abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2016 @ 00:23:24 #101
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161565890
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:13 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Nee we hebben niet echt een Arabisch uiterlijk , maar we zijn ook niet blond met blauwe ogen dus.

Maar ze deden het bij meederen. Er was geen sprake van " oh die zit er wat getint uit dus "
bedankt, ik begrijp dat het dan min of meer standaard is. Was even bang voor framing.
Ook goed om te horen dat je familie oke is.
Maar een weekendje brussel sla ik voorlopig even over -O-
There is only one religion
pi_161565963
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh, goed opgelet? Ik denk dat veel mensen heel goed opgelet hebben. Ik heb 'goed opgelet' en ik tientallen ongeloofwaardige 'getuigen/overlevenden/nabestanden' binnen 'n dag of twee allemaal overal op TV(in 't nieuws) gezien.

Heb je 'n link van de 'gestudeerd medische' adviseur verhaal?
moest ff zoeken.

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)bonden-met-een-sjaal
  woensdag 20 april 2016 @ 00:30:23 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161565994
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Summers het volgende:

[..]

En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch met vooroordeel bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .

[ afbeelding ]
Nee, en weet je waarom nee!

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:15 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry dat ik het ga zeggen, maar ik walg alvast van de gene die geheid met een topic komen dat deze aanslagen ook weer nep zijn.
Met acteurs en alles.
INB4 Fake.

Iets dat ze niet kennen s nep.
En je kon er op wachten, want er was al een topic door de mods gesloten voor deze kwam.

En ja verassend nee, kritisch bekeken, lul op!

lees de OP nog even!

ik geloof niet van deze aanslag, het lijkt weer een kopie te zijn van andere aanslagen met hetzelfde draaiboek.
Aanslagen om privacy in te binden en/of een bevolkingsgroep in het kwaad daglicht te stellen.
ik zal deze op met en met updaten

Niks kritisch aan!
Vooroordelen bedoel je!

ow en nog een opmerking over het stukje text hier boven, TERRORISTEN HOEF JE NIET IN EEN KWAAD DAGLICHT TE ZETTEN!!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 20 april 2016 @ 00:30:54 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161566001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 23:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zit BNW nog in de eerste fase, waarbij alle beelden van de aanslagen belachelijk gemaakt worden.
Slechts afgestapt van elk verhaal voor waar aannemen van leugenaars en die altijd onder een vergrootglas leggen om te controleren of het wel klopt .
Dat is standaard .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 20 april 2016 @ 00:35:30 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_161566043
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Slechts afgestapt van elk verhaal voor waar aannemen van leugenaars en die altijd onder een vergrootglas leggen om te controleren of het wel klopt .
Dat is standaard .
prima, ik verwacht onomstotelijk bewijs, dat het een hoax is.
Heel simpel. dat een rechter kan verklaren dat iemand shuldig is!
zo niet dan staat dit hele topic op losse schroeven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_161566126
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

bedankt, ik begrijp dat het dan min of meer standaard is. Was even bang voor framing.
Ook goed om te horen dat je familie oke is.
Maar een weekendje brussel sla ik voorlopig even over -O-
Maar neen niet bang zijn :)
  woensdag 20 april 2016 @ 03:43:14 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161566824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee, en weet je waarom nee!

[..]

En je kon er op wachten, want er was al een topic door de mods gesloten voor deze kwam.

En ja verassend nee, kritisch bekeken, lul op!

lees de OP nog even!

ik geloof niet van deze aanslag, het lijkt weer een kopie te zijn van andere aanslagen met hetzelfde draaiboek.
Aanslagen om privacy in te binden en/of een bevolkingsgroep in het kwaad daglicht te stellen.
ik zal deze op met en met updaten

Niks kritisch aan!
Vooroordelen bedoel je!

ow en nog een opmerking over het stukje text hier boven, TERRORISTEN HOEF JE NIET IN EEN KWAAD DAGLICHT TE ZETTEN!!!!
Welnee , als je echt kritisch wilt zijn moet je ook alles betwijfelen waar je zelf in geloofd en zelf in bent opgegroeid , je eigen hogere machten en instituten waar je altijd vertrouwen in had en waarvan je van kleins af aan hebt aangeleerd dat de waarheid vandaan kwam .

Tijden veranderen en de mensheid veranderd en soms zijn die veranderingen drastisch zoals nu waar mensen met andere ogen naar de wereld gaan kijken , die zelf beoordelen en ALLES betwijfelen wat ze zelf ooit geleerd hebben .

Bijkomstigheid is dat mensen zoals jij daardoor kritisch moeten kijken naar alles wat ze zelf ooit hebben aangeleerd en aangenomen als waarheid .

Dat is ff wennen in de vinger wijs cultuur waar alleen de rest van de wereld kritisch naar zichzelf , overheden en media moesten kijken , wij waren er zogenaamd al en hoefden het niet meer te controleren . O-)

Ik ben het eens met de OP en dezelfde zaken zijn mij de afgelopen jaren en nu ook opgevallen .
Blijkbaar loont het om iets te erkennen zodat je de volgende keer iets herkent .
pi_161567337
Er wordt alleen niet kritisch gekeken. Men gaat bij voorbaat uit van een hoax en probeert daar aanwijzingen voor te zoeken. En hoe minder aanwijzingen er zijn, hoe belachelijker de redevoering wordt.
Hoe iemand loopt, wat iemand aangeeft, hoe iemand kijkt, alles wordt dan als verdacht aangemerkt en 'bewijs' dat het een hoax is.
Het wordt allemaal als vreemd en verdacht bestempeld, terwijl er geen enkel referentiekader is van waaruit bekeken kan worden of het inderdaad vreemd is of niet.
Verder wordt er geweigerd om er dieper op te onderzoeken. Veel mensen zijn herkenbaar in beeld. Slachtoffers zijn met naam en toenaam bekend. Wie zijn ze? Zeker anno nu is het niet zo ingewikkeld om iemands identiteit te achterhalen. Maar dat wordt weg gewuifd. Veel te eng.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:07:33 #109
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161568097
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:42 schreef Wantie het volgende:
- Knip -
Goed verhaal! Exact wat ik probeer aan te dragen.

Bovendien als er wel slachtoffers gevonden zijn, zoals in Boston gebeurde, werd er opgebeld en werden mensen bedreigd en voor leugenaar uitgemaakt. Zonder veroordeling of enig echt bewijs.

Als de politie zo te werk zou gaan, zouden deze zelfde mensen iets roepen over een fascistische politiestaat ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161568587
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:07 schreef SicSicSics het volgende:
Bovendien als er wel slachtoffers gevonden zijn, zoals in Boston gebeurde, werd er opgebeld en werden mensen bedreigd en voor leugenaar uitgemaakt. Zonder veroordeling of enig echt bewijs.

Precies.
Dat komt doordat men gewoon 100% overtuigd is van de hoax. Dus alles wat daar tegen in gaat is nep. Hier in de discussie merk je dat ook enigszins, waarbij ooggetuigen volledig belachelijk worden gemaakt.
Men wil gewoon dat het waar is.
  woensdag 20 april 2016 @ 09:54:04 #111
16715 Mylene
*schatje*
pi_161568673
quote:
6s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Goed verhaal! Exact wat ik probeer aan te dragen.

Als de politie zo te werk zou gaan, zouden deze zelfde mensen iets roepen over een fascistische politiestaat ;)
Een vrouw in Boston die als actrice werd bestempeld heeft na 3 jaar weer de Boston marathon gelopen, met kunstbeen. Je moet er toch niet aan denken dat ze ook bedreigd is en voor leugenaar is uitgemaakt terwijl het bewijs toch overduidelijk is dat ze een been heeft moeten missen vanwege die aanslag.

Waarom in godsnaam een hoax als false-flag als een echte aanslag gewoon veel meer impact maakt? Het enige wat ik kan bedenken dat als er een complot is dat de inlichtingendiensten misschien op de hoogte waren en het expres lieten gebeuren met een bepaald doel. Al denk ik dat niet zelf.
pi_161568962
Misschien kan degene die het volgende deel in de reeks opent de OP even updaten met concrete aanwijzingen (filmpjes, foto's, etc) die tot nu toe verzameld zijn, als een serieuze poging om hier nog een geloofwaardige reeks van te maken. Dan kunnen we het hopelijk weer eens over de inhoud hebben in plaats van het constante welles nietes geroep.
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 10:17:34 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_161569041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 09:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een vrouw in Boston die als actrice werd bestempeld heeft na 3 jaar weer de Boston marathon gelopen, met kunstbeen. Je moet er toch niet aan denken dat ze ook bedreigd is en voor leugenaar is uitgemaakt terwijl het bewijs toch overduidelijk is dat ze een been heeft moeten missen vanwege die aanslag.

Waarom in godsnaam een hoax als false-flag als een echte aanslag gewoon veel meer impact maakt? Het enige wat ik kan bedenken dat als er een complot is dat de inlichtingendiensten misschien op de hoogte waren en het expres lieten gebeuren met een bepaald doel. Al denk ik dat niet zelf.
Dat maakt deze hoaxbeschuldigingen ook zo beschamend.
pi_161569122
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:11 schreef manifold het volgende:
Misschien kan degene die het volgende deel in de reeks opent de OP even updaten met concrete aanwijzingen (filmpjes, foto's, etc) die tot nu toe verzameld zijn, als een serieuze poging om hier nog een geloofwaardige reeks van te maken. Dan kunnen we het hopelijk weer eens over de inhoud hebben in plaats van het constante welles nietes geroep.
Dat duurt nog wel even. Als jij nou een voorzet geeft met wat dingen, dan is er vast wel een mod bereid de OP aan te passen.
pi_161569168
quote:

[..]
Waarom in godsnaam een hoax
Omdat een hoax betekent dat er dus niets aan de hand is en we allemaal veilig zijn en nooit in gevaar zijn geweest.

Een false flag is nog steeds een echte terreuraanval met echte slachtoffers, en dat kunnen ook jij en ik geweest zijn of worden.
  woensdag 20 april 2016 @ 10:28:52 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161569259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 07:42 schreef Wantie het volgende:
Er wordt alleen niet kritisch gekeken. Men gaat bij voorbaat uit van een hoax en probeert daar aanwijzingen voor te zoeken. En hoe minder aanwijzingen er zijn, hoe belachelijker de redevoering wordt.
Hoe iemand loopt, wat iemand aangeeft, hoe iemand kijkt, alles wordt dan als verdacht aangemerkt en 'bewijs' dat het een hoax is.
Het wordt allemaal als vreemd en verdacht bestempeld, terwijl er geen enkel referentiekader is van waaruit bekeken kan worden of het inderdaad vreemd is of niet.
Verder wordt er geweigerd om er dieper op te onderzoeken. Veel mensen zijn herkenbaar in beeld. Slachtoffers zijn met naam en toenaam bekend. Wie zijn ze? Zeker anno nu is het niet zo ingewikkeld om iemands identiteit te achterhalen. Maar dat wordt weg gewuifd. Veel te eng.
Het maakt mij verder niet uit of andere mensen het wel of niet kritisch vinden , wees zelf tevreden met alle kennis die je opdoet , hoe je zaken benaderd en hoe je tapt uit je eigen referentiekaders die voor een ander toch niet zichtbaar is . Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
pi_161569480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Het maakt mij verder niet uit of andere mensen het wel of niet kritisch vinden , wees zelf tevreden met alle kennis die je opdoet , hoe je zaken benaderd en hoe je tapt uit je eigen referentiekaders die voor een ander toch niet zichtbaar is . Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
Eens. Als ik het allemaal fout zie, dan zal ik dat inderdaad ooit onder ogen zien.

Maar denk jij ook dat dat voor jezelf geld? Dat je 't allemaal mis kan hebben qua hoaxes en false flags en wat nog meer?
  woensdag 20 april 2016 @ 10:42:03 #118
16715 Mylene
*schatje*
pi_161569533
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 10:25 schreef Wantie het volgende:

[..]

Omdat een hoax betekent dat er dus niets aan de hand is en we allemaal veilig zijn en nooit in gevaar zijn geweest.

Een false flag is nog steeds een echte terreuraanval met echte slachtoffers, en dat kunnen ook jij en ik geweest zijn of worden.
Okay, ik geloof dat ik het snap.
pi_161569583
quote:
Wie een oh zo foute wereldbeeld heeft loopt vanzelf wel tegen een muur op en zal zijn wereldbeeld ( drastisch ) bij moeten stellen .
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
Er is altijd wel een excuus te vinden waarom de hoaxer gelijk heeft en de rest van de wereld niet.
Daar is geen enkele grens aanwezig.
  woensdag 20 april 2016 @ 10:50:49 #120
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161569692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:42 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Maar neen niet bang zijn :)
Het is niet dat ik bang ben voor een aanslag, kan alleen niet zo goed tegen petten.
(Op iedere hoek je tas binnenste buiten moet keren enzo en me veilig te moeten voelen tussen mannen met machine geweren :{w )
pi_161569902
quote:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens. Natuurlijk is het veel beter om je niet te veel druk te maken om de mening van een ander. Hetgene wat mij in dit soort situaties vooral stoort is dat dit soort aantijgingen van een hoax etc overt de rug van slachtoffers gaat.
Bijvoorbeeld een vrouw die er nooit om gevraagd heeft om met een opgescheurd shirt in haar BH met een bebloed gezicht op de foto te worden gezet en die dan ook nog eens onder andere hier wordt weggezet als fake, als acteur... En op basis waarvan? Meningen van mensen zonder enige kennis van zaken, zonder enige ervaring, puur alleen reagerend vanuit de gedacht dat dit en alles nep is en alles dus ook nep moet zijn.
Daar geef ik graag een weerwoord tegen.
pi_161573388
quote:
Dankje wel.
Zij lijkt wel lekker kalm en wel blij met haar rol als ‘heldin’ te zijn.
Ik heb wat opgezocht over Doctor Gregoor.
’N doctorate in child psychology is niet hetzelfde als ’n medische doctor zijn.
Er is niks in haar Linkedin profiel over emergency medische hulpverlening ervaring enz. te vinden.
Ook niks te zeggen dat zij Brusselse is....zij heeft gestudeerd, werkt en woont in Leuven.....30km afstand van Brussel.

https://be.linkedin.com/in/tine-gregoor-5493378

Volgens haar verhaal heeft zij voor 5 uren blijven helpen.

"Het leek wel oorlogsgebied, ik zag mensen met vreselijke verwondingen. Mensen die ledematen misten, mensen met hoofdwonden, ademhalingsproblemen, fracturen."

En de dag daarna lekker rustig en glimlachende op TV te zien.
Waar is de NOS studio? Hilversum?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 20 april 2016 @ 14:02:40 #123
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161574204
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.
Er is niks in haar Linkedin profiel over emergency medische hulpverlening ervaring enz. te vinden.
Ook niks te zeggen dat zij Brusselse is....zij heeft gestudeerd, werkt en woont in Leuven.....30km afstand van Brussel.

"Het leek wel oorlogsgebied, ik zag mensen met vreselijke verwondingen. Mensen die ledematen misten, mensen met hoofdwonden, ademhalingsproblemen, fracturen."

How to become a doctor

The basic medical training in Belgium takes nowadays six years. It consists of a Bachelor's (first three years) and a Master's degree. Medical faculties are located in Antwerp, Brussels, Diepenbeek, Gent, Leuven, Liege, Mons and Namur.

Zeker weer met een half oog gekeken, ze heeft gewoon bachelor en een master in medicijnen Oftewel ze is volwaardig doctor

Education
University of Leuven
University of Leuven
Master in medicine
2005 – 2009

Bachelor in medicine
2002 – 2005

Gezien haar verdere profiel is ze hoogstwaarschijnlijk bezig met haar master Psychiatrie,
iets waarvoor je eerst een doctors-master voor moet hebben.

Daarnaast heb je video ook maar half gezien want ze woont in de wijk schaarbeek , niet in leuven.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 14:45:26 ]
pi_161574425
quote:

[..]
Volgens datzelfde LinkedIN profiel heeft ze drie jaar ervaring in een ziekenhuis als arts-assistent Anesthesie. Ik heb het even opgezocht voor je:

Dit betekent dat de anesthesioloog voor de operatie zorgt voor een goede voorbereiding van de patiënt, en tijdens de operatie zorgt voor een goede monitoring en ondersteuning van de lichaamsfuncties (hartslag, ademhaling etc.) van de patiënt.

Naast het werk op de operatiekamer past de anesthesioloog zijn kennis en vaardigheid betreffende levensondersteuning toe op de intensive care en de afdeling spoedeisende hulp. Ook reanimatie en de behandeling van moeilijk te bestrijden pijn behoort tot het vakgebied van de anesthesioloog. Tevens zijn zij de artsen in een mobiel medisch team (MMT).

Lijkt mij een heel geschikt persoon om eerstehulp te verlenen, niet waar?
  Moderator woensdag 20 april 2016 @ 14:13:41 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_161574461
quote:

[..]

Dankje wel.

Toch wat beter inlezen Tingo. Misschien dat je dan wat minder snel insinuerende posts plaatst.
  woensdag 20 april 2016 @ 14:52:43 #126
116015 SicSicSics
pi_161575381
quote:
Ik heb geen idee, behalve misschien de redenen die vaker aangedragen worden voor het complotdenken. Wantie noemde ze ook al even.

Dat laatste vind ik dan weer interessant. Misschien zelfs nog een stapje terug, dat men de aanslag had kunnen voorkomen als men had samengewerkt ipv. eilandjes had gecreëerd en voor eigen succes was gegaan.

Dat zijn, in mijn beleving, echte complotten waar we last van hebben.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161575626
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden. 8)7 8)7 8)7

Makes no sense! :')

[ Bericht 34% gewijzigd door Dance99Vv op 20-04-2016 16:37:06 ]
  woensdag 20 april 2016 @ 15:09:01 #128
116015 SicSicSics
pi_161575796
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat doet het wel degelijk :)
Als het allemaal een hoax is wil ik graag een van de eerste zijn die dat weet. Dat is nogal wat namelijk.
Ik vind de discussie niet debiel, hooguit kwetsend op sommige punten. Ik vind het gros (zo niet 100%) van de 'argumenten', redenaties en 'bewijsvoeringen' debiel.
Fine, fuck you then!
  woensdag 20 april 2016 @ 15:18:51 #129
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_161575981
quote:
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden. 8)7 8)7 8)7

Dit.
wooblabalurg
pi_161576237
quote:

Ik reageer juist om te voorkomen dat het een debiele discussie wordt. Ik heb verschillende mensen hier al kunnen betrappen op het verstrekken van onvolledige of onjuiste informatie, of het presenteren van meningen als feiten, en ik vind het mijn recht om hen daar op te wijzen. Lijkt mij dat zo'n kritische blik door jou alleen maar gewaardeerd kan worden toch?
pi_161576851
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:09 schreef SicSicSics het volgende:
Dat doet het wel degelijk :)
Als het allemaal een hoax is wil ik graag een van de eerste zijn die dat weet.
:D

Jaja... als we zo gaan redeneren. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:29 schreef manifold het volgende:

[..]

Ik reageer juist om te voorkomen dat het een debiele discussie wordt. Ik heb verschillende mensen hier al kunnen betrappen op het verstrekken van onvolledige of onjuiste informatie, of het presenteren van meningen als feiten, en ik vind het mijn recht om hen daar op te wijzen. Lijkt mij dat zo'n kritische blik door jou alleen maar gewaardeerd kan worden toch?
Het is maar wat je met je tijd wilt doen.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 15:53:38 ]
pi_161576964
Wees blij dat er nog mensen zijn die het nog de moeite waard vinden jullie te onderwijzen.
pi_161576974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is maar wat je met je tijd wilt doen.
Dat kun je natuurlijk aan heel veel mensen hier vragen, bijvoorbeeld ook aan hen die video's op YouTube seconde voor seconde gaan analyseren of mensen wel of niet bewegen zoals zij denken dat ze zouden moeten bewegen. Maar net zoals voor hen is het ook aan mij zelf om te bepalen wat ik met mijn tijd doe.
pi_161577524
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:57 schreef manifold het volgende:

[..]

Dat kun je natuurlijk aan heel veel mensen hier vragen, bijvoorbeeld ook aan hen die video's op YouTube seconde voor seconde gaan analyseren of mensen wel of niet bewegen zoals zij denken dat ze zouden moeten bewegen. Maar net zoals voor hen is het ook aan mij zelf om te bepalen wat ik met mijn tijd doe.
Dat is volgens mij zijn punt niet.
Voor mensen die sowieso meer een andere richting in willen discussiëren, is er ook eentje in NWS.

Moet het niet ook mogelijk zijn, voor degenen die iets anders zien dan het standaard verhaal, daarover te kunnen discussiëren.
Tuurlijk kan er kritisch naar die theorieën gekeken worden en op gereageerd.
Het is maar net welke richting in...

En ja, als mensen geïnteresseerd zijn in iets, wat dan ook, steken ze daar meestal tijd in.
Niemand hoeft de interesses van een ander over te nemen.
pi_161577675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Echte paniek ,chaos enz. kan van nep gebeurtenis zijn.
Toch suggereer je dat alles nep is.
pi_161577715
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:19 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Moet het niet ook mogelijk zijn, voor degenen die iets anders zien dan het standaard verhaal, daarover te kunnen discussiëren.

Natuurlijk moet dat mogelijk zijn, niemand ontneemt de ander hier het recht om dat te doen. Een discussie is echter niet gebaat bij onvolledige of feitelijk onjuiste informatie. Ik gun ieder zijn of haar mening, maar zie die graag wel duidelijk onderbouwd. En daar schort het bij sommigen hier wel eens aan, en daar kijk en reageer ik dan inderdaad kritisch op.
Maar ik ben al weer genoeg verleid tot off-topic gepraat.
pi_161578069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:28 schreef manifold het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat mogelijk zijn, niemand ontneemt de ander hier het recht om dat te doen. Een discussie is echter niet gebaat bij onvolledige of feitelijk onjuiste informatie. Ik gun ieder zijn of haar mening, maar zie die graag wel duidelijk onderbouwd. En daar schort het bij sommigen hier wel eens aan, en daar kijk en reageer ik dan inderdaad kritisch op.
Maar ik ben al weer genoeg verleid tot off-topic gepraat.
Als het dan maar een beetje tweerichtingsverkeer is.
  woensdag 20 april 2016 @ 16:43:38 #138
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_161578103
quote:
3s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:19 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat is volgens mij zijn punt niet.
Voor mensen die sowieso meer een andere richting in willen discussiëren, is er ook eentje in NWS.

Het is maar net welke richting in...

En ja, als mensen geïnteresseerd zijn in iets, wat dan ook, steken ze daar meestal tijd in.
Niemand hoeft de interesses van een ander over te nemen.
Iets anders zien dan het hoax-verhaal staat niet gelijk aan het standaard verhaal..
En er wordt hier en daar ook nog een andere richting op gediscussieerd .
In NWS is BNW gerelateerde post niet echt welkom.
pi_161578215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets anders zien dan het hoax-verhaal staat niet gelijk aan het standaard verhaal..
En er wordt hier en daar ook nog een andere richting op gediscussieerd .
In NWS is BNW gerelateerde post niet echt welkom.
Nou ja, het standaard geaccepteerde verhaal, het officiële verhaal.

Alles wat daarbuiten valt, staat daar idd niet gelijk aan.
pi_161581427
Het filmpje dat ik op pagina 1 gepost heb laat onderstaande man zien die wat staat te bellen naast iemand die verzorgd wordt:

Degenen die het filmpje uitgekeken hebben weten dat deze man INEENS een gewonde is geworden en "verzorging" nodig had. Dit werd aan zijn schoenen gezien. De man heeft ogenschijnlijk dezelfde schoenen als het slachtoffer dat later in het filmpje op die plek komt te liggen.

Dit is dan ook voor degenen die dit niet gezien hebben: Die schoenen zijn slecht zichtbaar en dus zou je natuurlijk kunnen zeggen dat het de man niet is en dat de schoenen er hooguit op lijken. Toch heb ik hier iets dat uitsluit dat het die man NIET is. Hij is het gewoon. Te zien aan zijn grijze elleboogstuk.

De man wordt ineens een slachtoffer. :') _____! Hoe kan dat nou?? :D

Hier het originele filmpje waarin je het duidelijk kunt zien:

http://globalnews.ca/vide(...)ing-injured-victims/

So much for the crisis acting. :)

Benieuwd hoe Wantie, Scrummie, Guyver, Mootie, SicSicSic, Copycat, Dance99Vv, Lavenderr en manifold dit overduidelijke kromme weer recht gaan proberen te lullen en met wat voor ad hominems er weer gestrooid zal gaan worden.

Ik pak alvast de popcorn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2016 19:55:04 ]
pi_161583293
I'd like to apologise to Dr.Gregoor for questioning her professional credentials.
However I still think her story is complete and utter bullshit.
Doctors are not immune to being dishonest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161583876
Ik begin wel. De man werd ineens onwel en werd daar neergezet, naast die andere man.
pi_161583938
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Benieuwd hoe Wantie, Scrummie, Guyver, Mootie, SicSicSic, Copycat, Dance99Vv, Lavenderr en manifold dit overduidelijke kromme weer recht gaan proberen te lullen en met wat voor ad hominems er weer gestrooid zal gaan worden.
Vanwaar toch steeds dat zwart / wit denken van jou? Alsof ik bij voorbaat elke theorie afdoe als onzin. Zoals ik al veel vaker heb aangegeven sta ik open voor nieuwe inzichten, ideeen etc. Het enige is dat ik tot nu toe nog niets heb gezien dat me aan het denken gezet heeft, niets dat niet op een logische wijze verklaard kan worden, niets waardoor ik ben gaan twijfelen over wat ik zelf gezien heb.

Maar iets anders: lees je eigen reactie nou eens terug, of een paar andere laatste reacties hier:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

Jaja... als we zo gaan redeneren.
quote:
Grappig om te zien dat de mensen die denken dat het allemaal echt was het meeste in dit topic te vinden zijn, en dat terwijl ze het zo'n debiele discussie vinden.

Makes no sense!

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt er dan dus helemaal geen kont van begrepen. Wat me overigens niets verbaast.
Vanwaar toch die persoonlijk aanvallen continue? Je zou toch denken dat als het allemaal zo overduidelijk was dat de feiten voor zich spreken?
  woensdag 20 april 2016 @ 20:30:19 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_161583976
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het filmpje dat ik op pagina 1 gepost heb laat onderstaande man zien die wat staat te bellen naast iemand die verzorgd wordt:

[ afbeelding ]

Degenen die het filmpje uitgekeken hebben weten dat deze man INEENS een gewonde is geworden en "verzorging" nodig had. Dit werd aan zijn schoenen gezien. De man heeft ogenschijnlijk dezelfde schoenen als het slachtoffer dat later in het filmpje op die plek komt te liggen.

Dit is dan ook voor degenen die dit niet gezien hebben: Die schoenen zijn slecht zichtbaar en dus zou je natuurlijk kunnen zeggen dat het de man niet is en dat de schoenen er hooguit op lijken. Toch heb ik hier iets dat uitsluit dat het die man NIET is. Hij is het gewoon. Te zien aan zijn grijze elleboogstuk.

Het is maar goed dat de man die commentaar geeft op de beelden ons steeds herinnerd dat we naar aftermath van bomaanslag kijken want dat zou je spontaan vergeten .
pi_161583985
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:26 schreef mootie het volgende:
Ik begin wel. De man werd ineens onwel en werd daar neergezet, naast die andere man.
Oja joh? En als je onwel wordt dan moet men een tourniquet aanleggen?
pi_161583996
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:05 schreef Tingo het volgende:
I'd like to apologise to Dr.Gregoor for questioning her professional credentials.
However I still think her story is complete and utter bullshit.
Doctors are not immune to being dishonest.
Aangezien je "research" onvolledig en zelfs onjuist was ben ik dan wel benieuwd of je mening nu wel ergens op gebaseerd is
pi_161584014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:28 schreef manifold het volgende:

[..]

Vanwaar toch steeds dat zwart / wit denken van jou? Alsof ik bij voorbaat elke theorie afdoe als onzin. Zoals ik al veel vaker heb aangegeven sta ik open voor nieuwe inzichten, ideeen etc. Het enige is dat ik tot nu toe nog niets heb gezien dat me aan het denken gezet heeft, niets dat niet op een logische wijze verklaard kan worden, niets waardoor ik ben gaan twijfelen over wat ik zelf gezien heb.

Maar iets anders: lees je eigen reactie nou eens terug, of een paar andere laatste reacties hier:

[..]

[..]

[..]

Vanwaar toch die persoonlijk aanvallen continue? Je zou toch denken dat als het allemaal zo overduidelijk was dat de feiten voor zich spreken?
Doe maar niet dit.
pi_161584035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oja joh? En als je onwel wordt dan moet men een tourniquet aanleggen?
Ik zie geen tourniquet in die caps en die gif?
pi_161584148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Doe maar niet dit.
Pardon? Jij spreekt mij direct aan in een reactie, verwijt mij dingen en ik zou daar niet op morgen reageren? Is het zo confronterend te zien hoe je constant mensen persoonlijk aanvalt terwijl je volgens mij in ieder geval mijzelf daar nooit op hebt kunnen betrappen?
pi_161584378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:30 schreef manifold het volgende:

[..]

Aangezien je "research" onvolledig en zelfs onjuist was ben ik dan wel benieuwd of je mening nu wel ergens op gebaseerd is
Heb ik vaker gehoord.
I don't really fckin care what certain people think anymore.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')