
Hij heeft zich rotgelachen hoorquote:
Nou je moet er voor vechten, natuurlijk zijn we er voor haar maar we werken alle drie.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms is het te triest voor woorden.
Ja dat wisten we inmiddels al Hutquote:Op donderdag 21 april 2016 21:58 schreef Treehut362 het volgende:
Popicoon Prince sterft op 57-jarige leeftijd in zijn huis in Minnesota
Zal ze blij mee zijn als ze terug komtquote:Op donderdag 21 april 2016 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je moet er voor vechten, natuurlijk zijn we er voor haar maar we werken alle drie.
En we slopen haar keuken, badkamer sinds ze er drie weken niet is
Ja kan niet anders, aanpassingen enz.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal ze blij mee zijn als ze terug komt
O, ze krijg er wel weer nieuw voor terugquote:Op donderdag 21 april 2016 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan niet anders, aanpassingen enz.
Nee we laten haar in puin zittenquote:Op donderdag 21 april 2016 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ze krijg er wel weer nieuw voor terug
Ja precies.quote:
Is toch een spelletjessite geworden toen?quote:Op donderdag 21 april 2016 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
TMG was een beetje domquote:Op donderdag 21 april 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Is toch een spelletjessite geworden toen?
wat is een tmgquote:
Marktplaats was al dom dat was een vette vis, en ja ikke iddquote:Op donderdag 21 april 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze jou weg hebben gestuurd bedoel je
quote:
Ik dacht dat Telegraaf landelijk wasquote:Op donderdag 21 april 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt uit een andere Regio met hun eigen taaltje
Maar Friesland is toch anders !?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat Telegraaf landelijk was
Ot mooiiquote:
waar?quote:
Misschien moet je ergens anders zijn.quote:
hebben jullie dan nu woei en nattigheid?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je ergens anders zijn.
Je moet niet alles geloven wat je in de televaag leestquote:
woei komt van sas, nat is waterquote:Op donderdag 21 april 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
hebben jullie dan nu woei en nattigheid?
Wat een jip en janneke uitspraak dit ook weer
dank voor de uitlegquote:
Ik ken @gerardjoling niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://twitter.com/gerardjoling/status/723205819848884224
![]()
![]()
![]()
Had Dees nog wat gemeld daar?quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken @gerardjoling niet.
Nog nooit een optreden gezien.
Nooit ontmoet.
Dit leg ik notarieel vast.
Iemand merkte op dat Patricia Paay waarschijnlijk ook nog wel met haar relaas van haar avonturen met Prince zou komen....quote:
Dan heeft ze het vast ook met Mich Jagger gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iemand merkte op dat Patricia Paay waarschijnlijk ook nog wel met haar relaas van haar avonturen met Prince zou komen....
Vies eng mens vind ik dat gewordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iemand merkte op dat Patricia Paay waarschijnlijk ook nog wel met haar relaas van haar avonturen met Prince zou komen....
Vast welquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
Had ik al eens verteld dat een vriend van me met Adam Curry op de middelbare school in de VS zat?
Ok dan is het goed...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Vast welmaar dan ben ik dat in elk geval vergeten
Niet gezien helaas.. Maar je moet echt wat aan je keyboard doen hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:47 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie mij topic uit het hart gezien ober Prince in MEZ. En dat er toch nog users zijnj die op de man spelenj of gruwelijke dingen posten. Dit is een artiest ui6t mijn rijd, zoals we dat zegtgen. Ik deed moeite voor de OP. Ik dacht staks is iemand ander me voor. Maar de muziekmod Bosbeetle was geweldig en heropende zijn topiv mewt mijn TT en OP.
Zo kanb en moet yhet.
Trusten. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ga slapen man. Zelden zo veel type-fouten gezien in één post.quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:47 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie mij topic uit het hart gezien ober Prince in MEZ. En dat er toch nog users zijnj die op de man spelenj of gruwelijke dingen posten. Dit is een artiest ui6t mijn rijd, zoals we dat zegtgen. Ik deed moeite voor de OP. Ik dacht staks is iemand ander me voor. Maar de muziekmod Bosbeetle was geweldig en heropende zijn topiv mewt mijn TT en OP.
Zo kanb en moet yhet.
Ik heb het even vertaald ....quote:Op vrijdag 22 april 2016 00:47 schreef tong80 het volgende:
Hebben jullie mij topic uit het hart gezien ober Prince in MUZ. En dat er toch nog users zijn die op de man spelen of gruwelijke dingen posten.
Dit is een artiest uit mijn tijd, zoals we dat zeggen.
Ik deed moeite voor de OP. Ik dacht straks is iemand anders me voor.
Maar de muziekmod Bosbeetle was geweldig en heropende mijn topiv met mijn TT en OP.
Zo kan en moet het.
Voltooid met een Dquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:53 schreef FANN het volgende:
is het nou vertaalt of vertaald in deze context?
fixedquote:Op vrijdag 22 april 2016 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar MEZ bestaat hier niet en moet MUZ zijn
Waar mensen zich zoal druk om maken...quote:
Ja lekker belangrijk...quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar mensen zich zoal druk om maken...![]()
Suck the fuck op.quote:Op vrijdag 22 april 2016 01:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waar mensen zich zoal druk om maken...![]()
Het liefst word je wakker als ik ga slapen.quote:
Nou nou....quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suck the fuck op.
Waar nietszeggende users zich druk over maken.
Ga aardappels telen of kurken trekken.
Verveel je zelf megalomaan.
Wie ben je ?
Helemaal niks.
Ga Piet_Verdriet achterna. Post hier niet meer.
Ijdele einzelganger.
Stuk meeloop vee.
Ik houd me nog in.
Alles goed Tong?quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suck the fuck op.
Wie ben je ?
Helemaal niks.
Ijdele einzelganger.
Stuk meeloop vee.
Ik houd me nog in.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:10 schreef MadMaster het volgende:
Relax, doe even een pilletje onder je
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:10 schreef MadMaster het volgende:
Relax, doe even een pilletje onder je
[..]
Koffie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:11 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is aan het afkicken van 10 koppen koffie per dag
quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koffie maakt meer kapot dan je lief is.
Prince bedoel je?quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Onderweg naar mijn weg mijn cd van Orince opgezet
Mijn toetsenbord loopt te fucken, het is me vanmorgen al een paar keer gebeurd dat ik lekker aan het tikken ben en dan ondertussen mijn cursor weg is, dus mijn getypte tekst is dan nergens gebleven.quote:
Gezellig! Veel plezier!quote:
Ik lees altijd gewoon door de typfoutjes heenquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord loopt te fucken, het is me vanmorgen al een paar keer gebeurd dat ik lekker aan het tikken ben en dan ondertussen mijn cursus weg is, dus mijn getypte tekst is dan nergens gebleven.
Ja inderdaad, Purple Rain.
Sorry dat me dit even van het hart moet, normaliter zeg ik zulke dingen ook niet, maar toch, kerel, je spoort niet!quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Suck the fuck op.
Wie ben je ?
Helemaal niks.
Ijdele einzelganger.
Stuk meeloop vee.
Ik houd me nog in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Cursorquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:34 schreef chufi het volgende:
cursus = cursor? of training die plotseling verdwijnt als letters van je scherm
ik moet de hele tijd associeer iik dat met Fats Dominoquote:Op vrijdag 22 april 2016 10:20 schreef Deisyy het volgende:
Onderweg naar mijn weg mijn cd van Prince opgezet
Geniet jij lekker van Prince joh, moet kunnen.quote:
Ik zie de overeenkomst nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik moet de hele tijd associeer iik dat met Fats Domino
http://bloody-disgusting.com/#
Het moment is alweer voorbij, ik had de cd aan in mijn auto onderweg naar mijn werk en op mijn werk geen muziekquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geniet jij lekker van Prince joh, moet kunnen.
Toen lag ik nog op 1 oor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het moment is alweer voorbij, ik had de cd aan in mijn auto onderweg naar mijn werk en op mijn werk geen muziek
quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:56 schreef tong80 het volgende:
[..]Had je een astmatische aanval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Denk dat ie zijn dagelijkse pilletje overgeslagen heeft.quote:
Ja zo gaat het altijd, ik hoorde gisteravond op de radio When doves cry en dacht toen al "Het zal toch niet?", maar het zal toch wel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen lag ik nog op 1 oor.
Vond het wel grappig om te lezen, telkens als er iemand dood gaat gaan mensen opeens de muziek van die persoon weer draaien, het valt gewoon op, was met Bowie ook al zo....niks mis mee, maar hopelijk geen wekenlang hetzelfde.
Ben benieuwd aan hoeveel Prince is komen te overlijdenquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ie zijn dagelijkse pilletje overgeslagen heeft.
Wist jij dat ie tegenwoordig een afro kapsel had?quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zo gaat het altijd, ik hoorde gisteravond op de radio When doves cry en dacht toen al "Het zal toch niet?", maar het zal toch wel.
quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd aan hoeveel Prince is komen te overlijden
quote:Prince werd week geleden behandeld voor overdosis...
Misschien was hij wel die ene eenzame luisteraar in de nachtelijke uren op R49quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist jij dat ie tegenwoordig een afro kapsel had?
Ik niet, ik hoorde al jaren vrijwel niets meer over die man.
Vast wel...quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was hij wel die ene eenzame luisteraar in de nachtelijke uren op R49
Dat weet ik sinds gisteren, toen ik weer foto's online van hem zag. Typisch figuur was het, hij is hetero maar ik vond hem altijd een beetje onzijdig.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist jij dat ie tegenwoordig een afro kapsel had?
Ik niet, ik hoorde al jaren vrijwel niets meer over die man.
Hij maakte niet altijd de muziek die me aansprak, vind een deel ervan goed en een deel niet.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik sinds gisteren, toen ik weer foto's online van hem zag. Typisch figuur was het, hij is hetero maar ik vond hem altijd een beetje onzijdig.
Ik heb 13 mndn langer dan jij.quote:
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 13 mndn langer dan jij.En hut gooit er nog een weekje bovenopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meth?quote:Op vrijdag 22 april 2016 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heerlijk weer, vooral om te fietsen, wind door je haren.....meteen de voorraad pillen voor de komende 3 mndn binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |