Meer mensen dan we denken die het niet meer geloven gezien de anti complotdenkers propaganda in frankrijk en nederland op de buis .quote:
Dat wordt niet geloofd. Let maar op, straks komt de crisis-actor weer om het hoekje kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Szikha2 het volgende:
Als men een beetje opgelet had. Op de dag van de aanval was er op de nl televisie een interview waar een Belgische aan het woord kwam.
Zij had gestudeerd in de medische wereld en ze reed daar ( in Maelbeek) langs , stapte uit en gaf eerste hulp. Zij gaf ook de opdracht aan de mensen aan de overkant (kantoren of what ever in iedergeval menden die daar werkten)om zoveel mogelijk water en handdoeken te gaan pakken
Dat verklaart het aantal waterflesjes en pakken. In Belgie ( Brussel ) drinkt men namelijk niet zomaar uit de kraan zoals Nederlanders maar gebruikt men vrijwel altijd mineraal water. Dat is niet zo duur.
Ik heb in Belgie zkh gelegen en elke dag een fles plat water.
Neem een kijkje in Belgische supermarkten. Die hebben eem grote afdeling aan keuze van mineraal en bron water
Jij bent bang. Twijfelen prima maar dit is gewoon gestoord dit topic en vol onzin. Mijn vorige post is in deze topic reeks is al eens weggehaald dus moet opletten met wat ik zeg. Maar ik zeg je ne preche pas le malheur meidquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt niet geloofd. Let maar op, straks komt de crisis-actor weer om het hoekje kijken.
En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:44 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
Jij bent bang. Twijfelen prima maar dit is gewoon gestoord dit topic en vol onzin. Mijn vorige post is in deze topic reeks is al eens weggehaald dus moet opletten met wat ik zeg. Maar ik zeg je ne preche pas le malheur meid
Een tegeltje voor elke gelegenheid.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Summers het volgende:
[..]
En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .
[ afbeelding ]
Met een string in je spleet, zie je veel, maar toch geen reet.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een tegeltje voor elke gelegenheid.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een tegeltje voor elke gelegenheid.
He ik ben geen Belg, ik ben een Fransman die in Nederland woont.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat er toevallig een Brusselaar aanwezig is en zijn familiereactie weergeeft, wil dit nog niet zeggen dat de zaken zijn zoals de media het weergeeft. Was hij aanwezig, right on spot? Het argument over de kartonnetjes snijdt ook al geen hout maar soit. Merde, ik ga weer snel verder met mijn bunker graven, prikkeldraad spannen want ik ben bang voor de boze terroristen.
Allez Allez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van mij had zeep en parfum gekocht (we waren winkelen) en zij moest haar tas laten zien. Alles moest leeg. Haar jas uit. Ook ik moest mijn zaken en rugtas leegmaken. Overal bewaking en zwaar bewapend.
quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef Szikha2 het volgende:
[..]
He ik ben geen Belg, ik ben een Fransman die in Nederland woont.
Nee ben er niet bij geweest. Mijn familie en vrienden zijn er ook niet bij betrokken geweest. Waarheid zoeken is goed maar ik vind de youtube filmpjes en discussie gewoon debiel aan het worden.
Ik kan je zeggen dat het nog lang niet afgelopen is in Brussel. Ben paar dagen geleden in Brussel geweest. Hier een foto vanIs dit bij iedereen zo, of is er een reden , ik bedoel hebben jullie een "arabisch "uiterlijk ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendin van mij had zeep en parfum gekocht (we waren winkelen) en zij moest haar tas laten zien. Alles moest leeg. Haar jas uit. Ook ik moest mijn zaken en rugtas leegmaken. Overal bewaking en zwaar bewapend.
Maar bedankt voor het kijkje in de realiteit en inderdaad de discussie is hier debiel.There is only one religion
Dus eigenlijk zit BNW nog in de eerste fase, waarbij alle beelden van de aanslagen belachelijk gemaakt worden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:08 schreef Summers het volgende:
[..]
En toch blijven we elke gebeurtenis kritisch bekijken VOORDAT we het aannemen voor waar , dan vind je het maar gestoord en onzin , ook dat hoort er bij .
[ afbeelding ]
Ontkenning is een psychologische reflexquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit BNW nog in de eerste fase, waarbij alle beelden van de aanslagen belachelijk gemaakt worden.
Oh, goed opgelet? Ik denk dat veel mensen heel goed opgelet hebben. Ik heb 'goed opgelet' en ik tientallen ongeloofwaardige 'getuigen/overlevenden/nabestanden' binnen 'n dag of twee allemaal overal op TV(in 't nieuws) gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2016 20:10 schreef Szikha2 het volgende:
Als men een beetje opgelet had. Op de dag van de aanval was er op de nl televisie een interview waar een Belgische aan het woord kwam.
Zij had gestudeerd in de medische wereld en ze reed daar ( in Maelbeek) langs , stapte uit en gaf eerste hulp. Zij gaf ook de opdracht aan de mensen aan de overkant (kantoren of what ever in iedergeval menden die daar werkten)om zoveel mogelijk water en handdoeken te gaan pakken
Dat verklaart het aantal waterflesjes en pakken. In Belgie ( Brussel ) drinkt men namelijk niet zomaar uit de kraan zoals Nederlanders maar gebruikt men vrijwel altijd mineraal water. Dat is niet zo duur.
Ik heb in Belgie zkh gelegen en elke dag een fles plat water.
Neem een kijkje in Belgische supermarkten. Die hebben eem grote afdeling aan keuze van mineraal en bron water
je hebt goed opgelet maar kent zijn verhaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh, goed opgelet? Ik denk dat veel mensen heel goed opgelet hebben. Ik heb 'goed opgelet' en ik tientallen ongeloofwaardige 'getuigen/overlevenden/nabestanden' binnen 'n dag of twee allemaal overal op TV(in 't nieuws) gezien.
Heb je 'n link van de 'gestudeerd medische' adviseur verhaal?
Nee we hebben niet echt een Arabisch uiterlijk , maar we zijn ook niet blond met blauwe ogen dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:01 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Is dit bij iedereen zo, of is er een reden , ik bedoel hebben jullie een "arabisch "uiterlijk ?
Maar bedankt voor het kijkje in de realiteit en inderdaad de discussie is hier debiel.
Echte paniek ,chaos enz. kan van nep gebeurtenis zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt niet geloofd. Let maar op, straks komt de crisis-actor weer om het hoekje kijken.
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Echte paniek ,chaos enz. kan van nep gebeurtenis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |