Is dat Kaas-?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:28 schreef Kowloon het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve automobilisten.
Ja, geweldig als er dan zo'n milf uit haar SUV klimt om te klagen dat ik haar bakbeest raakte met m'n Ka'tje.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij parkeert zeker op z'n Italiaans.
Niet eens iets in het Italiaans?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, geweldig als er dan zo'n milf uit haar SUV klimt om te klagen dat ik haar bakbeest raakte met m'n Ka'tje.
"Ja hey Truus, daar zijn bumpers voor"
Volkspartij hé.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat de vicevoorzitter van de JOVD zijn broertje van het mbo heeft meegenomen. Dergelijke klassenvermenging is toch helemaal niet in de geest van de partij?
Je hebt hem gehad? En niet eens verslag uitgebracht.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als jij dat zegt klinkt het heel smerig.
Ja, na het bierfestival. Was lekker man.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt hem gehad? En niet eens verslag uitgebracht.
Ik heb net een omelet gemaakt van 3 eieren en een pak soepgroenten.
Een fout oud krot. maar ik beweer dan ook niet dat het een mooie wagen isquote:Op woensdag 20 april 2016 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar waar rij je zelf in, ouwe machtspoliticus?
Heb ik al een jaartje of 7/8.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:22 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je rijbewijs halen?
Merk, model?quote:Op woensdag 20 april 2016 11:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een fout oud krot. maar ik beweer dan ook niet dat het een mooie wagen is.
Lekker man. Om 11 uur opstaan, beetje een omeletje maken. Beetje internetten, beetje nietsdoen en zo de dagen langzaam aan aan je voorbij zien gaan. Af en toe stufi trekken als er nog centen nodig zijn.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt hem gehad? En niet eens verslag uitgebracht.
Ik heb net een omelet gemaakt van 3 eieren en een pak soepgroenten.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
http://politiek.tpo.nl/20(...)essen-voor-politici/
Chris Aalberts heeft meer dan een maand nodig gehad om een boek te lezen dat de gemiddelde NPO journalist in één dag uit heeft. Die komt nooit meer van TPO af.
quote:Dit jaar is hij op zoek naar democratie in de EU
Du_ke is ineens wel erg terughoudend met details.quote:
Beetje summiere recensie ook.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
Chris Aalberts heeft meer dan een maand nodig gehad om een boek te lezen dat de gemiddelde NPO journalist in één dag uit heeft. Die komt nooit meer van TPO af.
Ik leef die eckte leefquote:Op woensdag 20 april 2016 11:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker man. Om 11 uur opstaan, beetje een omeletje maken. Beetje internetten, beetje nietsdoen en zo de dagen langzaam aan aan je voorbij zien gaan. Af en toe stufi trekken als er nog centen nodig zijn.
Ibizaquote:
Ja, stopt ook gewoon halverwege. Wat de fuck. Die gozer... echt.quote:
Goed zo.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb ik al een jaartje of 7/8.
Helaas Remlof.
Op D66-evenementen is hij altijd de favoriete gast.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, stopt ook gewoon halverwege. Wat de fuck. Die gozer... echt.
Nee, ik vraag me eerder af wat de zin is van dit leven.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Gutmensch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af hoeveel kilo poep je al geproduceerd hebt in je leven?
Het volume lijkt me ook wel interessant.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Gutmensch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af hoeveel kilo poep je al geproduceerd hebt in je leven?
Ik moet 'Pluche' ook nog uitlezenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
Droeviger is dat hij gewoon het gemiddelde is van de "politieke verslaggeving" van deze generatie. Geeft wel aan hoe hard het journaille achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op D66-evenementen is hij altijd de favoriete gast.
Dat kan ik me vanuit uw positie prima voorstellen.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me eerder af wat de zin is van dit leven.
Ja, hoeveel containers.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het volume lijkt me ook wel interessant.
Doen. Ik vond het erg goed.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik moet 'Pluche' ook nog uitlezen
Het boek ligt op m'n nachtkastje, maar ik neem eigenlijk nooit de tijd om te lezen voordat ik naar bed ga.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doen. Ik vond het erg goed.
Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er erg zware en harde kritiek op hadden. Opvallend om te zien hoe erg La Halsema gehaat werd en wordt binnen bepaalde groepen in deze samenleving.
Ze staat serieus in mijn top-3 favoriete politici.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen alleen maar mensen gesproken die er erg zware en harde kritiek op hadden. Opvallend om te zien hoe erg La Halsema gehaat werd en wordt binnen bepaalde groepen in deze samenleving.
Verbaast me wel dat die kerel doodleuk gepromoveerd is. Vraag me toch af wie in die commissie zat, als ik zo zijn stukjes lees.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
Nadenken ovet poep.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me eerder af wat de zin is van dit leven.
Succesvol, vrouw en links. Dat is genoeg om hele volksstammen aan het schuimbekken te krijgen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goede vraag. Eens opzoeken wie zijn promotor was.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Verbaast me wel dat die kerel doodleuk gepromoveerd is. Vraag me toch af wie in die commissie zat, als ik zo zijn stukjes lees.
Haha geen uitdaging inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Succesvol, vrouw en links. Dat is genoeg om hele volksstammen aan het schuimbekken te krijgen tegenwoordig.
Had ie het zelf al gemeld dan?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij was toen al spuitelf trouwens, zonder dat je dat doorhad.
Ik ook. Het is een stuk beter dan gebruikelijk.quote:
Ja. In NWS trouwens. Daar hadden duke en ik er al op gereageerd toen jij er na een eeuwigheid nog eens over begon.quote:
Kan je nagaanquote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ook. Het is een stuk beter dan gebruikelijk.
Gewoon lekker ongefundeerd schelden. Meesterlijk.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
Het is zelfs één van zijn betere stukken.
13 minuten na verschijning. Wat een eeuwigheid.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. In NWS trouwens. Daar hadden duke en ik er al op gereageerd toen jij er na een eeuwigheid nog eens over begon.
Oh dat stukje van gister? Dat was wel weer een bescheiden hoogstandje.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja. In NWS trouwens. Daar hadden duke en ik er al op gereageerd toen jij er na een eeuwigheid nog eens over begon.
En overbetaald, niet te vergeten.quote:
Internet gaat snel.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
13 minuten na verschijning. Wat een eeuwigheid.
Jammer alleen dat je niet de moeite nam om het berichtje van onze eigen kansenparel te delen in de POL-SCquote:
Je zag 5 minuten geleden (niet) hoe dat afloopt in deze SC.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je niet de moeite nam om het berichtje van onze eigen kansenparel te delen in de POL-SC
Daarom deed ik het fatsoenlijk en beschaafd, mijn bijdrage staat er ook nog gewoon.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zag 5 minuten geleden (niet) hoe dat afloopt in deze SC.
Net of Reya het druk heeft.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:36 schreef Kaas- het volgende:
Hehe. Reya met z'n bochelvingertjes telkens afgeleid van z'n werk om even hier te kijken of er niet iets ondeugends gezegd is.
Dat betekent nog niet hij druk is. Ik ben nu ook aan het tikken, maar tussendoor loop ik een beetje te surfen en hier te etteren. Straks nog even wandelen in de zon.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, de telefoon neemt zichzelf niet op en die stukjes vertalen zichzelf niet of wel dan?
Doe dat. Hele weblogs (ik bedoel natuurlijk Geenstijl en copycats die niet genoemd worden) zijn er groot mee geworden.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien ook maar eens politici uit gaan schelden in mijn stukkies. Scoor je natuurlijk wel een hoop clicks mee.
Wel anoniem natuurlijk, anders word je straks nog aangekeken op je mening.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Doe dat. Hele weblogs (ik bedoel natuurlijk Geenstijl en copycats die niet genoemd worden) zijn er groot mee geworden.
Krijg je nog bonuspunten als je zelf ook moslim bent?quote:Op woensdag 20 april 2016 12:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik las ook ergens weer dat als je in Nederland in de makkelijk in de schijnwerpers wil komen je even iets kuts over moslims moet zeggen.
Carrièremove.
Er komt dan wel een topic in NWS met in de TT iets als "Ook moslim geeft nu toe / ziet nu in dat [..]".quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijg je nog bonuspunten als je zelf ook moslim bent?
quote:Het kabinet wil het initiatiefwetsvoorstel van D66 om het beledigen van buitenlandse staatshoofden te schrappen uit de wet zo snel mogelijk behandelen.
Dat schrijft minister Ard van der Steur van Veiligheid en Justitie woensdag aan de Tweede Kamer.
Hij wil samen met de indiener van het voorstel, Kamerlid Kees Verhoeven, kijken of het voorstel "voorrang kan krijgen op de voorbereiding van een wetsvoorstel van de zijde van het kabinet".
Verhoeven ziet het voorstel van Van der Steur als een stap in de goede richting, zegt hij tegen NU.nl. Aan zijn initiatiefwet moeten nog de puntjes op de i worden gezet, waarna de D66'er het voorstel spoedig zal indienen; misschien wel deze week.
Had ik al gepost, speciaal voor jou. Nu nog ons eigen staatshoofd en het aparte artikel voor familieleden van het staatshoofd.quote:
Zeker waar. Ik ben daar nu al een tijdje mee bezig en ben in tussentijd gepromoveerd van iemand die 2 jaar of zijn bachelor deed naar iemand die 6 jaar over zijn bachelor doet.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:51 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik las ook ergens weer dat als je in Nederland in de makkelijk in de schijnwerpers wil komen je even iets kuts over moslims moet zeggen.
Carrièremove.
En dan nog de koning onttronen en gewoon een gezonde republiek worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had ik al gepost, speciaal voor jou. Nu nog ons eigen staatshoofd en het aparte artikel voor familieleden van het staatshoofd.
Dat vind ik persoonlijk dan weer niet zo nodig, maar vooruit.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En dan nog de koning onttronen en gewoon een gezonde republiek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |