SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik was de oudste en mijn moeder begreep pas na een tijdje dat als er vastere voeding in ging, de flesvoeding dan minder moest.Zo horen babies er uit te zien johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik vond het een sublieme drol. Ik wou dat ik ze had. Ik zou als het mijn drol was deze fotograveren en naar internanal sturen met I MADE THIS erbijquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik was de oudste en mijn moeder begreep pas na een tijdje dat als er vastere voeding in ging, de flesvoeding dan minder moest.Haha en that made you one angry baby!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schattig!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik vind dit wel een redelijk uh, volle baby hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo horen babies er uit te zien joh
Iemand heeft daar wel last van, als ik dat in mijn snelle peek goed zag.quote:
bwhehe, ja, kan niet anders.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Iemand heeft daar wel last van, als ik dat in mijn snelle peek goed zag.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vond het een sublieme drol. Ik wou dat ik ze had. Ik zou als het mijn drol was deze fotograveren en naar internanal sturen met I MADE THIS erbij
Ik denk dat hij even de herhaling moet in het nieuwe topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, dit was een aantal jaar later:Dit is geen superdik kind toch? Wel een stevig kind, maar geen dikkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik ook zoiets was rond die leeftijd...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nee, precies. Ik ben altijd wel een uh, gezond kind geweest (behalve in mijn eetstoornisfase. Die zat ergens tussen deze 2 foto's Toen besloot ik niet meer te eten. Daar ben ik wel goed mager van geweest.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit is geen superdik kind toch? Wel een stevig kind, maar geen dikkie?
Ik denk dat ik ook zoiets was rond die leeftijd...
SKINNY FOR LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFE!quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik ben altijd wel een uh, gezond kind geweest (behalve in mijn eetstoornisfase. Die zat ergens tussen deze 2 foto's Toen besloot ik niet meer te eten. Daar ben ik wel goed mager van geweest.)
Mijn ouders vonden het niet zo cool. Kwamen ze er ineens achter hoe koppig hun dochter was.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
SKINNY FOR LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFE!
ja jezus, ik zat al te zoeken 'tussen welke 2 foto's??' en zag alleen die drolquote:Op woensdag 20 april 2016 11:53 schreef Lonaa het volgende:
Eem foto's weghalen. Ik wil niet tussen zo'n dikke drol staan.
Zó jong al een eetstoornis?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het niet zo cool. Kwamen ze er ineens achter hoe koppig hun dochter was.
Zo, op die linker foto lijk je geen spat veranderdquote:Op woensdag 20 april 2016 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oke laatste kinderfotoHoe ik in een jaar of 2, 3 van dikke drol naar bonenstaak transformeerde :|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Redelijk toepasselijke foto dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik baal echt van de fotografieskills van mijn vader als ik door mijn babyalbums blader
disclaimer
Mijn vader had een dokaquote:Op woensdag 20 april 2016 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik baal echt van de fotografieskills van mijn vader als ik door mijn babyalbums blader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn vader had een dokaik heb tot en met mijn 4e (en scheiding ouder) echt een prachtalbum
Oh ja, práchtig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Kun je je voorstellen hoe ík me voelquote:Op woensdag 20 april 2016 12:01 schreef Krisvc het volgende:
Zo mooi hoe het brein werkt. Ik zie De Drol foto en ik ruik hem spontaan.
Overigens kudos voor de kleier van dit prachtwerk.
Je moet er ook niet aan voelen he.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ík me voel
ik vrees dat dat wel de enige oplossing gaat zijn om dat toilet weer bruikbaar te krijgen. Someone's gotta givequote:
Ja, dat is ook gewoon chanantquote:Op woensdag 20 april 2016 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je staat bij zo'n bedrijfsplee ook wel een beetje met de handen in het haar.
Ik werkte eens ergens NET en hoewel ik altijd probeerde mijn gekak zo te timen dat het thuis kon, moest ik echt onstopbaar nodig. Kwam er ook zo'n moederschip uitzetten, liep die hele pot vol.... Geen idee wat ik moest doen
Hey Donnaquote:Op woensdag 20 april 2016 12:09 schreef DonnaRush het volgende:
![]()
![]()
Ik ben ook weer in weightloss modus. Met goede hoop dat ik eindelijk eens van mijn koekjes verslaving af kan komen.
Haha, dat is zo. Vooral geen koekjes kopen en dat gaat prima. Nu nog volhouden. En niet na 1x koekjes kopen weer iedere week koekjes kopen. Zo ging het de vorige keer ook mis.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey Donna![]()
Gewoon veel haken dan kan je geen koekjes pakken
Van 1 pak koekjes per week word je niet dikquote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha, dat is zo. Vooral geen koekjes kopen en dat gaat prima. Nu nog volhouden. En niet na 1x koekjes kopen weer iedere week koekjes kopen. Zo ging het de vorige keer ook mis.
Dan bleef het niet bij 1 pak.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van 1 pak koekjes per week word je niet dik![]()
Welkom, hoeveel moet er af?
tenzij chocolade-ijs en chocoprinsen natuurlijk. Dan kun je beter stroopwafels en strawberry cheesecake ijs pakken.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef Rauw. het volgende:
IJs, koekjes en chocola. klinkt prima gevarieerd.
dat helpt niet tegen honger, dat weet jij ookquote:Op woensdag 20 april 2016 13:01 schreef Rauw. het volgende:
Ik trek straks iets uit de automaat denk ik. Eten op en nog steeds honger.
Nee klopt.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen honger, dat weet jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |