Haha ja. Ziet er uiterst merkwaardig uit van die Arabische teksten op een voor de rest Duitse website. Gelukkig is de NOS nog niet zover heen.quote:
De 4-2 versie in oktober was nog wel leuk.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wedstrijden tussen BVB en Bayern zijn laatste jaren zelden echt vermakelijk. Jammer genoeg. Maar we gaan het meemaken
twitter:Zizouology twitterde op donderdag 21-04-2016 om 15:57:01BREAKING: Borussia Dortmund will make a ¤25m bid for Gabigol in coming days. It's confirmed by a club official to journalist Jorge Nicola. reageer retweet
En ze doen ook al mee met Liverpool in de strijd om Ousmane Dembele.quote:Op donderdag 21 april 2016 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Zizouology twitterde op donderdag 21-04-2016 om 15:57:01BREAKING: Borussia Dortmund will make a ¤25m bid for Gabigol in coming days. It's confirmed by a club official to journalist Jorge Nicola. reageer retweet
quote:De langverwachte rentree van centrale verdediger Jérôme Boateng bij Bayern München is nabij. "Ik zit nu op 90 procent", zei de Duitse international over zijn fitheid. Door een spierscheur ontbrak Boateng sinds eind januari bij Bayern, dat nog op drie fronten in strijd is om de hoofdprijs (Champions League, Bundesliga en Duitse beker).
Boateng (27) hoopt sowieso woensdag tegen Atlético Madrid in de halve finales van de Champions League weer van de partij te zijn. "Die wedstrijd is mijn doel", liet hij weten. "Maar ik wil absoluut geen risico nemen. Ik wil niet opnieuw maandenlang aan de kant staan. Ik wil eerst weer 100 procent vertrouwen hebben in mijzelf en mijn lichaam. Dan zal ik er weer staan."
1 2 3 4 5 6 7 | 1. Bayern CL 30 25 3 2 78 72-14 2. Dortmund CL 30 22 5 3 71 72-30 3. Leverkusen 30 15 6 9 51 47-33 4. Hertha BSC 30 14 7 9 49 40-36 5. Mön'gladbach 30 14 3 13 45 59-47 6. FSV Mainz 30 13 6 11 45 42-39 7. Schalke 04 30 13 6 11 45 41-43 |
Gelukkig is het een finale.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wedstrijden tussen BVB en Bayern zijn laatste jaren zelden echt vermakelijk. Jammer genoeg. Maar we gaan het meemaken
quote:Robben needs a miracle to face Atletico - Guardiola
The Bavarians boss says it is very unlikely that the Dutchman will participate in Wednesday's Champions League clash with Diego Simeone's men at the Vicente Calderon
Bayern Munich head coach Pep Guardiola says injured winger Arjen Robben "will need a miracle" if he is to play a part in the first leg of his side's Champions League semi-final tie with Atletico Madrid.
Robben has been out of action since the goalless draw with Borussia Dortmund on March 5 due to an adductor problem.
Bayern face Hertha Berlin before locking horns with Atletico next week and Guardiola says Robben, as well as Jerome Boateng - who has not featured since January because of a groin injury - are both definitely ruled out of their side's trip to the Olympiastadion.
The Spaniard has confirmed both are making good progress on their respective injuries but while he admits Boateng has a chance of being available for selection against Atletico, the former Barcelona boss is less optimistic about Robben's chances.
"Boateng is not an option for the game against Hertha," Guardiola said at a news conference. "It's up to him to decide when he is ready.
"Robben is not an option for Hertha, either. He would need a miracle to be ready for the match against Atletico."
quote:Lahm blijft thuis voor mogelijk kampioensduel Bayern
Bayern München rekent er niet op dat het zaterdag al kampioen wordt. Trainer Pep Guardiola laat daarom ook zijn aanvoerder Philipp Lahm thuis.
Bayern München kan zaterdag de 26ste Duitse titel bemachtigen als het zelf wint van Hertha BSC én nummer twee Borussia Dortmund tegelijkertijd niet thuis geeft bij VfB Stuttgart.
Maar in Beieren is dat scenario weggezet als zeer onwaarschijnlijk. Tekenend is dat Lahm de wedstrijd in Berlijn mag laten lopen om zich in alle rust voor te bereiden op de Champions League-halve finale tegen Atlético Madrid van woensdag. Sterker nog, Guardiola neemt slechts zeventien man mee naar de Duitse hoofdstad.
De Spaanse coach ziet het niet gebeuren dat Lahm ontbreekt bij de kampioenswedstrijd. 'Borussia Dortmund zal winnen in Stuttgart. We hebben nog twee overwinningen nodig. We nemen het stap voor stap. Als we zaterdag winnen, dan is het bijna voorbij.'
Jérôme Boateng is waarschijnlijk wel van de partij als Bayern zich volgende week verzekert van de titel. De centrale verdediger is hersteld van een spierblessure, die hem sinds januari aan de kant heeft gehouden. Hoewel hij vrijdag de afsluitende groepstraining doorstond, is een rentree in Berlijn volgens Guardiola niet aan de orde.
Het was een kutgoal.quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, net de goal gemist
[..]
wel een beetje geprikkeld na zijn vroege wissel laatst
Hij heeft bedankt toch?quote:Op zaterdag 23 april 2016 16:48 schreef Bolasie het volgende:
Ribéry is ook sterk bezig trouwens sinds zijn blessure, zo net voor de Euro's. Al blijft de vraag of ie meegaat ofc.
En Hertha is een goede ploeg. Nog altijd in strijd om rechtstreeks ticket naar de CL.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Bayern en 1-0 is een gouden combinatie
Gaan ze niet halen, volgende week moeten ze uit tegen Bayer dus de derde plek kunnen ze wel vergeten. Zie Bayer straks ook wel gewoon winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Hertha is een goede ploeg. Nog altijd in strijd om rechtstreeks ticket naar de CL.
Zegt genoeg over die competitie momenteel.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:50 schreef TvhN het volgende:
Ongelofelijk dat zo'n matige ploeg gewoon 4de staat.
Buiten Dortmund en Bayern, vind ik eigenlijk alleen Leverkusen en Gladbach bij vlagen leuk spelen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zegt genoeg over die competitie momenteel.
ik vind Leverkusen ook niet zo geweldig meer eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:53 schreef TvhN het volgende:
[..]
Buiten Dortmund en Bayern, vind ik eigenlijk alleen Leverkusen en Gladbach bij vlagen leuk spelen.
KJH kom maar thuis.quote:Op zaterdag 23 april 2016 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Hef Schalke maar op , kansloze grafclub
Doei Lordtwitter:SkySportNewsHD twitterde op maandag 25-04-2016 om 14:30:51Der VfL Wolfsburg hat den Vertrag mit Stürmer Nicklas Bendtner aufgelöst. #ssnhd https://t.co/YdL1W2Btrg reageer retweet
Zo spannend moet bij ons in de toekomst de Eerste divisie ook worden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Als Freiburg komende vrijdag uit wint bij Paderborn zijn ze zeker van promotie naar de Bundesliga.
De nummer 2 RB Leipzig (:r) heeft 4 punten voorsprong op de nummer 3 Nurnberg met nog 3 wedstrijden te spelen.
RB speelt thuis tegen Bielefeld (zou geen probleem mogen zijn) en Nurnberg gaat op bezoek bij Braunschweig.
Grote kans dat dit weekend de eerste drie plekken geheel zijn ingevuld en we ook al weten wie de play-off gaat spelen tegen de nummer 16 uit de Bundesliga.
Ook onderin is het spannend. Voor twee degradatieplekken en een play-off plek komen nog 5 teams in aanwerking.
MSV Duisburg heeft met 25 punten de slechtste papieren.
SC Paderborn (28), 1860 Munchen (28), FSV Frankfurt (29) en Fortuna Dusseldorf (29) moeten ook vrezen.
Komend weekend de absolute derby-kraker onderin tussen Duisburg en Dusseldorf.
Mjah. Geloof er geen reet van. Hoeveel teams gaan er degraderen, eentje toch? Of komt er ook nog een play-out ?quote:Op dinsdag 26 april 2016 12:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zo spannend moet bij ons in de toekomst de Eerste divisie ook worden.
Dit vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 15:41 schreef Bolasie het volgende:
Hummels waarschijnlijk (terug) naar Bayern. Heeft nog een contract voor een jaar en de voorzitter van Bayern heeft bevestigd dat er al contact is.
#weerBVBleegkopen
Volgens Stijn kopen ze BVB niet leegquote:Op dinsdag 26 april 2016 15:41 schreef Bolasie het volgende:
Hummels waarschijnlijk (terug) naar Bayern. Heeft nog een contract voor een jaar en de voorzitter van Bayern heeft bevestigd dat er al contact is.
#weerBVBleegkopen
Naja Mats begrijp ik nog wel, was natuurlijk een tijdje terug van Bayern. Desondanks blijft het toch weer jammer dat er waarschijnlijk weer een BVB -> Bayern transfer gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Stijn kopen ze BVB niet leeg
Dit is toch al 30 jaar zo. Die toten hosen schreven er zelfs een mooi nummer overquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:27 schreef gijsman het volgende:
Rotop dus met je mia san mia shit kut Bayern, ga lekker andere clubs leeg kopen ipv je concurrentie
quote:Ondanks een doorlopend contract tot medio 2017 wil trainer Ralph Hasenhüttl na dit seizoen vertrekken bij FC Ingolstadt. De 48-jarige Oostenrijker zou een akkoord hebben bereikt met RB Leipzig, dat dicht bij promotie is naar de Bundesliga.
....knip....
Rangnick blijft wel als technisch directeur.quote:Op woensdag 27 april 2016 06:24 schreef Idisrom het volgende:
RB Leipzig gaat ondanks de waarschijnlijke promotie naar de Bundesliga verder met een andere caoch.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dere-uitdaging.dhtml
[..]
http://www.bvb.de/News/Ue(...)oechte-BVB-verlassenquote:Abwehrspieler Mats Hummels hat Borussia Dortmund seinen Wunsch mitgeteilt, den Klub im Sommer verlassen und sich zur kommenden Saison dem Ligakonkurrenten FC Bayern München anschließen zu wollen.
Borussia Dortmunds Geschäftsführung hat daraufhin entschieden, einen solchen Wechsel davon abhängig zu machen, ob Bayern München Borussia Dortmund ein dem außerordentlichen Stellenwert des Spielers entsprechendes, äußerst werthaltiges Angebot unterbreiten wird. Bislang hat Bayern München noch kein Angebot abgegeben.
Vorsorglich wird darauf hingewiesen, dass mit Mats Hummels – wie derzeit auch mit allen anderen Spielern von Borussia Dortmund – keine Ausstiegsklausel vereinbart wurde und der Spieler folgerichtig bis zum 30. Juni 2017 an Borussia Dortmund gebunden ist.
Eine Ad-hoc-Mitteilung mit gleichlautendem Inhalt hat die börsennotierte Borussia Dortmund GmbH & Co. KGaA vor wenigen Minuten versandt.
Ik ben voor de zebras, dusseldorf vind ik een neplcub met hun ESPRIT arena.quote:Op dinsdag 26 april 2016 13:12 schreef XL het volgende:
Düsseldorf uit naar Duisburg en thuis tegen Frankfurt, daar moeten ze zich veilig kunnen spelen. Het zou veel te zonde zijn als Düsseldorf gaat degraderen.
Omdat ze een groot stadion hebben? Prachtige sfeer in dat stadion hoor. Zeker toen ze bundesliga speelden en het ook vol zat.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben voor de zebras, dusseldorf vind ik een neplcub met hun ESPRIT arena.
Bizar verschil dan, 1. liga vol en 2. liga im durschnitt nog niet eens halfvol.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:13 schreef XL het volgende:
[..]
Omdat ze een groot stadion hebben? Prachtige sfeer in dat stadion hoor. Zeker toen ze bundesliga speelden en het ook vol zat.
Had net die samenvatting gezien van Paderborn - Freiburg, wat heeft Paderborn een stel koekenbakkers achterin staan zegquote:Op vrijdag 29 april 2016 21:26 schreef Idisrom het volgende:
Van de beide degradanten van vorig jaar is SC Freiburg nu weer gepromoveerd met nog 2 wedstrijden te gaan. Paderborn staat nu echter onderste.
Düsseldorfer... Glamour is belangrijker, in de bundesliga zit het weer gewoon vol als ze het weer eens mochten halen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Bizar verschil dan, 1. liga vol en 2. liga im durschnitt nog niet eens halfvol.
Haha, dat sowieso. Denk ook dat veel mensen in NRW gewoon rondreizen in de regio om voetbal op het hoogste niveau te zien, zit toch gratis reizen in het kaartje. Wel een beetje nep, maar goed 1. liga is nu toch ver weg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Düsseldorfer... Glamour is belangrijker, in de bundesliga zit het weer gewoon vol als ze het weer eens mochten halen.
VFL Bochum trekt ook te weinig toeschouwers om aanspraak te kunne maken op een plaatsje in de Bundesliga.quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:27 schreef XL het volgende:
[..]
Düsseldorfer... Glamour is belangrijker, in de bundesliga zit het weer gewoon vol als ze het weer eens mochten halen.
.quote:Bild | Dortmund want Niklas Süle to replace Mats Hummels and Mahmoud Dahoud to replace İlkay Gündoğan this summer
Die zitten in de BL ook gewoon iedere week vol.quote:Op zaterdag 30 april 2016 07:52 schreef Idisrom het volgende:
[..]
VFL Bochum trekt ook te weinig toeschouwers om aanspraak te kunne maken op een plaatsje in de Bundesliga.
Laten we hopen dat Tasci speelt, dan is dat goed mogelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:58 schreef XL het volgende:
Ben benieuwd naar Gladbach vandaag. Het zou wel heel gaaf om daar de positieve balans tegen bayern door te trekken en het uitwedstrijden probleem op te lossen!
Volgens kicker wordt het dit:quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Tasci speelt, dan is dat goed mogelijk.
Boateng basis.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens kicker wordt het dit:
Neuer
Rafinha, Boateng, Benatia, Bernat
Kimmich, Rode
Coman, Götze, Costa
Müller
Ja, maar dinsdag natuurlijk niet hé. Pep gaat niet het risico nemen om hem juist tegen Atletico op te stellen.quote:
Ik weet niet hoe Pep denkt, helaas.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, maar dinsdag natuurlijk niet hé. Pep gaat niet het risico nemen om hem juist tegen Atletico op te stellen.
De enige keer dat hij uitgebluste en onzinnige beslissingen maakte, was in het seizoen 2011/12 met Barcelona.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Pep denkt, helaas.
Doet hij toch op het eind van elk seizoen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige keer dat hij uitgebluste en onzinnige beslissingen maakte, was in het seizoen 2011/12 met Barcelona.
Help me even mee. Wanneer?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef XL het volgende:
[..]
Doet hij toch op het eind van elk seizoen?
''Aan het einde van elk seizoen''quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bayern Munchen 0
Real Madrid 4
Jij vraagt een voorbeeld, hier heb je een voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Aan het einde van elk seizoen''
2x halve finale champions league raar afgedroogd.quote:
Tegen Real Madrid had hij meer kunnen doen, tegen Barcelona was er simpelweg niets aan te doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:55 schreef XL het volgende:
[..]
2x halve finale champions league raar afgedroogd.
Goh, omdat hij B-elftallen opstelt en zijn teams spaart voor de Champions Leaguequote:Na de titel altijd veel verliespartijen.
Hij breekt het ritme van mijn spelers. Wat denk je dat de pers met hem doet als hij vandaag tegen borussia verliest en dinsdag niet de finale haalt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Real Madrid had hij meer kunnen doen, tegen Barcelona was er simpelweg niets aan te doen.
[..]
Goh, omdat hij B-elftallen opstelt en zijn teams spaart voor de Champions League
Je bent wel erg aardig voor Pep. De return tegen Real was een complete fuck-up, iets anders valt er echt niet van te maken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Real Madrid had hij meer kunnen doen.
Pep weet ook wel hoe de media denkt. Die loopt al 25 jaar mee om te weten hoe het er aan toegaat. Bij Barcelona kwam hij notabene binnen in een compleet overhoop liggend Barcelona wat zwaar aan renovatie toe was. Ongeveer 37 was hij toen. Niemand had vertrouwen in hem omdat hij redelijk onervaren was als trainer, het enige wat hij toen had gedaan was imponeren met Barcelona B in de vierde klasse. Dan moest hij dus spelers als Deco en Ronaldinho de waarheid vertellen, destijds kopstukken bij Barcelona, dat het beter was dat ze moesten vertrekken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef XL het volgende:
[..]
Hij breekt het ritme van mijn spelers. Wat denk je dat de pers met hem doet als hij vandaag tegen borussia verliest en dinsdag niet de finale haalt.
Wat is jouw plan van aanpak om de voorste drie van Barcelona te bestrijden? Pep is nooit een God geweest in verdedigend denken. Hij probeert altijd op aanvallende wijze de tegenstander onschadelijk te maken. Waar Pep aan dacht is om de aanvoer richting MSN onmogelijk te maken. Full pressing op het middenveld dus, wat Pep niet had verwacht is dat Barcelona vanuit de verdediging gewoon de ballen naar die voorste drie toespeelden. Kansengalore die zijn weerga niet kent, aan beide kanten. Alleen Barcelona meer omdat Bayern vanzelfsprekend daardoor meer ruimte weggaf.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef XL het volgende:
En tegen Barca was het wel degelijk echt slecht en hij hoefde niet noodgedwongen te winnen, maar waren dat (uit mijn hoofd) ook niet 4 tegengoals... Dat mag bayern nooit gebeuren
Individuele klasse is iets anders dan aanvallendheid. Verder vind ik dat je Atletico Madrid iets te simpel aan de kant zet, maar zo ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:17 schreef XL het volgende:
Barcelona is te moeilijk omdat het te aanvallend is
Atletico is te moeilijk omdat het te verdedigend is
Ik denk dat beide tegenstanders er niets mee te doen hebben. Ik zie gewoon een duidelijk zwakker bayern aan het einde van het seizoen. Dat zie je ook door kleine winsten in de bundesliga, waar voor herfst de +4 winsten vallen.
Wat is er met hummels?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:25 schreef Bolasie het volgende:
Jaaaa Tascigod
XI #BVB: Bürki - Piszczek, Bender, Hummels, Schmelzer - Weigl, Kagawa, Castro - Mkhitaryan, Ramos, Reus
Eens zien hoe de fans gaan reageren op Hummels. Verder gaat BVB VFL slopen.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Auba keert terug op de bank, trouwens.Samen met Reus in de track van z'n bro
Bayern moet nog met een som over de brug komen, maar op BVB-website meldde de club zelf dat Hummels een transferverzoek had ingediend.quote:
Reusgodquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:35 schreef Bolasie het volgende:
Auba keert terug op de bank, trouwens.Samen met Reus in de track van z'n bro
Ik zou bijna hopen op een Gotze situatie.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bayern moet nog met een som over de brug komen, maar op BVB-website meldde de club zelf dat Hummels een transferverzoek had ingediend.
Werd dat van Götze niet bekend precies op de dag van die 4-1 tegen Real Madrid?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou bijna hopen op een Gotze situatie.
Volgens mij wel ja. Of de dag erna.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd dat van Götze niet bekend precies op de dag van die 4-1 tegen Real Madrid?
http://www.nu.nl/sport/34(...)dortmund-bayern.htmlquote:
Jep, maar dus liegen we beiden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/34(...)dortmund-bayern.html
Die CL wedstrijd was op 24 april geloof ik? Dag voor mn verjaardag
Hopelijk scoort hij de 1-0.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:34 schreef Bolasie het volgende:
Massaal ook uitgefloten als ie de bal heeft.
Eens. Zo'n opstelling tegen Gladbach (niet een misselijk team) is best riskant.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:21 schreef Bolasie het volgende:
Bayern geen kampioen dus vandaag, moet uit tegen Ingolstadt gebeuren.
Misschien ook wel beter zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet die keeper van Gladbach het prima of is het een twijfelachtige keeperquote:Op zaterdag 30 april 2016 19:16 schreef XL het volgende:
Mooi het kampioensfeestje verneukt. Wel zonde van die domme tegentreffer. Dat bayern nu in een uitwedstrijd in klein stadion de titel krijgt is ook mooi!
Goed genoeg. Weinig grote fouten, aantal punten gepakt. Het is geen Ter Stegen, maar betere zijn er voor gladbach ook niet te koop. Zeker niet nu Leno gaat verlengen bij bayer. Hij kan goed voetballen voor de bundesliga.quote:Op zaterdag 30 april 2016 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doet die keeper van Gladbach het prima of is het een twijfelachtige keeper
Ter Stegen was toch ook lang niet altijd even goed voordat hij naar Catalonië vertrok?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:02 schreef XL het volgende:
[..]
Goed genoeg. Weinig grote fouten, aantal punten gepakt. Het is geen Ter Stegen, maar betere zijn er voor gladbach ook niet te koop. Zeker niet nu Leno gaat verlengen bij bayer. Hij kan goed voetballen voor de bundesliga.
Zeker wel. Beter dan Neuer, maar wel pech gehad bij het nationale team.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ter Stegen was toch ook lang niet altijd even goed voordat hij naar Catalonië vertrok?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:27 schreef Toto69 het volgende:
Hup Hertha.Alleen Monaco nog 1 cornerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 zelfs.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wut
Monaco was 10x beter en nog 10 minuten over
Tering zuur
Ik heb net mijn laatste euro's ingezet. Als ik morgen verlies dan is het klaar met betten voor mij... 20 -> 200 -> 0quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
30 zelfs.
ik weet niet meer wat ik moet zeggen
ook zuurquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste euro's ingezet. Als ik morgen verlies dan is het klaar met betten voor mij... 20 -> 200 -> 0
Ja goed, zoveel dingen gezien waarvan ik nog steeds niet begrijp hoe dat kanquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Toto69 het volgende:
oo
[..]
ook zuur
mja,4000, door het putje. bedankt monaco
godvertyusterignhooweijreip23np
Hannover?quote:Op maandag 2 mei 2016 21:29 schreef de_boswachter het volgende:
Er gaats sowieso een mega club verdwijnen dit jaar.
Darmstadt gaat wrs geen punten meer pakken. Laatste ronde wordt wel spannend met Werder - Frankfurt.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:55 schreef XL het volgende:
Er zit ook echt weinig goede spelers bij die ploegen. Didavi bij Stuttgart, Vestergaard bij Bremen. Bremen heeft nog het meeste kwaliteit. Heb toch nog goede hoop dat Darmstadt eruit vliegt.
Dag marktwaarde, dan blijft hij dus en loopt hij transfervrij weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 15:29 schreef Anoonumos het volgende:
Borussia Dortmund's Ilkay Gundogan out for months with knee injury, misses Euro 2016 with Germany.
schade Deutschland
schade Pep?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. Bayern CL 32 26 4 2 82 75-15 2. Dortmund CL 32 24 5 3 77 80-31 3. Leverk. CL 32 17 6 9 57 52-36 4. Mön'gladbach 32 15 4 13 49 63-49 5. Hertha BSC 32 14 7 11 49 41-40 6. Schalke 04 32 14 6 12 48 46-47 7. FSV Mainz 32 13 7 12 46 43-41 8. 1.FC Köln 32 10 11 11 41 36-40 9. Ingolstadt 32 10 10 12 40 30-37 10. Wolfsburg 32 10 9 13 39 43-48 11. Hamburger SV 32 10 8 14 38 37-44 12. FC Augsburg 32 9 10 13 37 40-48 13. Hoffenheim 32 9 10 13 37 38-49 14. Darmstadt 32 8 11 13 35 36-50 15. Werd.Bremen 32 9 7 16 34 49-65 16. Frankfurt 32 8 9 15 33 33-51 17. Stuttgart 32 9 6 17 33 48-69 18. Hannover ** 32 6 4 22 22 29-59 |
Zou wat zijn zeg als ze 3 keer op rij winnen.quote:
En dat ondanks al die verraders en mollen in de kleedkamer! Waarom is er geen bierdouche geweest?quote:
Natuurlijk. Dat wordt weer gaaf! Volgende week nummertje 15 tegen 16 wordt ook genieten. Gelukkig heeft BMG de voorronde CL, kan ik rustig werder kijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Promotie/degradatie voetbal gewoon weer bij de Duitse publieke zenders?
Ik denk dat dat pas tegen Hannover 96 gebeurtquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat ondanks al die verraders en mollen in de kleedkamer! Waarom is er geen bierdouche geweest?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 10. Ingolstadt 33 10 10 13 40 31-39 11. FC Augsburg 33 9 11 13 38 41-49 12. Hamburger SV 33 10 8 15 38 37-45 13. Darmstadt 33 9 11 13 38 38-51 14. Hoffenheim 33 9 10 14 37 38-50 15. Frankfurt 33 9 9 15 36 34-51 16. Werd.Bremen 33 9 8 16 35 49-65 17. Stuttgart 33 9 6 18 33 49-72 18. Hannover ** 33 7 4 22 25 30-59 |
Dat kan Stuttgart, maar ze zijn dan ook nog afhankelijk van Werder, want Eintracht heeft een beter doelsaldo en 4x scoren tegen Wolfsburg gaat niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Werder Bremen - Frankfurt om wie er zich rechtstreeks veilig speelt. Stuttgart moet winnen van en in Wolfsburg om directe degradatie te ontlopen.
Ah ja, klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:19 schreef XL het volgende:
[..]
Dat kan Stuttgart, maar ze zijn dan ook nog afhankelijk van Werder, want Eintracht heeft een beter doelsaldo en 4x scoren tegen Wolfsburg gaat niet.
Deze reactie was nog 10x beterquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:50 schreef Bolasie het volgende:
'Ary Cleon What about the champions league? I am tired of winning the Bundesliga.'
Deze negatieve houding snap ik niet. Eindelijk weer een club uit het Oosten, en Leipzig zelf trekt voldoende toeschouwers.quote:
twitter:FCBayern twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 12:09:48#FCBayern verpflichtet Renato #Sanches: https://t.co/x4AgMstUAN https://t.co/mzHaLAQGCt reageer retweet
2de bundesliga is altijd interessant. Zelfde niveau als de eredivisie zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 mei 2016 00:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze negatieve houding snap ik niet. Eindelijk weer een club uit het Oosten, en Leipzig zelf trekt voldoende toeschouwers.
Bundesliga 2 wordt volgend jaar wel super interessant. Met Hannover96 en VFB Stuttgart erbij.
Fortuna Düsseldorf handhaaft zich en zelfs misschien MSV Duisburg ook nog.
En verder nog een club van het trio FC Nürnberg, Werder Bremen of Eintracht Frankfurt.
Goede speler. Ik dacht dat United hem zou strikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:FCBayern twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 12:09:48#FCBayern verpflichtet Renato #Sanches: https://t.co/x4AgMstUAN https://t.co/mzHaLAQGCt reageer retweet
Omdat het het speeltuigje is van Red Bull. En dan nog niet eens op de manier á la Wolfsburg van VW of de sjeiks in de UK, maar waarbij de club echt puur als marketinginstrument wordt ingezet en elke link met clubhistorie of traditie vakkundig de nek is - of wordt omgedraaid.quote:
Niet? Vraag even elke fan in Duitsland wat ze van RB vindenquote:Op maandag 9 mei 2016 00:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Deze negatieve houding snap ik niet. Eindelijk weer een club uit het Oosten, en Leipzig zelf trekt voldoende toeschouwers.
Bundesliga 2 wordt volgend jaar wel super interessant. Met Hannover96 en VFB Stuttgart erbij.
Fortuna Düsseldorf handhaaft zich en zelfs misschien MSV Duisburg ook nog.
En verder nog een club van het trio FC Nürnberg, Werder Bremen of Eintracht Frankfurt.
Krijgen we dit gezeur weer. Wat is er nog authentiek aan St. Pauli. Worden ook geregeerd door de commercie en staan inmiddels ook hoog in de lijst van rijkste clubs Duitsland.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet? Vraag even elke fan in Duitsland wat ze van RB vinden
Tja. Vraag me af wat Bayern hier nu mee moet. Hebben toch genoeg spelers op het middenveld zou je zeggen. Martinez was in 2013 een beest op het middenveld, en zou daar prima kunnen spelen met bijvoorbeeld Vidal. Alonso als backup wordt dan wel oud, maar die zou je toch prima kunnen vervangen door Kimmich in het komende seizoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
35 miljoen is een koopje in de huidige voetbalwereld. Als Sanches zich tactisch nog kan verbeteren, heeft Bayern voor de komende twaalf - veertien jaar een geweldige middenvelder. Fysiek voetbalt hij al als een vent van 26 die in de kracht van zijn leven zit.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:34 schreef XL het volgende:
prijzig, 35 miljoen voor een middenvelder van 18. Ben benieuwd!
Ik snap de link met St Pauli even niet, ik heb het over dat bedrijf met vleugels.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeur weer. Wat is er nog authentiek aan St. Pauli. Worden ook geregeerd door de commercie en staan inmiddels ook hoog in de lijst van rijkste clubs Duitsland.
Rond 35-38 mil voor Hummels dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tja. Vraag me af wat Bayern hier nu mee moet. Hebben toch genoeg spelers op het middenveld zou je zeggen. Martinez was in 2013 een beest op het middenveld, en zou daar prima kunnen spelen met bijvoorbeeld Vidal. Alonso als backup wordt dan wel oud, maar die zou je toch prima kunnen vervangen door Kimmich in het komende seizoen.
Hummels is dan wel weer mooi. Hopelijk blijft op die manier iets van de duitse mentaliteit over.
Zoals Gertjan Verbeek het in een van zijn aatste persconferenties ook al zei. Bij Leipzig zit het vol, en bij traditionele verenigingen zoals VFL Bochum lukt het niet eens om het stadion halfvol te krijgen. Waarom dan er zo op neerkijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet? Vraag even elke fan in Duitsland wat ze van RB vinden
Daar draait het ook niet om. Het gaat om de invloed van Red Bull.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zoals Gertjan Verbeek het in een van zijn aatste persconferenties ook al zei. Bij Leipzig zit het vol, en bij traditionele verenigingen zoals VFL Bochum lukt het niet eens om het stadion halfvol te krijgen. Waarom dan er zo op neerkijken?
Een club als Leipzig lijkt mij veel aantrekkelijker in de Bundesliga dan bijvoorbeeld FC Ingolstadt.
Shirtje.twitter:Zizouology twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 14:13:18BREAKING: Borussia Dortmund's ¤25m offer for Gabigol will be presented this week. Santos president says he will accept to sell for ¤30m reageer retweet
Het gaat er toch ook niet om dat er zozeer iets mis is met geld, maar wel met de manier waarop. Zie een Cardiff City. Niemand die er erg mee zit als één of andere miljardair zijn projectje van een club wil maken en de club verder de club laat. Wel als je het logo gaat veranderen in je eigen bedrijfslogo, de naam in je eigen bedrijf, het stadion naar je eigen bedrijf, de clubkleuren in die van je eigen bedrijf, de bijnaam van het team in je eigen bedrijf, de sponsor in je eigen bedrijf en dat alles met als begeleidende tekst richting de bestaande (Salzburg) fans: "Keine Kompromisse. Es gibt keine Tradition, es gibt keine Geschichte, es gibt kein Archiv“.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeur weer. Wat is er nog authentiek aan St. Pauli. Worden ook geregeerd door de commercie en staan inmiddels ook hoog in de lijst van rijkste clubs Duitsland.
Zoals ik het lees is RB Leipzig gewoon in 2009 opgestart als nieuwe club en konden ze een vervallen plek van een andere club innemen. Dan zet je toch sowieso de boel naar je eigen hand?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook niet om dat er zozeer iets mis is met geld, maar wel met de manier waarop. Zie een Cardiff City. Niemand die er erg mee zit als één of andere miljardair zijn projectje van een club wil maken en de club verder de club laat. Wel als je het logo gaat veranderen in je eigen bedrijfslogo, de naam in je eigen bedrijf, het stadion naar je eigen bedrijf, de clubkleuren in die van je eigen bedrijf, de bijnaam van het team in je eigen bedrijf, de sponsor in je eigen bedrijf en dat alles met als begeleidende tekst richting de bestaande (Salzburg) fans: "Keine Kompromisse. Es gibt keine Tradition, es gibt keine Geschichte, es gibt kein Archiv“.
Bij Leipzig viel dat inderdaad wel mee zo te zien, ik ken die club verder niet. Bij al het andere wat Red Bull aanraakt gaat het er wat grover aan toe, van voetbal tot Lindsey tot racen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is RB Leipzig gewoon in 2009 opgestart als nieuwe club en konden ze een vervallen plek van een andere club innemen. Dan zet je toch sowieso de boel naar je eigen hand?
Er was geen ander alternatief voor inwoners uit Leipzig. Dus ik denk dat ze wel blij zijn met enig voetbal van niveau in hun stad.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Bij Leipzig viel dat inderdaad wel mee zo te zien, ik ken die club verder niet. Bij al het andere wat Red Bull aanraakt gaat het er wat grover aan toe, van voetbal tot Lindsey tot racen.
Al begrijp ik dan nog steeds niet wat er te supporteren valt aan een ploeg die als enige (en niet óók) doel heeft de marketingstrategie van de eigenaar te behagen. Als traditie en clubgevoel je niets doen kijk je toch lekker als neutrale toeschouwer wat potten.
Visie bij RB Hahah. Rot toch op johquote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:56 schreef XL het volgende:
De 'haat' jegens RB Leipzig is natuurlijk ook jaloezie. Als fan van VFB Stuttgart kun je terecht trots zijn op je clubhistorie. Op basis daarvan claimen dat je in de Bundesliga hoort is natuurlijk onzin, want de problemen die je club vandaag de dag heeft worden helemaal niet aangepakt en daardoor staat er op het veld aardig wat talent, maar is het resultaat een grote teringzooi.
Dat je dan nu plaats moet maken voor RB Leipzig is niet meer dan logisch. Dat is een splinternieuwe club die met visie en goede namen uit de Duitse voetbalwereld gegarandeerd een vaste plek in de Bundesliga gaan opeisen. Dat je dan spelers hebt, zoals Selke die naar Bayer kunnen en naar RB gaan is toch ook logisch. Bij Bayer speel je weliswaar hoog en verdien je goed, maar het heeft zeker niet meer identiteit dan RB. Je weet gewoon dat over 2 of 3 jaar RB op het plekje van Bayer mikt en vervolgens een mooier stadion heeft, meer fans en een veel meer regionale functie ipv een fabrieksteam. Boeien dat het in Leipzig ook door een sponsor mogelijk is. In het geval Selke is het voor zijn ontwikkeling misschien wel beter geweest. Bij Bayer had hij echt niet in de basis gestaan, hij had nog een jaar bij Werder kunnen blijven... dan waren die misschien nu veilig, maar bij RB werkt hij wel met betere trainers en een goede toekomst.
Rangnick is volgens jouw een koekenbakker? Iedereen met geld kan een club in 7 jaar uit de Oberliga naar de Bundesliga brengen?quote:
Ja. Echt iedereen kan dat met ongelimiteerd geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef XL het volgende:
[..]
Iedereen met geld kan een club in 7 jaar uit de Oberliga naar de Bundesliga brengen?
#Pray4Arjenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:17 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk nu wel uit naar de finale trouwens.
Dat is simpel gedachtquote:Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Echt iedereen kan dat met ongelimiteerd geld.
Inmiddels een grijze middenmotor en soms zelfs degradatiekandidaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Zo deed Hoffenheim het.
Omdat ze kappen met pompen van geld ja. Maar die gingen ook zo van de 4e divisie naar de 1equote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Inmiddels een grijze middenmotor en soms zelfs degradatiekandidaat.
City en PSG waren profclubsquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Zo deed Hoffenheim het. Zo doen City en PSG het. Zo doet iedereen het
Gaat erom dat je met geld alles kan. Maar ga lekker RB supporteren joh idioot. Heel Duitsland haat zequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
City en PSG waren profclubs
Hoffenheim deed er veel langer over (na 8 jaar prof, RB na 7 jaar Bundesliga)
Er zijn veel rijke clubs gestorven bij degradatie uit de 3. Bundesliga en geen van de clubs die jij noemt lukt het een regionale fanbase op te bouwen. Je kunt kaartjes weken van tevoren nog kopen. Bij RB gaat dat wel anders zijn volgend jaar.
Waarom ga je schelden?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat erom dat je met geld alles kan. Maar ga lekker RB supporteren joh idioot. Heel Duitsland haat ze
nog mad van zondag?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat erom dat je met geld alles kan. Maar ga lekker RB supporteren joh idioot. Heel Duitsland haat ze
Als je Red bull verdedigt ben je geen knip voor de neus waard, maar jij bent er ook zo een zekerquote:
Dat is niet waar, ze oogsten veel lof. Het zijn een beetje dommige fans van traditionsvereine die zich aangevallen voelen. Die denken dat door zulke clubs met hun hetzelfde gebeurd als met Alemania Aachen, Eintracht Trier, RW Oberhausen enzovoorts. Dat gaat ook zeker gebeuren als je door mismanagement zoals nu bij Eintracht Frankfurt en VFB Stuttgart clubs als Darmstadt en Augsburg niet voor kunt blijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tis goed met je.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef XL het volgende:
http://www.sueddeutsche.d(...)nen-kommen-1.2985026
http://www.sueddeutsche.d(...)a-schaffen-1.2985920
Hier kun je je inlezen, voor je er nog meer domme praat uitgooit
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:31 schreef XL het volgende:
http://www.sueddeutsche.d(...)nen-kommen-1.2985026
http://www.sueddeutsche.d(...)a-schaffen-1.2985920
Hier kun je je inlezen, voor je er nog meer domme praat uitgooit
quote:9. Mai 2016, 14:34 Uhr
RB Leipzig
Mehr Zuschauer als Düsseldorf, Lautern oder 1860
Dat kut-Red Bull heeft het hele seizoen op een promotieplaats gestaan. Daar komen natuurlijk een hoop succes-supporters op af. Fortuna, FCK en 1860 bungelden ergens onderaan of anoniem in de middenmoot. Dan nog ligt hun gemiddelde rond de 25.000.quote:
Veel erger vind ik het als clubs hetzelfde doen, maar financieel ongezond zijn. Real Madrid en Barcelona die dik 700 miljoen in het rood staan. Dat is een lachertje. Zelfs op amateur niveau krijgen de clubs met het meeste geld de beste spelers, je kunt dat de club en de spelers niet aanrekenen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat kut-Red Bull heeft het hele seizoen op een promotieplaats gestaan. Daar komen natuurlijk een hoop succes-supporters op af. Fortuna, FCK en 1860 bungelden ergens onderaan of anoniem in de middenmoot. Dan nog ligt hun gemiddelde rond de 25.000.
Hoe kun je sympathie opbrengen voor een club die een licentie opkoopt en er vervolgens honderden miljoenen tegenaan gooit. Walgelijk.
Net alsof er geen successupporters bij Dusseldorf en FCK komen. Die zijn dit seizoen nadat ze respectievelijk bar slecht en matig hebben gespresteerd ook enorm gekelderd qua toeschouwers ten opzichte van seizoen 14/15quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat kut-Red Bull heeft het hele seizoen op een promotieplaats gestaan. Daar komen natuurlijk een hoop succes-supporters op af. Fortuna, FCK en 1860 bungelden ergens onderaan of anoniem in de middenmoot. Dan nog ligt hun gemiddelde rond de 25.000.
Hoe kun je sympathie opbrengen voor een club die een licentie opkoopt en er vervolgens honderden miljoenen tegenaan gooit. Walgelijk.
Ik vind het wel goed dat er eens een club uit het voormalige DDR-gebied in de Bundesliga komt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 08:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan heb je verder ook weinig affiniteit met het Duitse voetbal en ga je er amper zelf kijken.quote:
Dat is zeker goed, alleen de verkeerde club.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:06 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind het wel goed dat er eens een club uit het voormalige DDR-gebied in de Bundesliga komt.
Supporters van clubs als Hoffenheim en RB Salzburg waren meestal eerst supporter van een andere club uit de regio. Als je eens een keer wat tijd over hebt, geniale reportage over Hoffenheim. Hoe Dietmar Hopp de club voor de echte Hoffenheim fan kapot maakte. Begint in 2006 en volgen ze supporters en club aantal jaren, tot stadion af is;quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Net alsof er geen successupporters bij Dusseldorf en FCK komen. Die zijn dit seizoen nadat ze respectievelijk bar slecht en matig hebben gespresteerd ook enorm gekelderd qua toeschouwers ten opzichte van seizoen 14/15
Voor welke club uit de regio waren supporters van Leipzig eerst dan?quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Supporters van clubs als Hoffenheim en RB Salzburg waren meestal eerst supporter van een andere club uit de regio. Als je eens een keer wat tijd over hebt, geniale reportage over Hoffenheim. Hoe Dietmar Hopp de club voor de echte Hoffenheim fan kapot maakte. Begint in 2006 en volgen ze supporters en club aantal jaren, tot stadion af is;
Zo is het bij Red Bull ook gegaan, alleen zit daar een marketingmachine achter waar geen enkele voetballiefhebber achter wil staan.
Geen idee, ik heb er geen afstudeeronderzoek naar gedaan. Maar er zullen vast wel onderzoeken ten grondslag liggen aan het ontstaan van RB. RB heeft niet voor niets deze regio gekozen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 10:50 schreef MCH het volgende:
Voor welke club uit de regio waren supporters van Leipzig eerst dan?
Succes trekt altijd publiek. En met een miljardenconcern als RB achter deze club lijkt het een kwestie van tijd. Gaat zich erom dat concerns als RB (net als de sjeiks etc.) het voetbal steeds meer naar de klote helpen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 11:00 schreef TargaFlorio het volgende:
De tijd zal het uitwijzen. Als deze clubs op lange termijn gewoon publiek trekken zie ik het probleem niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |