Oh, werkt! Via TuneIn!quote:Op woensdag 20 april 2016 09:20 schreef Qunix het volgende:
Hmm, ik meld mij maar weer af... Kan niet kijken of luisteren. Graf site.
Iemand misschien een directe stream link zodat ik het kan openen in VLC?
Live vanuit sfeervol Almere?quote:
Tot 22.00uquote:Op woensdag 20 april 2016 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme die TT![]()
Wel genieten hoor, heel de dag Ekdomgod op die antenne.
Best day ever!
quote:
ik hoopte dat do zou komen slapenquote:Op woensdag 20 april 2016 10:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Paul komt ook langs voor een liveset!
Oh, wacht Radio 2.... Uhm... Tiny Little Bigband kunnen wel langskomen!
En dan stiekem roken... In tegen stelling tot vroeger zijn er nu nog meer camera's. Misschien zal ze het nog moeilijker vinden om te schuilen naast de koelkast. Misschien moet ze het dan IN de koelkast doen!quote:
Da's dan 3 euquote:
Ik heb wel wat tegen kanker. Ik ben iig niet voor kanker.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:28 schreef Djeez het volgende:
Ik zal blij zijn als de KWF-marathon weer afgelopen is. Manmanman, wat een baggermuziek vandaag!Ik heb niets tegen kanker, maar laat ze alsjeblieft normale muziek gaan draaien ipv die hipsterbagger
Jawel het mietje is er wel sinds 06.50uquote:Op donderdag 21 april 2016 06:54 schreef wolfrolf het volgende:
Tssss Ekdom het mietje is er vandaag niet.
Pieter zit er wel, BAAS
Oh sodemieterquote:Op donderdag 21 april 2016 06:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel het mietje is er wel sinds 06.50u
Montagne?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Gerard en Chiel aan het zingen samen😀
Damn, Ceequote:Op donderdag 21 april 2016 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist zonder te googlen wie je bedoelt.
Ik had dit toch niet hier gepost, hoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist zonder te googlen wie je bedoelt.
Ik zou het ook nooit toegegeven hebbenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had dit toch niet hier gepost, hoor.
Gerard heeft gisteren wel aan een stuk door gewerkt 16 uur.quote:Op donderdag 21 april 2016 07:00 schreef wolfrolf het volgende:
Oh sodemieter
Wat een baas![]()
Maar wel te laat
Mwah, vooral Radio 2 met soms 3FM tussen de middag.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:38 schreef Qunix het volgende:
De (ex-) 3FMmers hier volgen heden 2 radiostations tegelijk?
Ik luister alleen 3FM soms in het weekend of snachts, meer niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:38 schreef Qunix het volgende:
Het 3FM-topic gaat nog maar af en toe over de zender. Meestal over faxen en de tetten van Sheppard. Prima te volgen zonder te luisteren.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:38 schreef Qunix het volgende:
De Tetten van Sheppard.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Het 3FM-topic gaat nog maar af en toe over de zender. Meestal over faxen en de tetten van Sheppard. Prima te volgen zonder te luisteren.
Datquote:
Nee, want Prince is te vroeg gestorven. Als hij in oktober of november het loodje had gelegd, had hij met minstens drie nummers in de top 10 gestaanquote:Op vrijdag 22 april 2016 11:33 schreef Ferdo het volgende:
Ik gok dat Sometimes It Snows In April dit jaar een reuzensprong maakt in de Top2000...
Dat is onzin hij kan makkelijk met drie nummers in de top 2000 komen te staan. Stemmen van de top 2000 is pas in oktquote:Op vrijdag 22 april 2016 12:18 schreef Djeez het volgende:
Nee, want Prince is te vroeg gestorven. Als hij in oktober of november het loodje had gelegd, had hij met minstens drie nummers in de top 10 gestaan
Daarom juist. In november zijn de meesten de dood van Prince alweer vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2016 13:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is onzin hij kan makkelijk met drie nummers in de top 2000 komen te staan. Stemmen van de top 2000 is pas in okt
Ik denk het ook hoor. Ik gok rond plek 200, 1000 plekken winst dus.quote:Op vrijdag 22 april 2016 11:33 schreef Ferdo het volgende:
Ik gok dat Sometimes It Snows In April dit jaar een reuzensprong maakt in de Top2000...
Net toen onze oudste binnen kwam van school.Hij vond het wel mooi, maar had geen idee wie Prince was (is Prince z'n echte naamquote:
Als Ramses Shaffy niet in die stemweek was vertrokken, was 't effect misschien nog wat groter geweest voor Michael.quote:Op vrijdag 22 april 2016 15:05 schreef Ferdo het volgende:
Michael Jackson overleed trouwens ook niet echt op een strategisch handige datum qua Top2000. En zag vervolgens zijn aantal noteringen verdrievoudigen. En wat er al instond schoot omhoog. Sommige artiesten zijn van dat kaliber. Michael Jackson dus, Prince ook, en ook voor Bowie zal de Magere Hein-bonus wel zijn werk doen.
Jaquote:Op maandag 25 april 2016 08:04 schreef Cee het volgende:
Krijgen we nu twee weken lang Wout in de ochtend?Zet KidV daar in z'n eentje, die flapdrol voegt niks toe.
moest net moeite doen om niet achter het stuur in slaap te vallenquote:Op maandag 25 april 2016 08:04 schreef Cee het volgende:
Krijgen we nu twee weken lang Wout in de ochtend?Zet KidV daar in z'n eentje, die flapdrol voegt niks toe.
Superstar...quote:
quote:Op maandag 25 april 2016 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee vindt dit leuk.
Ik ook trouwens.
Als ik in de buurt van een radio was geweest, had het hier vol gestaan metquote:
Maakt niet uit wie er zingt in dat programma , t is altijd tenenkrommendquote:Op maandag 25 april 2016 14:09 schreef Bronson het volgende:
Dit nummer doet mij tegenwoordig enkel nog denken aan de belachelijk slechte versie van het programma 'Het mes op tafel'.
Zelden zoiets vals gehoord.![]()
Zeker omdat die Mylou er zo quasie geil met dr hoofd zat te bangen.
Dat ook.quote:Op maandag 25 april 2016 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie er zingt in dat programma , t is altijd tenenkrommend
quote:
Hoeveel zal die man er nodig hebben om zijn neus te snuiten?quote:
'T Is couplete chaosquote:Op maandag 25 april 2016 15:36 schreef Cee het volgende:
Bestaat dit nummer nu alleen uit refreintjes en bruggetjes?
Wat voor plaat was 't?quote:Op maandag 25 april 2016 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn verzoekje is toch zo'n 8 seconden gedraaid vandaag,
Geen slechte score.
t was gelijk aan 't begin van 't oetetakka verhaal, toen heb ik Blue Swede - Hooked on a feeling 'aangevraagd'.quote:
Weet ik niet meerquote:Op maandag 25 april 2016 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
t was gelijk aan 't begin van 't oetetakka verhaal, toen heb ik Blue Swede - Hooked on a feeling 'aangevraagd'.
Corné heeft toen t begin nog laten horen als ware een Ally MacBeal dingetje.
Wanneer?quote:Op dinsdag 26 april 2016 07:52 schreef Bronson het volgende:
Godsamme, Fred van Leer ook al bij Radio 2?
Fredquote:Op dinsdag 26 april 2016 07:52 schreef Bronson het volgende:
Godsamme, Fred van Leer ook al bij Radio 2?
Knetterhard meegezongen. Was leuk!quote:
en dat terwijl Mylou prima kan zingen. gemaakt vals zingen is ook een kunstquote:Op maandag 25 april 2016 14:09 schreef Bronson het volgende:
Dit nummer doet mij tegenwoordig enkel nog denken aan de belachelijk slechte versie van het programma 'Het mes op tafel'.
Zelden zoiets vals gehoord.![]()
Zeker omdat die Mylou er zo quasie geil met dr hoofd zat te bangen.
ik klonk gisteravond toch minder zat al zeg ik het zelf.quote:
jaaaaa, dat was ook zo'n idiootquote:Op donderdag 28 april 2016 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deed me denken aan Joep van de Klaagbox van Spijkerman
Nee, hij komt wel uit Tilburg.quote:Op donderdag 28 april 2016 14:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaaaa, dat was ook zo'n idioot
'Dit is Joep, uit Tilburg'
Komt Stenders niet uit Tilburg
Bij Bert Haandrikman. Ik heb dit programma niet gehoord. Was namelijk niet thuis.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:47 schreef Nizno het volgende:
Kwam ik zomaar ineens met mn naam op de radio omdat ik Kamahl had geappt
En verder vind ik de topsong en deze kermisganger beiden baggernummers!
Nog effe een kwartiertje wachten, dan wordt Tilburg nog briljanter.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, hij komt wel uit Tilburg.
Alleen maar briljante mensen daar.
ja klopt, had gisteren geen zin in tv dus voor de verandering radio2 de hele dag eens aan gehad. Bert valt me nog niet eens tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 08:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij Bert Haandrikman. Ik heb dit programma niet gehoord. Was namelijk niet thuis.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog effe een kwartiertje wachten, dan wordt Tilburg nog briljanter.
twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 11:12:11Zeven presentatoren bij BNN-VARA afgelopen jaar boven Balkenendenorm: https://t.co/SBD3Y1DnBQ reageer retweet
quote:Gerard Ekdom, die door zijn overstap naar NPO Radio 2 ook de overstap maakte van AVROTROS naar BNN-VARA, begon in september 2015 voor de omroep. Ekdom kreeg afgelopen jaar ¤96.000 bij BNN-VARA. Indien het bedrag van vorig jaar een vast gemiddelde is, zou de Radio 2-presentator ¤288.000 per jaar verdienen.
quote:Marc Adriani, algemeen directeur en presentator van ‘Het Platenpaleis’ op Radio 2, verdiende afgelopen jaar ¤186.975. Door zijn bestuursfunctie valt Adriani niet onder de ‘bezoldiging of ontslaguitkering niet-topfunctionarissen’.
Hoe komt BNNVARA aan al die poen??quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 11:12:11Zeven presentatoren bij BNN-VARA afgelopen jaar boven Balkenendenorm: https://t.co/SBD3Y1DnBQ reageer retweet
[..]
Ik vind het in het geval van Ekdom absoluut niet vreemd dat hij zoveel zou verdienen. Hoeveel kritiek ik ook op hem heb, hij trekt wel luisteraars en daarmee adverteerders. En dat levert weer geld op voor de NPO.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:radiofreak twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 11:12:11Zeven presentatoren bij BNN-VARA afgelopen jaar boven Balkenendenorm: https://t.co/SBD3Y1DnBQ reageer retweet
[..]
Weet je dat het lied van Kamahl 41 jaar oud is? ! Hij kwam in 1975 uit en heeft 7 weken op nummer 1 gestaan in de top 40. Hans van Hemert Nederlands producer en zoon van Regisseur Willy van Hemert heeft het lied geschreven en gecompeneerd.quote:Op vrijdag 29 april 2016 10:08 schreef Nizno het volgende:
ja klopt, had gisteren geen zin in tv dus voor de verandering radio2 de hele dag eens aan gehad. Bert valt me nog niet eens tegen.
Ging over het nummer met de laagste mannenstem.
Uiteindelijk ging de koptelefoon helaas naar de stemmer voor Crash Test Dummies met MMM MMM MMM MMM.
Waarbij ik de olifant van Kamahl egwel lager vindt.
Lieverd maar daar zitten wel goeie presentatoren voor zowel tv als radio😊.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe komt BNNVARA aan al die poen??
Juist!!! UIT MIJN PORTEMONNEE!!!
neuj, maar ik weet wel dat het een lage stem isquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Weet je dat het lied van Kamahl 41 jaar oud is? ! Hij kwam in 1975 uit en heeft 7 weken op nummer 1 gestaan in de top 40. Hans van Hemert Nederlands producer en zoon van Regisseur Willy van Hemert heeft het lied geschreven en gecompeneerd.
Ja klopt ik weet niet meer waar hij vandaan komt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:00 schreef Nizno het volgende:
neuj, maar ik weet wel dat het een lage stem is
quote:
Heb jij er niet eentje gekregen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geven ze die radio 2 apps weg bij de Sociale werkplaats ofzo?
Neuhquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb jij er niet eentje gekregen dan?
Nee, 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2016 14:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Is Gerard maandag weer? Heb namelijk vanochtend geen radio aan gehad.
#FMLquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:16 schreef ChatGirl het volgende:
Radio aanzetten en Kensington horen. Timing weer.
Moet ik nog zien. Ik wacht wel op de dvd rip.quote:
BrRip is al uitquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik nog zien. Ik wacht wel op de dvd rip.
Ligt eraan wat je wil horen.quote:
Fatsoenlijke muziek. Dus niet de nieuwe single van Beyonce.quote:
Als je door een paar Nederlandse kaskrakers heen kan komen wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fatsoenlijke muziek. Dus niet de nieuwe single van Beyonce.
Nee dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je door een paar Nederlandse kaskrakers heen kan komen wel.
Nouja tis er 1 per uur ofzoquote:Op maandag 2 mei 2016 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat gaat hem niet worden.
Ik kom wel na 14 uur.
Ik wacht ook met spanning om het Tante Riki alarmquote:
Is dat de zus van Tante Cor?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht ook met spanning om het Tante Riki alarm
Ik had ondertussen de radio al helemaal opgegeven. Ik hoorde voor de 2e keer Beyonce voorbij komen en ik vond het genoeg.quote:
is dat die gozer met zn kutkermis?quote:
Het zit hem niet mee op de kermis idd...quote:Op maandag 2 mei 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
is dat die gozer met zn kutkermis?
Eensquote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Cee het volgende:
[..]
2 weken geleden de Topsong. Best een leuk nummer.
Ik vind het een vrij vervelend liedje, beetje gemaakt kleinkunst achtig. Dat wat jullie bij Eefje (quote:Op maandag 2 mei 2016 14:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zit hem niet mee op de kermis idd...
[..]
Eens.
Die waren wel echt debiel slecht trouwens. Bush vind ik ook nog wel lachen, hoewel ook niet echt goed.quote:
En die luistert lekker niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speciaal voor muis de nieuwe Beyonce.
Nouja het is vooral dat deze man absoluut niet zingen kon.quote:
Ik vind het juist erg lijken, qua sfeer, op Abel - Onderweg....quote:Op maandag 2 mei 2016 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij vervelend liedje, beetje gemaakt kleinkunst achtig. Dat wat jullie bij Eefje () hebben heb ik bij hem
Niets mis met een banjo. Tenzij M&S hem gebruiken.quote:
Ik mis het gifje.quote:
En best wel in een bazenuitvoering.quote:
You are happy when Wouter goes?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef Cee het volgende:
Oké oké oké mooi mooi mooi dankjewel dankjewel. Radio gaat uit uit uit.
Die had ik al in tijden niet meer gehoord zeg.quote:
Als je erop gaat letten, is het idd uiterst vervelend...quote:Op maandag 2 mei 2016 16:03 schreef Cee het volgende:
Oké oké oké mooi mooi mooi dankjewel dankjewel. Radio gaat uit uit uit.
Ik wil het even met je hebben over....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je erop gaat letten, is het idd uiterst vervelend...
Rubbereend vindt dit leuk.quote:
Stomme bliepjesmuziek idd.quote:
Van Der Goes tweet ook zoals ie praat.twitter:woutervdgoes twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 14:12:38Het leven is mooi. #FamilyGuy #netflix https://t.co/5clzo0csHX reageer retweet
Seizoen 13 van Family Guy... Smaak heeft ie niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van Der Goes tweet ook zoals ie praat.twitter:woutervdgoes twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 14:12:38Het leven is mooi. #FamilyGuy #netflix https://t.co/5clzo0csHX reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |