En datquote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
Je weet dat een topic na 300 posts op slot gaat?
Domme kut, een topic gaat na 300 reacties automatisch op slot.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:01 schreef Barbie__ het volgende:
slotje!
mensen kunnen hier immers niet zonder hun vriendjes de moderators
Barbielijkjes?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:01 schreef spiritusbus het volgende:
Ts, zoek professionele hulp voordat de politie die babylijkjes op je zolder vindt.
hoe moet ik dat weten ? ik ben hier pas lid sinds 6-04quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
2 weken dus. Mooie tijd om weer te vertrekken.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:02 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten ? ik ben hier pas lid sinds 6-04
Misschien is het handig om eerst even een beetje na te denken en te vragen als je iets niet weet, voor je uit je digitale slofjes schiet.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:02 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je weet inderdaad niet zo veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:02 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Ja best maar ga dan niet janken als je voor lul staat.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef Barbie__ het volgende:
slotjes doen moderators dat zie ik toch zelf bij topics
hoe moet in in godsnaam weten dat na 300 berichten het automatisch sluit hebt niks met nadenken te maken
nogmaals ben geen computer nerd die deze hele site gaat lezen ?
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2016 10:06 schreef Barbie__ het volgende:
jullie gaan er van uit dat ik moet weten dat na 300 berichten het automatisch op slot gaat
waar is de logica ?
jullie kunnen zelf niet nadenken, ik ben geen computer nerd zoals jullie
Je ouders staan wel voor lul.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:06 schreef Barbie__ het volgende:
ik sta niet voor lul om iets wat totaal onlogisch is, ik kon het niet weten
Je had het gewoon in FB (nee niet Facebookquote:Op woensdag 20 april 2016 10:06 schreef Barbie__ het volgende:
ik sta niet voor lul om iets wat totaal onlogisch is, ik kon het niet weten
Domme kut.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:06 schreef Barbie__ het volgende:
jullie gaan er van uit dat ik moet weten dat na 300 berichten het automatisch op slot gaat
waar is de logica ?
Wie is 'ze'? En hoezo hoor jij daar niet bij?quote:Op woensdag 20 april 2016 09:58 schreef Barbie__ het volgende:
zonder hun vriendjes de moderators
zegt genoeg,
slotje
Jij ben vanaf nu mijn nieuwe favoriete bron van comedy relief, bedankt.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:06 schreef Barbie__ het volgende:
waar is de logica ?
ik vind dit wel een deel II waardig.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:59 schreef HPLC het volgende:
Dus als jij in Engeland spookrijdt gooi je dat ook op een gebrek aan logica?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:09 schreef Barbie__ het volgende:
Dit zal wel mannelijke logica zijn ?
vrouwen moeten vanzelfsprekend weten dat na 300 berichten een topic sluit en ze zijn computer nerds ?
Met een beetje intellect had je kunnen zien dat dit het geval is bij elk topic. 1 en 1 is twee.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef Barbie__ het volgende:
als jullie niet eens kunnen verklaren hoe ik in godnaam uit mij zelf moet kunnen weten dat na 300 berichten een topic sluit
dan zijn jullie dom, niet ik
Ja lezen en zelf dingen uitzoeken is echt voor nerds xDquote:Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef Barbie__ het volgende:
hoe moet in in godsnaam weten dat na 300 berichten het automatisch sluit hebt niks met nadenken te maken
verklaar het dan eens, hoe moet ik het in godsnaam weten, kan je niet domboquote:Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dus als jij in Engeland spookrijdt gooi je dat ook op een gebrek aan logica?
Manmanman, wat een ongelofelijke hoeveelheid domheid bezit jij.
Misschien eerst een beetje rondkijken hoe het hier werkt, zodat je niet vanuit onwetendheid hoeft te gaan janken dat je onrechtvaardig behandeld wordt?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:12 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
verklaar het dan eens, hoe moet ik het in godsnaam weten, kan je niet dombo
ik jank niet idioot! ik zeg dat omdat mijn topics met slotje door een moderator werd gedaan, leer een vrouw te snappenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:14 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Misschien eerst een beetje rondkijken hoe het hier werkt, zodat je niet vanuit onwetendheid hoeft te gaan janken dat je onrechtvaardig behandeld wordt?
Want de laatste post kwam van een moderator?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:15 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
ik jank niet idioot! ik zeg dat omdat mijn topics met slotje door een moderator werd gedaan, leer een vrouw te snappen
en kom dan praten
Tsk tsk, je kunt je toch ook wel uiten zonder onvriendelijk te worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Barbie__ het volgende:
ewaar staat dat ? ben geen computer nerd zoals jij
Prachtig ook, hoe ze het domme vrouwtje uithangt.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:17 schreef Copycat het volgende:
Deze TS. Ook zonder bold is ze wat thick.
1 zoekactie, de fok faq of vraag stellen in het feedbacktopic.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:12 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
Nu is de troll leuk genoeg geweest dude.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Barbie__ het volgende:
laten we eens een topic doen over, manne die een vrouw leren te snappen
wedden dat jullie niets snappen van vrouwen
het is makkelijk altijd maar zeggen vrouwen snappen niets,
maar jullie worden al klungelig en onzeker als jullie op een leuke vrouw moeten afstappen
Vrouwen zijn labiele schepsels. Eerder om bang van te worden.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Barbie__ het volgende:
maar jullie worden al klungelig en onzeker als jullie op een leuke vrouw moeten afstappen
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Barbie__ het volgende:
Ik snap inderdaad geen kut van mn vriendin, maar in tegenstelling tot bij jou heeft zij wel een iq boven de 50.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Barbie__ het volgende:
Vrouwen vallen ook niet te snappenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Barbie__ het volgende:
Meerdere vrouwen in dit topic vinden je ook een dom schepsel.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
dus nee, ik kan niet nadenken is hier geheel onterecht, en ik vind mij zelf niet dom, ik ben behoorlijk slim, maar mannen doen altijd maar alsof alles vanzelfsprekend is, totaal geen logica hebben ze
Vrouw zijnde vind ik jou ook erg dom. En een stomme troll.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
dus nee, ik kan niet nadenken is hier geheel onterecht, en ik vind mij zelf niet dom, ik ben behoorlijk slim, maar mannen doen altijd maar alsof alles vanzelfsprekend is, totaal geen logica hebben ze
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef jogy het volgende:
Meerdere vrouwen in dit topic vinden je ook een dom schepsel.
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouw zijnde vind ik jou ook erg dom. En een stomme troll.
Bij welk raam werk je vanavond, kom ik even langs.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
Vraag me af hoeveel vrouwen jaloers zullen zijn op jouw domheidquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
vrouwen vinden andere vrouwen dom uit jaloezie, zo zijn vrouwen
Ja ik ben enorm jaloers op je. Gewoon omdat.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
vrouwen vinden andere vrouwen dom uit jaloezie, zo zijn vrouwen
Ik vind het heel logisch dat je zo denkt. Knap staaltje Barbie_logica.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
je kan duizend keer mij dom noemen ik ben niet dom en gelukkig trek ik mij niets van aan en weet ik gelukkig beter en vind ik mannen écht domquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel vrouwen jaloers zullen zijn op jouw domheid
Dus mannen vind je kut en vrouwen vind je kut. Heb je misschien 18 katten thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
van vrouwen neem ik standaard niets serieus, dat is een en al jaloezie daar let ik niet eens op
Dat is jouw mening en dat respecteer ik.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
je kan duizend keer mij dom noemen ik ben niet dom en gelukkig trek ik mij niets van aan en weet ik gelukkig beter en vind ik mannen écht dom
Ik gok eigenlijk dat ts een man isquote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel vrouwen jaloers zullen zijn op jouw domheid
Misschien een zoöfiel?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus mannen vind je kut en vrouwen vind je kut. Heb je misschien 18 katten thuis?
er staat nergens kut ik heb het over hun logica van mannen en de jaloezie van vrouwen ?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus mannen vind je kut en vrouwen vind je kut. Heb je misschien 18 katten thuis?
Komt dat niet op hetzelfde neer?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat ts een man is
Of familie van sanasoufi.
Even testen:quote:Op woensdag 20 april 2016 10:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok eigenlijk dat ts een man is
Of familie van sanasoufi.
Dit zie ik zelden goed gebruikt worden op FOK!, chapeau.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouw zijnde vind ik jou ook erg dom. En een stomme troll.
Sta jij ook op tafel?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:29 schreef Barbie__ het volgende:
wat heeft dik met verstand te maken ? domme vraag
[serieuze mensen modus]quote:Op woensdag 20 april 2016 10:30 schreef Barbie__ het volgende:
moderators jullie vinden het leuker om te reageren en mij af te zeiken dan gewoon een slotje er op doen.
ik wist niet dat na 300 berichten de topic vanzelf op slot ging ik ben pas nieuw.. heb nog geen enkele verklaring gelezen waaruit blijkt dat ik het moest weten,..
dus , dan kan ik hier toch onmogelijk de trol zijn ??
Precies, gewoon eerst tieren en schreeuwen omdat je denkt dat je geslagen bent.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:30 schreef Barbie__ het volgende:
moderators jullie vinden het leuker om te reageren en mij af te zeiken dan gewoon een slotje er op doen.
ik wist niet dat na 300 berichten de topic vanzelf op slot ging ik ben pas nieuw.. heb nog geen enkele verklaring gelezen waaruit blijkt dat ik het moest weten,..
dus , dan kan ik hier toch onmogelijk de trol zijn ??
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 20 april 2016 10:36 schreef Barbie__ het volgende:
nee ik maakte een topic en ik hoopte dt er mensen serieus op reageren maar er komen altijd mensen op af die topics proberen te verpesten zoals bij klacht..
ik vraag ze vriendelijk naar een andere topic te gaan, dat willen ze niet,
Ik merk hetquote:
Leg mij eens uit waarom je zoveel waarde hecht aan andermans motieven.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:38 schreef Barbie__ het volgende:
wil je zo graag lezen dat ik mezelf dom noem of jaloers ?? ik snap het niet geeft het je voldoening of zo ?
leg het mij uit waarom je daar zoveel waarde aan hecht
waar scheld je zelf wel dan zoveel?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:38 schreef Barbie__ het volgende:
wil je zo graag lezen dat ik mezelf dom noem of jaloers ?? ik snap het niet geeft het je voldoening of zo ?
leg het mij uit waarom je daar zoveel waarde aan hecht
hmm sommige mensen zijn echt zo dom... troll of niet, ik moet erom lachenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik merk hetTopic beetje teruggelezen, moest hard lachen. Ik kan echter niet geloven dat mensen echt zo achterlijk zijn, derhalve zet ik in op een troll
Of TS is Mapima, dat kan ook nog.
enige die schelden ben jij en een paar andere hierquote:
Je maakt een fout, mensen wijzen je er op. Jij speelt de "ik ben vrouw en mannen zijn dom en begrijpen mij niet" kaart. Daarna nog "vrouwen die het mannen eens zijn, zijn jaloers"quote:Op woensdag 20 april 2016 10:41 schreef Barbie__ het volgende:
ik vind mij zelf niet het beste dat maken jullie er van en wat dan nog als iemand typt dat die zichzelf het beste vind , volgensmij niks nieuws voor je ?!
wat voegt het voor een waarde om te horen van die persoon dat het niet zo is ?
[..]
enige die schelden ben jij en een paar andere hier
leygens jij begon met schelden in het andere topic,jokkebrokquote:Op woensdag 20 april 2016 10:41 schreef Barbie__ het volgende:
ik vind mij zelf niet het beste dat maken jullie er van en wat dan nog als iemand typt dat die zichzelf het beste vind , volgensmij niks nieuws voor je ?!
wat voegt het voor een waarde om te horen van die persoon dat het niet zo is ?
[..]
en jij zit nog uren na te janken om dingen van uren terug, ook typisch mannelijk gedragquote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
leygens jij begon met schelden in het andere topic,jokkebrok
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:41 schreef Barbie__ het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef Barbie__ het volgende:
ewaar staat dat ? ben geen computer nerd zoals jij
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef Barbie__ het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:06 schreef Barbie__ het volgende:
waar is de logica ?
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:09 schreef Barbie__ het volgende:
Dit zal wel mannelijke logica zijn ?
vrouwen moeten vanzelfsprekend weten dat na 300 berichten een topic sluit en ze zijn computer nerds ?
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef Barbie__ het volgende:
als jullie niet eens kunnen verklaren hoe ik in godnaam uit mij zelf moet kunnen weten dat na 300 berichten een topic sluit
dan zijn jullie dom, niet ik
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:12 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:14 schreef Barbie__ het volgende:
mannen, die logica van jullie gebasseerd op lucht is serieus onzin,
vrouwen zijn geen computer nerds, we lezen niet de hele site,
ik ben al blij dat ik weet hoe ik een topic start en kan quoten, dat is genoeg
dus gaat niet op,
jullie kunnen niet nadenken
leer maar eens een vrouw te begrijpen daarna mag je pas zeggen dat ik nie kan nadenken
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:15 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
ik jank niet idioot! ik zeg dat omdat mijn topics met slotje door een moderator werd gedaan, leer een vrouw te snappen
en kom dan praten
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:20 schreef Barbie__ het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:22 schreef Barbie__ het volgende:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:24 schreef Barbie__ het volgende:
van vrouwen neem ik standaard niets serieus, dat is een en al jaloezie daar let ik niet eens op
oke ik maak een fout, jij wijst mij er op, wat heb ik er verder aan ?! of voel jij je daardoor beter als ik zou zeggen oke Voxs ik heb een fout gemaakt bla blaquote:Op woensdag 20 april 2016 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je maakt een fout, mensen wijzen je er op. Jij speelt de "ik ben vrouw en mannen zijn dom en begrijpen mij niet" kaart. Daarna nog "vrouwen die het mannen eens zijn, zijn jaloers"
tja..wij maken er niets van, dat doe je geheel zelf al.
Drie keer is scheepsrecht?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:45 schreef PeZu het volgende:
leygens jij begon met schelden in het andere topic,jokkebrok
Zoals jij bleef najanken bij het afpakken van je bold-tekst?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:46 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
en jij zit nog uren na te janken om dingen van uren terug, ook typisch mannelijk gedrag
Je komt dan in ieder geval niet meer over als een gillend speenvarken.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:46 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
oke ik maak een fout, jij wijst mij er op, wat heb ik er verder aan ?! of voel jij je daardoor beter als ik zou zeggen oke Voxs ik heb een fout gemaakt bla bla
Boeiend.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
Hoezo wordt er in deze oerslechte troll getrapt?
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:46 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
oke ik maak een fout, jij wijst mij er op, wat heb ik er verder aan ?! of voel jij je daardoor beter als ik zou zeggen oke Voxs ik heb een fout gemaakt bla bla
doe niet zo laag treurig generaliserend en ga wat leren en doe wat met je levenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:46 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
en jij zit nog uren na te janken om dingen van uren terug, ook typisch mannelijk gedrag
Who caresquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
ja maar das hier niet relevant nu en jij als man haalt dan ook weer ouwe koeien uit de sloot dus weer typisch mannelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals jij bleef najanken bij het afpakken van je bold-tekst?
Feitelijk doen we dus precies hetzelfde. Je roept deze reacties wel over jezelf uit door het openen van een topic zoals dit. Wat had je precies verwacht van dit topic?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:44 schreef Barbie__ het volgende:
ja ik noem iemand ook wel eens idioot of achterlijk omdat die zich dan ook zo gedraagt.
Gewoon jaloers omdat jouw topics nooit zo'n succes zijn geweestquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
wat kan mij het schelen als ik volgens jou overkom als een gillend speenvarken, voor mij heeft het geen waarde ? ik leef wel gewoon doorquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je komt dan in ieder geval niet meer over als een gillend speenvarken.
Dat zou al een eerste kleine verbetering zijn tegenover je huidige gedrag
124 reacties als succes zien!!quote:Op woensdag 20 april 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat jouw topics nooit zo'n succes zijn geweest
Dit is deeltje 2 al hèquote:Op woensdag 20 april 2016 10:52 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
124 reacties als succes zien!!!!!
En ik ben ook geen troll.
Godgloeiende 2 delen als succes zien.quote:
Omdat er verder niks is op fok.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
Jaja... post maar bewijsquote:Op woensdag 20 april 2016 10:53 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Godgloeiende 2 delen als succes zien.
Ik heb op mijn andere klonen al vaak 3 tot 5 delen gehaald.
Hopen dat er nog een vermakelijk topic komtquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
nee maar jij weet zeker wel heel veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je weet inderdaad niet zo veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al waar de TR-knop zit? Dan kan je zelf een slotje aanvragenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Barbie__ het volgende:
kan er dan nu op slotje op graag want dit was niet mijn bedoeling geweest nu weet ik dat na drie honderd berichten een topic automatisch op slot gaat zal je mij verder ook niet meer over horen klagen. ik kon het niet weten
geeft niet barbie. je bent nog maar nieuw hiero. en jammer dat zo veel mensen zo gemeen kunnen zijn hier.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Barbie__ het volgende:
kan er dan nu op slotje op graag want dit was niet mijn bedoeling geweest nu weet ik dat na drie honderd berichten een topic automatisch op slot gaat zal je mij verder ook niet meer over horen klagen. ik kon het niet weten
ik weet niet wat tr is nee ik weet niet eens waar ik zou kunnen opzoeken waar de uitleg staatquote:Op woensdag 20 april 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je al waar de TR-knop zit? Dan kan je zelf een slotje aanvragen
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
2 weken dus. Mooie tijd om weer te vertrekken.
gemeen is het alleen als het je laat kwetsen, het kwetst bij bij lange niet maar bedanktquote:Op woensdag 20 april 2016 10:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
geeft niet barbie. je bent nog maar nieuw hiero. en jammer dat zo veel mensen zo gemeen kunnen zijn hier.
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:59 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
ik weet niet wat tr is nee ik weet niet eens waar ik zou kunnen opzoeken waar de uitleg staat
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar jij weet zeker wel heel veel.jesus wat ben jij toch slim.
![]()
aplaus voor spiritus............![]()
![]()
![]()
![]()
bus.
![]()
![]()
Wie ben jij nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou wat een pareltjesquote:Op woensdag 20 april 2016 11:00 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
KLB / string in bilnaad :(
KLB / string in bilnaad :( DEEL 2
KLB / topics die ineens ergens anders over gaan
Kan de hele grote niet meer vinden. Weet de namen van mijn klonen even niet meer.
Magemaya tijden
nee dat snap ik. je moet je ook zeker niet laten kwetsen door deze gasten.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:00 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
gemeen is het alleen als het je laat kwetsen, het kwetst bij bij lange niet maar bedankt
je bent toch een mod ofzo!?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen in dit topic vinden je ook een dom schepsel.
Doe eens normaal tegen jogyquote:Op woensdag 20 april 2016 11:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je bent toch een mod ofzo!?(ook al is dat moeilijk te geloven)
sluit dit topic eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |