Nu doet hij weer een act dat hij voor Ajax isquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee maar ff serieus, het is toch teringgenant dat Firefox via DM mensen uitnodigt om te knokken omdat ze een troll-reactie op een forum geven?Hoe sneu ben je dan.
Hahaha zat je niet perongeluk op hyves ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee maar ff serieus, het is toch teringgenant dat Firefox via DM mensen uitnodigt om te knokken omdat ze een troll-reactie op een forum geven?Hoe sneu ben je dan.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar zijn die user die er voor de 0-1 wel waren?
Voelen jullie je zo erg aangesproken?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Waar zijn alle calimero's gebleven?
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbrandenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor, ik was hier ook al voor de 0-1quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Voelen jullie je zo erg aangesproken?
Je bent niet vruchtbaar?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbranden
nb ik heb geen kinderen
Ja want ik was aan het wachten op de 0-1 om flink te gaan trollen in het PSV topic. Nou goed?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Voelen jullie je zo erg aangesproken?
Mikey ging mij ook bedreigenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbranden
nb ik heb geen kinderen
Obvious jinx is obviousquote:
Ook de halve avond niet gehoord maar soitquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Over de thuisfans kan je zeggen wat je wilt, maar we hebben wel een fantastische uitsupport
Niet zo succesvol zou je veronderstellen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef MakkieR het volgende:
Valt trouwens wel op hoe vaak Heerenveen een lange bal speelt recht in de benen van Ajax waardoor die 3 seconden later kunnen proberen te scoren, vreemde tactiek.
Ik zou me haast schamen als Ajax kampioen wordtquote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de halve avond niet gehoord maar soit
Ajax wel gewoon terecht kampioen, weet moeizame wedstrijden bijna altijd wel in winst om te zetten, zijn over het hele seizoen professioneler geweest ook. Nouja
Nog 2 potten dude.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de halve avond niet gehoord maar soit
Ajax wel gewoon terecht kampioen, weet moeizame wedstrijden bijna altijd wel in winst om te zetten, zijn over het hele seizoen professioneler geweest ook. Nouja
Scorpie is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer, het faillissement van Nederlands voetbal.
Tuurlijk. Ik zou ook blij zijn. Maar om steeds PSV in je posts te betrekken en mad te roepen maakt je nu niet bepaald een serieus te nemen user. Ik weet dat je beter kunt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Lange_lans
Ik zit hier behoorlijk pumped op de stoel ja. Mag dat?
is nog de betere van het duo veerman & slagveerquote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer, het faillissement van Nederlands voetbal.
VECHTEN?!?!quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu doet hij weer een act dat hij voor Ajax is
WOLLAHquote:
Ik schreeuwde het heel hard van mijn bank in ieder gevalquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Hoorde ik net iemand schreeuwen ''WAT IS DIT!?!??!''
Je kan er wel lollig om lopen doen, maar vind je zelf niet dat je behoorlijk triest bezig bent?quote:
Ik ben meer voorstander van een opbouw vanuit je achterste linie en dan de bal in de ploeg houden.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo succesvol zou je veronderstellen.
Uitlokken = afsprekenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan er wel lollig om lopen doen, maar vind je zelf niet dat je behoorlijk triest bezig bent?
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan er wel lollig om lopen doen, maar vind je zelf niet dat je behoorlijk triest bezig bent?
Voor even leuk, maar dit mag verder via dm.quote:
Younes rent zich constant het apelazerusquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef Kopsterk het volgende:
Younes is de laatste tijd ook weer matig, maar om nou meteen Fischer te brengen
Je bent wel erg mad als je er niet de humor van inzietquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik die zuigende Joodjes nu wel heel gênant en lachwekkend. Alsof je een kind een ijsje geeft.
84 punten is natuurlijk gewoon prima, dat de rest nog slechter is, noujaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou me haast schamen als Ajax kampioen wordt
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:18 schreef Paul het volgende:
OMG DIE GOZER DIE IN HET PUBLIEK GELE EN RODE KAARTEN HEEFTgifje please?
Niet van de echt debiele usersquote:Op woensdag 20 april 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent wel erg mad als je er niet de humor van inziet
Ja leuk en aardig, ik wil goddomme een leuke wedstrijd zien van Ajax en als het even kan een seizoenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
84 punten is natuurlijk gewoon prima, dat de rest nog slechter is, nouja
Eens.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, ik wil goddomme een leuke wedstrijd zien van Ajax en als het even kan een seizoen
Ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie PSV wel met 6/7-0 winnen van Cambuur
Wie aan het einde van de rit bovenaan staat...quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou me haast schamen als Ajax kampioen wordt
Ik zie Ajax nog wel 7/8 pingels krijgenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cambuur 'vecht' nog wel voor laatste kansquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je gaat lekker vandaag Kopsterkquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Over het hoofd gezien door Serero.
Dan ben je wel heeeel klein xD
Ik roep niet mad. Ik zag alleen dat er weer keihard werd afgegeven op de scheids. Dan krijg je dat natuurlijk. Voor de serieuze PSVer zijn die teksten helemaal niet bedoeldquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zou ook blij zijn. Maar om steeds PSV in je posts te betrekken en mad te roepen maakt je nu niet bepaald een serieus te nemen user. Ik weet dat je beter kunt.
Welnee.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daarom die 7/8 goals.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Cambuur 'vecht' nog wel voor laatste kans
*doenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Caland het volgende:
Firefox is vroeger misbruikt door zijn vader jongens, hij kan er ook weinig aan doenm
Ik ook haha, onterechte pingels uiteraard hahaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie Ajax nog wel 7/8 pingels krijgen
Zeker nu degradatie haast onvermijdelijk is, die zitten stuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tsja, ik zou wel een beetje blij zijn uiteraard maar om nou te zeggen dat ik een leuk seizoen heb gehad: neequote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie aan het einde van de rit bovenaan staat...
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik roep niet mad. Ik zag alleen dat er weer keihard werd afgegeven op de scheids. Dan krijg je dat natuurlijk. Voor de serieuze PSVer zijn die teksten helemaal niet bedoeld![]()
Alleen voor de eierdopjes
Elkaar een knuffel geven of een handdruk.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zou ook blij zijn. Maar om steeds PSV in je posts te betrekken en mad te roepen maakt je nu niet bepaald een serieus te nemen user. Ik weet dat je beter kunt.
Dat zijn toch de gebroeders Kanker?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Tchock het volgende:
Geen zin om een gifje te maken maar wilde het wel even vastleggen.
Die man in de rode jas zei ook tegen hem dat hij het moest doen. Wat een komisch duo.
[ afbeelding ]
PSV scoort echt te weinig joh en dan hebben jullie daarna nog de graafschapquote:Op woensdag 20 april 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Tchock het volgende:
Die man in de rode jas zei ook tegen hem dat hij het moest doen. Wat een komisch duo.
[ afbeelding ]
Jouw voorspellingen zijn gemiddeld genomen vrij inaccuraat.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom die 7/8 goals.
Als ze moeten aanvallen worden ze geslacht door PSV
Dat is Advocaat Ankerquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben wel met zijn allen een gezellig VBL seizoen gehad danquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja, ik zou wel een beetje blij zijn uiteraard maar om nou te zeggen dat ik een leuk seizoen heb gehad: nee
Dat jonge jochie wat er onder staat heeft ook aan de pillen gezetenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is iedereen het over eensquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We hebben wel met zijn allen een gezellig VBL seizoen gehad dan
Een van de gebroeders Anker.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:18 schreef Paul het volgende:
Nah, nee.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Muah PSV had er gisteren ook meer moeten maken, en dan krijg je tegen Cambuur nog meer kansen ook denk ik. Als ze dan wat scherper zijn loop je zo uit.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV scoort echt te weinig joh en dan hebben jullie daarna nog de graafschap
We hebben t definitief verpest bij az uit met die 2 late tegengoals, anders had het best gekund
De sfeer in de topics was vaak uitstekendquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We hebben wel met zijn allen een gezellig VBL seizoen gehad dan
Ik waardeer lange lans.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Elkaar een knuffel geven of een handdruk.
Anders maak ik jullie familie en meld ik jullie aan voor het familiediner.
Je moeder ookquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Vroeger was Milik totaal niet balvast. Wordt ie steeds beter in.
2,5 men, de allerslechtste serie ooit gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Dat zie jij goedquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen gaat ook niet meer scoren
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Simonsquote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
Ajax mist een type Babangida om de wedstrijd op slot te gooien
Dit is net zo grappig als de gebroeders Kankerquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Waarom moet ik hier om lachenquote:
uh, okéquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Matig garpje ggmmquote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Ik kijk uit naar de p/d POquote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef MakkieR het volgende:
Blij dat de competitie bijna ten einde is, wat een bagger allemaal.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:21 schreef GGMM het volgende:
Hier even een leuk mopje
Van Halstquote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
Alsof Heerenveen nog terugkomtquote:Op woensdag 20 april 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
Oh jezusquote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijgt die inslagreuring ofzo nu ook door wat een domme signature hij heeft.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk krijgt die inslagreuring ofzo nu ook door wat een domme signature hij heeft.
Je moeder heeft ook een dom sneetje en die haalt ze toch ook niet weg?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Moet je nagaan... Volgend seizoen zien we de meeste spelers weer terugquote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef MakkieR het volgende:
Blij dat de competitie bijna ten einde is, wat een bagger allemaal.
Deze comeback is net zo grappig als je signature.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook een dom sneetje en die haalt ze toch ook niet weg?
Ik vind dit niet zo'n goede comeback.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe was het onder je steen?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Pascalus het volgende:
Heerenveen is ook wel een matige ploeg zeg.
Goede comeback... Echt. Ik meen het.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Knutsan is fan van deze schrijver. 1Q84 is niet zo heel bijster goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
“Everyone, deep in their hearts, is waiting for the end of the world to come.”
- Haruki Murakami, 1Q84
Dit is echt gênant.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
flopshowquote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Pauw
Jan Slagter
Tofik Dibi - over wachtgeldregeling
Ronald van Raak
Nederlands turnteam
Klopt, maar deze quote welquote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Knutsan is fan van deze schrijver. 1Q84 is niet zo heel bijster goed.
Oké, die sla ik over.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Pauw
Jan Slagter
Ronald van Raak
Nederlands turnteam
Jan Slagter én Tofik Dibi... Ik sla over.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Pauw
Jan Slagter
Ronald van Raak
Nederlands turnteam
Ik hoop dat ze ondertiteling hebben.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Pauw
Jan Slagter
Ronald van Raak
Nederlands turnteam
Ik pass. Lekker slapen na de wedstrijd.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Pauw
Jan Slagter
Ronald van Raak
Nederlands turnteam
Pijpt je dochter hem ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jan Slagter én Tofik Dibi... Ik sla over.
Jij wel jaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik pass. Lekker slapen na de wedstrijd.
Ik doe dat meestal al tijdens de wedstrijden van Ajax.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik pass. Lekker slapen na de wedstrijd.
Wat heeft Barca gedaan vandaag?quote:
0-8 gewonnenquote:
Na al die Ajacieden die zeiden dat dit een lastige wedstrijd zou worden begon ik te denken dat Heerenveen kon voetballen, maar niets is minder waar.quote:
U riep?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef Kopsterk het volgende:
Je bent pas intelligent als je je beperkingen kent.
Jammer dat je mijn posts dan niet hebt gelezen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na al die Ajacieden die zeiden dat dit een lastige wedstrijd zou worden begon ik te denken dat Heerenveen kon voetballen, maar niets is minder waar.
Heerenveen werd in de ArenA helemaal zoekgetikt. Veel Amsterdammers waren aan het indekken.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Na al die Ajacieden die zeiden dat dit een lastige wedstrijd zou worden begon ik te denken dat Heerenveen kon voetballen, maar niets is minder waar.
jaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef mabo11 het volgende:
De volgende 2 speelrondes zijn toch allemaal tegelijk?
Koekoek.quote:
Nee, dat zou wat onhandig zijn. Dan moet hetzelfde team tegelijk op twee plaatsen spelen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef mabo11 het volgende:
jaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef mabo11 het volgende:
Wat een kutprogramma is het toch ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
Pauw
Jan Slagter
Ronald van Raak
Nederlands turnteam
Wel als ze tegen PSV moeten.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:29 schreef Doublepain het volgende:
Dit Heerenveen
Hopelijk degraderen ze snel, je hebt ook niks aan ze
Jij bent beperkt in de kaats?quote:
Die kun je schriftelijk afdoen. Al had ik soberzo niet de illusie dat Ajax hier vandaag punten zou laten liggen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moeten we hopen op Twente en de graafschap
Nou, je kunt net zo goed meteen naar huis.
ajax heeft het tegen iedereen moeilijk, maar het sloeg nergens op om heerenveen als gevaarlijk te zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, wim en johannes.
wat het dus janker en wanker maakt.
Die kan er niet zo heel veel van.quote:
Gaandeweg kreeg ik weer wat hoopquote:Op woensdag 20 april 2016 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kun je schriftelijk afdoen. Al had ik soberzo niet de illusie dat Ajax hier vandaag punten zou laten liggen.
Nee joh, tete rb, 4gever lb en vd hoorn en veltman centraalquote:
Net als de heenwedstrijd iddquote:Op woensdag 20 april 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is überhaupt FC Twente.
43873487783-0
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Tete kan tegen Twente wel weer starten of niet?
Dat ie maar snel opflikkert richting Marrakechquote:Op woensdag 20 april 2016 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Haha. Een moslim die vriend van de joden is. Ze zijn niet zo snugger daar in het noorden.
Waar. ba. seer. je. dat. op.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Maar ff serieus, Twente wordt ook geen makkie in deze vorm
topsite.quote:
ben ik meer bang voor ja.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Twente kan pas scoren als Excelsior met 10 man staat, even voor het ideequote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Als Stijn zegt dat het een makkie wordt dan geloof ik hem.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Het is wel een thuiswedstrijd, ik hoop dat het publiek er nou eindelijk eens achter gaat staan.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech isolerenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Als zelfs Cambuur moeilijk is, en je hebt eerder dit jaar niet kunnen winnen van Twente, dan is het heel raar te veronderstellen dat dat een eitje wordt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Er bestaat alleen een Friese derby, Derby van het Noorden bestaat niet. Groningen helpt Heerenveen zelfs als het punten nodig heeft om een degradatie te vermijden.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel een thuiswedstrijd, ik hoop dat het publiek er nou eindelijk eens achter gaat staan.
Dit is een jutvergelijking.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als zelfs Cambuur moeilijk is, en je hebt eerder dit jaar niet kunnen winnen van Twente, dan is het heel raar te veronderstellen dat dat een eitje wordt.
-Ajax in thuiswedstrijden (NEC, Utrecht)quote:
Twente speelt véél beter dan toen Ajax er niet van kon winnen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een jutvergelijking.
Barcelona zit ook in een kutvorm, won eerder dit seizoen ook niet van Depor en wint vandaag met 0-8.
Kom op zegquote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Dinsdag 26 aprilquote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer maken ze bekend wie de scheidsrechter is bij Ajax - Twente?
Maandag/dinsdagquote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit dus. Ziyech kan op elk moment de gelijkmaker binnenschieten en Ajax loopt nou niet echt razendsnel uit normaliter.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
-Ajax in thuiswedstrijden (NEC, Utrecht)
-Wisselvallige prestaties Twente (kunnen ineens behoorlijk goed zijn)
-Ziyech
-Vorm van de buitenspelers.
wil je hem nog wat geld toestoppen danquote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
jutvergelijking?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een jutvergelijking.
Barcelona zit ook in een kutvorm, won eerder dit seizoen ook niet van Depor en wint vandaag met 0-8.
Ik doe aangifte.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin dat deze vrije trap niet genomen mag worden.
Tering scheids.
Is wel nodig ja...quote:Op woensdag 20 april 2016 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je hem nog wat geld toestoppen dan
Twente is een organisatorisch enorm slecht geheel. Ze worden door de meest uiteenlopende ploegen overlopen. Tegen Feyenoord, Willem II en De Graafschap leverden ze lachwekkende prestaties af.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
-Ajax in thuiswedstrijden (NEC, Utrecht)
-Wisselvallige prestaties Twente (kunnen ineens behoorlijk goed zijn)
-Ziyech
-Vorm van de buitenspelers.
PSV moet sowieso 6-0 winnen ofzo tegen Cambuur om nog kans te maken.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Shreyas het volgende:
Zeer slechte wedstrijd, maar goed het alleen het resultaat telde en deze drie punten zijn goud waard.
Verder is PSV is qua doelsaldo tenminste niet ingelopen, dat had zo maar wel gekund namelijk.
Nog niet, we hebben nog 2 finales om te spelen. En PSV gaat niet meer verliezen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
De hamvraag is nu toch:
Hoe mad zijn de PSV-fans?
6-0 zal het niet worden. Cambuur speelt nog ergens voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moet sowieso 6-0 winnen ofzo tegen Cambuur om nog kans te maken.
PEC-uit? Ik zie ze daar niet makkelijk winnen ofzoquote:Op woensdag 20 april 2016 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog niet, we hebben nog 2 finales om te spelen. En PSV gaat niet meer verliezen.
Het is wel wat triest dat je daar mee bezig bent. Maar blijkbaar is het voor jou heel belangrijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:35 schreef Kopsterk het volgende:
De hamvraag is nu toch:
Hoe mad zijn de PSV-fans?
Dus meer ruimte achterinquote:Op woensdag 20 april 2016 22:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
6-0 zal het niet worden. Cambuur speelt nog ergens voor.
Ik bespeur 92% madheid.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is wel wat triest dat je daar mee bezig bent. Maar blijkbaar is het voor jou heel belangrijk.
Nou ik wel!quote:Op woensdag 20 april 2016 22:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PEC-uit? Ik zie ze daar niet makkelijk winnen ofzo
Die gaan vol voor een puntquote:
Oké maniquote:
Die lachwekkende pingel van PSV gisteren is zeer simpel overgewaaid jaquote:Op woensdag 20 april 2016 22:39 schreef franske19 het volgende:
Nu is elke penalty ineens onterecht, pardon elke penalty die ajax krijgt natuurlijk.
Was gewoon een pingel.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die lachwekkende pingel van PSV gisteren is zeer simpel overgewaaid ja
Ja hij hield hem ook niet 3 seconden vast ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die lachwekkende pingel van PSV gisteren is zeer simpel overgewaaid ja
Ik denk ook dat ze gewonnen hadden zonder die penalty, ze werden sterker... maar dit was geen strafschop.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:39 schreef franske19 het volgende:
Nu is elke penalty ineens onterecht, pardon elke penalty die ajax krijgt natuurlijk.
Zeer makkelijk. Die lestienne besluit pas in de 16 te vallen enzo.quote:
Nee. Anders was er geen discussie over. Zijn maar weinig 100% penalty's.quote:
Je kent de regels niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zeer makkelijk. Die lestienne besluit pas in de 16 te vallen enzo.
Niemand geeft daar ook maar iets om Drizzt_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |