Is dat Kaas-?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:28 schreef Kowloon het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve automobilisten.
Ja, geweldig als er dan zo'n milf uit haar SUV klimt om te klagen dat ik haar bakbeest raakte met m'n Ka'tje.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij parkeert zeker op z'n Italiaans.
Niet eens iets in het Italiaans?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, geweldig als er dan zo'n milf uit haar SUV klimt om te klagen dat ik haar bakbeest raakte met m'n Ka'tje.
"Ja hey Truus, daar zijn bumpers voor"
Volkspartij hé.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat de vicevoorzitter van de JOVD zijn broertje van het mbo heeft meegenomen. Dergelijke klassenvermenging is toch helemaal niet in de geest van de partij?
Je hebt hem gehad? En niet eens verslag uitgebracht.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als jij dat zegt klinkt het heel smerig.
Ja, na het bierfestival. Was lekker man.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt hem gehad? En niet eens verslag uitgebracht.
Ik heb net een omelet gemaakt van 3 eieren en een pak soepgroenten.
Een fout oud krot. maar ik beweer dan ook niet dat het een mooie wagen isquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar waar rij je zelf in, ouwe machtspoliticus?
Heb ik al een jaartje of 7/8.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je rijbewijs halen?
Merk, model?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fout oud krot. maar ik beweer dan ook niet dat het een mooie wagen is.
Lekker man. Om 11 uur opstaan, beetje een omeletje maken. Beetje internetten, beetje nietsdoen en zo de dagen langzaam aan aan je voorbij zien gaan. Af en toe stufi trekken als er nog centen nodig zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt hem gehad? En niet eens verslag uitgebracht.
Ik heb net een omelet gemaakt van 3 eieren en een pak soepgroenten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)essen-voor-politici/
Chris Aalberts heeft meer dan een maand nodig gehad om een boek te lezen dat de gemiddelde NPO journalist in één dag uit heeft. Die komt nooit meer van TPO af.
quote:Dit jaar is hij op zoek naar democratie in de EU
Du_ke is ineens wel erg terughoudend met details.quote:
Beetje summiere recensie ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
Chris Aalberts heeft meer dan een maand nodig gehad om een boek te lezen dat de gemiddelde NPO journalist in één dag uit heeft. Die komt nooit meer van TPO af.
Ik leef die eckte leefquote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker man. Om 11 uur opstaan, beetje een omeletje maken. Beetje internetten, beetje nietsdoen en zo de dagen langzaam aan aan je voorbij zien gaan. Af en toe stufi trekken als er nog centen nodig zijn.
Ibizaquote:
Ja, stopt ook gewoon halverwege. Wat de fuck. Die gozer... echt.quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb ik al een jaartje of 7/8.
Helaas Remlof.
Op D66-evenementen is hij altijd de favoriete gast.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, stopt ook gewoon halverwege. Wat de fuck. Die gozer... echt.
Nee, ik vraag me eerder af wat de zin is van dit leven.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Gutmensch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af hoeveel kilo poep je al geproduceerd hebt in je leven?
Het volume lijkt me ook wel interessant.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Gutmensch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af hoeveel kilo poep je al geproduceerd hebt in je leven?
Ik moet 'Pluche' ook nog uitlezenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
Droeviger is dat hij gewoon het gemiddelde is van de "politieke verslaggeving" van deze generatie. Geeft wel aan hoe hard het journaille achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op D66-evenementen is hij altijd de favoriete gast.
Dat kan ik me vanuit uw positie prima voorstellen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me eerder af wat de zin is van dit leven.
Ja, hoeveel containers.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het volume lijkt me ook wel interessant.
Doen. Ik vond het erg goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik moet 'Pluche' ook nog uitlezen
Het boek ligt op m'n nachtkastje, maar ik neem eigenlijk nooit de tijd om te lezen voordat ik naar bed ga.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doen. Ik vond het erg goed.
Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er erg zware en harde kritiek op hadden. Opvallend om te zien hoe erg La Halsema gehaat werd en wordt binnen bepaalde groepen in deze samenleving.
Ze staat serieus in mijn top-3 favoriete politici.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er erg zware en harde kritiek op hadden. Opvallend om te zien hoe erg La Halsema gehaat werd en wordt binnen bepaalde groepen in deze samenleving.
Verbaast me wel dat die kerel doodleuk gepromoveerd is. Vraag me toch af wie in die commissie zat, als ik zo zijn stukjes lees.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
Nadenken ovet poep.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me eerder af wat de zin is van dit leven.
Succesvol, vrouw en links. Dat is genoeg om hele volksstammen aan het schuimbekken te krijgen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goede vraag. Eens opzoeken wie zijn promotor was.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verbaast me wel dat die kerel doodleuk gepromoveerd is. Vraag me toch af wie in die commissie zat, als ik zo zijn stukjes lees.
Haha geen uitdaging inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Succesvol, vrouw en links. Dat is genoeg om hele volksstammen aan het schuimbekken te krijgen tegenwoordig.
Had ie het zelf al gemeld dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij was toen al spuitelf trouwens, zonder dat je dat doorhad.
Ik ook. Het is een stuk beter dan gebruikelijk.quote:
Ja. In NWS trouwens. Daar hadden duke en ik er al op gereageerd toen jij er na een eeuwigheid nog eens over begon.quote:
Kan je nagaanquote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een stuk beter dan gebruikelijk.
Gewoon lekker ongefundeerd schelden. Meesterlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het is zelfs één van zijn betere stukken.
13 minuten na verschijning. Wat een eeuwigheid.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. In NWS trouwens. Daar hadden duke en ik er al op gereageerd toen jij er na een eeuwigheid nog eens over begon.
Oh dat stukje van gister? Dat was wel weer een bescheiden hoogstandje.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. In NWS trouwens. Daar hadden duke en ik er al op gereageerd toen jij er na een eeuwigheid nog eens over begon.
En overbetaald, niet te vergeten.quote:
Internet gaat snel.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
13 minuten na verschijning. Wat een eeuwigheid.
Jammer alleen dat je niet de moeite nam om het berichtje van onze eigen kansenparel te delen in de POL-SCquote:
Je zag 5 minuten geleden (niet) hoe dat afloopt in deze SC.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je niet de moeite nam om het berichtje van onze eigen kansenparel te delen in de POL-SC
Daarom deed ik het fatsoenlijk en beschaafd, mijn bijdrage staat er ook nog gewoon.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zag 5 minuten geleden (niet) hoe dat afloopt in deze SC.
Net of Reya het druk heeft.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:36 schreef Kaas- het volgende:
Hehe. Reya met z'n bochelvingertjes telkens afgeleid van z'n werk om even hier te kijken of er niet iets ondeugends gezegd is.
Dat betekent nog niet hij druk is. Ik ben nu ook aan het tikken, maar tussendoor loop ik een beetje te surfen en hier te etteren. Straks nog even wandelen in de zon.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, de telefoon neemt zichzelf niet op en die stukjes vertalen zichzelf niet of wel dan?
Doe dat. Hele weblogs (ik bedoel natuurlijk Geenstijl en copycats die niet genoemd worden) zijn er groot mee geworden.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien ook maar eens politici uit gaan schelden in mijn stukkies. Scoor je natuurlijk wel een hoop clicks mee.
Wel anoniem natuurlijk, anders word je straks nog aangekeken op je mening.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doe dat. Hele weblogs (ik bedoel natuurlijk Geenstijl en copycats die niet genoemd worden) zijn er groot mee geworden.
Krijg je nog bonuspunten als je zelf ook moslim bent?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik las ook ergens weer dat als je in Nederland in de makkelijk in de schijnwerpers wil komen je even iets kuts over moslims moet zeggen.
Carrièremove.
Er komt dan wel een topic in NWS met in de TT iets als "Ook moslim geeft nu toe / ziet nu in dat [..]".quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijg je nog bonuspunten als je zelf ook moslim bent?
quote:Het kabinet wil het initiatiefwetsvoorstel van D66 om het beledigen van buitenlandse staatshoofden te schrappen uit de wet zo snel mogelijk behandelen.
Dat schrijft minister Ard van der Steur van Veiligheid en Justitie woensdag aan de Tweede Kamer.
Hij wil samen met de indiener van het voorstel, Kamerlid Kees Verhoeven, kijken of het voorstel "voorrang kan krijgen op de voorbereiding van een wetsvoorstel van de zijde van het kabinet".
Verhoeven ziet het voorstel van Van der Steur als een stap in de goede richting, zegt hij tegen NU.nl. Aan zijn initiatiefwet moeten nog de puntjes op de i worden gezet, waarna de D66'er het voorstel spoedig zal indienen; misschien wel deze week.
Had ik al gepost, speciaal voor jou. Nu nog ons eigen staatshoofd en het aparte artikel voor familieleden van het staatshoofd.quote:
Zeker waar. Ik ben daar nu al een tijdje mee bezig en ben in tussentijd gepromoveerd van iemand die 2 jaar of zijn bachelor deed naar iemand die 6 jaar over zijn bachelor doet.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik las ook ergens weer dat als je in Nederland in de makkelijk in de schijnwerpers wil komen je even iets kuts over moslims moet zeggen.
Carrièremove.
En dan nog de koning onttronen en gewoon een gezonde republiek worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had ik al gepost, speciaal voor jou. Nu nog ons eigen staatshoofd en het aparte artikel voor familieleden van het staatshoofd.
Dat vind ik persoonlijk dan weer niet zo nodig, maar vooruit.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan nog de koning onttronen en gewoon een gezonde republiek worden.
Wiens vrouw voor zei dit gisteravond?quote:
Wat is deze.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dan weer niet zo nodig, maar vooruit.
Koningsdag is altijd een mooi excuus voor een feestje. Valt ook vaak gunstig rondom de andere feestdagen. Moet je niet van af willen. En ze leveren ons natuurlijk meer op dan ze kosten.quote:
Het hele concept van die feestdag kan je gewoon houden. Noem je het lekker Oranjedag ofzo. Op de dag dat we de stichting van de Republiek vieren. Beter starten we die dus lekker tegen de zomer aan.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Koningsdag is altijd een mooi excuus voor een feestje. Valt ook vaak gunstig rondom de andere feestdagen. Moet je niet van af willen. En ze leveren ons natuurlijk meer op dan ze kosten.
Met enige inspanning kan ik wat verbanden leggen maar meestal snap ik er ook geen bal van. Heb een tijdje geprobeerd om gewoon te reageren maar dat heb ik opgegevenquote:Op woensdag 20 april 2016 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet dat we niet mogen roddelen, maar ik blijf lachen om de bijdragen van John. Met het gros van zijn reacties kan ik echt helemaal niks.
Gewoon de dag van de Johan invoeren.quote:
Geert Wilders bedreigen via Twitter werkt ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Carrièremove.
Ik snap dat het nogal een principieel punt is voor veel mensen, maar ik zie de voordelen er niet echt van in om het instituut af te schaffen om onderbuikgevoelens.quote:
Dit.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat het nogal een principieel punt is voor veel mensen, maar ik zie de voordelen er niet echt van in om het instituut af te schaffen om onderbuikgevoelens.
Ik denk verder niet dat er veel zou veranderen. De paleizen houden we, net als de hofhouding, de staatsbezoeken en de beveiliging. Koningsdag wordt de dag van de Republiek.
Daar staat tegenover dat ik niet veel méér vertrouwen heb in de politieke top als in het huis Oranje. Dan wordt het een functie die verdeeld wordt door en onder de bobo's. Is dat echt anders?
Ten derde vind ik het wel prettig dat de koning in crises en formaties boven de partijen staat en relatief neutraal is. Een president zou dat denk ik niet zijn. En als ik naar landen als Frankrijk, de VS, Italië en Duitsland kijk, word ik ook niet echt overtuigd van het nut.
Valt ook best mee. De grootste miepers over de NS zijn dan ook de mensen die niet heel regelmatig met de trein reizen.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:53 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een hele coupé voor mezelf. Wat nou 'Druk in de trein!'?
[ afbeelding ]
Hear hear.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Valt ook best mee. De grootste miepers over de NS zijn dan ook de mensen die niet heel regelmatig met de trein reizen.
Ik moest lachen.quote:
Daar erger ik me af en toe wel aan. Ik zit nu in een dubbele trein, langer dan dit worden ze niet. In de spits zit ik regelmatig in een enkel trein. Waar is de logica?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
Buiten de spits om is het dan ook zelden druk.
Waarschijnlijk hebben ze minder materieel in de spits omdat er dan opeens overal heel veel treinen moeten tijden?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar erger ik me af en toe wel aan. Ik zit nu in een dubbele trein, langer dan dit worden ze niet. In de spits zit ik regelmatig in een enkel trein. Waar is de logica?
Aan dat mismanagement erger ik me ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze minder materieel in de spits omdat er dan opeens overal heel veel treinen moeten tijden?
Want het hele spoornetwerk bestaat uit het traject Leiden - Delft? Ze hebben juist tijdens de spits een groot materieel tekort in het ganse land.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:04 schreef Rezania het volgende:
En het traject Leiden - Delft is superdruk in de spits, lijkt me sterk dat ze daar echt geen eztra trein kunnen missen.
Dat is absoluut waar. Heb een oom die elke dag drie uur treint, al twintig jaar, en die klaagt zelden. Misschien is het ook wel gewoon berusting.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Valt ook best mee. De grootste miepers over de NS zijn dan ook de mensen die niet heel regelmatig met de trein reizen.
Sinds ik je ontmoet heb stoort het me dat je een andere baard hebt dan je UI.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Want het hele spoornetwerk bestaat uit het traject Leiden - Delft? Ze hebben juist tijdens de spits een groot materieel tekort in het ganse land.
Ik houd graag de schijn van een volle baard hoog.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ik je ontmoet heb stoort het me dat je een andere baard hebt dan je UI.
De NSquote:Op woensdag 20 april 2016 13:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Verklaar waarom er meestal een dubbele trein in de spits op het traject Leiden - Delft rijdt en af en toe niet. Dat komt niet door een tekort aan materiaal lijkt me.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Want het hele spoornetwerk bestaat uit het traject Leiden - Delft? Ze hebben juist tijdens de spits een groot materieel tekort in het ganse land.
Ik schuif de vraag even door naar mijn "contact" bij de NS. Die weet dit soort dingen echt.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verklaar waarom er meestal een dubbele trein in de spits op het traject Leiden - Delft rijdt en af en toe niet. Dat komt niet door een tekort aan materiaal lijkt me.
Je contact? FOK!ker uit het treintopic?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik schuif de vraag even door naar mijn "contact" bij de NS. Die weet dit soort dingen echt.
Nee, Van Boxtel zelf natuurlijk. Heb hem nog in een groepsApp staan.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je contact? FOK!ker uit het treintopic?
Gokje: als er een tekort aan materieel is rijdt er geen dubbele?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verklaar waarom er meestal een dubbele trein in de spits op het traject Leiden - Delft rijdt en af en toe niet. Dat komt niet door een tekort aan materiaal lijkt me.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Haha, nee dat is te voor de hand liggend. Zal wel te maken hebben met een heel ingewikkeld proces en een ongelooflijke pokkehekel aan mensen uit Delft.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: als er een tekort aan materieel is rijdt er geen dubbele?
En nu weer terug naar de realiteit.quote:
Wat een held, die Djeez. Het moet trouwens wel genieten zijn als er zo weinig raderen draaien in je hoofd. Dan is de wereld heerlijk eenvoudig.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de realiteit.
Volgens het Amerikaans klimaatinstituut NOAA is de maand maart de warmste geweest sinds het begin van de registraties in 1880.
De gemiddelde temperatuur boven land- en zeeoppervlak was 1,22 graad Celsius hoger dan de doorsnee waarde van 12,7 in de twintigste eeuw. Maart 2016 verbeterde bovendien het record van een jaar eerder met 0,32.
NOAA vertelde dat nu al voor de elfde maand op rij een temperatuurrecord is gemeten. ''We lopen zo langzamerhand het risico te klinken als een langspeelplaat die overslaat'', stond dinsdag in de verklaring.
Bijzonder heet was het in het oosten van Brazilië, Zuidoost-Azië en en grote delen van Afrika. Canada, Alaska en Australië hadden eveneens last van de hitte.
Door: ANP
[ afbeelding ]
Vind je?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die gozer is nog gekker dan Trump.
Pesudoscientific?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van het woord 'pesudo' heeft hij wel gelijk.
Gewoon op de GBL stemmen, dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de realiteit.
Volgens het Amerikaans klimaatinstituut NOAA is de maand maart de warmste geweest sinds het begin van de registraties in 1880.
De gemiddelde temperatuur boven land- en zeeoppervlak was 1,22 graad Celsius hoger dan de doorsnee waarde van 12,7 in de twintigste eeuw. Maart 2016 verbeterde bovendien het record van een jaar eerder met 0,32.
NOAA vertelde dat nu al voor de elfde maand op rij een temperatuurrecord is gemeten. ''We lopen zo langzamerhand het risico te klinken als een langspeelplaat die overslaat'', stond dinsdag in de verklaring.
Bijzonder heet was het in het oosten van Brazilië, Zuidoost-Azië en en grote delen van Afrika. Canada, Alaska en Australië hadden eveneens last van de hitte.
Door: ANP
[ afbeelding ]
Trump snapt de dingen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, omdat Cruz ook nog eens een christenextremist is.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, het is een wetenschappelijke theorie die niet weerlegd kan worden en bruikbaar voor politici die meer macht willen (bijvoorbeeld om het milieu en onze planeet te redden).quote:
Net als de evolutietheorie.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is een wetenschappelijke theorie die niet weerlegd kan worden en bruikbaar voor politici die meer macht willen (bijvoorbeeld om het milieu en onze planeet te redden).
Beetje oude koeien uit de sloot halen wordt mijn stukje, maar het is al sinds jaar en dag zo dat Leiden-Rotterdam CS (of beter Den Haag HS-Rotterdam CS) het drukste traject van Nederland is. Had de politiek gekozen geen megalomaan noorddeel van de HSL-Zuid (deel boven Rotterdam) aan te leggen, maar het bestaande spoor te upgraden, dan had Delft al 10 jaar een nieuw station gehad en had er overal tussen Schiphol, Leiden, Den Haag HS en Rotterdam viersporig spoor gelegen. En dan was er ook zat ruimte geweest om meer treinen te laten rijden. Het is te wijten aan foute keuzes mbt. de infra in de jaren 90 dat de treinen nu op dat traject zo ontzettend druk zijn in de brede spitsen.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:04 schreef Rezania het volgende:
En het traject Leiden - Delft is superdruk in de spits, lijkt me sterk dat ze daar echt geen eztra trein kunnen missen. Sowieso standaard wel dubbel, maar af toe een enkele. Zelfs een keer eentje van 4 meegemaakt. Er viel iemand flauw.
Trump is tegen abortus en het homohuwelijk. Zelfde laken een pak hoor.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, omdat Cruz ook nog eens een christenextremist is.
Trump is vooral een opportunist en kan zo 180 graden draaien op een standpunt.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trump is tegen abortus en het homohuwelijk. Zelfde laken een pak hoor.
Laten we ze even gestoord noemen. Kun je daar mee leven?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Trump is vooral een opportunist en kan zo 180 graden draaien op een standpunt.
Cruz niet, die weet alles zeker omdat het hem is ingefluisterd door God.
Agreed.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we ze even gestoord noemen. Kun je daar mee leven?
USEXIT!!!quote:Op woensdag 20 april 2016 14:54 schreef xpompompomx het volgende:
Trump zegt tenminste wat het volk denkt en is tegen de EU
Die kerel weet het voor elkaar te krijgen keer op keer een lange post te produceren waar gewoon echt niks in staat.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet dat we niet mogen roddelen, maar ik blijf lachen om de bijdragen van John. Met het gros van zijn reacties kan ik echt helemaal niks.
Je wilde natuurlijk per se D66 erin fietsen. Ja, dan wordt het passen en meten.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kerel weet het voor elkaar te krijgen keer op keer een lange post te produceren waar gewoon echt niks in staat.
Nog bedankt voor de complimenten voor de TT trouwens. Die was zorgvuldig gekozen.
quote:Op woensdag 20 april 2016 13:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Welke wedstrijd is er dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
Hè bah ik moet zo werken tijdens de voetbal.
Ja hallo, op bijna al die plaatjes is de kleurenfilter rechts gewoon even anders en is er verder geen enkel verschil.quote:Op woensdag 20 april 2016 14:50 schreef xpompompomx het volgende:
Ook in het nieuws vandaag:
Zeker helft koraal Great Barrier Reef is dood of stervende
Plaatjes:
Shocking Before-and-After Photos of the World's Coral Bleaching Catastrophe
Hup PECquote:Op woensdag 20 april 2016 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC - NEC, beslissend voor plaats in de play-offs.
Enige dat mij nog boeit is dat Vitesse boven Nek eindigt.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist wel dat ik op je kon rekenen. Whehe.
lim x/10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dat gebeurde ja hehequote:Op woensdag 20 april 2016 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilde natuurlijk per se D66 erin fietsen. Ja, dan wordt het passen en meten.
Hup Heerenveenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:09 schreef Tchock het volgende:
Heerenveen - Ajax is ook vanavond trouwens, die kan cruciaal zijn voor het kampioenschap.
JODUHH!!!!quote:Op woensdag 20 april 2016 15:09 schreef Tchock het volgende:
Heerenveen - Ajax is ook vanavond trouwens, die kan cruciaal zijn voor het kampioenschap.
De enige waar het fout kan gaan voor Ajax, normaal gesproken. Vanavond moet het gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:09 schreef Tchock het volgende:
Ik reken op een penalty tegen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De enige waar het fout kan gaan voor Ajax, normaal gesproken. Vanavond moet het gebeuren.
Onderschat Twente niet. En dan vooral Ziyech.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De enige waar het fout kan gaan voor Ajax, normaal gesproken. Vanavond moet het gebeuren.
Wat een ontzettend mager stukje. Ik dacht dat hij bijna klaar was met z'n inleiding toen het ineens afgelopen bleek.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/co(...)ar-even-feestvieren/
Column van opperheld Wiegel. Wat een schrijfstijl. Hij schrijft nu zoals mijn opa vroeger sprak. Ik weet eigenlijk niet of dat goed is.
Jouw opa was er ook niet goed in? Lange zinnen maken. Van meer dan tien woorden.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Ryon het volgende:
Column van opperheld Wiegel. Wat een schrijfstijl. Hij schrijft nu zoals mijn opa vroeger sprak. Ik weet eigenlijk niet of dat goed is.
Ja, zo deed mijn opa dat dus ook. Begon een verhaal, vertelde vervolgens in één zin een totaal random andere anekdote en toen was opeens het hele verhaal afgelopen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een ontzettend mager stukje. Ik dacht dat hij bijna klaar was met z'n inleiding toen het ineens afgelopen bleek.
Whehe. Klinkt wel als een mooie kerel.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, zo deed mijn opa dat dus ook. Begon een verhaal, vertelde vervolgens in één zin een totaal random andere anekdote en toen was opeens het hele verhaal afgelopen.
Dan stond ik op en ging ik maar even koffie halen ofzo.
Het artikel in Trouw over D66 dat ie quote is veel beter: 'De echte bevrijding was pas in de jaren zestig'quote:Op woensdag 20 april 2016 15:10 schreef Ryon het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds ik je ontmoet heb stoort het me dat je een andere baard hebt dan je UI.
Want de ene dag besluit de trein wel te bestaan en de andere dag niet? Schrodinger's trein?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gokje: als er een tekort aan materieel is rijdt er geen dubbele?
Ik ben in het echt ook al geen beer.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt nog wat als Koos niet op C-3PO blijkt te lijken.
De enige dag is een trein ergens wel stuk of in onderhoud of zijn er vertragingen, zodat er op een andere plek een trein te weinig is, en een andere dag niet. Tering man, jij denkt niet bijster veel na of wel?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want de ene dag besluit de trein wel te bestaan en de andere dag niet? Schrodinger's trein?
Ik hoor enkele homo's uit de SC teleurgesteld zuchten.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben in het echt ook al geen beer.
Ben je wel wanhopig?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben overigens ook geen Gustave Courbet.
Niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik ben overigens ook geen Gustave Courbet.
D66-rechters toch altijd.quote:De Noorse massamoordenaar Anders Behring Breivik werd woensdag door de rechtbank in het gelijk gesteld in zijn rechtszaak tegen de Noorse staat. De Staat moet Breivik 331.000 Noorse Kronen (35.860 euro) betalen.
De 37-jarige Breivik beschuldigt de staat ervan hem onmenselijk te behandelen.
Breivik zit al meer dan 4,5 jaar in een isoleercel en wil meer bewegingsvrijheid en privacy. Hij beroept zich op de Europese Conventie voor Mensenrechten. De rechtbank heeft hem hierin in het gelijk gesteld.
"Het verbod op onmenselijke behandeling is een fundamentele waarde in een democratische samenleving. Dit geldt ook bij de behandeling van terroristen en moordenaars", aldus rechter Helen Andenaes Sekulic in haar uitspraak. Breiviks claim dat de Staat zijn rechten heeft geschonden op gebied van eerbiediging van het privé- en gezinsleven is verworpen.
Ik zeg: vrijlaten die man en hem een paar keer per een knuffel geven. Dit kan toch niet zo langer mensen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:39 schreef Tchock het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)jke-behandeling.html
[..]
D66-rechters toch altijd.
Het is eigenlijk belachelijk dat ze deze verdediger van het avondland durven opsluiten, die gore policors.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zeg: vrijlaten die man en hem een paar keer per een knuffel geven. Dit kan toch niet zo langer mensen.
Dat heet 'bear', niet te verwarren met een andere term uit de wereld: 'bare'.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik hoor enkele homo's uit de SC teleurgesteld zuchten.
NWS kom er maar in!quote:Op woensdag 20 april 2016 15:39 schreef Tchock het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)jke-behandeling.html
[..]
D66-rechters toch altijd.
Bedankt, Gerard.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heet 'bear', niet te verwarren met een andere term uit de wereld: 'bare'.
Daar hebben ze het al over Ipads voor de beste man.quote:
Ojee. Die ga ik mooi niet volgen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
NWS / 'Breivik onmenselijk behandeld in gevangenis'
Dat is gewoon falend mismanagement dus en daar ergerde ik me aan. Snap niet waarom we deze discussie voeren.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige dag is een trein ergens wel stuk of in onderhoud of zijn er vertragingen, zodat er op een andere plek een trein te weinig is, en een andere dag niet. Tering man, jij denkt niet bijster veel na of wel?
edit: Daar komt nog bij dat - inderdaad - niet elke dag op elk traject even veel treinen rijden en ook niet altijd evenveel op dezelfde tijdstippen.
D66, beste mensen.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:50 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zou ik die kerel natuurlijk ook liever gewoon wat klappen geven met een honkbalknuppel met prikkeldraad eromheen
Gelukkig hebben autisten ook wat met treinen. Bespaart weer een boel recruitment kosten.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:55 schreef Kaas- het volgende:
De NS is wel een mooie werkgever voor econometristen. Zitten daar met een stuk of 20 van die lui de hele dag een beetje shit te optimaliseren.
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben autisten ook wat met treinen. Bespaart weer een boel recruitment kosten.
Kan me inderdaad geen bedrijf voorstellen waar die autisten beter passenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig hebben autisten ook wat met treinen. Bespaart weer een boel recruitment kosten.
Vergunningen afgeven lijkt me ook wel mooi werk voor autisten.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan me inderdaad geen bedrijf voorstellen waar die autisten beter passen
quote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestuursrecht ook wel wat aanlokkelijks heeft voor autisten, inderdaad. Alles lekker gestructureerd en doorspekt van bureaucratische bullshit.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Vergunningen afgeven lijkt me ook wel mooi werk voor autisten.
Dat klopt trouwens wel. Is het toeval dat een bestuursrechtjurist (Roger van Boxtel) opperhoofd van de NS hebben gemaakt? Denk het niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat het bestuursrecht ook wel wat aanlokkelijks heeft voor autisten, inderdaad. Alles lekker gestructureerd en doorspekt van bureaucratische bullshit.
Treinen, maar ook metro's. Eigenlijk al het tijdschemavervoer wel.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maandag gedaan. Heer-lijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:17 schreef Ryon het volgende:
Morgen ga ik lekker de hele dag op de bank zitten en gewoon helemaal niets doen.
Zou God autisten pas geschapen hebben nadat de mens Hij publiek massatransport bedacht had?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Treinen, maar ook metro's. Eigenlijk al het tijdschemavervoer wel.
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Bram heeft het meer en meer over de revoluties die er blijkbaar aan zitten te komen. Zo begint het.
Hij is niet de enige natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Bram heeft het meer en meer over de revoluties die er blijkbaar aan zitten te komen. Zo begint het.
Voor revoluties moet je buiten komen, weet hij dat al?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Oh, een rechtse revolutie? Ik dacht een autistische revolutie.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij is niet de enige natuurlijk![]()
Las net in de reacties op de site van de lokale krant dat linksen moeten gaan oppassen.
Denk dat dat nog verder gedaald is.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe zouden deze statistieken nu ongeveer liggen?
Ook toen hadden D66'ers het al bij het juiste eind zo te zien. En Tem was dus een LPF'er.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, daarvan hebben we er ook wel een via de werkvoorziening rondlopenquote:Op woensdag 20 april 2016 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Vergunningen afgeven lijkt me ook wel mooi werk voor autisten.
Hij zal over een paar maand wel lolbetariër zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Weer aan het roddelen?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij zal over een paar maand wel lolbetariër zijn.
Wie is dat uberhaubt?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:06 schreef Tchock het volgende:
https://www.instagram.com/babymamatila/
Wtf die nieuwste twee posts
Nee, dit is oprechte verbazing Reya. Je ziet vaker mensen radicaliseren hier maar dit gaat wel heel malquote:
Tila Tequila, een omhooggevallen model/pornoactrice. Had een populaire serie op MTV een aantal jaar terug. Geen idee wat ze tegenwoordig doet maar in elk geval "celeb".quote:
Zou nog steeds geven.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:06 schreef Tchock het volgende:
https://www.instagram.com/babymamatila/
Wtf die nieuwste twee posts
kennikniequote:Op woensdag 20 april 2016 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tila Tequila, een omhooggevallen model/pornoactrice. Had een populaire serie op MTV een aantal jaar terug. Geen idee wat ze tegenwoordig doet maar in elk geval "celeb".
Laten we er een referendum over houden.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Overigens geloof ik niet dat onze rechters de straf op zouden leggen indien die zou bestaan. Net zoals ze nu de straf levenslang mijden.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Laten we er een referendum over houden.
Zou me niet verbazen als dat een fokker is trouwens. Iemand uit de hommel SC is de enige Prep-tester die daar de media over opzoekt, vlogt, blogt, in interviews meedoet etc.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:52 schreef Tchock het volgende:
Haha. Op radio 1 discussie over de PrEP-pil, die beschermt tegen HIV als je hem dagelijks gebruikt. Kost ¤7.000 pp per jaar.
Eerst allemaal deskundigen aan het woord. Belangrijk tegenargument is natuurlijk dat de angst bestaat dat mannen onveilige seks gaan hebben omdat ze toch geen HIV kunnen oplopen, met allerlei andere soa's als gevolg. Was een onterechte angst, en dat werd ten slotte ook geroepen bij invoering van de anticonceptiepil bij vrouwen, enzovoorts.
Komt daarna een homo aan het woord die als een van de eersten in Nederland de pil mag gebruiken, en die heeft het binnen vier zinnen over dat het je zekerheid geeft als er geen condoom voorhanden is of "als je daar geen zin in hebt".
Hij heette Anne en was 38 en eigenaar van een club waar ik de naam kwijt van ben in Amsterdam.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat een fokker is trouwens. Iemand uit de hommel SC is de enige Prep-tester die daar de media over opzoekt, vlogt, blogt, in interviews meedoet etc.
Waarom dacht je dat ik dit postte:quote:Op woensdag 20 april 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
Rez weet vast wie ik bedoel. Die vieze. Die boos werd.
quote:
Die vent heet Anne?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heette Anne en was 38 en eigenaar van een club waar ik de naam kwijt van ben in Amsterdam.
Onze rechters niet, maar de PVV-rechters straks...quote:Op woensdag 20 april 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Overigens geloof ik niet dat onze rechters de straf op zouden leggen indien die zou bestaan. Net zoals ze nu de straf levenslang mijden.
Nee, die fokker is een Dirk van 36 (ook Amsterdam).quote:Op woensdag 20 april 2016 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heette Anne en was 38 en eigenaar van een club waar ik de naam kwijt van ben in Amsterdam.
Die zullen dat nooit worden, want rechters hebben enig niveau en PVV'ers per definitie niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onze rechters niet, maar de PVV-rechters straks...
Ik geloof dat het er voor de GBL niet toe doet of z'n ja-knikkers enig niveau hebben.quote:Op woensdag 20 april 2016 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zullen dat nooit worden, want rechters hebben enig niveau en PVV'ers per definitie niet.
Ja, in dat aftandse gat waar jij vandaan komt misschien.quote:
Eerder in Friesland. Maar dat dat bij jou onbekend is was ook wel te verwachten.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, in dat aftandse gat waar jij vandaan komt misschien.
Diss je nou je eigen anus?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze grap valt niet helemaal als je zelf uit Dassum ofzo komt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen. Kom dan!quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze grap valt niet helemaal als je zelf uit Dassum ofzo komt natuurlijk.
Die jongen kan natuurlijk geen genoeg krijgen van alle aandacht.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef Gutmensch het volgende:
"Baudet sleept Nederlandse staat voor de rechter"
Nou succes
Nu in EenVandaag.
Jassum Drin?quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SpaceXquote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
SpaceX![]()
De eerste trap van die raket (het stuk dat ze dus laten landen) is een meter of 40 lang geloof ik
Smerige eigengeiler dat ie er is.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die jongen kan natuurlijk geen genoeg krijgen van alle aandacht.
quote:Op woensdag 20 april 2016 18:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Smerige eigengeiler dat ie er is.
Tenzij hij aan je moeder refereerde.quote:Op woensdag 20 april 2016 18:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Saturn V raketten zijn groter dan de Domtoren in Utrecht.quote:
MED / EK 2016quote:Op woensdag 20 april 2016 16:35 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Many men in Dongguan have odd jobs and casual work and consequently, the women will pay for their way
De Utrechtse Domtoren is juist even groot als een Saturn V raket, 110mquote:Op woensdag 20 april 2016 19:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Saturn V raketten zijn groter dan de Domtoren in Utrecht.Ooit heeft daar een model op ware grootte tegenaan gestaan:
[ afbeelding ]
Moet ik nog wel even Mandarijn leren. Dat wordt nog een behoorlijke klus gezien mijn talenknobbel.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:36 schreef Disana het volgende:
Kowloon, als je ooit om een meisje verlegen mocht zitten:
http://www.independent.co(...)-women-10484270.html
En dan kun je rustig gaan leven
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |