Who caresquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
Hoezo wordt er in deze oerslechte troll getrapt?
ja maar das hier niet relevant nu en jij als man haalt dan ook weer ouwe koeien uit de sloot dus weer typisch mannelijkquote:Op woensdag 20 april 2016 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Zoals jij bleef najanken bij het afpakken van je bold-tekst?
Feitelijk doen we dus precies hetzelfde. Je roept deze reacties wel over jezelf uit door het openen van een topic zoals dit. Wat had je precies verwacht van dit topic?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:44 schreef Barbie__ het volgende:
ja ik noem iemand ook wel eens idioot of achterlijk omdat die zich dan ook zo gedraagt.
Gewoon jaloers omdat jouw topics nooit zo'n succes zijn geweestquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
wat kan mij het schelen als ik volgens jou overkom als een gillend speenvarken, voor mij heeft het geen waarde ? ik leef wel gewoon doorquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef HighLander het volgende:
[..]
Je komt dan in ieder geval niet meer over als een gillend speenvarken.
Dat zou al een eerste kleine verbetering zijn tegenover je huidige gedrag
124 reacties als succes zien!!quote:Op woensdag 20 april 2016 10:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat jouw topics nooit zo'n succes zijn geweest
Dit is deeltje 2 al hèquote:Op woensdag 20 april 2016 10:52 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
124 reacties als succes zien!!!!!
En ik ben ook geen troll.
Godgloeiende 2 delen als succes zien.quote:
Omdat er verder niks is op fok.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
Jaja... post maar bewijsquote:Op woensdag 20 april 2016 10:53 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Godgloeiende 2 delen als succes zien.
Ik heb op mijn andere klonen al vaak 3 tot 5 delen gehaald.
Hopen dat er nog een vermakelijk topic komtquote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef Magemelvin het volgende:
nee maar jij weet zeker wel heel veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je weet inderdaad niet zo veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je al waar de TR-knop zit? Dan kan je zelf een slotje aanvragenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Barbie__ het volgende:
kan er dan nu op slotje op graag want dit was niet mijn bedoeling geweest nu weet ik dat na drie honderd berichten een topic automatisch op slot gaat zal je mij verder ook niet meer over horen klagen. ik kon het niet weten
geeft niet barbie. je bent nog maar nieuw hiero. en jammer dat zo veel mensen zo gemeen kunnen zijn hier.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef Barbie__ het volgende:
kan er dan nu op slotje op graag want dit was niet mijn bedoeling geweest nu weet ik dat na drie honderd berichten een topic automatisch op slot gaat zal je mij verder ook niet meer over horen klagen. ik kon het niet weten
ik weet niet wat tr is nee ik weet niet eens waar ik zou kunnen opzoeken waar de uitleg staatquote:Op woensdag 20 april 2016 10:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je al waar de TR-knop zit? Dan kan je zelf een slotje aanvragen
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
2 weken dus. Mooie tijd om weer te vertrekken.
gemeen is het alleen als het je laat kwetsen, het kwetst bij bij lange niet maar bedanktquote:Op woensdag 20 april 2016 10:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
geeft niet barbie. je bent nog maar nieuw hiero. en jammer dat zo veel mensen zo gemeen kunnen zijn hier.
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:59 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
ik weet niet wat tr is nee ik weet niet eens waar ik zou kunnen opzoeken waar de uitleg staat
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee maar jij weet zeker wel heel veel.jesus wat ben jij toch slim.
![]()
aplaus voor spiritus............![]()
![]()
![]()
![]()
bus.
![]()
![]()
Wie ben jij nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nou wat een pareltjesquote:Op woensdag 20 april 2016 11:00 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
KLB / string in bilnaad :(
KLB / string in bilnaad :( DEEL 2
KLB / topics die ineens ergens anders over gaan
Kan de hele grote niet meer vinden. Weet de namen van mijn klonen even niet meer.
Magemaya tijden
nee dat snap ik. je moet je ook zeker niet laten kwetsen door deze gasten.quote:Op woensdag 20 april 2016 11:00 schreef Barbie__ het volgende:
[..]
gemeen is het alleen als het je laat kwetsen, het kwetst bij bij lange niet maar bedankt
je bent toch een mod ofzo!?quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen in dit topic vinden je ook een dom schepsel.
Doe eens normaal tegen jogyquote:Op woensdag 20 april 2016 11:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je bent toch een mod ofzo!?(ook al is dat moeilijk te geloven)
sluit dit topic eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |