![6CDqqxV.jpg]()
Ik heb sowieso al niks met hiphop en al die iets te hard omhooggevallen rappers zonder muzikaal gevoel. Maar eentje spant momenteel toch wel de kroon:
Kanye West.
Die vent is echt gewoon compleet geschift. Er zijn twee mogelijkheden: of hij was
altijd al gestoord, of de roem is hem naar z'n hoofd gestegen.
De tekenen waren er al een tijdje. Hij vergeleek zichzelf met God en Jezus, vergelijkt zijn muzikaliteit (die vooral bestaat uit het samplen van andermans nummers) met Beethoven, vindt zichzelf een grotere ster dan Michael Jackson en noemt zichzelf de grootste rockster ooit:
Geniaal: 'rocker' Kanye West te kijk gezetOp Twitter gedraagt hij zich als een kleuter:
Kanye West schopt stennis op TwitterDe hoes van z'n nieuwe album, dat steeds weer wordt uitgesteld - of toch niet - of toch wel - ziet er zo uit:
![SkUValt.jpg]()

x 1.000
En tijdje terug heette het nog
Swish en had het nog niet de helft van de tracks:
Bescheiden Kanye maakt 'beste plaat aller tijden'O ja, het "unieke talent" wil ook nog president van de VS worden:
Kanye West: ik wil president worden in 2020
En dan deze week dit:
Blutte Kanye smeekt Mark Zuckerberg om een miljard
Een schuld van 53 miljoen dollar; net zo veel als het inkomen van 13.600
African-American huishoudens.

x 10.000

x 100.000

x 1.000.000
Ik zet er maar een punt achter, anders ben ik morgen nog met deze OP bezig. Deze idioot wordt serieus genomen en door miljoenen fans aanbeden. Dat terwijl hij eerder thuishoort in een gesloten inrichting. Vind niet alleen ik, maar vindt ook deze songwriter die hem goed kent:
Songwriter Kanye stopt: hij heeft hulp nodigKlacht: Kanye West