abonnement Unibet Coolblue
pi_162058964
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 00:27 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Deze negatieve houding snap ik niet. Eindelijk weer een club uit het Oosten, en Leipzig zelf trekt voldoende toeschouwers.

Bundesliga 2 wordt volgend jaar wel super interessant. Met Hannover96 en VFB Stuttgart erbij.
Fortuna Düsseldorf handhaaft zich en zelfs misschien MSV Duisburg ook nog.
En verder nog een club van het trio FC Nürnberg, Werder Bremen of Eintracht Frankfurt.
Niet? Vraag even elke fan in Duitsland wat ze van RB vinden
pi_162059130
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Niet? Vraag even elke fan in Duitsland wat ze van RB vinden
Krijgen we dit gezeur weer. Wat is er nog authentiek aan St. Pauli. Worden ook geregeerd door de commercie en staan inmiddels ook hoog in de lijst van rijkste clubs Duitsland.
pi_162059144
quote:
Tja. Vraag me af wat Bayern hier nu mee moet. Hebben toch genoeg spelers op het middenveld zou je zeggen. Martinez was in 2013 een beest op het middenveld, en zou daar prima kunnen spelen met bijvoorbeeld Vidal. Alonso als backup wordt dan wel oud, maar die zou je toch prima kunnen vervangen door Kimmich in het komende seizoen.

Hummels is dan wel weer mooi. Hopelijk blijft op die manier iets van de duitse mentaliteit over.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:14:52 #254
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162059183
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 12:34 schreef XL het volgende:
prijzig, 35 miljoen voor een middenvelder van 18. Ben benieuwd!
35 miljoen is een koopje in de huidige voetbalwereld. Als Sanches zich tactisch nog kan verbeteren, heeft Bayern voor de komende twaalf - veertien jaar een geweldige middenvelder. Fysiek voetbalt hij al als een vent van 26 die in de kracht van zijn leven zit.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_162059188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Krijgen we dit gezeur weer. Wat is er nog authentiek aan St. Pauli. Worden ook geregeerd door de commercie en staan inmiddels ook hoog in de lijst van rijkste clubs Duitsland.
Ik snap de link met St Pauli even niet, ik heb het over dat bedrijf met vleugels.
pi_162059203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Tja. Vraag me af wat Bayern hier nu mee moet. Hebben toch genoeg spelers op het middenveld zou je zeggen. Martinez was in 2013 een beest op het middenveld, en zou daar prima kunnen spelen met bijvoorbeeld Vidal. Alonso als backup wordt dan wel oud, maar die zou je toch prima kunnen vervangen door Kimmich in het komende seizoen.

Hummels is dan wel weer mooi. Hopelijk blijft op die manier iets van de duitse mentaliteit over.
Rond 35-38 mil voor Hummels dus.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 13:16:21 #257
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162059212
35 miljoen voor Hummels vind ik meer gekkenwerk dan eenzelfde bedrag voor Sanches moet ik zeggen. Hummels is 'al' 27 en had nog maar een contract voor een seizoen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_162059245
Ik kijk nu wel uit naar de finale trouwens.
pi_162059299
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:05 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Niet? Vraag even elke fan in Duitsland wat ze van RB vinden
Zoals Gertjan Verbeek het in een van zijn aatste persconferenties ook al zei. Bij Leipzig zit het vol, en bij traditionele verenigingen zoals VFL Bochum lukt het niet eens om het stadion halfvol te krijgen. Waarom dan er zo op neerkijken?

Een club als Leipzig lijkt mij veel aantrekkelijker in de Bundesliga dan bijvoorbeeld FC Ingolstadt.
pi_162059467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:20 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Zoals Gertjan Verbeek het in een van zijn aatste persconferenties ook al zei. Bij Leipzig zit het vol, en bij traditionele verenigingen zoals VFL Bochum lukt het niet eens om het stadion halfvol te krijgen. Waarom dan er zo op neerkijken?

Een club als Leipzig lijkt mij veel aantrekkelijker in de Bundesliga dan bijvoorbeeld FC Ingolstadt.
Daar draait het ook niet om. Het gaat om de invloed van Red Bull.
Selke, een Duits toptalent, vertrok vorig jaar van Werder (1. Buli) naar RB (toen nog 2. Buli). Heb je gezien wat ze hem voor salaris boden dankzij o.a. RB? Bayer 04 was ook geïnteresseerd maar RB bood hem een (relatief gezien) topsalaris.

Niet dat het mij verder boeit hoor ofzo, kan me eigenlijk geen reet schelen wat RB doet (mijn eerdere post met 'nein zu rb' was sowieso niet heel erg serieus) maar de invloed van RB moet zeker niet onderschat worden. Ik zou je eens aanraden om op Duitse fora de haat jegens RB te zien. Niet normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2016 13:29:49 ]
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:18:52 #261
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_162060600
Zizouology twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 14:13:18 BREAKING: Borussia Dortmund's ¤25m offer for Gabigol will be presented this week. Santos president says he will accept to sell for ¤30m reageer retweet
Shirtje.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 14:39:16 #262
13309 nostra
ask why
pi_162061039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Krijgen we dit gezeur weer. Wat is er nog authentiek aan St. Pauli. Worden ook geregeerd door de commercie en staan inmiddels ook hoog in de lijst van rijkste clubs Duitsland.
Het gaat er toch ook niet om dat er zozeer iets mis is met geld, maar wel met de manier waarop. Zie een Cardiff City. Niemand die er erg mee zit als één of andere miljardair zijn projectje van een club wil maken en de club verder de club laat. Wel als je het logo gaat veranderen in je eigen bedrijfslogo, de naam in je eigen bedrijf, het stadion naar je eigen bedrijf, de clubkleuren in die van je eigen bedrijf, de bijnaam van het team in je eigen bedrijf, de sponsor in je eigen bedrijf en dat alles met als begeleidende tekst richting de bestaande (Salzburg) fans: "Keine Kompromisse. Es gibt keine Tradition, es gibt keine Geschichte, es gibt kein Archiv“.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_162062190
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 14:39 schreef nostra het volgende:

[..]

Het gaat er toch ook niet om dat er zozeer iets mis is met geld, maar wel met de manier waarop. Zie een Cardiff City. Niemand die er erg mee zit als één of andere miljardair zijn projectje van een club wil maken en de club verder de club laat. Wel als je het logo gaat veranderen in je eigen bedrijfslogo, de naam in je eigen bedrijf, het stadion naar je eigen bedrijf, de clubkleuren in die van je eigen bedrijf, de bijnaam van het team in je eigen bedrijf, de sponsor in je eigen bedrijf en dat alles met als begeleidende tekst richting de bestaande (Salzburg) fans: "Keine Kompromisse. Es gibt keine Tradition, es gibt keine Geschichte, es gibt kein Archiv“.
Zoals ik het lees is RB Leipzig gewoon in 2009 opgestart als nieuwe club en konden ze een vervallen plek van een andere club innemen. Dan zet je toch sowieso de boel naar je eigen hand?
  dinsdag 10 mei 2016 @ 16:45:06 #264
13309 nostra
ask why
pi_162064138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 15:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Zoals ik het lees is RB Leipzig gewoon in 2009 opgestart als nieuwe club en konden ze een vervallen plek van een andere club innemen. Dan zet je toch sowieso de boel naar je eigen hand?
Bij Leipzig viel dat inderdaad wel mee zo te zien, ik ken die club verder niet. Bij al het andere wat Red Bull aanraakt gaat het er wat grover aan toe, van voetbal tot Lindsey tot racen.

Al begrijp ik dan nog steeds niet wat er te supporteren valt aan een ploeg die als enige (en niet óók) doel heeft de marketingstrategie van de eigenaar te behagen. Als traditie en clubgevoel je niets doen kijk je toch lekker als neutrale toeschouwer wat potten.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_162064322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 16:45 schreef nostra het volgende:

[..]

Bij Leipzig viel dat inderdaad wel mee zo te zien, ik ken die club verder niet. Bij al het andere wat Red Bull aanraakt gaat het er wat grover aan toe, van voetbal tot Lindsey tot racen.

Al begrijp ik dan nog steeds niet wat er te supporteren valt aan een ploeg die als enige (en niet óók) doel heeft de marketingstrategie van de eigenaar te behagen. Als traditie en clubgevoel je niets doen kijk je toch lekker als neutrale toeschouwer wat potten.
Er was geen ander alternatief voor inwoners uit Leipzig. Dus ik denk dat ze wel blij zijn met enig voetbal van niveau in hun stad.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 17:56:53 #266
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162065858
De 'haat' jegens RB Leipzig is natuurlijk ook jaloezie. Als fan van VFB Stuttgart kun je terecht trots zijn op je clubhistorie. Op basis daarvan claimen dat je in de Bundesliga hoort is natuurlijk onzin, want de problemen die je club vandaag de dag heeft worden helemaal niet aangepakt en daardoor staat er op het veld aardig wat talent, maar is het resultaat een grote teringzooi.

Dat je dan nu plaats moet maken voor RB Leipzig is niet meer dan logisch. Dat is een splinternieuwe club die met visie en goede namen uit de Duitse voetbalwereld gegarandeerd een vaste plek in de Bundesliga gaan opeisen. Dat je dan spelers hebt, zoals Selke die naar Bayer kunnen en naar RB gaan is toch ook logisch. Bij Bayer speel je weliswaar hoog en verdien je goed, maar het heeft zeker niet meer identiteit dan RB. Je weet gewoon dat over 2 of 3 jaar RB op het plekje van Bayer mikt en vervolgens een mooier stadion heeft, meer fans en een veel meer regionale functie ipv een fabrieksteam. Boeien dat het in Leipzig ook door een sponsor mogelijk is. In het geval Selke is het voor zijn ontwikkeling misschien wel beter geweest. Bij Bayer had hij echt niet in de basis gestaan, hij had nog een jaar bij Werder kunnen blijven... dan waren die misschien nu veilig, maar bij RB werkt hij wel met betere trainers en een goede toekomst.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_162065988
RB clubs :')
pi_162066049
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 17:56 schreef XL het volgende:
De 'haat' jegens RB Leipzig is natuurlijk ook jaloezie. Als fan van VFB Stuttgart kun je terecht trots zijn op je clubhistorie. Op basis daarvan claimen dat je in de Bundesliga hoort is natuurlijk onzin, want de problemen die je club vandaag de dag heeft worden helemaal niet aangepakt en daardoor staat er op het veld aardig wat talent, maar is het resultaat een grote teringzooi.

Dat je dan nu plaats moet maken voor RB Leipzig is niet meer dan logisch. Dat is een splinternieuwe club die met visie en goede namen uit de Duitse voetbalwereld gegarandeerd een vaste plek in de Bundesliga gaan opeisen. Dat je dan spelers hebt, zoals Selke die naar Bayer kunnen en naar RB gaan is toch ook logisch. Bij Bayer speel je weliswaar hoog en verdien je goed, maar het heeft zeker niet meer identiteit dan RB. Je weet gewoon dat over 2 of 3 jaar RB op het plekje van Bayer mikt en vervolgens een mooier stadion heeft, meer fans en een veel meer regionale functie ipv een fabrieksteam. Boeien dat het in Leipzig ook door een sponsor mogelijk is. In het geval Selke is het voor zijn ontwikkeling misschien wel beter geweest. Bij Bayer had hij echt niet in de basis gestaan, hij had nog een jaar bij Werder kunnen blijven... dan waren die misschien nu veilig, maar bij RB werkt hij wel met betere trainers en een goede toekomst.
Visie bij RB Hahah. Rot toch op joh
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:43:20 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162068280
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 18:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Visie bij RB Hahah. Rot toch op joh
Rangnick is volgens jouw een koekenbakker? Iedereen met geld kan een club in 7 jaar uit de Oberliga naar de Bundesliga brengen?

Daarom komen de afgegleden traditionsvereine zo makkelijk terug in de 3. Bundesliga?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_162068665
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:43 schreef XL het volgende:

[..]

Iedereen met geld kan een club in 7 jaar uit de Oberliga naar de Bundesliga brengen?

Ja. Echt iedereen kan dat met ongelimiteerd geld.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 19:57:58 #271
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_162068717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 13:17 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk nu wel uit naar de finale trouwens.
#Pray4Arjen
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:10:55 #272
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_162069143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ja. Echt iedereen kan dat met ongelimiteerd geld.
Dat is simpel gedacht
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 10 mei 2016 @ 20:12:08 #273
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_162069188
Je kan zeggen wat je wilt over RB Leipzig. Maar een leuk elftal hebben ze zeker weten!

[ Bericht 1% gewijzigd door RubenSosa op 10-05-2016 20:24:52 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_162069196
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:10 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is simpel gedacht
Nee helemaal niet. Zo deed Hoffenheim het. Zo doen City en PSG het. Zo doet iedereen het :')
pi_162069333
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 20:12 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Zo deed Hoffenheim het.
Inmiddels een grijze middenmotor en soms zelfs degradatiekandidaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2016 20:16:53 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')