VDL is natuurlijk nooit realistisch geweest. Die hebben 0,0 belang bij sponsoring van een publiekssport. Leuk dat van der Leegte een supporter is en veel geld heeft, maar hij is ook op en top slim zakenman.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als er een poll was geweest, had ik op VDL of HTC gegokt.
Jezus wat is dit lelijk. Zelfs bij Kozakken Boys zeggen ze hier nee tegen. Zelfs die hebben een mooier logo op de borst staan.quote:
Oh, ik bedoelde met HTC eigenlijk High Tech Campus, maar deze kon ook ja.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
VDL is natuurlijk nooit realistisch geweest. Die hebben 0,0 belang bij sponsoring van een publiekssport. Leuk dat van der Leegte een supporter is en veel geld heeft, maar hij is ook op en top slim zakenman.
HTC was een mooie geweest, inderdaad. Maar internationaal kan dat niet, omdat Philips in sommige landen nog telefoons uitbrengt en dus een concurrent is.
Wat hebben die aan naamsbekendheid bij (voornamelijk) Nederlandse voetbalsupporters? Daarbij is het een verzameling van bedrijven, waarvan een groot deel ook concurrent van Philips is. Als entiteit is die HTC totaal niet gebaat bij dat soort naamsbekendheid en de eigenaar al helemaal niet (Ramphastos, een investeerder).quote:Op donderdag 21 april 2016 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde met HTC eigenlijk High Tech Campus, maar deze kon ook ja.
Fout, komend seizoen wordt Opel's laatste seizoen. Feyenoord zal komend seizoen nog steeds in Adidas en Opel te zien zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben een paar maanden geleden juist aangegeven er na dit jaar mee te kappen
Buiten het gegeven dat hij het over het High Tech Campus heeft (voor wie sponsoring wel degelijk nut heeft; aangezien er natuurlijk wel bedrijven zitten waarmee samenwerking voor anderen buiten het HTC interessant is. Dat verhaal wordt naar buiten toe ook gepromoot. Maar niet voor 6 ą 7 miljoen euro), heeft HTC (telefoonfabrikant) het financieel gezien al zo moeilijk. waarom zouden ze een Nederlandse voetbalclub dat slechts een regionale allure heeft sponsoren?quote:Op donderdag 21 april 2016 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
VDL is natuurlijk nooit realistisch geweest. Die hebben 0,0 belang bij sponsoring van een publiekssport. Leuk dat van der Leegte een supporter is en veel geld heeft, maar hij is ook op en top slim zakenman.
HTC was een mooie geweest, inderdaad. Maar internationaal kan dat niet, omdat Philips in sommige landen nog telefoons uitbrengt en dus een concurrent is.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Scarface88 het volgende:
Cambuur lijkt gedegradeerd en de Graafschap lijkt veilig. Dus we zijn afhankelijk van wat Twente tegen Ajax gaat doen, al spelen die ook nergens meer om. Competitie lijkt beslist.
Cambuur kan zich alleen nog redden als ze punten pakken tegen jullie. De ironie!quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Scarface88 het volgende:
Cambuur lijkt gedegradeerd en de Graafschap lijkt veilig. Dus we zijn afhankelijk van wat Twente tegen Ajax gaat doen, al spelen die ook nergens meer om. Competitie lijkt beslist.
winst telt alleen voor cambuurquote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur kan zich alleen nog redden als ze punten pakken tegen jullie. De ironie!
Ideaal scenario als PSV op voorsprong weet te komen. Laat Cambuur maar komen, en counter ze met 7-0 naar huis.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur kan zich alleen nog redden als ze punten pakken tegen jullie. De ironie!
zie de deal met de wielerbond. Die gaan niet groots inzetten in Nederland met deze aankomende wetgevingquote:Op donderdag 21 april 2016 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
Was unibet maar hoofdsponsor geworden
Nee weet ik, maar het zou gewoon heel vet hebben gestaan op het shirtquote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie de deal met de wielerbond. Die gaan niet groots inzetten in Nederland met deze aankomende wetgeving
Hoezo is dat ironie.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absurd veel, en dat is nou net een probleem dit jaarquote:Op donderdag 21 april 2016 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
Tja PSV zal gewoon veel moeten scoren.
Wat is er dan met deze aankomende wetgeving? Digitaal gokken wordt toch legaal voor bepaalde bedrijven alleen probeert de toto lobby dit tegen te houden.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef rubbereend het volgende:
Prima sponsor met RWE er achter. Zeker aangezien PSV nog mee kan verdienen aan de groei van Energie direct
[..]
zie de deal met de wielerbond. Die gaan niet groots inzetten in Nederland met deze aankomende wetgeving
Het blijft alleen een b-merk, beetje vreemd.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:53 schreef rubbereend het volgende:
Prima sponsor met RWE er achter. Zeker aangezien PSV nog mee kan verdienen aan de groei van Energie direct
Zijn er natuurlijk heel veel die ooit al B merk begonnen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Het blijft alleen een b-merk, beetje vreemd.
Een A-merk zullen ze als het goedkopere broertje van Essent toch nooit worden?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zijn er natuurlijk heel veel die ooit al B merk begonnen zijn.
Het is een dochter van Essent. En beiden zijn ze onderdeel van RWE.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een A-merk zullen ze als het goedkopere broertje van Essent toch nooit worden?
Ik snap dat PSV blij is met het geld, maar het is qua uitstraling nogal een stap terug in vergelijking met Philips.
Maar het is de budgetlijn van Essent.quote:
En als je dan nagaat dat Essent de shirtsponsor is van FC Groningen is dit best wel pijnlijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar het is de budgetlijn van Essent.
Ik heb niets tegen Transavia, maar dan zou ik toch liever KLM als sponsor hebben.
Dus energie via energiedirect.nl is goedkoper dan energie via Essent?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:25 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar het is de budgetlijn van Essent.
Ik heb niets tegen Transavia, maar dan zou ik toch liever KLM als sponsor hebben.
Ik had nog nooit van Energiedirect gehoord (wat dat betreft is het van hen uit dus een goede zaak geweest om PSV te gaan sponsoren) maar wat ik in diverse media lees is het een prijsvechter, dus neem ik aan dat ze over het algemeen goedkoper zullen zijn dan Essent.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus energie via energiedirect.nl is goedkoper dan energie via Essent?
Ik heb net even een check gedaan en Essent is 7 euro goedkoper op jaarbasis dan energiedirect.nl. Alle aanbieders liggen heel kort bij elkaar. In energieland is er ook niet iets als een prijsvechter. Waarom zou ik ergens meer gaan betalen voor mijn elektriciteit en gas?quote:Op donderdag 21 april 2016 23:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Energiedirect gehoord (wat dat betreft is het van hen uit dus een goede zaak geweest om PSV te gaan sponsoren) maar wat ik in diverse media lees is het een prijsvechter, dus neem ik aan dat ze over het algemeen goedkoper zullen zijn dan Essent.
maar het blijft jammer dit op je shirt te hebbenquote:Op donderdag 21 april 2016 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb net even een check gedaan en Essent is 7 euro goedkoper op jaarbasis dan energiedirect.nl. Alle aanbieders liggen heel kort bij elkaar. In energieland is er ook niet iets als een prijsvechter. Waarom zou ik ergens meer gaan betalen voor mijn elektriciteit en gas?
De vergelijking KLM Transavia gaat dus alles behalve op.
Maar dat geldt, wat mij betreft, voor alles wat niet Philips is. Utopie om te denken dat er een internationale deal uit te slepen zou zijn. Dan is de vijver niet zo heel groot.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het blijft jammer dit op je shirt te hebben
dat is natuurlijk zo maar dit is wat mij betreft niet alleen een slag voor PSV maar voor het hele NL voetbal. PSV wist vaak met non traditionele handigheidjes rendementen te halen maar dat het in dit geval niet gelukt is dus een teken aan de wandquote:Op donderdag 21 april 2016 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar dat geldt, wat mij betreft, voor alles wat niet Philips is. Utopie om te denken dat er een internationale deal uit te slepen zou zijn. Dan is de vijver niet zo heel groot.
RWE is toch gewoon een grote partij? Dat zij de naam van hun prijsvechter bekendheid willen geven doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:57 schreef Coelho het volgende:
Ik vrees dat PSV vanaf nu elke paar jaar een andere shirtsponsor heeft. Verder vraag ik me af of dit uiteindelijk een noodsprong is. Ik meen dat driekwart jaar geleden werd gezegd dat er gesprekken waren met meerdere grote partijen. Kan me niet voorstellen dat je dan op energiedirect uitkomt. Misschien dat de ontwikkelingen in de gokmarkt uiteindelijk toch niet snel genoeg zijn gegaan?
Rikkert zal wel een strakke plassert hebben, nu de sponsor dezelfde initialen heeft als het krantje waar hij voor werkt.
Omdat het sneu is een lelijke, goedkoop uitziende sponsor te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 08:43 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom is de status van de sponsor überhaupt een onderwerp voor discussie?
Al zetten ze schandknaapjesvanfons.nl erop, als ze maar betalen toch.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Omdat het sneu is een lelijke, goedkoop uitziende sponsor te hebben.
In theorie wel. Maar als ik een voetbalshirt bestel, wil ik dat dat een mooi shirt is. Dit logo is gewoon afzichtelijkquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Al zetten ze schandknaapjesvanfons.nl erop, als ze maar betalen toch.
haha ja realistischquote:Op vrijdag 22 april 2016 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Als Cambuur met 3-0 achter komt laten ze het hopelijk varen en maken we er een monsterscore van. Alhoewel ik dat helemaal niet zie gebeuren.
Van de andere kant, de enige wedstrijd waarin we echt dik wonnen was tegen Cambuur, 0-6.
Dat vind ik inderdaad ook helemaal geen lelijk shirt.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie anders 3 pagina's terug iets netter Energie Direct, echter in kleur, maar iig dat in het zwart en je hoort mij niet klagen
Komt 'ie weer...quote:Op donderdag 21 april 2016 20:40 schreef Scarface88 het volgende:
Ik hoorde gisteren wat Cambuurspelers na de wedstrijd van ze en die lijken de wedstrijd in Eindhoven al opgegeven te hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Als Cambuur met 3-0 achter komt laten ze het hopelijk varen en maken we er een monsterscore van. Alhoewel ik dat helemaal niet zie gebeuren.
Van de andere kant, de enige wedstrijd waarin we echt dik wonnen was tegen Cambuur, 0-6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |