Ah.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De Utrechtse Domtoren is juist even groot als een Saturn V raket, 110m
Dat heb je er toch zeker wel voor over als je 3 meisjes kunt krijgen?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even Mandarijn leren. Dat wordt nog een behoorlijke klus gezien mijn talenknobbel.
Ik zal het vooral tijdens het EK jammer vinden. Is dan toch een stukje minder interessant om te volgen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Perrin het volgende:
Ik word nog steeds btje depri dat we ons niet wisten te kwalificeren
Ik ben sceptisch over dat idee. Gaat dat bij de dames onderling geen gedoe opleveren?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb je er toch zeker wel voor over als je 3 meisjes kunt krijgen?
Bij de Mormonen gaat het ook goed, zegt men. Dus het is het proberen waard. Je kunt altijd nog remigreren.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch over dat idee. Gaat dat bij de dames onderling geen gedoe opleveren?
Dat laatste heeft iets van als kapitein een zinkend schip verlaten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de Mormonen gaat het ook goed, zegt men. Dus het is het proberen waard. Je kunt altijd nog remigreren.
Ja maar wat moet je, als ze elkaar de tent uitvechten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat laatste heeft iets van als kapitein een zinkend schip verlaten.
Ik zou nog wel eens een lancering van een flinke raket irl willen zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Saturn V raketten zijn groter dan de Domtoren in Utrecht.Ooit heeft daar een model op ware grootte tegenaan gestaan:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon voor Italië en in tweede instantie Duitsland.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel irritant dat je nu allerlei volk gaat krijgen dat voor België is bij het EK.
Ik gun het de Belgen ook wel, ondanks dat ze een afvallige provincie bewonen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel irritant dat je nu allerlei volk gaat krijgen dat voor België is bij het EK.
Zo mag ik het horen. Ik hoop op IJsland.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Italië en in tweede instantie Duitsland.
Dat die kutbelgen er maar snel uit worden gekickt
Ik totaal niet. Dit Nederlands elftal is kwalitatief zo dramatisch dat ik het echt niet hoef te zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Perrin het volgende:
Ik word nog steeds btje depri dat we ons niet wisten te kwalificeren
Weg met ons.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Dit Nederlands elftal is kwalitatief zo dramatisch dat ik het echt niet hoef te zien.
Gelukkig staan lanceringen ver vooruit gepland. Op naar Kazachstan, de VS of Frans Guyana.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een lancering van een flinke raket irl willen zien.
Blind zal het ook wel niet zo erg vinden gok ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Dit Nederlands elftal is kwalitatief zo dramatisch dat ik het echt niet hoef te zien.
Blind vond dit elftal ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blind zal het ook wel niet zo erg vinden gok ik.
Lekker veilig ook weer.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
Dit filmpje moet je wel met geluid kijken
Erg slecht.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blind vond dit elftal ook niet om aan te zien.
Kennelijk wonen er ook gewoon mensen in de buurt:quote:
Ajax blijf ik steunen ook al is het kut. Bij het Nederlands elftal ligt dat anders.quote:
Uiteraard ben je voor Ajax als Utrechterquote:Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax blijf ik steunen ook al is het kut. Bij het Nederlands elftal ligt dat anders.
Daar kom je als PvdAer toch politiek voor op?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
God wat een tokkies zeg, die familie van die vermoorde Mariska.
Lekker tattoos in de nek.
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
God wat een tokkies zeg, die familie van die vermoorde Mariska.
Lekker tattoos in de nek.
Jawel, bij die 2e kerel van rechts. Nog in z'n nek ookquote:Op woensdag 20 april 2016 20:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen tattoos hoor.
Zeker, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je maar moet gaat roepen wat zij zelf denken.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kom je als PvdAer toch politiek voor op?
De dame zou ook wel een goed gecamoufleerde nektattoo kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel, bij die 2e kerel van rechts. Nog in z'n nek ook
De vader van dat arme meisje, tevens de broer van de moordenaar, net in het NOS Journaal.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen tattoos hoor.
Ik ben al helemaal op de hoogte.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De vader van dat arme meisje, tevens de broer van de moordenaar, net in het NOS Journaal.
Nee, die aanhang hebben we afgestoten naar de PVV.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kom je als PvdAer toch politiek voor op?
Dit zijn gewoon steuntrekkers.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:22 schreef Perrin het volgende:
Verheffing van het volk, pal staan voor den arbeider!
225 liter.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toevallig dat dit net weer in een pvv-bolwerk moet gebeuren:
Politie vindt 225 liter GHB in woning Sint Willebrord, bewoner opgepakt
Je kunt ongeveer vijf dagen lang het hele dorp drogeren.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
225 liter.Volgens mij is dat voldoende om het hele dorp jarenlang permanent te bedwelmen.
Vuige NSB'er!quote:Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax blijf ik steunen ook al is het kut. Bij het Nederlands elftal ligt dat anders.
GHB is wel een typische PVV-drug, inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toevallig dat dit net weer in een pvv-bolwerk moet gebeuren:
Politie vindt 225 liter GHB in woning Sint Willebrord, bewoner opgepakt
Dus als ze er op wonderbaarlijke wijze in waren geslaagd om alsnog door de kwalificatiefase te komen en in de kwart of halve finale hadden gestaan, was je tegen geweest?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om weer tot rust te kunnen komen na een avondje doorgesnoven te hebben staan schreeuwen bij een azc.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
GHB is wel een typische PVV-drug, inderdaad.
Past verder ook goed bij een onrendabele levensstijl.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om weer tot rust te kunnen komen na een avondje doorgesnoven te hebben staan schreeuwen bij een azc.
Ze moeten wel goed slapen om 's morgens weer op tijd bekistingen te kunnen gaan timmeren natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Past verder ook goed bij een onrendabele levensstijl.
Oh, dan kan Feijenoord toch nog een prijs winnen.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat dit weekend niet wordt gespeeld ivm de bekerfinale
Dat project is klaar. Degenen die zelfs die boot gemist hebben zijn gewoon te dom.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:22 schreef Perrin het volgende:
Verheffing van het volk, pal staan voor den arbeider!
quote:Oud-fractievoorzitter Jan W. (64) van de Rucphense Volkspartij (RVP) wordt verdacht van het uitlokken van een liquidatie.
De recherche in Rotterdam heeft de voormalige politicus uit Sint Willebrord vorige week aangehouden. Ze beschikt over een geluidsopname waarop hij een (oud-)crimineel uit Rotterdam opdracht zou geven om een aartsvijand om te leggen, de Limburgse vastgoedmiljonair Arthur Paes
De arme stenenschuivers zijn immer het doelwit van machtspolitici.quote:
Brabantse gezelligheid, daar staan ze bekend om.quote:
Het gaat over West Afrikaanse gelukszoekers?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat project is klaar. Degenen die zelfs die boot gemist hebben zijn gewoon te dom.
Nee, autochtone tokkies. Die zijn nog veel erger.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het gaat over West Afrikaanse gelukszoekers?
Klopt. Die zijn hier al.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, autochtone tokkies. Die zijn nog veel erger.
Dat heeft meer te maken met jouw verwachtingspatroon.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En zijn veel en veel dommer dan die Afrikanen.
Nee, dat blijkt gewoon uit observatie.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met jouw verwachtingspatroon.
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Saturn V raketten zijn groter dan de Domtoren in Utrecht.Ooit heeft daar een model op ware grootte tegenaan gestaan:
[ afbeelding ]
Je staat op Lampedusa voor een vergelijkend onderzoek?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt gewoon uit observatie.
Die Afrikanen kunnen ten minste auto's in elkaar zetten (én exporteren). Tokkies kunnen ze alleen slopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met jouw verwachtingspatroon.
Ook van groot belang want zonder gesloopte auto's geen plek voor nieuwe.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Afrikanen kunnen ten minste auto's in elkaar zetten (én exporteren). Tokkies kunnen ze alleen slopen.
[ afbeelding ]
Nee, maar mensen die willen reizen om betere leefomstandigheden te vinden acht ik hoger dan inteeltdorpsbewoners met tattoos in hun nek.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je staat op Lampedusa voor een vergelijkend onderzoek?
Want die mensen zijn niet het product van seks tussen broer en zus en jouw tokkies willen geen beter leven?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die willen reizen om betere leefomstandigheden te vinden acht ik hoger dan inteeltdorpsbewoners met tattoos in hun nek.
Ah, TPO heeft ook een soort Fylax. Wat een sneu stuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nog even een link voor Remlof http://politiek.tpo.nl/20(...)e-sociaaldemocratie/
De waarheid is vrij sneu inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, TPO heeft ook een soort Fylax. Wat een sneu stuk.
Je schrijfstijl begint nu op die van john te lijkenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Want die mensen zijn niet het product van seks tussen broer en zus en jouw tokkies willen geen beter leven?
Ik stel gewoon een legitieme vraag.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je schrijfstijl begint nu op die van john te lijken
Of ben je gewoon dronken?
Formuleer 'm dan op een manier dat ie begrijpbaar is.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een legitieme vraag.
In Jip en Janneke taal?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Formuleer 'm dan op een manier dat ie begrijpbaar is.
De koppen zijn al zo zuur dat ik de puf niet heb om het te lezen. Is het nog wat nieuws of enkel herhaling van de gebruikelijke haat en frustratie?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De waarheid is vrij sneu inderdaad.
Ik zag meteen al meerdere spelfouten dus laat maar.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De koppen zijn al zo zuur dat ik de puf niet heb om het te lezen. Is het nog wat nieuws of enkel herhaling van de gebruikelijke haat en frustratie?
Wat een kutbaan heb je dan.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ga slapen. Over 6 uur gaat de wekker weer.
Ik ben er een beetje bang voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is er dan geen enkel rechts medium dat een beetje fatsoenlijke artikelen kan schrijven?
MyEUR.nl werkt vanaf hier ook niet. Er verschijnt niet eens een login menu.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ligt de site van de uni er bij jou ook uit?
Je hebt toch gewoon de NRC, verder niet zeiken.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag meteen al meerdere spelfouten dus laat maar.
TPO is sowieso van een bedroevend niveau zeg. Geen enkel argument maken en in plaats daarvan maar schreeuwen en met populaire krachttermen gooien.
Is er dan geen enkel rechts medium dat een beetje fatsoenlijke artikelen kan schrijven?
Die is ongeveer zo rechts als het tweede album van Hope of the States.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon de NRC, verder niet zeiken.
Nee, want rechtse mensen zetten hun kwaliteiten liever in ten behoeve van zichzelf dan voor een of andere ondefinieerbare groep.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag meteen al meerdere spelfouten dus laat maar.
TPO is sowieso van een bedroevend niveau zeg. Geen enkel argument maken en in plaats daarvan maar schreeuwen en met populaire krachttermen gooien.
Gewoon de krant van weldoorvoed Nederland. Als die al niet rechts zijn..quote:Op woensdag 20 april 2016 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is ongeveer zo rechts als het tweede album van Hope of the States.
Geen vinyl?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:56 schreef eriksd het volgende:
Mooie cd's weer besteld zeg, genot in aantocht.
Koningsdagquote:
Oh ja, dat is wel een goeie dag om vinyl te scoren voor weinig.quote:
Haha, dat is een goede.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, want rechtse mensen zetten hun kwaliteiten liever in ten behoeve van zichzelf dan voor een of andere ondefinieerbare groep.
Ontloopt dat de prijs van digitaal nou veel?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:56 schreef eriksd het volgende:
Mooie cd's weer besteld zeg, genot in aantocht.
Draagbare platenspeler mee om te testen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel een goeie dag om vinyl te scoren voor weinig.
Een CD is analoog ja?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ontloopt dat de prijs van digitaal nou veel?
Ja, het zou wel eens wat warmer mogen worden, maar dat zit er nog niet in.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tikje fris maar eigenlijk wel lekker weer.
Ach vandaag zon, weinig wind en 15 graden.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het zou wel eens wat warmer mogen worden, maar dat zit er nog niet in.
Oh ik klaag ook niet hoor, ik ben altijd al blij als de zon schijnt.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach vandaag zon, weinig wind en 15 graden.
Is dit een break? Tijd om Chowie erbij te halen.quote:
Let je op de huisregels?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Cempexo schiet lieve haasjes 🐰 dood tussen hun oogjes.
Doe eens terugveranderen naar blije beer.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
http://www.worldofcrowdfunding.com/rechtszaak-rutte-referendum
Hihi, leuke reacties van dat volk. Wel wat voorspelbaar ondertussen.
Ik lach me er ook weer rot omquote:Op donderdag 21 april 2016 09:18 schreef xpompompomx het volgende:
http://www.worldofcrowdfunding.com/rechtszaak-rutte-referendum
Hihi, leuke reacties van dat volk. Wel wat voorspelbaar ondertussen.
Moest zo gniffelen om:quote:
quote:Minder EU bemoeienis, minder zorgkosten, minder accijns, direct hypotheek afsluiten voor laagste rente!!!
Ach, wat is 1.000 man? Er zijn minstens 100 maal zoveel gekken in dit land.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:29 schreef KoosVogels het volgende:
Er hebben gewoon bijna duizend mensen gedoneerd. Mijn hemel, dit land is echt gek geworden.
quote:
Vele D66'ers zijn gesneuveld in de strijd voor het raadgevend referendum, opdat wij niet vergeten mensen!quote:Er zijn teveel mensen gesneuveld voor de vrijheid die we hebben. Laat het niet verloren gaan.
Totaal onverwacht ook bizar weinig reacties die ook maar iets met de Oekraïne te maken hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
Vele D66'ers zijn gesneuveld in de strijd voor het raadgevend referendum, opdat wij niet vergeten mensen!
Ik zie wel iets over een nucleaire oorlog met Poetin uitgelokt door Rutte.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Totaal onverwacht ook bizar weinig reacties die ook maar iets met de Oekraïne te maken hebben.
Het gaat toch om tegen de moslims?quote:Op donderdag 21 april 2016 09:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Totaal onverwacht ook bizar weinig reacties die ook maar iets met de Oekraïne te maken hebben.
Ik vraag me bij deze beschrijvingen steeds af waaróm Europa/Rutte/Nederland dan de hele maatschappij zou willen ontwrichten. Want dat zeggen ze er nooit bij.quote:
Scheelt deze steuntrekker toch weer een zak Aldi-shag.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:10 schreef Gutmensch het volgende:
En dan toch maar 5 euro doneren, de knieperd.
Omdat er pas sprake van gerechtigheid kan zijn als Greet op de troon zit.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me bij deze beschrijvingen steeds af waaróm Europa/Rutte/Nederland dan de hele maatschappij zou willen ontwrichten. Want dat zeggen ze er nooit bij.
Deze meneer snapt het.quote:Gerrit de Jong
Hopelijk hiermee eindelijk een einde aan de regentenpartij PVVCD66A/GL
Ja natuurlijk maar volgens hun eigen apocalyptische voorspellingen is dat nou juist het tegendeel van wat er gaat gebeuren, en wordt de hele maatschappij opzettelijk ontwricht door het binnenhalen van moslims.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat er pas sprake van gerechtigheid kan zijn als Greet op de troon zit.
quote:DE BELASTINGING BETALERS HEBBEN HET RECHT OP DEMOCRATIC PROCESS IN NEDERLAND!! EN HET ONRECHT VAN DE POLITIEK MOET DE LAND UIT!!
Dunning-Kruger effect inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Domme mensen herkennen hun eigen domheid niet en voelen daarom geen terughoudendheid bij het posten op internet.
Daar heb je wel een punt. Waar ik vroeger nog wel eens de illusie had dat argumenten iemand zouden kunnen overtuigen is dat nu wel verdwenenquote:Op donderdag 21 april 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
Internet polariseert Nederland verder. Tussen links en rechts, tussen hoog- en laagopgeleid, tussen mensen met/zonder kleurtje, tussen (niet-)religieuzen, en tussen PVV'ers en normale mensen. Je ziet de onzin van de ander in de meest ongenuanceerde vorm en wil er steeds minder mee te maken hebben.
Dat laatste heb ik ook. Ik kijk steeds minder naar de comments op krantenartikelen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
Internet polariseert Nederland verder. Tussen links en rechts, tussen hoog- en laagopgeleid, tussen mensen met/zonder kleurtje, tussen (niet-)religieuzen, en tussen PVV'ers en normale mensen. Je ziet de onzin van de ander in de meest ongenuanceerde vorm en wil er steeds minder mee te maken hebben.
De economische crisis was goed onderweg toen ik 18 werd en sindsdien is het nooit meer rustig geworden op nieuwsgebied. Ik heb nog geen enkel volwassen jaar van m'n leven gekend waarin de meeste Nederlanders het gevoel hebben dat alles wel lekker gaat, zoals in de jaren '90 volgens mij het geval was.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Waar ik vroeger nog wel eens de illusie had dat argumenten iemand zouden kunnen overtuigen is dat nu wel verdwenen
Ik zat toch al nooit zo te wachten op de mening van het proletariaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Ik kijk steeds minder naar de comments op krantenartikelen.
Nee, maar vroeger kon je nog wel genuanceerde meningen tegenkomen.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zat toch al nooit zo te wachten op de mening van het proletariaat.
Zeg Käse, niet om het één of ander, maar ik ga volgende week met de missus 'High Choc-en'. Daar kunnen geen AH chocokoeken tegenop.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De economische crisis was goed onderweg toen ik 18 werd en sindsdien is het nooit meer rustig geworden op nieuwsgebied. Ik heb nog geen enkel volwassen jaar van m'n leven gekend waarin de meeste Nederlanders het gevoel hebben dat alles wel lekker gaat, zoals in de jaren '90 volgens mij het geval was.
Lijkt me heerlijk om eens bewust een tijd mee te maken waarin alles wel gewoon weer chill en rustig is. Economische voorspoed, EU die aardig functioneert, geen vluchtelingencrisis, geen dreiging van conflicten voor ons etc. Dat men op internet gewoon lekker voornamelijk zeurt over verkeersboetes en zo en er dus geen enkele aanleiding voor polarisatie is.
http://www.chocolatecompany.nl/nl/service/chcobreda/quote:HIGH CHOC
Ben je een echte chocolade fan en is dit nog niet genoeg chocolade voor je, kun je ook nog kiezen voor de High Choc.
Hier krijg je nog een echte warme chocolademelk bij, met of zonder slagroom én een chocoladefondue.
Om lekker aardbeien, spekjes en koekjes in te dopen.
Komt niet meer terug.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De economische crisis was goed onderweg toen ik 18 werd en sindsdien is het nooit meer rustig geworden op nieuwsgebied. Ik heb nog geen enkel volwassen jaar van m'n leven gekend waarin de meeste Nederlanders het gevoel hebben dat alles wel lekker gaat, zoals in de jaren '90 volgens mij het geval was.
Lijkt me heerlijk om eens bewust een tijd mee te maken waarin alles wel gewoon weer chill en rustig is. Economische voorspoed, EU die aardig functioneert, geen vluchtelingencrisis, geen dreiging van conflicten voor ons etc. Dat men op internet gewoon lekker voornamelijk zeurt over verkeersboetes en zo en er dus geen enkele aanleiding voor polarisatie is.
Reken ik ook niet op. Die boosheid is goed verdeeld over alle generaties, dus met boze mensen zitten we een leven lang opgescheept. EU blijft door emmeren. 'Allochtonendebat' blijft nog tientallen jaren door emmeren. Economische groei blijft laag. Sociale voorzieningen zullen dadelijk nog meer uitgehold worden wanneer de gasbaten verdwijnen.quote:
Spekjes in chocolade dippen?quote:Op donderdag 21 april 2016 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeg Käse, niet om het één of ander, maar ik ga volgende week met de missus 'High Choc-en'. Daar kunnen geen AH chocokoeken tegenop.![]()
![]()
[..]
http://www.chocolatecompany.nl/nl/service/chcobreda/
Het debat op internet is altijd venijnig geweest. Dat ga je niet veranderen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Reken ik ook niet op. Die boosheid is goed verdeeld over alle generaties, dus met boze mensen zitten we een leven lang opgescheept. EU blijft door emmeren. 'Allochtonendebat' blijft nog tientallen jaren door emmeren. Economische groei blijft laag. Sociale voorzieningen zullen dadelijk nog meer uitgehold worden wanneer de gasbaten verdwijnen.
Leuk vooruitzicht wel.
Gelukkig staat er tegenover dat technologische ontwikkeling het leven chiller blijft maken en dat we langzaam maar zeker minder vervuilend zullen worden.
En de halve samenleving is een product van dergelijke broedplaatsen van achterlijkheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:20 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mavo_in_tilburg.html
Wat een volk.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:20 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mavo_in_tilburg.html
Internet polariseert helemaal niet, het maakt gewoon zichtbaar dat er ook minder eloquente en slimme mensen bestaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:40 schreef Kaas- het volgende:
Dat is weer heel iets anders Hans.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Internet polariseert helemaal niet, het maakt gewoon zichtbaar dat er ook minder eloquente en slimme mensen bestaan.
En de confrontatie dan mee polariseert. Laat ik het zo zeggen, je kan niet je roze brilletje ophouden, waardoor je zelf ook makkelijker in simpele vooroordelen vervalt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Internet polariseert helemaal niet, het maakt gewoon zichtbaar dat er ook minder eloquente en slimme mensen bestaan.
PowNews loopt op z'n einde.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
Pownews polariseert alle kanten op.
Geenstijl liep dat ook bijna, maar ze hebben nu flink wat extra omzet en bestaansrecht gecreerd met dat referendum.quote:
Die docenten ook. Wat een figuren.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En de halve samenleving is een product van dergelijke broedplaatsen van achterlijkheid.
Nee hoor, internet heeft communicatie veel laagdrempeliger gemaakt. Lui waar voorheen geen plaats voor was omdat er alleen kranten, TV-zenders en radio-programma's bestonden, die toch een zekere filterende werking hebben, grijpen dankzij de laagdrempeligheid van internet de kans zich in het maatschappelijk debat te mengen en te organiseren.quote:
Een tijdelijke opleving. Uitstel van executie.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Geenstijl liep dat ook bijna, maar ze hebben nu flink wat extra omzet en bestaansrecht gecreerd met dat referendum.
Dat sowieso maar goed, dan komt er wel weer een nieuwe zure verzamelingquote:Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een tijdelijke opleving. Uitstel van executie.
Dit is zo offtopic dat je duidelijk geen drol hebt gesnapt van wat ik bedoelde te zeggen, dus heb ik eerlijk gezegd gewoon geen zin om erop in te gaan. Het boeit me niet of je ook ziet wat ik zie.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee hoor, internet heeft communicatie veel laagdrempeliger gemaakt. Lui waar voorheen geen plaats voor was omdat er alleen kranten, TV-zenders en radio-programma's bestonden, die toch een zekere filterende werking hebben, grijpen dankzij de laagdrempeligheid van internet de kans zich in het maatschappelijk debat te mengen en te organiseren.
Ben ik niet met je eens. Internet is passief, die polarisatie heeft naar mijn idee altijd al bestaan sinds steeds meer mensen hun vertrouwen in de politiek verloren hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En de confrontatie dan mee polariseert. Laat ik het zo zeggen, je kan niet je roze brilletje ophouden, waardoor je zelf ook makkelijker in simpele vooroordelen vervalt.
Het polariseert wel degelijk.
Nou nou, niet zo boos en gemeen Kaas.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is zo offtopic dat je duidelijk geen drol hebt gesnapt van wat ik bedoelde te zeggen, dus heb ik eerlijk gezegd gewoon geen zin om erop in te gaan. Het boeit me niet of je ook ziet wat ik zie.
Wellicht dat ons bedrijf in het gat kan springen.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat sowieso maar goed, dan komt er wel weer een nieuwe zure verzameling
Gast, reageer dan niet zeg.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is zo offtopic dat je duidelijk geen drol hebt gesnapt van wat ik bedoelde te zeggen, dus heb ik eerlijk gezegd gewoon geen zin om erop in te gaan. Het boeit me niet of je ook ziet wat ik zie.
Zo klinkt het misschien, maar ik bedoel het geen van beiden. Het boeit me gewoon letterlijk niet of Kowloon het ook vindt en daarom heb ik geen zin om moeite te doen in een discussie erover.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo boos en gemeen Kaas.
Blabla, je reageert gewoon op een belachelijke manier.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo klinkt het misschien, maar ik bedoel het geen van beiden. Het boeit me gewoon letterlijk niet of Kowloon het ook vindt en daarom heb ik geen zin om moeite te doen in een discussie erover.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
Heb wel genoeg aan mijn eigen mening!!!11!!. Zei m'n moeder vroeger ook wel eens tegen mij.
Af en toe moet je die Kowloon ook gewoon op z'n flikker geven.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo klinkt het misschien, maar ik bedoel het geen van beiden. Het boeit me gewoon letterlijk niet of Kowloon het ook vindt en daarom heb ik geen zin om moeite te doen in een discussie erover.
Oh nou sorry man.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blabla, je reageert gewoon op een belachelijke manier.
Boze berichten over lokaal nieuws. Klinkt briljant.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht dat ons bedrijf in het gat kan springen.
Wij krijgen weinig mee van de malaise in medialand.
Ik heb het over ons bedrijf. Oftewel de grootste mediaspeler in ons landje.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Boze berichten over lokaal nieuws. Klinkt briljant.
Moeten ze geen tv-station kopen dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het over ons bedrijf. Oftewel de grootste mediaspeler in ons landje.
Hmmm, nou prima dan. Ik snap niet zo goed wat er droogkloterig aan is, eigenlijk... Maar goed.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nou sorry man.
M'n gedroogkloot komt niet altijd lekker over op the interwebz.
ADquote:Op donderdag 21 april 2016 12:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
AD is ook onderdeel van het bedrijf en ze zijn erger dan de Telegraaf. Dus ze bedienen die niche prima Koos.
Ze hebben wel Q-Music.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Moeten ze geen tv-station kopen dan?
Volkskrant of Trouw zie ik zoiets niet vandaan komen. Dat wordt dus het AD.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het over ons bedrijf. Oftewel de grootste mediaspeler in ons landje.
Die docentenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik zie trouwens wat kuttende pubers. Niet netjes inderdaad. Mja, verder?
Zand erover, het is veel te mooi weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:20 schreef Kaas- het volgende:
Waarschijnlijk geen goede timing om nu met "nou en" te reageren.
Of gewoon een heel nieuw initiatief.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volkskrant of Trouw zie ik zoiets niet vandaan komen. Dat wordt dus het AD.
Dat zou tof zijn maar iets interactiefs op internet heeft altijd een zeker risico.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of gewoon een heel nieuw initiatief.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef 99.999 het volgende:
Kan iemand de discussie tussen Kowloon en Kaas nog even samenvatten? Ik snap er niks van.
Boeiend.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef 99.999 het volgende:
Kan iemand de discussie tussen Kowloon en Kaas nog even samenvatten? Ik snap er niks van.
NRC Next.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:20 schreef Gutmensch het volgende:
Het AD is by far de meest waardeloze krant van Nederland, daarmee vergeleken heeft zelfs de Telegraaf nog enig niveau.
Ik mag jou wel, Erik.quote:
Den Haag heeft weer zitten knutselen. Wat een gedrocht.quote:Het minimumloon voor jongeren tussen 18 en 20 jaar wordt de komende jaren ook stapsgewijs verhoogd. Werkgevers worden voor de hogere jeugdlonen gecompenseerd waardoor de jongeren hen niets extra gaan kosten.
Dat gebeurt via de subsidieregeling lage inkomensvoordeel. Via deze Liv kunnen werkgevers te beginnen in 2017 subsidie krijgen voor laagbetaalde werknemers. Voor de compensatie van de hogere jeugdlonen trekt het kabinet 100 miljoen euro uit, bovenop de 500 miljoen die al voor de Liv beschikbaar is. De 100 miljoen betalen werkgevers overigens zelf want het komt uit de kas voor arbeidsongeschikten.
Speciaal om autisten als u te trollen. Hulde, derhalve.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Den Haag heeft weer zitten knutselen. Wat een gedrocht.
Kan mij niet voorstellen dat dat het doel is van dit beleid.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Speciaal om autisten als u te trollen. Hulde, derhalve.
Positief bij-effect.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat het doel is van dit beleid.
Het komt van sociale zaken, dus het is geen gekke gedachte.quote:Op donderdag 21 april 2016 13:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat dat het doel is van dit beleid.
Toch weer Duitse kledij.quote:
Erdogan is een geitenneuker. Geef me maar aan.quote:Consulaat roept Turkse Nederlanders op beledigingen Erdogan te melden
In de Tweede Kamer zijn kritische vragen gerezen over de oproep van het Turkse consulaat in Rotterdam om beledigingen van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan te melden. De onafhankelijke leden Joram van Klaveren en Louis Bontes spreken over een trieste oproep aan Turkse organisaties in Nederland. Zij keuren de 'lange arm' van de Turkse regering in Ankara af.
Het valt voor u te hopen dat Guido dit niet leest.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erdogan is een geitenneuker. Geef me maar aan.
Zou dat Turkse consulaat een rijksdaalder uitkeren per melding?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Het valt voor u te hopen dat Guido dit niet leest.
Voor Volk en Vaderland, uiteraard.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:04 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zou dat Turkse consulaat een rijksdaalder uitkeren per melding?
Het wordt tijd voor een Erdoganbeledigingengenerator.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik maak alvast een verzameling van uitspraken.
Een waardige democratie of een volle maag?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:07 schreef GSbrder het volgende:
Och, de Turkse economie is nog best oké.
Liever een volle maag.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een waardige democratie of een volle maag?
Door je buik vol te hebben van Erdogan?quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Sterker nog, ze gaan vaak samen.quote:Op donderdag 21 april 2016 14:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2016 14:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Door je buik vol te hebben van Erdogan?
http://speld.nl/2016/04/2(...)via-modelcontracten/quote:Op donderdag 21 april 2016 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Erdogan is een geitenneuker. Geef me maar aan.
quote:Op donderdag 21 april 2016 15:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect
quote:
Hij bezocht haar tweemaandelijks met zijn privévliegtuig, zo heb ik begrepen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Was die getrouwd met Barbra Streisand?
Triest inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
sc
regulars
bashen
Al die hippe Engelse termen in de huisregels.
Langzaampraat of LPquote:Op donderdag 21 april 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
sc
regulars
bashen
Langzame praatgroepquote:Op donderdag 21 april 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
sc
regulars
bashen
Nederland moet gewoon opgaan in de BeNeLux en als het even kan de Franse Nederlanden annexeren. Dan zijn we weer even van dat gezeik af.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Volgens het IMF neemt Turkije dit jaar overigens de 16e plaats op de ranglijst van 's werelds grootste economieën over van.... Nederland.
Werd ook wel tijd voor zo'n groot land.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Volgens het IMF neemt Turkije dit jaar overigens de 16e plaats op de ranglijst van 's werelds grootste economieën over van.... Nederland.
Ik heb liever dan Nederland met het VK en Scandinavië fuseert. Alles rond de Noordzee zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon opgaan in de BeNeLux en als het even kan de Franse Nederlanden annexeren. Dan zijn we weer even van dat gezeik af.
Ik bash niet. Mijn uitspraken vallen in de categorie "Friek_ is de bitch van Erica Terpstra"; absoluut toelaatbaar en zelfs aan te moedigen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Users bashen kan dus niet. Ik houd u in de gaten.
Binnen het homosuele smaldeel van dit café nochtans een courante praktijk; onfatsoenlijk, maar niet sanctioneerbaar.quote:
Ik zal dit aan de FA's melden. We zullen zien wat voor interpretatie zij hebben.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik bash niet. Mijn uitspraken vallen in de categorie "Friek_ is de bitch van Erica Terpstra"; absoluut toelaatbaar en zelfs aan te moedigen.
Is het niet waar dan, waar het Erica betreft?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zal dit aan de FA's melden. We zullen zien wat voor interpretatie zij hebben.
Meh, dat heeft geen historische band met de Nederlandse cultuur. Wordt tijd dat Dunkerque weer gewoon Duinkerke wordt.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb liever dan Nederland met het VK en Scandinavië fuseert. Alles rond de Noordzee zeg maar.
Voordat u reageertquote:Voordat je reageert
- Het schofferen van users uit andere fora wordt niet geaccepteerd in de sc. - Het lokken van users uit andere fora om die even lekker op de hak te nemen, wordt niet geaccepteerd in de sc. - Roddelen en klooien over users die geen regulars zijn in de sc wordt niet geaccepteerd.- Persoonlijke vetes tussen users uit verschillende fora worden hier niet beslecht.- Het stelselmatig bashen van verschillende onderdelen van FOK! wordt niet geaccepteerd in deze sc.
Ik zou nooit iets met uw moeder doen.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Is het niet waar dan, waar het Erica betreft?
Gewoon een federaal Europa, dan komt dat gezeik ook nooit weer terug.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon opgaan in de BeNeLux en als het even kan de Franse Nederlanden annexeren. Dan zijn we weer even van dat gezeik af.
Als dat een economische schatting is, betekent dat het werkelijke cijfer ergens tussen minus en plus oneindig ligt.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat er nu staat is 1/10. Omhoog afgerond.
Volgens mij kunnen alleen personen gebashd (of geschoffeerd) worden.quote:Het stelselmatig bashen van verschillende onderdelen van FOK! wordt niet geaccepteerd in deze sc.
Boeken en vlaggen ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen alleen personen gebashd (of geschoffeerd) worden.
Oftewel, de kans is 100% dat het klopt.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Als dat een economische schatting is, betekent dat het werkelijke cijfer ergens tussen minus en plus oneindig ligt.
Een economische waarde van min oneindig, dat kan bijna niet. Tenzij overheid.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Als dat een economische schatting is, betekent dat het werkelijke cijfer ergens tussen minus en plus oneindig ligt.
Jawel, want dan zit je nog met het probleem dat de machtsverhoudingen binnen de EU scheef liggen en dan moet daar weer voor gecompenseerd worden. Krijg je Amerikanse situaties waar kutlandjes als Malta en Luxemburg twee senatoren mogen afvaardigen ondanks dat ze daar met tien man en een paardenkus zitten.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon een federaal Europa, dan komt dat gezeik ook nooit weer terug.
Laten we Malta en Luxemburg met elkaar fuseren. En die vervolgens met Griekenland, om ze te fucken.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel, want dan zit je nog met het probleem dat de machtsverhoudingen binnen de EU scheef liggen en dan moet daar weer voor gecompenseerd worden. Krijg je Amerikanse situaties waar kutlandjes als Malta en Luxemburg twee senatoren mogen afvaardigen ondanks dat ze daar met tien man en een paardenkus zitten.
Duitsland en Frankrijk en Verenigd Koninkrijk fuseren!!quote:Op donderdag 21 april 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we Malta en Luxemburg met elkaar fuseren. En die vervolgens met Griekenland, om ze te fucken.
Verenigd Duitsrijkquote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Duitsland en Frankrijk en Verenigd Koninkrijk fuseren!!
Ik dacht meer aan Frankisch Koningsland, maar dat kan ook inderdaad.quote:
Wow, Mono deelt iets persoonlijks.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Monolith het volgende:
Zo, zeventig kilometertjes mountainbiken in de benen, tijd voor een biertje.
De EU-vlag is door de POL-SC bedacht.quote:
En nog steeds ben je zo'n dikke papzak.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:47 schreef Monolith het volgende:
Zo, zeventig kilometertjes mountainbiken in de benen, tijd voor een biertje.
Even in het dossier zetten dat ik bijhoud over elke user hier.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wow, Mono deelt iets persoonlijks.
Knap, aangezien dat ding al sinds 1955 bestaat.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De EU-vlag is door de POL-SC bedacht.
Waarom reageer je serieus.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Knap, aangezien dat ding al sinds 1955 bestaat.
Te laat.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom reageer je serieus.
Niet beantwoorden pls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |