Nu doet hij weer een act dat hij voor Ajax isquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee maar ff serieus, het is toch teringgenant dat Firefox via DM mensen uitnodigt om te knokken omdat ze een troll-reactie op een forum geven?Hoe sneu ben je dan.
Hahaha zat je niet perongeluk op hyves ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee maar ff serieus, het is toch teringgenant dat Firefox via DM mensen uitnodigt om te knokken omdat ze een troll-reactie op een forum geven?Hoe sneu ben je dan.
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar zijn die user die er voor de 0-1 wel waren?
Voelen jullie je zo erg aangesproken?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Waar zijn alle calimero's gebleven?
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbrandenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Nee hoor, ik was hier ook al voor de 0-1quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Voelen jullie je zo erg aangesproken?
Je bent niet vruchtbaar?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbranden
nb ik heb geen kinderen
Ja want ik was aan het wachten op de 0-1 om flink te gaan trollen in het PSV topic. Nou goed?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Voelen jullie je zo erg aangesproken?
Mikey ging mij ook bedreigenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een Feyenoorder hier zei dat hij mijn kinderen levend ging verbranden
nb ik heb geen kinderen
Obvious jinx is obviousquote:
Ook de halve avond niet gehoord maar soitquote:Op woensdag 20 april 2016 22:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
Over de thuisfans kan je zeggen wat je wilt, maar we hebben wel een fantastische uitsupport
Niet zo succesvol zou je veronderstellen.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:15 schreef MakkieR het volgende:
Valt trouwens wel op hoe vaak Heerenveen een lange bal speelt recht in de benen van Ajax waardoor die 3 seconden later kunnen proberen te scoren, vreemde tactiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |