Dorus de redder 14.gifquote:
Vrije geluiden light.quote:
Wil net zeggen iddquote:Op donderdag 21 april 2016 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Heel veel ga kijken op YouTube gaat niet lukken met Prince.
Hij schaamt zich voor zijn onwetendheid.quote:
Ja awquote:Op donderdag 21 april 2016 19:38 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar zeg je wat
jett is zn papa kwijt
Halina gelukkig wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
wow twee mensen die niets maar dan ook helemaal niets met prince hebben
quote:
Ik heb ook helemaal niks met hem, velen met mij denk ik. Smaken verschillenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
wow twee mensen die niets maar dan ook helemaal niets met prince hebben
quote:
Rustig johquote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef cofox het volgende:
Wie is die kneus joh kent Prince niet, ga lekker lil wayne pijpen met je bolle kop![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2016 19:40 schreef cofox het volgende:
Wie is die kneus joh kent Prince niet, ga lekker lil wayne pijpen met je bolle kop![]()
![]()
Boohoo.comquote:Op donderdag 21 april 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beter sturen ze bolle puber weg met ze gitaar met ik ken Prince niet wat een mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Gastquote:Op donderdag 21 april 2016 19:42 schreef cofox het volgende:
Beter sturen ze die bolle puber weg met ze gitaar met ik ken Prince niet wat een mongool![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens rustig joh. Toen ik jong was is er vast ook wel een artiest overleden die ik niet kende maar mijn ouders wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef cofox het volgende:
[..]
Maakt niks uit vriend het is gewoon een mongool![]()
Zo goed ken ik Prince ook niet, maakt dat uit?quote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef cofox het volgende:
[..]
Maakt niks uit vriend het is gewoon een mongool![]()
Nee kan nietquote:Op donderdag 21 april 2016 19:44 schreef sjappiehunter het volgende:
Er gaan opslagen vallen.. kunnen niet gewoon purple rain streamen/youtuben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |