Dit zie ik zelden goed gebruikt worden op FOK!, chapeau.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouw zijnde vind ik jou ook erg dom. En een stomme troll.
Sta jij ook op tafel?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 10:29 schreef Barbie__ het volgende:
wat heeft dik met verstand te maken ? domme vraag
[serieuze mensen modus]quote:Op woensdag 20 april 2016 10:30 schreef Barbie__ het volgende:
moderators jullie vinden het leuker om te reageren en mij af te zeiken dan gewoon een slotje er op doen.
ik wist niet dat na 300 berichten de topic vanzelf op slot ging ik ben pas nieuw.. heb nog geen enkele verklaring gelezen waaruit blijkt dat ik het moest weten,..
dus , dan kan ik hier toch onmogelijk de trol zijn ??
Precies, gewoon eerst tieren en schreeuwen omdat je denkt dat je geslagen bent.quote:Op woensdag 20 april 2016 10:30 schreef Barbie__ het volgende:
moderators jullie vinden het leuker om te reageren en mij af te zeiken dan gewoon een slotje er op doen.
ik wist niet dat na 300 berichten de topic vanzelf op slot ging ik ben pas nieuw.. heb nog geen enkele verklaring gelezen waaruit blijkt dat ik het moest weten,..
dus , dan kan ik hier toch onmogelijk de trol zijn ??
Welkom op Fok!quote:Op woensdag 20 april 2016 10:36 schreef Barbie__ het volgende:
nee ik maakte een topic en ik hoopte dt er mensen serieus op reageren maar er komen altijd mensen op af die topics proberen te verpesten zoals bij klacht..
ik vraag ze vriendelijk naar een andere topic te gaan, dat willen ze niet,
Ik merk hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |