abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:55:45 #251
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161726775
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Mwah, met al die "we moeten minder politically correct zijn!!" onzin zullen de moslims en alles wat niet blank is zich nog minder veilig gaan voelen.

Kun je toch beter Clinton hebben, die wakkert dat niet zo aan.
Minder veilig voelen?...denk je dat nu echt? Iedereen die gewoon legaal woont en werkt in de USA heeft niets te vrezen van een Trump.
Trump gooit wat populaire zinnetjes erin en dat is dat.
  dinsdag 26 april 2016 @ 14:57:52 #252
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161726817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:54 schreef Mike het volgende:

[..]

De werkloosheid is op dit moment helemaal niet hoog in de VS en er komt/is in veel staten steeds meer druk om het minimumloon te verhogen.

Als Amerika geen derdewereldland wil worden, moeten ze juist zorgen dat het geld uit de politiek verdwijnt. En daar zijn veel mensen het mee eens, want dit is ook een belangrijk punt voor de Sandersaanhangers.
Niet hoog? Geloof jij die cijfers? Wel eens in Detroit geweest? Daar zijn complete spookwijken....

Amerika heeft de graaicultuur uitgevonden en geperfektioneerd en dat zet nu ook door in de EU. Fijne toekomst voor iedereen....
pi_161726834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:49 schreef Mike het volgende:

[..]

Een heleboel mensen. Zo kan een liberale meerderheid bv Citizens United ongedaan maken en de Super Pacs weer ongedaan maken.
Vakbonden in de publieke sector, kwesties omtrent het minimumloon en Obamacare zijn andere onderwerpen die op de korte termijn impact zouden kunnen hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator dinsdag 26 april 2016 @ 15:03:14 #254
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_161726962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:57 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Niet hoog? Geloof jij die cijfers? Wel eens in Detroit geweest? Daar zijn complete spookwijken....

Amerika heeft de graaicultuur uitgevonden en geperfektioneerd en dat zet nu ook door in de EU. Fijne toekomst voor iedereen....
Ja, ik geloof die cijfers. De spookwijken zijn o.a. ontstaan door de ongelijkheid van de inkomens (http://www.salon.com/2013(...)ed_detroit_partner/).

Weer een onderwerp dat in betere handen is bij een liberaal hooggerechtshof dan bij een conservatief hof. En de laatste zinnen die je typte zouden juist het belang van de verkiezingsuitslag moeten benadrukken...met Trump en een conservatief hof gaan we echt geen hogere belastingen zien voor de rijken of het aanpakken van incentives in bv het bankwezen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_161727014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:55 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Minder veilig voelen?...denk je dat nu echt? Iedereen die gewoon legaal woont en werkt in de USA heeft niets te vrezen van een Trump.
Trump gooit wat populaire zinnetjes erin en dat is dat.
Dat weet ik zeker. Genoeg minderheden die zich nu al onveilig voelen, wat met een hoop "ga terug naar je eigen land" tokkies nog een stuk erger wordt. Of denk je echt dat moslims, afro-amerikanen, etc. zich nu allemaal echt super veilig en onderdeel van de Amerikaanse samenleving voelen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:12:21 #256
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161727128
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:05 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker. Genoeg minderheden die zich nu al onveilig voelen, wat met een hoop "ga terug naar je eigen land" tokkies nog een stuk erger wordt. Of denk je echt dat moslims, afro-amerikanen, etc. zich nu allemaal echt super veilig en onderdeel van de Amerikaanse samenleving voelen?
Dat hangt er ook sterk vanaf waar je woont.
Woon je in het red neck zuiden dan voel je je deccenia lang onveilig vanwege de grote hoeveelheid tokkies die daar wonen.
Mensen in het Noorden lachen er een beetje om en gaan gewoon weer door.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:13:49 #257
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161727160
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:03 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja, ik geloof die cijfers. De spookwijken zijn o.a. ontstaan door de ongelijkheid van de inkomens (http://www.salon.com/2013(...)ed_detroit_partner/).

Weer een onderwerp dat in betere handen is bij een liberaal hooggerechtshof dan bij een conservatief hof. En de laatste zinnen die je typte zouden juist het belang van de verkiezingsuitslag moeten benadrukken...met Trump en een conservatief hof gaan we echt geen hogere belastingen zien voor de rijken of het aanpakken van incentives in bv het bankwezen.
En onder Clinton wel denk je? Die geeft geen hol om niemand behalve om haar zelf...
  Moderator dinsdag 26 april 2016 @ 15:16:04 #258
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_161727203
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:13 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En onder Clinton wel denk je? Die geeft geen hol om niemand behalve om haar zelf...
Als je met dat soort 'argumenten' komt, dan kun je geen discussie meer voeren. Clinton mag een beroepspoliticus zijn, ze zet zich al sinds haar tienerjaren in voor democratische speerpunten en als ze echt om niemand wat zou geven, dan had ze een andere partij gekozen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:18:14 #259
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161727245
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Als je met dat soort 'argumenten' komt, dan kun je geen discussie meer voeren. Clinton mag een beroepspoliticus zijn, ze zet zich al sinds haar tienerjaren in voor democratische speerpunten en als ze echt om niemand wat zou geven, dan had ze een andere partij gekozen.
Whatever. Ik geloof geen hol van wat ze zegt/schreeuwt. Dat mens gaat nog voor heel veel ellende zorgen in de rest van de wereld....mark my words..
pi_161727398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:12 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat hangt er ook sterk vanaf waar je woont.
Woon je in het red neck zuiden dan voel je je deccenia lang onveilig vanwege de grote hoeveelheid tokkies die daar wonen.
Mensen in het Noorden lachen er een beetje om en gaan gewoon weer door.
En dat laatste is onzin. Genoeg dorpjes waar donkere mensen liever niet komen als 't donker is, en de Mexicanen- / moslimhaat zit hier net zo diep. Sundown towns bestaan nog steeds.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:27:15 #261
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161727461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:24 schreef OMG het volgende:

[..]

En dat laatste is onzin. Genoeg dorpjes waar donkere mensen liever niet komen als 't donker is, en de Mexicanen- / moslimhaat zit hier net zo diep. Sundown towns bestaan nog steeds.
En genoeg wijken waar blanken niet durven te komen.
Dat gaat echt niet erger of minder worden onder Clinton of Trump...
pi_161727617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:27 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

En genoeg wijken waar blanken niet durven te komen.
Dat gaat echt niet erger of minder worden onder Clinton of Trump...
Niet erger onder Clinton, zeker wel erger onder Trump.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:37:50 #263
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161727674
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:35 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet erger onder Clinton, zeker wel erger onder Trump.
Dat is pure speculatie. En als je nu echt denkt dat opeens die wijken veel beter gaan worden onder Clinton en dat de donkere bevolking helemaal te wild gaat op Clinton dan heb je het toch echt wel mis...
pi_161727741
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat is pure speculatie. En als je nu echt denkt dat opeens die wijken veel beter gaan worden onder Clinton en dat de donkere bevolking helemaal te wild gaat op Clinton dan heb je het toch echt wel mis...
Jouw posts zijn ook niets anders dan pure speculatie, dus dat lijkt me een gevalletje pot, ketel. Feit blijft dat de intentie om wat aan dat soort zaken er aan Democratische zijde een stuk meer is dan aan Republikeinse zijde. Of het lukt of effect heeft is een tweede natuurlijk.
pi_161727853
Ondertussen gaat het gesteggel in het kamp van Trump vrolijk door:
http://politi.co/1qOZXbS
pi_161727926
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:28 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel een erg blanke mannen argument. Dat die het dan "maar" 4 of 8 jaar met zo'n figuur moeten doen is natuurlijk erg nietszeggend, want da's de groep die er het minst van zal merken. Het leven voor minderheden, vrouwen, de LBGT gemeenschap, etc. zal er toch flink op achteruit gaan op allerlei manieren.
Waarom zou het leven van minderheden (welke?), vrouwen en de LGBT-gemeenschap flink achteruit gaan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 14:51 schreef OMG het volgende:

[..]

Mwah, met al die "we moeten minder politically correct zijn!!" onzin zullen de moslims en alles wat niet blank is zich nog minder veilig gaan voelen.

Kun je toch beter Clinton hebben, die wakkert dat niet zo aan.
Dit is wel het grootste nonsens anti-Trump argument dat ik in dit topic ben tegengekomen. Je gebruikt hier dezelfde logica als mensen die zeggen dat we niet te veel kritiek moeten leveren op de Islam, omdat dat voor onprettige gevoelens bij moslims kan zorgen. Who cares? Als de kritiek terecht is, moet het gezegd kunnen worden.

Het tegenovergestelde is eerder waar: een blanke man zal zich in een overwegend donkere buurt onveiliger voelen dan een donkere man in een overwegend blanke buurt. Een homoseksueel/jood/vrouw zal zich in een overwegend Islamitische omgeving onveiliger voelen dan een Islamiet in een overwegend homoseksuele/joodse/vrouwelijke buurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door KrappeAuto op 26-04-2016 15:52:56 ]
pi_161727956
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Weinig speculatie. Zie hier iemand van the Free Hugs Project;

Onder een Trump zal die groep met alle achterlijke vooroordelen alleen maar luidruchtiger worden, want minder PC en zo.

Dan toch echt 36295858373948x liever Clinton als we Bernie niet kunnen krijgen.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:50:13 #268
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161727985
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Jouw posts zijn ook niets anders dan pure speculatie, dus dat lijkt me een gevalletje pot, ketel. Feit blijft dat de intentie om wat aan dat soort zaken er aan Democratische zijde een stuk meer is dan aan Republikeinse zijde. Of het lukt of effect heeft is een tweede natuurlijk.
Oh jeetje WAT erg toch allemaal. Alsof jou post hout snijd.
ALLES wat er hier word geopperd is speculatie. Niemand weet exact wat er gaat gebeuren.

Wat heeft Clinton nu helemaal bereikt in al zijn jaren met als uitzondering het versnelde opsluiten van zwarte "predators" die kleine vergrijpen pleegden? Denk je nu echt dat Hillary het beter gaat doen?
Ik houd mijn hart vast als dat kreng met haar grote bek met Putin om de tafel gaat zitten ivm. de Oekraine of met de Palestijen ivm. Israel, laat staan Syrie.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:54:51 #269
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161728110
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:48 schreef OMG het volgende:

[..]

Weinig speculatie. Zie hier iemand van the Free Hugs Project;

Onder een Trump zal die groep met alle achterlijke vooroordelen alleen maar luidruchtiger worden, want minder PC en zo.

Dan toch echt 36295858373948x liever Clinton als we Bernie niet kunnen krijgen.
The Free Huges Project..... _O- _O- _O- _O- Zoooo typisch Amerikaans en kinderachtig... OMG...
pi_161728113
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:50 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh jeetje WAT erg toch allemaal. Alsof jou post hout snijd.
ALLES wat er hier word geopperd is speculatie. Niemand weet exact wat er gaat gebeuren.
Dat was het hele punt natuurlijk. Jij roept Wellus, hij roept Nietus en vervolgens beschuldig jij hem van speculatie. Ik wees je slechts even op de ironie.

quote:
Wat heeft Clinton nu helemaal bereikt in al zijn jaren met als uitzondering het versnelde opsluiten van zwarte "predators" die kleine vergrijpen pleegden? Denk je nu echt dat Hillary het beter gaat doen?
Ik houd mijn hart vast als dat kreng met haar grote bek met Putin om de tafel gaat zitten ivm. de Oekraine of met de Palestijen ivm. Israel, laat staan Syrie.
Het is wel weer duidelijk dat een serieuze discussie niet aan je besteed is. Met dit geraaskal kan ik niet zo veel.
pi_161728133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:47 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarom zou het leven van minderheden (welke?), vrouwen en de LGBT-gemeenschap flink op achter uit gaan?

Minderheden; alle. Moeten allemaal terug naar hun eigen land. Amerika moet immers blank blijven. Aldus Trumpites. Vrouwen? Tja, als mannen maar over de geslachtsdelen van vrouwen moeten mogen beslissen en zaken als abortus onnodig moeilijk maken, ja, vrouwen krijgen het lastig. LGBT? Om enigszins geloofwaardig te zijn en evangelicals te krijgen moet je natuurlijk wel homo's en zo haten.

quote:
[..]

Dit is wel het grootste nonsens anti-Trump argument dat ik in dit topic ben tegengekomen. Je gebruikt hier dezelfde logica als mensen die zeggen dat we niet te kritiek moeten leveren op de Islam, omdat dat voor onprettige gevoelens bij moslims kan zorgen. Who cares? Als de kritiek terecht is, moet het gezegd kunnen worden.

Het tegenovergestelde is eerder waar: een blanke man zal zich in een overwegend donkere buurt onveiliger voelen dan een donkere man in een overwegend blanke buurt. Een homoseksueel/jood/vrouw zal zich in een overwegend Islamitische omgeving onveiliger voelen dan een Islamiet in een overwegend homoseksuele/joodse/vrouwelijke buurt.
Ik lees hier vooral "Ik heb nog nooit last gehad van racisme en aanverwante zaken, maar braak in ieder geval nog wat onzin uit over blanke mensen die zich mogelijk onveiliger voelen in donkere buurten dan andersom".

Als je daadwerkelijk denkt dat racisme verminderd en afro-Amerikanen als volwaardige Amerikanen gaan worden behandeld door Trump en z'n volgelingen, dan ben ik benieuwd in welke werkelijkheid jij precies leeft.
pi_161728151
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

The Free Huges Project..... _O- _O- _O- _O- Zoooo typisch Amerikaans en kinderachtig... OMG...
Overtuigende argumentatie.
  dinsdag 26 april 2016 @ 15:59:02 #273
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161728199
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat was het hele punt natuurlijk. Jij roept Wellus, hij roept Nietus en vervolgens beschuldig jij hem van speculatie. Ik wees je slechts even op de ironie.

[..]

Het is wel weer duidelijk dat een serieuze discussie niet aan je besteed is. Met dit geraaskal kan ik niet zo veel.
http://www.thenation.com/(...)black-peoples-votes/
From the crime bill to welfare reform, policies Bill Clinton enacted—and Hillary Clinton supported—decimated black America.
  dinsdag 26 april 2016 @ 16:00:51 #274
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161728242
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:56 schreef OMG het volgende:

[..]

Overtuigende argumentatie.
Tja als jij dit nuttig vind.....misschien lukt dit project wel op een kindegarten..... _O-
pi_161728488
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 15:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Minderheden; alle. Moeten allemaal terug naar hun eigen land. Amerika moet immers blank blijven. Aldus Trumpites. Vrouwen? Tja, als mannen maar over de geslachtsdelen van vrouwen moeten mogen beslissen en zaken als abortus onnodig moeilijk maken, ja, vrouwen krijgen het lastig. LGBT? Om enigszins geloofwaardig te zijn en evangelicals te krijgen moet je natuurlijk wel homo's en zo haten.
Ok, dus je roept maar wat en je hebt eigenlijk geen zin in een eerlijke discussie.

quote:
Ik lees hier vooral "Ik heb nog nooit last gehad van racisme en aanverwante zaken, maar braak in ieder geval nog wat onzin uit over blanke mensen die zich mogelijk onveiliger voelen in donkere buurten dan andersom".
Lol. Dus jij bent zwart en leeft in Amerika? Anders kun je volgens jouw logica natuurlijk geen standpunt innemen over deze kwestie.

quote:
Als je daadwerkelijk denkt dat racisme verminderd en afro-Amerikanen als volwaardige Amerikanen gaan worden behandeld door Trump en z'n volgelingen, dan ben ik benieuwd in welke werkelijkheid jij precies leeft.
Waarom zou Trump afro-Amerikanen niet als volwaardige Amerikanen behandelen?

Echt klinkklare onzin dit. Raap jezelf bij elkaar of stop met posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')