Ha! dat ga ik dus echt niet vertalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef Rozzje het volgende:
Если перевести это прямо сейчас я смеюсь моей задницы
Geen string dragen tijdens het fitnessen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:20 schreef magemaya het volgende:
hebben jullie hier misschien een oplossing voor?
vertaling= Als we vertalen nu ben ik lachend mijn ezelquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ha! dat ga ik dus echt niet vertalen
Ja, maar jij gebruikt google translate.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
vertaling= Als we vertalen nu ben ik lachend mijn ezel
echte onzin dus
dat is helaas geen optie, zou er wel een liniaal of potlood tussen kunnen doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen string dragen tijdens het fitnessen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:22 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat je zo hard onderuit gaat op die loopband dat je hamstring in je bilnaad schiet
jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, maar jij gebruikt google translate.
Super leuk om te doen tijdens de les.. Een meisje in de klas riep ooit oeehhhh toen ik mijn potlood het zwarte gat induwdequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:23 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat is helaas geen optie, zou er wel een liniaal of potlood tussen kunnen doen.
zal denk ik niet gebeuren, want ik ren bijna nooit op de loopband, en wanneer ik op de loopband ben zet ik hem op een heel laag standjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:22 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik hoop dat je zo hard onderuit gaat op die loopband dat je hamstring in je bilnaad schiet
pestkopquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Super leuk om te doen tijdens de les.. Een meisje in de klas riep ooit oeehhhh toen ik mijn potlood het zwarte gat induwde
ik ben een meisje,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:27 schreef UltraBrain het volgende:
Ik neem aan dat je een homo bent?
Je moet dus kiezen tussen wat andere homo's blijkbaar sexy vinden en wat lekker zit tijdens het sporten. Waar ligt je voorkeur? Ik heb begrepen dat homo's overal seks kunnen hebben dus waarom maak je het jezelf het zo moeilijk op de loopband?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |