Me First & The Gimme Gimmes hebben deze ook leuk gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dolly zal toch altijd 2 punten voorhebben op deze versie.
klopt, maar daar krijg ik zere ogen van...quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zaak is nog hangende.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog eens in de kroeg gehangen met die gastenquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Me First & The Gimme Gimmes hebben deze ook leuk gedaan
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar daar krijg ik zere ogen van...
dus doe mij dezemaar
Da's hogere wiskunde, dat snap ik niet hoorquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor elke extra centimeter lichaamslengte heeft Kanye West dubbel zo veel ego als Prince.![]()
KLB / Kanye West
Moet je niet zo dichtbij staan dat die tepels in je ogen prikken ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar daar krijg ik zere ogen van...
dus doe mij dezemaar
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je niet zo dichtbij staan dat die tepels in je ogen prikken ook
en dan zeg jij iets over mijquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Moet je niet zo dichtbij staan dat die tepels in je ogen prikken ook
Spoonie G?quote:
Ja, ik geef gewoon advies hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:16 schreef Karzai het volgende:
het begon natuurlijk allemaal in new york tegenwoordig rappen de eskimo;s in groenland zelfs
Kurtis Blow?quote:
Mostafa uit Heemskerk denkt waarschijnlijk ook dat ie kan rappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:16 schreef Karzai het volgende:
het begon natuurlijk allemaal in new york tegenwoordig rappen de eskimo;s in groenland zelfs
Die moederneuzende eskimo's ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:16 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die moederneuzende eskimo's ook
Of zijn grote inspiratie, Danny Boy.quote:
House Of Painquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of zijn grote inspiratie, Danny Boy.
edit: ohnee dat was gebaseerd op Joe Bataan
geen idee roxanne shantequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dit die Roxanne maar dan niet de Real Roxanne?
quote:Kurtis Blow’s 1984 single (lyrics by William “Billy-Bill Waring) is a high-spirited ode to his favorite sport and its star players. We’re gonna go ahead and pretend that the Lil Bow Wow version of this song never happened
Ja, diequote:
Treasure Trovequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Owww yeah hier is veel van gepakt ja.
En Snoop Doggy Dogg - Lodi Dodiquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Deze is geinig
DOet me denken aan Mr Dobalina, mr Bob Dobalina
jij ookquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
Ik ga er vandoor, nog een fijne avond allemaal.
Slaap lekker voor straks Annaghquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
Zus!quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:35 schreef Annagh het volgende:
weer wat warmer geworden Mad ?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bezig daarmee.
Gloeiende oren, maar warme pastechi's meegenomen vanuit het stadion...
Vorig jaar in het voorprogramma van de Prodigy nog gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Public Enemy. Ware meesters zijn het.
Symph heeft weer gezongenquote:
Die concertbezoeken van je, mèn!quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar in het voorprogramma van de Prodigy nog gezien.
Lekker hoor...
Binnenkort Jeff Lynne's ELO...quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die concertbezoeken van je, mèn!
Hier ook. Groot gevoel voor ritme in zang en muziek, lekkere samples, goede teksten. Die nummers zijn gewoon 'af'.quote:
Ik ben gek op live muziek.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dan heb ik het al opgemaakt aan andere zaken.Daar ga je zó genieten.
Is dat een beetje aan te horen?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op live muziek.
Neem het meeste ook op met 2 microfoontjes en een digitale recorder...
Ja hoor, beetje afmixen soms, maar prima te doen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat een beetje aan te horen?
nicequote:Op dinsdag 19 april 2016 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op live muziek.
Neem het meeste ook op met 2 microfoontjes en een digitale recorder...
dat je zoiets zou gaan zeggenquote:
Had ook kunnen zijn om wat samples te bakken of iets dergelijks. Deed ik vroeger wel van zelf opgenomen buitengeluiden. Maar het is dus van goede kwaliteit. Leuke hobby.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje afmixen soms, maar prima te doen.
Anders zou ik het niet doen...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bezig daarmee.
Gloeiende oren, maar warme pastechi's meegenomen vanuit het stadion...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |