SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik was de oudste en mijn moeder begreep pas na een tijdje dat als er vastere voeding in ging, de flesvoeding dan minder moest.Zo horen babies er uit te zien johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik vond het een sublieme drol. Ik wou dat ik ze had. Ik zou als het mijn drol was deze fotograveren en naar internanal sturen met I MADE THIS erbijquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik was de oudste en mijn moeder begreep pas na een tijdje dat als er vastere voeding in ging, de flesvoeding dan minder moest.Haha en that made you one angry baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik vind dit wel een redelijk uh, volle baby hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo horen babies er uit te zien joh
Iemand heeft daar wel last van, als ik dat in mijn snelle peek goed zag.quote:
bwhehe, ja, kan niet anders.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Iemand heeft daar wel last van, als ik dat in mijn snelle peek goed zag.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het een sublieme drol. Ik wou dat ik ze had. Ik zou als het mijn drol was deze fotograveren en naar internanal sturen met I MADE THIS erbij
Ik denk dat hij even de herhaling moet in het nieuwe topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, dit was een aantal jaar later:Dit is geen superdik kind toch? Wel een stevig kind, maar geen dikkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ook zoiets was rond die leeftijd...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee, precies. Ik ben altijd wel een uh, gezond kind geweest (behalve in mijn eetstoornisfase. Die zat ergens tussen deze 2 foto's Toen besloot ik niet meer te eten. Daar ben ik wel goed mager van geweest.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is geen superdik kind toch? Wel een stevig kind, maar geen dikkie?
Ik denk dat ik ook zoiets was rond die leeftijd...
SKINNY FOR LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFE!quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik ben altijd wel een uh, gezond kind geweest (behalve in mijn eetstoornisfase. Die zat ergens tussen deze 2 foto's Toen besloot ik niet meer te eten. Daar ben ik wel goed mager van geweest.)
Mijn ouders vonden het niet zo cool. Kwamen ze er ineens achter hoe koppig hun dochter was.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
SKINNY FOR LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFE!
ja jezus, ik zat al te zoeken 'tussen welke 2 foto's??' en zag alleen die drolquote:Op woensdag 20 april 2016 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Eem foto's weghalen. Ik wil niet tussen zo'n dikke drol staan.
Zó jong al een eetstoornis?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het niet zo cool. Kwamen ze er ineens achter hoe koppig hun dochter was.
Zo, op die linker foto lijk je geen spat veranderdquote:Op woensdag 20 april 2016 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oke laatste kinderfotoHoe ik in een jaar of 2, 3 van dikke drol naar bonenstaak transformeerde :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Redelijk toepasselijke foto dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik baal echt van de fotografieskills van mijn vader als ik door mijn babyalbums blader
disclaimer
Mijn vader had een dokaquote:Op woensdag 20 april 2016 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik baal echt van de fotografieskills van mijn vader als ik door mijn babyalbums blader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn vader had een dokaik heb tot en met mijn 4e (en scheiding ouder) echt een prachtalbum
Oh ja, práchtig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Kun je je voorstellen hoe ík me voelquote:Op woensdag 20 april 2016 12:01 schreef Krisvc het volgende:
Zo mooi hoe het brein werkt. Ik zie De Drol foto en ik ruik hem spontaan.
Overigens kudos voor de kleier van dit prachtwerk.
Je moet er ook niet aan voelen he.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ík me voel
ik vrees dat dat wel de enige oplossing gaat zijn om dat toilet weer bruikbaar te krijgen. Someone's gotta givequote:
Ja, dat is ook gewoon chanantquote:Op woensdag 20 april 2016 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je staat bij zo'n bedrijfsplee ook wel een beetje met de handen in het haar.
Ik werkte eens ergens NET en hoewel ik altijd probeerde mijn gekak zo te timen dat het thuis kon, moest ik echt onstopbaar nodig. Kwam er ook zo'n moederschip uitzetten, liep die hele pot vol.... Geen idee wat ik moest doen
Hey Donnaquote:Op woensdag 20 april 2016 12:09 schreef DonnaRush het volgende:
![]()
![]()
Ik ben ook weer in weightloss modus. Met goede hoop dat ik eindelijk eens van mijn koekjes verslaving af kan komen.
Haha, dat is zo. Vooral geen koekjes kopen en dat gaat prima. Nu nog volhouden. En niet na 1x koekjes kopen weer iedere week koekjes kopen. Zo ging het de vorige keer ook mis.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey Donna![]()
Gewoon veel haken dan kan je geen koekjes pakken
Van 1 pak koekjes per week word je niet dikquote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, dat is zo. Vooral geen koekjes kopen en dat gaat prima. Nu nog volhouden. En niet na 1x koekjes kopen weer iedere week koekjes kopen. Zo ging het de vorige keer ook mis.
Dan bleef het niet bij 1 pak.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van 1 pak koekjes per week word je niet dik![]()
Welkom, hoeveel moet er af?
tenzij chocolade-ijs en chocoprinsen natuurlijk. Dan kun je beter stroopwafels en strawberry cheesecake ijs pakken.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef Rauw. het volgende:
IJs, koekjes en chocola. klinkt prima gevarieerd.
dat helpt niet tegen honger, dat weet jij ookquote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef Rauw. het volgende:
Ik trek straks iets uit de automaat denk ik. Eten op en nog steeds honger.
Nee klopt.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen honger, dat weet jij ook
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee klopt.
*maakt 5 euro over aan unicef.
Ja ik doe Straightaway, dat bestaat uit shakes, repen en avondmaaltijden. Maar die laatste komen me na 2 weken echt de strot uit, dus ik ga die ook vervangen voor repen/shakes.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
heb je het dan over shakes en repen?
En wat voor begeleiding heb je daarbij?
(interesse, geen oordeel)
De shakes zijn echt wel lekker. Ze ruiken ook normaal en smaken niet chemisch. Zeker de chocolade shake smaakt eigenlijk gewoon naar koude chocomel. Ik heb nog niet alle smaken gehad (er zijn 10 geloof ik), maar tot nu toe ben ik daar zeer over te spreken. Alleen vanille vind ik te zoet.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:22 schreef Tink89 het volgende:
Uit interesse:
Is dat ook maar enigszins lekker te noemen? De shakes die ik ooit gebruikt heb, waren ronduit vies en smaakten allemaal hetzelfde. Was na drie weken het gebrek aan variatie echt beu... Ik kon met minder kcals zelf lekkerder koken, zegmaar.
En welkom natuurlijkHoe klein is kabouterlengte?
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee klopt.
*maakt 5 euro over aan unicef.
Ze heeft het niet aangeraden. Zij werkt als diëtist/coach voor een organisatie die zich aangesloten (noem je dat zo?) heeft bij het programma. Je kiest dus zelf dat je dit dieet wil doen en dan kies je een organisatie/coach in de buurt.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ieder zijn ding natuurlijk, ik zou het nog geen dag uithouden op shakes. Ik vind het ook opmerkelijk dat een diëtist zoiets aanraadt. Kijk, bij iemand met een BMI van 70 voor wie snel afvallen van uiterst kritisch belang is begrijp ik dat wel, maar voor licht overgewicht lijkt het me wat drastisch en weinig toevoegen. Zeker als je zelf al zegt dat het overgewicht komt door te veel snoep.
Maar ik hoop voor je dat het werkt en dat het blijvend resultaat geeft natuurlijk!
Dat klopt. Ik heb speciaal een coach uitgezocht die met mij op dezelfde lijn zit qua voeding straks. Er waren ook wel andere hoor, die alleen weten hoe je die shakes moet schudden en daar houdt het bij op.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ach ja voor ieder wat wils inderdaad. En zoals ik het lees helpt de dietist juist vooral bij het weer naar een normaal eetpatroon toegaan waarbij je op gewicht blijft, als je eenmaal afgevallen bent met de shakes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp, ik ga ze zo weer weghalen![]()
Verder was ik volgens mij een op een normaal gewicht kind, maar toen ging ik studeren en leerde ik bier drinkenOh en daarna kreeg ik een relatie en toen vlogen de kilo's er echt aan
[ Bericht 40% gewijzigd door Aure op 20-04-2016 14:34:01 ]
Het is geen marteling hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 14:39 schreef Rauw. het volgende:
Ik vraag mij af; als je nu al niet gezond kan eten, waarom dan na 6 maand shakes-martelingen wel?
het lijkt mij echt dodelijk... Maar goed, ik kan gerust een hele dag bezig zijn met denken aan/over etenquote:Op woensdag 20 april 2016 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Soms lijken maaltijdvervangers mij juist wel makkelijk.
Niet meer nadenken over wat je gaat eten en verkeerde keuzes kunnen maken.
Dat heb ik nu ook, maar of dat nu perse beter of makkelijker is? Ik weet het niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het lijkt mij echt dodelijk... Maar goed, ik kan gerust een hele dag bezig zijn met denken aan/over eten
qft.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb zelf altijd minder moeite met mijn banaantje te eten dan mijn eiwitshake te drinken.
Tx!quote:Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef Cathmar het volgende:
BE fijn te lezen trouwens dat het de goede kant op gaat met je.
Ik heb nog een vrijkaart voor Elysiumquote:Op woensdag 20 april 2016 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Isa, sauna-box! Ik ga morgen, met jumbo munten ben ik 7,50 kwijt voor een dagje Elysium.
Die vind ik eigenlijk te groot en te druk, maar voor 7,50 vermaak ik er vast prima.
Eerst hardlopen en dan een paar uur relaxen!
Dan ga je ook morgen! Opgelost!quote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een vrijkaart voor ElysiumMaar ja, alleen vind ik er weinig aan en als ik iemand meevraag moet die wel betalen. In ieder geval heel veel plezier!
Ja, dat zou mooi zijnquote:
Ik heb er diversen moeten proeven voor een les over very low calorie diets, maar ik moest kokhalsen. Gatverdamme wat doen mensen zichzelf toch aanquote:Op woensdag 20 april 2016 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens kan ik uit ervaring zeggen dat de weightcare shakes ECHT_HEEL_ERG_SMERIG zijn en dat die van herbalife wel gaan. Lekker is anders, maar vies ist ook niet.
Tja, ik ga niet doen of ik er mijn vingers bij opslurpte, maar het was echt wel te doen en ik vond het stiekem ook wel praktisch.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er diversen moeten proeven voor een les over very low calorie diets, maar ik moest kokhalsen. Gatverdamme wat doen mensen zichzelf toch aanEn ik maar prima en heel makkelijk afvallen op 1800-2000 kcal per dag en dus elke dag heerlijk eten.
Als ik samen zou wonen ging ik zonder twijfelen ook voor zo'n concept!quote:Op woensdag 20 april 2016 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Echt he, dat plannen van het avondeten...Elke vrijdag weer raak ik er stikchagrijnig van.
Daarom vind ik Hello Fresh echt fantastisch, maar wel duur... En dus maar weer even gestopt.
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, ik ben liever dik dan dat ik zo'n dieet uit een poederzakje moet volgen
Dat je dat volhoudt...quote:Op woensdag 20 april 2016 19:54 schreef MutedFaith het volgende:
Ik hou van eten verzinnen. Ik hou van koken.
Ik hou niet van 12 keer iets nieuws moeten bedenken en steeds een'dat hoort niet bij elkaar', 'ik eet geen X zonder Y', 'daar heb ik geen zin in' en uiteindelijk 'het is al te laat om te koken, haal maar friet' te horen.
Daarom hou ik van Hello Fresh. Al is mijn vrouw wel makkelijker geworden de laatste tijd.
(En voor de mensen die 'dan maak je toch gewoon wat en eet ze maar wat de pot schaft' denken: Ik heb een nog grotere hekel aan een lang gezicht als ik zit te eten, omdat iemand t niet lekker vindt.)
Ik heb 10 kookboeken op mijn bureau gelegd en een cijfer van 1-10 gegeven.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Echt he, dat plannen van het avondeten...Elke vrijdag weer raak ik er stikchagrijnig van.
Daarom vind ik Hello Fresh echt fantastisch, maar wel duur... En dus maar weer even gestopt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vrienden van mij hadden hetzelfde gedoe steeds en die hebben nu besloten dat ze in de huidige setting van drukke banen en 2 jonge kinderen door de weeks geen tijd hebben voor spannende nieuwe dingen. Zij hebben een lijst met 20 gerechten gemaakt die ze allemaal lekker vinden en die makkelijk te maken zijn en elke week kiezen ze 5 gerechten van die lijst. Niet mega-fantasierijk, maar wel afdoende.![]()
Dit lijkt me ook wel wat, nu nog zo'n lijst maken.
Als ik niet weet wat ik moet koken, kijk ik bijv op de HFsite (liefst .com, meestal leuker) en pluk daar wat dingen vanaf. Scheelt weer denken, moet je alleen wel zelf kiezen.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dit wilde ik je net adviseren! Werkt ideaal. Wij hebben ook vrij standaard lijst. Als ik zin/inspiratie/tijd heb proberen we iets nieuws. Bevalt dat komt het op de lijst erbij.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vrienden van mij hadden hetzelfde gedoe steeds en die hebben nu besloten dat ze in de huidige setting van drukke banen en 2 jonge kinderen door de weeks geen tijd hebben voor spannende nieuwe dingen. Zij hebben een lijst met 20 gerechten gemaakt die ze allemaal lekker vinden en die makkelijk te maken zijn en elke week kiezen ze 5 gerechten van die lijst. Niet mega-fantasierijk, maar wel afdoende.![]()
Dat was ook het uitgangspunt! Te veel kookboeken en we koken er te weinig uit. Daarbij lusten we alles. Easy. Afgelopen week verdorie nog heel gevarieerd gegeten ook. Kip, lam, pizza met pancetta, vegetarisch met cottage cheese, varkensvlees, kabeljauw met garnalen. Primaquote:Op woensdag 20 april 2016 20:21 schreef Aure het volgende:
Best een goed idee hoor Isa! Ik heb echt veel te veel kookboeken dus ik kan sowieso nooit kiezen.. Dan is jouw systeem ook wel handig
Onze standaardlijst is dus voor de dagen dat ik geen hoofdgerecht kreeg uit de kookboeken. Zondag maakte ik daarom sconesquote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben t ook wel een beetje zelf schuld hoor. Ik zou net zo goed kunnen zeggen: "dit eten we vandaag" en dan was t dat. Maar ik wil dan toch liever iets maken waar we allebei wel zin in hebben.quote:
Dan kun je beter MS proberen. HF heeft inderdaad standaard 1x vlees, 1x vis en 1x vegetarisch (of 2 vlees, 1 vis en 2 vegetarisch).quote:Op woensdag 20 april 2016 21:21 schreef Susie het volgende:
Ik heb de HF al een aantal weken gepauzeerd. Vind de recepten echt niet aanspreken en vaak een recept met vis en dat blieft man hier niet. Zonde van het geld dus. Ik wacht op het moment dat je kunt kiezen welke je bezorgd wilt hebben.
Ik geloof dat ik nu nog 1 X HF moet afnemen en het dan kan opzeggen. Ik wacht nog even geduldig af en zet het iedere week op pauze. Ik haal veel recepten van smulweb en nog zo'n suite (kom er even niet op) en pin dan de recepten. Maar meestal komen we wekelijks wel op hetzelfde uit.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:42 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dan kun je beter MS proberen. HF heeft inderdaad standaard 1x vlees, 1x vis en 1x vegetarisch (of 2 vlees, 1 vis en 2 vegetarisch).
Vind ik superfijn, want als ik t zelf moet verzinnen eten we echt nooit vegetarisch. En bij de HF gerechten mis ik over t algemeen t vlees echt niet.
Je hebt dus nog maar 1x HF gehad ooit?quote:Op donderdag 21 april 2016 07:04 schreef Susie het volgende:
Ik geloof dat ik nu nog 1 X HF moet afnemen en het dan kan opzeggen. Ik wacht nog even geduldig af en zet het iedere week op pauze. Ik haal veel recepten van smulweb en nog zo'n suite (kom er even niet op) en pin dan de recepten. Maar meestal komen we wekelijks wel op hetzelfde uit.
Hier hetzelfde met vriend. Daarnaast een bootwerker, dus vooral in het geval van pasta vaak te weinig. En voor mij weing groenten. Ik hergebruik de recepten wel. Kokos noodlesoepquote:Op donderdag 21 april 2016 07:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt dus nog maar 1x HF gehad ooit?
Ik vond HF wel erg lekker (veel beter dan Marley Spoon), maar het wordt ook op een gegeven moment eentonig en vriendlief begon een beetje te mopperen over elke week vis. Die houdt daar ook niet zo van. Ik eet zelf wel vaker vis, want ik doe het ook in mijn lunchsalades.
Ja, sommige recepten waren echt héél erg lekkerquote:Op donderdag 21 april 2016 07:45 schreef sibella2 het volgende:
Hier hetzelfde met vriend. Daarnaast een bootwerker, dus vooral in het geval van pasta vaak te weinig. En voor mij weing groenten. Ik hergebruik de recepten wel. Kokos noodlesoep
Ja, maar sommigen ook zo verschrikkelijk blah. De pasta met pesto, tomaatjes etc. Tja.. daar vind ik het dan weer te duur voor. En hun volkorenpasta smaakt naar kartonquote:Op donderdag 21 april 2016 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, sommige recepten waren echt héél erg lekkerIk heb een pastagerecht met avocado nog een paar keer gemaakt. Mijn favoriete vegetarische recept
Dat gaat hier best goed als vegaquote:Op donderdag 21 april 2016 08:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou mijn vegetarische repertoire eigenlijk ook wat op moeten krikken.. lukt me niet zo goed
Go jijquote:Op donderdag 21 april 2016 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weegschaal was stabiel vanmorgen, dus we houden hoop dat het (weer even) onder de 70 blijft
Thanks voor de tips. Zit niet echt iets bij waarvan ik denk 'oh wow! maken!' behalve de noodles met kip die ik dan dus wel met kip zou makenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat gaat hier best goed als vega
Maar voor de snelle maaltijdenlijst iig deze (kwam ooit via...BE? in dit topic voorbij, maak hem geregeld):
http://www.milkfreemom.com/vegan-quinoa-sweet-potato-chili/
De favoriet van mn vriend, wij maken hem zonder de vissaus en met vleesvervanger ipv kip:
http://www.ah.nl/allerhan(...)els-met-mango-en-kip
En deze eet ik vanavond![]()
http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-truffeltapenade
Oeh en mijn favo, deze met gegrilde halloumi erbij
http://www.snijbiet.nl/re(...)jnen-pijnboompitten/
En ik heb stapels kookboeken met ingewikkelde recepten, voor in het weekend of op vrije dagen, als ik er wel de tijd voor heb.
Prei met geitenkaasquote:Op donderdag 21 april 2016 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Hartige taarten zijn vaak ook heel lekker te maken zonder vlees..
Ben zelf dol op spinazie met geitenkaas.. maar 3x raden waar Tav nog meer echt niet van houdt..quote:
Beetje herkenbaar wel. Ik hou niet van bonen. Ja, sperziebonenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben zelf dol op spinazie met geitenkaas.. maar 3x raden waar Tav nog meer echt niet van houdt..![]()
Klinkt nu net of hij heel lastig is, dat is niet zo hoor, hij lust een heleboel wel mede dankzij mijn volharding en dwang om het te proberen. Maar de paar dingen waar ik hem echt geen plezier mee doe zijn precies het soort dingen die je vaak in vega eten gebruikt
Ja dan valt er ook erg veel af idd..quote:Op donderdag 21 april 2016 08:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar wel. Ik hou niet van bonen. Ja, sperziebonenmaar dingen als linzen en andere droogbonen, nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |