Wat BrainOverFlow zegt, in principe wel. Doneren magquote:Op zaterdag 23 april 2016 18:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Is Sublime Text nou gratis of niet?![]()
Ik snap het niet helemaal
Dat.quote:Op zondag 24 april 2016 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap die aversie tegen betalen voor een mooi product niet. Ik maak graag geld over voor mooie share ware. Heb al decennia lang licenties voor bv Graphicconvertor. Iemand zoals Horst Lemke maakt prachtige sw die ik graag gebruik, daar mag hij wat voor terugzien.
k heb hem voor 400 verkocht, 450 moet ook wel lukkenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:56 schreef BeamofLight het volgende:
Wat zou mijn Iphone 6 16GB, jaar oud nog opleveren?
Heb hem dus een jaar en wil misschien weer iets anders. Titanium Grey of hoe heet die kleur? 0 krasjes of beschadigingen.
Thanks!quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan actieve virusscanners, teveel problemen. Voor OSX gebruik ik dus veel virustotal.com, ze hebben ook een uploader voor OSX:
https://www.virustotal.co(...)ons/mac-osx-uploader
Maar ook Adwaremedic was altijd erg behulpzaam om regelmatig een extra controle mee te doen (is nu Malwarebytes geworden, die is ook goed). En natuurlijk een adblocker in Safari. Ik heb even mijn aantekeningen niet bij me, maar ik kan de instructies hier wel neerzetten?
Eens. Ik snap die aversie ook niet.quote:Op zondag 24 april 2016 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap die aversie tegen betalen voor een mooi product niet. Ik maak graag geld over voor mooie share ware. Heb al decennia lang licenties voor bv Graphicconvertor. Iemand zoals Horst Lemke maakt prachtige sw die ik graag gebruik, daar mag hij wat voor terugzien.
quote:Op zondag 24 april 2016 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ahaquote:Op zondag 24 april 2016 21:05 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik werk met alle OSsen. OSX is maar 1 van de vele.
quote:Homebrew's Anonymous Aggregate User Behaviour Analytics
Homebrew has begun gathering anonymous aggregate user behaviour analytics and reporting these to Google Analytics. You will be notified the first time you run brew update or install Homebrew.
[...]
If after everything you've read you still wish to opt-out of Homebrew's analytics you may set HOMEBREW_NO_ANALYTICS=1 in your environment or run git config --file="$(brew --repository)/.git/config" --replace-all homebrew.analyticsdisabled true which will prevent analytics from ever being sent when either of them have been set.
https://news.ycombinator.com/item?id=11566720
D'r op of d'r onder.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)uarter-2016-earnings
Apple is doomed!!!!3578!!!!
Denk dat er wel eisen aan je keyboard app worden gesteld door Apple, dusdanig dat wat je typt/zoekt niet naar een server kan worden gestuurd met identiteit en alquote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef Jungle_Jim het volgende:
voorlopig alleen in de VS maar lijkt me wel erg handig. Al zullen ze vast iets ingebouwd hebben waardoor ze alles weten wat je in priveberichten stuurt![]()
ze kunnen denk ik wel info uit de requests voor een zoekopdracht kunnen trekken?quote:Op maandag 16 mei 2016 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat er wel eisen aan je keyboard app worden gesteld door Apple, dusdanig dat wat je typt/zoekt niet naar een server kan worden gestuurd met identiteit en al
Waarschijnlijk device/IP. Maar het zal ook wel ergens in de voorwaarden staan.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ze kunnen denk ik wel info uit de requests voor een zoekopdracht kunnen trekken?
het lijkt me wel erg handig trouwens, dus ik zal het sowieso wel gaan gebruiken.
Met je creditcard gekoppeld aan je iPhone ofzo dan? Of hoe werkt het?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:14 schreef Katoenplukkert het volgende:
Apple Pay "soort van" in NederlandZo fucking awesome.
Tot nu toe lukt het bij elke winkel waar Mastercard geaccepteerd wordt, op de AH na. Maar de lokale Jumbo, McDonalds, Subway, restaurants.. Prima.
Ook geen prepaid CC? Hier staat hoe je het fixed via een omweg.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met je creditcard gekoppeld aan je iPhone ofzo dan? Of hoe werkt het?
Geen CC hier, dus het is pas interessant als het aan je bank gekoppeld kan worden ofzo.
Via Airplay (mirroring) kun je het volledige scherm van je iPad of iPhone naar je tv sturen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef Federer-fan het volgende:
Kun je internet via Apple TV streamen op je tv (en, zo ja, hoe)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |