Ah.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De Utrechtse Domtoren is juist even groot als een Saturn V raket, 110m
Dat heb je er toch zeker wel voor over als je 3 meisjes kunt krijgen?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Moet ik nog wel even Mandarijn leren. Dat wordt nog een behoorlijke klus gezien mijn talenknobbel.
Ik zal het vooral tijdens het EK jammer vinden. Is dan toch een stukje minder interessant om te volgen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Perrin het volgende:
Ik word nog steeds btje depri dat we ons niet wisten te kwalificeren
Ik ben sceptisch over dat idee. Gaat dat bij de dames onderling geen gedoe opleveren?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb je er toch zeker wel voor over als je 3 meisjes kunt krijgen?
Bij de Mormonen gaat het ook goed, zegt men. Dus het is het proberen waard. Je kunt altijd nog remigreren.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch over dat idee. Gaat dat bij de dames onderling geen gedoe opleveren?
Dat laatste heeft iets van als kapitein een zinkend schip verlaten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij de Mormonen gaat het ook goed, zegt men. Dus het is het proberen waard. Je kunt altijd nog remigreren.
Ja maar wat moet je, als ze elkaar de tent uitvechten.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat laatste heeft iets van als kapitein een zinkend schip verlaten.
Ik zou nog wel eens een lancering van een flinke raket irl willen zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Saturn V raketten zijn groter dan de Domtoren in Utrecht.Ooit heeft daar een model op ware grootte tegenaan gestaan:
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon voor Italië en in tweede instantie Duitsland.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel irritant dat je nu allerlei volk gaat krijgen dat voor België is bij het EK.
Ik gun het de Belgen ook wel, ondanks dat ze een afvallige provincie bewonen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:48 schreef Kowloon het volgende:
Wel irritant dat je nu allerlei volk gaat krijgen dat voor België is bij het EK.
Zo mag ik het horen. Ik hoop op IJsland.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voor Italië en in tweede instantie Duitsland.
Dat die kutbelgen er maar snel uit worden gekickt
Ik totaal niet. Dit Nederlands elftal is kwalitatief zo dramatisch dat ik het echt niet hoef te zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Perrin het volgende:
Ik word nog steeds btje depri dat we ons niet wisten te kwalificeren
Weg met ons.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Dit Nederlands elftal is kwalitatief zo dramatisch dat ik het echt niet hoef te zien.
Gelukkig staan lanceringen ver vooruit gepland. Op naar Kazachstan, de VS of Frans Guyana.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zou nog wel eens een lancering van een flinke raket irl willen zien.
Blind zal het ook wel niet zo erg vinden gok ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Dit Nederlands elftal is kwalitatief zo dramatisch dat ik het echt niet hoef te zien.
Blind vond dit elftal ook niet om aan te zien.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blind zal het ook wel niet zo erg vinden gok ik.
Lekker veilig ook weer.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:00 schreef xpompompomx het volgende:
Dit filmpje moet je wel met geluid kijken
Erg slecht.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blind vond dit elftal ook niet om aan te zien.
Kennelijk wonen er ook gewoon mensen in de buurt:quote:
Ajax blijf ik steunen ook al is het kut. Bij het Nederlands elftal ligt dat anders.quote:
Uiteraard ben je voor Ajax als Utrechterquote:Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax blijf ik steunen ook al is het kut. Bij het Nederlands elftal ligt dat anders.
Daar kom je als PvdAer toch politiek voor op?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
God wat een tokkies zeg, die familie van die vermoorde Mariska.
Lekker tattoos in de nek.
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:09 schreef Gutmensch het volgende:
God wat een tokkies zeg, die familie van die vermoorde Mariska.
Lekker tattoos in de nek.
Jawel, bij die 2e kerel van rechts. Nog in z'n nek ookquote:Op woensdag 20 april 2016 20:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen tattoos hoor.
Zeker, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je maar moet gaat roepen wat zij zelf denken.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kom je als PvdAer toch politiek voor op?
De dame zou ook wel een goed gecamoufleerde nektattoo kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel, bij die 2e kerel van rechts. Nog in z'n nek ook
De vader van dat arme meisje, tevens de broer van de moordenaar, net in het NOS Journaal.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen tattoos hoor.
Ik ben al helemaal op de hoogte.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De vader van dat arme meisje, tevens de broer van de moordenaar, net in het NOS Journaal.
Nee, die aanhang hebben we afgestoten naar de PVV.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar kom je als PvdAer toch politiek voor op?
Dit zijn gewoon steuntrekkers.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:22 schreef Perrin het volgende:
Verheffing van het volk, pal staan voor den arbeider!
225 liter.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toevallig dat dit net weer in een pvv-bolwerk moet gebeuren:
Politie vindt 225 liter GHB in woning Sint Willebrord, bewoner opgepakt
Je kunt ongeveer vijf dagen lang het hele dorp drogeren.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
225 liter.Volgens mij is dat voldoende om het hele dorp jarenlang permanent te bedwelmen.
Vuige NSB'er!quote:Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax blijf ik steunen ook al is het kut. Bij het Nederlands elftal ligt dat anders.
GHB is wel een typische PVV-drug, inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toevallig dat dit net weer in een pvv-bolwerk moet gebeuren:
Politie vindt 225 liter GHB in woning Sint Willebrord, bewoner opgepakt
Dus als ze er op wonderbaarlijke wijze in waren geslaagd om alsnog door de kwalificatiefase te komen en in de kwart of halve finale hadden gestaan, was je tegen geweest?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Om weer tot rust te kunnen komen na een avondje doorgesnoven te hebben staan schreeuwen bij een azc.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:38 schreef Reya het volgende:
[..]
GHB is wel een typische PVV-drug, inderdaad.
Past verder ook goed bij een onrendabele levensstijl.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Om weer tot rust te kunnen komen na een avondje doorgesnoven te hebben staan schreeuwen bij een azc.
Ze moeten wel goed slapen om 's morgens weer op tijd bekistingen te kunnen gaan timmeren natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Past verder ook goed bij een onrendabele levensstijl.
Oh, dan kan Feijenoord toch nog een prijs winnen.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat dit weekend niet wordt gespeeld ivm de bekerfinale
Dat project is klaar. Degenen die zelfs die boot gemist hebben zijn gewoon te dom.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:22 schreef Perrin het volgende:
Verheffing van het volk, pal staan voor den arbeider!
quote:Oud-fractievoorzitter Jan W. (64) van de Rucphense Volkspartij (RVP) wordt verdacht van het uitlokken van een liquidatie.
De recherche in Rotterdam heeft de voormalige politicus uit Sint Willebrord vorige week aangehouden. Ze beschikt over een geluidsopname waarop hij een (oud-)crimineel uit Rotterdam opdracht zou geven om een aartsvijand om te leggen, de Limburgse vastgoedmiljonair Arthur Paes
De arme stenenschuivers zijn immer het doelwit van machtspolitici.quote:
Brabantse gezelligheid, daar staan ze bekend om.quote:
Het gaat over West Afrikaanse gelukszoekers?quote:Op woensdag 20 april 2016 20:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat project is klaar. Degenen die zelfs die boot gemist hebben zijn gewoon te dom.
Nee, autochtone tokkies. Die zijn nog veel erger.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het gaat over West Afrikaanse gelukszoekers?
Klopt. Die zijn hier al.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:40 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, autochtone tokkies. Die zijn nog veel erger.
Dat heeft meer te maken met jouw verwachtingspatroon.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En zijn veel en veel dommer dan die Afrikanen.
Nee, dat blijkt gewoon uit observatie.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met jouw verwachtingspatroon.
quote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Saturn V raketten zijn groter dan de Domtoren in Utrecht.Ooit heeft daar een model op ware grootte tegenaan gestaan:
[ afbeelding ]
Je staat op Lampedusa voor een vergelijkend onderzoek?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt gewoon uit observatie.
Die Afrikanen kunnen ten minste auto's in elkaar zetten (én exporteren). Tokkies kunnen ze alleen slopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met jouw verwachtingspatroon.
Ook van groot belang want zonder gesloopte auto's geen plek voor nieuwe.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die Afrikanen kunnen ten minste auto's in elkaar zetten (én exporteren). Tokkies kunnen ze alleen slopen.
[ afbeelding ]
Nee, maar mensen die willen reizen om betere leefomstandigheden te vinden acht ik hoger dan inteeltdorpsbewoners met tattoos in hun nek.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je staat op Lampedusa voor een vergelijkend onderzoek?
Want die mensen zijn niet het product van seks tussen broer en zus en jouw tokkies willen geen beter leven?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die willen reizen om betere leefomstandigheden te vinden acht ik hoger dan inteeltdorpsbewoners met tattoos in hun nek.
Ah, TPO heeft ook een soort Fylax. Wat een sneu stuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nog even een link voor Remlof http://politiek.tpo.nl/20(...)e-sociaaldemocratie/
De waarheid is vrij sneu inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah, TPO heeft ook een soort Fylax. Wat een sneu stuk.
Je schrijfstijl begint nu op die van john te lijkenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Want die mensen zijn niet het product van seks tussen broer en zus en jouw tokkies willen geen beter leven?
Ik stel gewoon een legitieme vraag.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je schrijfstijl begint nu op die van john te lijken
Of ben je gewoon dronken?
Formuleer 'm dan op een manier dat ie begrijpbaar is.quote:Op woensdag 20 april 2016 21:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een legitieme vraag.
In Jip en Janneke taal?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Formuleer 'm dan op een manier dat ie begrijpbaar is.
De koppen zijn al zo zuur dat ik de puf niet heb om het te lezen. Is het nog wat nieuws of enkel herhaling van de gebruikelijke haat en frustratie?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De waarheid is vrij sneu inderdaad.
Ik zag meteen al meerdere spelfouten dus laat maar.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De koppen zijn al zo zuur dat ik de puf niet heb om het te lezen. Is het nog wat nieuws of enkel herhaling van de gebruikelijke haat en frustratie?
Wat een kutbaan heb je dan.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ga slapen. Over 6 uur gaat de wekker weer.
Ik ben er een beetje bang voor.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is er dan geen enkel rechts medium dat een beetje fatsoenlijke artikelen kan schrijven?
MyEUR.nl werkt vanaf hier ook niet. Er verschijnt niet eens een login menu.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ligt de site van de uni er bij jou ook uit?
Je hebt toch gewoon de NRC, verder niet zeiken.quote:Op woensdag 20 april 2016 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag meteen al meerdere spelfouten dus laat maar.
TPO is sowieso van een bedroevend niveau zeg. Geen enkel argument maken en in plaats daarvan maar schreeuwen en met populaire krachttermen gooien.
Is er dan geen enkel rechts medium dat een beetje fatsoenlijke artikelen kan schrijven?
Die is ongeveer zo rechts als het tweede album van Hope of the States.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon de NRC, verder niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |