Nu doet hij weer een act dat hij voor Ajax isquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee maar ff serieus, het is toch teringgenant dat Firefox via DM mensen uitnodigt om te knokken omdat ze een troll-reactie op een forum geven?Hoe sneu ben je dan.
Hahaha zat je niet perongeluk op hyves ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee maar ff serieus, het is toch teringgenant dat Firefox via DM mensen uitnodigt om te knokken omdat ze een troll-reactie op een forum geven?Hoe sneu ben je dan.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar zijn die user die er voor de 0-1 wel waren?
Voelen jullie je zo erg aangesproken?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Waar zijn alle calimero's gebleven?
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbrandenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor, ik was hier ook al voor de 0-1quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Voelen jullie je zo erg aangesproken?
Je bent niet vruchtbaar?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbranden
nb ik heb geen kinderen
Ja want ik was aan het wachten op de 0-1 om flink te gaan trollen in het PSV topic. Nou goed?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Voelen jullie je zo erg aangesproken?
Mikey ging mij ook bedreigenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbranden
nb ik heb geen kinderen
Obvious jinx is obviousquote:
Ook de halve avond niet gehoord maar soitquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Over de thuisfans kan je zeggen wat je wilt, maar we hebben wel een fantastische uitsupport
Niet zo succesvol zou je veronderstellen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef MakkieR het volgende:
Valt trouwens wel op hoe vaak Heerenveen een lange bal speelt recht in de benen van Ajax waardoor die 3 seconden later kunnen proberen te scoren, vreemde tactiek.
Ik zou me haast schamen als Ajax kampioen wordtquote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de halve avond niet gehoord maar soit
Ajax wel gewoon terecht kampioen, weet moeizame wedstrijden bijna altijd wel in winst om te zetten, zijn over het hele seizoen professioneler geweest ook. Nouja
Nog 2 potten dude.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook de halve avond niet gehoord maar soit
Ajax wel gewoon terecht kampioen, weet moeizame wedstrijden bijna altijd wel in winst om te zetten, zijn over het hele seizoen professioneler geweest ook. Nouja
Scorpie is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer, het faillissement van Nederlands voetbal.
Tuurlijk. Ik zou ook blij zijn. Maar om steeds PSV in je posts te betrekken en mad te roepen maakt je nu niet bepaald een serieus te nemen user. Ik weet dat je beter kunt.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Lange_lans
Ik zit hier behoorlijk pumped op de stoel ja. Mag dat?
is nog de betere van het duo veerman & slagveerquote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer, het faillissement van Nederlands voetbal.
VECHTEN?!?!quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu doet hij weer een act dat hij voor Ajax is
WOLLAHquote:
Ik schreeuwde het heel hard van mijn bank in ieder gevalquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Hoorde ik net iemand schreeuwen ''WAT IS DIT!?!??!''
Je kan er wel lollig om lopen doen, maar vind je zelf niet dat je behoorlijk triest bezig bent?quote:
Ik ben meer voorstander van een opbouw vanuit je achterste linie en dan de bal in de ploeg houden.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet zo succesvol zou je veronderstellen.
Uitlokken = afsprekenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan er wel lollig om lopen doen, maar vind je zelf niet dat je behoorlijk triest bezig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |